Auteur Topic: [VB] Racing Genk - Essevee  (gelezen 12863 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Harry

  • Leden
  • Berichten: 1.450
    • EsseveeFans
Re: [VB] Racing Genk - Essevee
« Reactie #40 Gepost op: augustus 09, 2011, 08:47:48 am »
misschien halen ze wel de heer h. vanhazebrouck terug als trainer  ?  :)

Lach maar niet teveel want wie zegt dat ze onze huidige trainer niet komen weghalen ??
In het huidige hoererijvoetbalwereldje waar enkel centen tellen is alles mogelijk.

Allé kom, das nu toch wel héééél ver gezocht zenne...  ::)


"Concordia parvae res crescunt, discordia maximae dilabuntur"

Offline sv_forever

  • Leden
  • Berichten: 3.182
Re: [VB] Racing Genk - Essevee
« Reactie #41 Gepost op: augustus 09, 2011, 10:19:38 am »
Mij lijkt Kalezic wel een verstandig man die op gestage wijze wil doorgroeien. We mogen niet na?ef zijn. Die man heeft uiteraard ambities en zal hier geen 5 jaar trainer zijn, maar mij lijkt het erg onwaarschijnlijk dat hij nu naar daar zou vertrekken. Het gaat hier nu goed. Hij heeft hier ook de voorbereiding meegemaakt. Als hij nu zonder voorbereiding naar de landskampioen moet gaan, dan is er denk ik veel kans dat er vanalles misloopt en dat hij rap buiten ligt en dan heeft hij niks meer. Ik vermoed dat hij hier wel zal blijven. Hij zal trouwens ook niet wegmogen van het bestuur denk ik.

Offline EsseveeForLife

  • Leden
  • Berichten: 2.433
  • AFC
    • ARSENAL.COM
Re: [VB] Racing Genk - Essevee
« Reactie #42 Gepost op: augustus 09, 2011, 03:16:06 pm »
Mij lijkt Kalezic wel een verstandig man die op gestage wijze wil doorgroeien. We mogen niet na?ef zijn. Die man heeft uiteraard ambities en zal hier geen 5 jaar trainer zijn, maar mij lijkt het erg onwaarschijnlijk dat hij nu naar daar zou vertrekken. Het gaat hier nu goed. Hij heeft hier ook de voorbereiding meegemaakt. Als hij nu zonder voorbereiding naar de landskampioen moet gaan, dan is er denk ik veel kans dat er vanalles misloopt en dat hij rap buiten ligt en dan heeft hij niks meer. Ik vermoed dat hij hier wel zal blijven. Hij zal trouwens ook niet wegmogen van het bestuur denk ik.
Vind ik ook wel heel ver gezocht. Ik hoop dat het Vanhaezebrouck zal worden. (lol)

Offline EAGLE

  • Leden
  • Berichten: 2.345
Re: [VB] Racing Genk - Essevee
« Reactie #43 Gepost op: augustus 09, 2011, 03:34:14 pm »
Iemand een idee hoeveel de tickets kosten in Genk?

Offline Nonkel Bernie

  • Leden
  • Berichten: 143
Re: [VB] Racing Genk - Essevee
« Reactie #44 Gepost op: augustus 09, 2011, 03:44:26 pm »
Iemand een idee hoeveel de tickets kosten in Genk?

Waarschijnlijk 25 ?... .

Offline Wouter

  • Leden
  • Berichten: 1.771
Re: [VB] Racing Genk - Essevee
« Reactie #45 Gepost op: augustus 09, 2011, 04:05:10 pm »
Het zal wel Guido Breedsmoels worden. Zijn geheimzinnig lachje in Extra Time gisteren verraadde veel...

fox

  • Gast
Re: [VB] Racing Genk - Essevee
« Reactie #46 Gepost op: augustus 09, 2011, 04:25:20 pm »
Het zal wel Guido Breedsmoels worden. Zijn geheimzinnig lachje in Extra Time gisteren verraadde veel...

Het zou in elk geval aantonen dat Genk niets geleerd heeft uit het Hein debacle.

Diene Breepoels moet zowat de slechtste trainer zijn ooit in eerste klasse. Wat die soms allemaal uit zijn botten slaat is hilarisch. Dat kun je nu toch echt geen voetbaltrainer noemen?

Offline Massaker

  • Leden
  • Berichten: 1.222
Re: [VB] Racing Genk - Essevee
« Reactie #47 Gepost op: augustus 09, 2011, 04:29:44 pm »
Het zal wel Guido Breedsmoels worden. Zijn geheimzinnig lachje in Extra Time gisteren verraadde veel...

Het zou in elk geval aantonen dat Genk niets geleerd heeft uit het Hein debacle.

Diene Breepoels moet zowat de slechtste trainer zijn ooit in eerste klasse. Wat die soms allemaal uit zijn botten slaat is hilarisch. Dat kun je nu toch echt geen voetbaltrainer noemen?
Niet overdrijven h?. Breedsmoels is inderdaad geen schitterende trainer, maar er zijn toch v??l slechtere in Belgie: HVHB, Jacky aan den dop, dien ollander van bergen, Boskamp, ...

Offline Pringless

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 6.276
Re: [VB] Racing Genk - Essevee
« Reactie #48 Gepost op: augustus 09, 2011, 04:37:56 pm »
Al die soap die nu aan de gang is in genk kan alleen maar goed zijn voor ons! Vossen heeft ook gereageerd en denkt dat de spelers minder gefocust zijn en hun gedachten zullen wel gaan naar haifa ipv naar zulte waregem.
SV TILL I DIE

Offline Dieteuh

  • Leden
  • Berichten: 50
Re: [VB] Racing Genk - Essevee
« Reactie #49 Gepost op: augustus 09, 2011, 05:14:15 pm »
kpeiz ook da we ep een goe moment naar genk moeten.

kzie ons daar zeker iets rapen! mss 3ptn??

Offline balboa

  • Leden
  • Berichten: 2.729
Re: [VB] Racing Genk - Essevee
« Reactie #50 Gepost op: augustus 09, 2011, 05:20:34 pm »
We spelen 2 goei matchen en zweven al gasten :)
Vercauteren die weg gaat bij Genk is daarom geen voordeel e...
Kga nooit vergeten dat Stephan DeMol keer niet op de bus stapte met Charleroi
en we gingen daar den boot in in de laatste seconde.
Hoop dater wa onzekerheid zal sluipen in Genk en sommige spelers
toch liever andere oorden gaan opzoeken ;)

Dit was thuis in het seizoen 2009-2010. Als ik mij niet vergis speelden we 2-2. Lutte scoorde voor ons 1 goal, denk ik. De andere weet ik niet. Ik vermoed wel dat ene Habib Habibou ons in het slot de 3 punten afpakte.
« Laatst bewerkt op: augustus 09, 2011, 05:23:51 pm door balboa »

Offline sv_forever

  • Leden
  • Berichten: 3.182
Re: [VB] Racing Genk - Essevee
« Reactie #51 Gepost op: augustus 09, 2011, 05:27:47 pm »
We spelen 2 goei matchen en zweven al gasten :)
Vercauteren die weg gaat bij Genk is daarom geen voordeel e...
Kga nooit vergeten dat Stephan DeMol keer niet op de bus stapte met Charleroi
en we gingen daar den boot in in de laatste seconde.
Hoop dater wa onzekerheid zal sluipen in Genk en sommige spelers
toch liever andere oorden gaan opzoeken ;)

Dit was thuis in het seizoen 2009-2010. Als ik mij niet vergis speelden we 2-2. Lutte scoorde voor ons 1 goal, denk ik. De andere weet ik niet. Ik vermoed wel dat ene Habib Habibou ons in het slot de 3 punten afpakte.

Yep, verschrikkelijk moment was me dat zeg. Dat was in de extra tijd.

Offline Herr Docteur Achtung

  • Leden
  • Berichten: 747
Re: [VB] Racing Genk - Essevee
« Reactie #52 Gepost op: augustus 09, 2011, 05:55:42 pm »
Na de soap van vandaag, de blessure van De Bruyne en met de 2 wedstrijden tegen Haifa in het vooruitzicht zie ik ons winnen zaterdag !  Het zal een kwestie zijn van een goede organisatie neer te zetten en er snel uit te komen.  Daarom zou ik  Chevalier willen zien starten samen met Rossini.
------------Bossut----------------
De Fauw--Dachelet--Mar?val--Hama
------Colpaert-----Delaplace-------
--Chevalier---------------Matton---
------------Rossini-----------------

Offline vazz

  • Leden
  • Berichten: 215
Re: [VB] Racing Genk - Essevee
« Reactie #53 Gepost op: augustus 09, 2011, 05:59:21 pm »
Kzou het wel tof vinden mocht je ons met 11 laten starten  :) Tis nie omdat de vulkarre gewend is om met ne man minder te spelen dat wij dat ook moeten zijn he. Team op full power dus  ;) Wie zie je er nog bij? Trajkovski of Milunovic? Of...?

Offline sv_forever

  • Leden
  • Berichten: 3.182
Re: [VB] Racing Genk - Essevee
« Reactie #54 Gepost op: augustus 09, 2011, 06:03:28 pm »
Kzou het wel tof vinden mocht je ons met 11 laten starten  :) Tis nie omdat de vulkarre gewend is om met ne man minder te spelen dat wij dat ook moeten zijn he. Team op full power dus  ;) Wie zie je er nog bij? Trajkovski of Milunovic? Of...?
Trajkovski en dan in de 2de helft Milunovic laten invallen voor bv Teddy om nog iets te kunnen forceren indien nodig

Offline Naessens C

  • Leden
  • Berichten: 2.958
  • We pakken ze. Één voor één.
Re: [VB] Racing Genk - Essevee
« Reactie #55 Gepost op: augustus 09, 2011, 06:22:21 pm »
En Dachelet erin indien D'Haene nog hinder zou hebben van zijn enkel.

Offline Herr Docteur Achtung

  • Leden
  • Berichten: 747
Re: [VB] Racing Genk - Essevee
« Reactie #56 Gepost op: augustus 09, 2011, 07:28:58 pm »
Kzou het wel tof vinden mocht je ons met 11 laten starten  :) Tis nie omdat de vulkarre gewend is om met ne man minder te spelen dat wij dat ook moeten zijn he. Team op full power dus  ;) Wie zie je er nog bij? Trajkovski of Milunovic? Of...?
haha ik was blijkbaar iets te enthousiast, maar ook met 10 winnen we zeker !  :P Neem er maar nog Trajkovski bij en we zijn compleet !  ;)

Offline geert

  • Leden
  • Berichten: 449
  • Live the moment
Re: [VB] Racing Genk - Essevee
« Reactie #57 Gepost op: augustus 09, 2011, 08:25:47 pm »
Na een geweldige thuismatch, iedereen mee naar Limburg zeker? :)
Ik alvast wel !   ;D

Offline japarov

  • Leden
  • Berichten: 2.114
Re: [VB] Racing Genk - Essevee
« Reactie #58 Gepost op: augustus 09, 2011, 08:49:09 pm »
Ik denk zaterdag 3-1 up ons doze !!! Altijd moeilijk in Genk voor ons en denk dat die mannen extra zullen gemotiveerd zijn is een mes dat aan 2 kanten snijdt ofwel leggen ze hun focus op Haifa en vergeten ze SVZW ofwel willen ze het ongelijk van hun vertrekkende coach aantonen nu we zien wel tis daar nie dat we de punten gaan moetejn halen volgens mij ;)

Offline pit750

  • Leden
  • Berichten: 479
Re: [VB] Racing Genk - Essevee
« Reactie #59 Gepost op: augustus 09, 2011, 08:56:01 pm »
misschien halen ze wel de heer h. vanhazebrouck terug als trainer  ?  :)

Lach maar niet teveel want wie zegt dat ze onze huidige trainer niet komen weghalen ??
In het huidige hoererijvoetbalwereldje waar enkel centen tellen is alles mogelijk.

niet te veel spoken zien, hij is hier pas onder contract en heeft nog maar weinig kunnen bewijzen. Als Genk hem zou weghalen is dit voor hen een grote gok in het onbekende.

Ik vraag mij af of "onze" Francky geen opstapclausule zou staan hebben bij z'n contract met de bond, al zou dit voor hem wel een deja-vu situatie zijn, opnieuw naar een club trekken waar het onmogelijk is om beter te doen dan z'n voorganger. Ik tip op een buitenlander.