Auteur Topic: [NB] KRC Genk - Essevee 2-2  (gelezen 9477 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline svzw25

  • Leden
  • Berichten: 326
[NB] KRC Genk - Essevee 2-2
« Gepost op: augustus 13, 2011, 09:53:17 pm »
eindstand 2-2, er zat misschien wel meer in.

Offline SV-boer

  • Leden
  • Berichten: 1.214
Re: [NB] KRC Genk - Essevee 2-2
« Reactie #1 Gepost op: augustus 13, 2011, 09:56:52 pm »
Er zat zeker meer in, maar met een punt in Genk moeten we tevreden kunen zijn, zeker met die 2 tegengoals na mekaar... Wel veel lovende commentaar over essevee, we gaan een mooi seizoen tegemoet :) Spijtig van die bal op de paal en die late kans voor Chevalier. Al bij al een sterke prestatie !

Online Windraider

  • Leden
  • Berichten: 549
  • Superboeren
Re: [NB] KRC Genk - Essevee 2-2
« Reactie #2 Gepost op: augustus 13, 2011, 09:59:02 pm »
zeer goed essevee gezien (alweer), verdienden zeker 3 punten!
nog kleinigheidje: OHL verliest door own goal van onze super middenvelder :)

Offline 2460

  • Leden
  • Berichten: 1.603
Re: [NB] KRC Genk - Essevee 2-2
« Reactie #3 Gepost op: augustus 13, 2011, 10:03:27 pm »
Die mens met die glazen bol.... werkt die ook voor lottocijfers, aandelenkoersen, weersvoorspellingen, regeringsvormingen en zo meer ???

claeys

  • Gast
Re: [NB] KRC Genk - Essevee 2-2
« Reactie #4 Gepost op: augustus 13, 2011, 10:03:42 pm »
Sterke match!

Idd veel lovende commentaar over fris voetbal. Tot tegenstelling van de vele commentaren hier de afgelopen dagen, kon trajkovski mij wel bekoren vandaag.

Alleen vind ik het raar dat Rossini niet eerder in de ploeg werd gedropt, mede doordat toch regelmatig de lange bal werd gebruikt en een trajkovski daarvoor niet de ideale speler is  :P

Offline gunther

  • Leden
  • Berichten: 1.231
Re: [NB] KRC Genk - Essevee 2-2
« Reactie #5 Gepost op: augustus 13, 2011, 10:10:15 pm »
12 doelpogingen (tegen 8), 18 gemaakte fouten
aan die twee dingen sleutelen en dan kunnen we iets rapen tegen bruhhe.

sterk gewerkt!  goei coaches, goei ploeg (cfr btv)

Online Windraider

  • Leden
  • Berichten: 549
  • Superboeren
Re: [NB] KRC Genk - Essevee 2-2
« Reactie #6 Gepost op: augustus 13, 2011, 10:12:25 pm »
ik haat echt serieus dat er zo op sporza, op de verslagen wordt gezegd van: de KAMPIOEN heeft 2 punten LATEN LIGGEN bla bla bla, Zulte waregem scoorde eerst maar er werd AL SNEL gelijk gemaakt en dan kwamen ze voor blablabla, net voor affluiten maakte mar?val er nog 2-2 van...
Over de goeie prestatie, en dat essevee duusd keer beter was wordt er niets gezegd, ik wordt er gek van. Ma bon, dat maakt nie veel uit, goeie match gezien en zeer verdiend punt. Alweer jammer van het foutje van Sammy natuurlijk :(

Offline edouard

  • Leden
  • Berichten: 123
Re: [NB] KRC Genk - Essevee 2-2
« Reactie #7 Gepost op: augustus 13, 2011, 10:21:13 pm »
ik haat echt serieus dat er zo op sporza, op de verslagen wordt gezegd van: de KAMPIOEN heeft 2 punten LATEN LIGGEN bla bla bla, Zulte waregem scoorde eerst maar er werd AL SNEL gelijk gemaakt en dan kwamen ze voor blablabla, net voor affluiten maakte mar?val er nog 2-2 van...
Over de goeie prestatie, en dat essevee duusd keer beter was wordt er niets gezegd, ik wordt er gek van. Ma bon, dat maakt nie veel uit, goeie match gezien en zeer verdiend punt. Alweer jammer van het foutje van Sammy natuurlijk :(

 Dit hoeft toch niet, anders schrijven ze je meteen af als het wat minder gaat. Goede 2e helft gezien ( in begin wel af en toe een bal die in het wilde naar voor werd getrapt ), jammer dat ik de 1e gemist heb ( volgens sporza niet zo jammer ).

Offline Nico the master

  • Leden
  • Berichten: 1.914
Re: [NB] KRC Genk - Essevee 2-2
« Reactie #8 Gepost op: augustus 13, 2011, 10:27:53 pm »
Laat ons goed voetbal maar zo lang mogelijk stil zijn, alleen in ons voordeel. ;)
Op voorhand ging ik tekenen voor een puntje, maar achteraf gezien had er wel veel meer ingezeten. Mar?val die gelukkig nog zijn foutje rechtzette. Enige minpuntje vond ik constant dat terugspelen op Bossut terwijl er soms voorin iemand vrijstond. Bossut moest dan de lange bal spelen die we altijd verloren nu Rossini er niet stond.

Offline koenie69

  • Leden
  • Berichten: 1.606
Re: [NB] KRC Genk - Essevee 2-2
« Reactie #9 Gepost op: augustus 13, 2011, 10:35:20 pm »
waarom weer die naessens ,gezien wie het duel verloor van joneleit inderdaad jenske naessens .
blijkbaar is kalezic geen voorstander van pino.
wel goede match gezien van trajkovski .
verdiende draw

Offline koene

  • Leden
  • Berichten: 624
Re: [NB] KRC Genk - Essevee 2-2
« Reactie #10 Gepost op: augustus 13, 2011, 10:38:44 pm »
waarom weer die naessens ,gezien wie het duel verloor van joneleit inderdaad jenske naessens .
blijkbaar is kalezic geen voorstander van pino.
wel goede match gezien van trajkovski .
verdiende draw

is dat dan zo een schande een duel te verliezen van een verdediger van de landskampioen dan?
maja uw grootmoeder kan het verzeker weer beter zeker...

sorry maar dit soort onnozele commentaar lokt onnozele reacties uit.
waarvoor mijn excuses

Offline dienstman-inkom

  • Leden
  • Berichten: 208
Re: [NB] KRC Genk - Essevee 2-2
« Reactie #11 Gepost op: augustus 13, 2011, 10:39:00 pm »
12 doelpogingen (tegen 8), 18 gemaakte fouten
aan die twee dingen sleutelen en dan kunnen we iets rapen tegen bruhhe.

sterk gewerkt!  goei coaches, goei ploeg (cfr btv)

Over die fouten?? Ik vond dat er enorm tegen ons gefloten werd. Helft van de toegestane vrijgetrappen was niet juist. Ook de "fout" die hun de tweede goal gaf (Zie de hevig reactie van Davy). Zelfde met de gele kaart van Milunovic was helemaal geen hens.
Toch een van de best wedstrijden in jaren. Geen winst maar voor dit verloop en inzet ben ik supporter.

Offline koene

  • Leden
  • Berichten: 624
Re: [NB] KRC Genk - Essevee 2-2
« Reactie #12 Gepost op: augustus 13, 2011, 10:41:10 pm »
12 doelpogingen (tegen 8), 18 gemaakte fouten
aan die twee dingen sleutelen en dan kunnen we iets rapen tegen bruhhe.

sterk gewerkt!  goei coaches, goei ploeg (cfr btv)

Over die fouten?? Ik vond dat er enorm tegen ons gefloten werd. Helft van de toegestane vrijgetrappen was niet juist. Ook de "fout" die hun de tweede goal gaf (Zie de hevig reactie van Davy). Zelfde met de gele kaart van Milunovic was helemaal geen hens.
Toch een van de best wedstrijden in jaren. Geen winst maar voor dit verloop en inzet ben ik supporter.

ja dit vind ik ook. Arbiter vonnik niet tegen ons maar ook nie voor en ook niet tegen of voor genk.
maar af en toe enkele dwalingen. natuurlijk, ik heb de match op tv gezien enja, in herhaling is het makkelijk te oordelen ook.

Offline StijnDV

  • Leden
  • Berichten: 4
  • Essevee!
Re: [NB] KRC Genk - Essevee 2-2
« Reactie #13 Gepost op: augustus 13, 2011, 10:48:54 pm »
Trajkovski heeft me toch in een positieve zin verrast vandaag.

Offline koenie69

  • Leden
  • Berichten: 1.606
Re: [NB] KRC Genk - Essevee 2-2
« Reactie #14 Gepost op: augustus 13, 2011, 10:50:26 pm »
waarom weer die naessens ,gezien wie het duel verloor van joneleit inderdaad jenske naessens .
blijkbaar is kalezic geen voorstander van pino.
wel goede match gezien van trajkovski .
verdiende draw

is dat dan zo een schande een duel te verliezen van een verdediger van de landskampioen dan?
maja uw grootmoeder kan het verzeker weer beter zeker...

sorry maar dit soort onnozele commentaar lokt onnozele reacties uit.
waarvoor mijn excuses

denk wel dat rossini vorige week bewezen heeft dat hij 10 keer beter is dan naessens .
naessens wint gewoon geen enkel kopduel zowel vooraan als achteraan

WAEREGHEM

  • Gast
Re: [NB] KRC Genk - Essevee 2-2
« Reactie #15 Gepost op: augustus 13, 2011, 11:11:42 pm »
Kregen ze maximum anderhalve minuut om dat verslag (Stadion) in elkaar te flansen? Mensen toch, zo mogelijk nog slechter dan de geknipte en vervormde verslagen op de VRT van de afgelopen seizoenen. Degryse, het is Zulte Waregem, is dat werkelijk zo moeilijk? Nu oke, ongeacht het belachelijk verslagje, toch lof - en z??r terecht me dunkt - voor ons voetbal.

Leuke start van het seizoen, chapeau aan de club, het bestuur en het team! Hierop verder bouwen, voetjes op de grond houden, en we krijgen een heel leuk seizoen. Een verdiend punt op Lokeren, een leuke en oververdiende driepunter tegen Leuven in een ongezien sfeervolle thuismatch, en nu een oververdiend punt op Genk. Sterk!

Offline poerkes

  • Leden
  • Berichten: 356
Re: [NB] KRC Genk - Essevee 2-2
« Reactie #16 Gepost op: augustus 13, 2011, 11:30:00 pm »
Onlangs sprak degryse "in waregem denken ze dat kalezic dit onderontwikkeld land komt redden" en nu is 't van zulte zulte.. Man man, eikel!

Boer Boerie

  • Gast
Re: [NB] KRC Genk - Essevee 2-2
« Reactie #17 Gepost op: augustus 13, 2011, 11:30:57 pm »
We deden da goed daar, meer moet het ni zijn.  Laat de pers nog maar wa weg tot 1 september ;).
Delaplace super 1ste helft, weggezakt 2de helft.
Trajkovski, gedult mensen, dienen kan wel 3 man aan de praat houden e, gedult.
Naesens ipv Rosini? Ben ik den enigen die dit ni versta?  Iemand enig idee waarom
hij na een goede match vorige week niet mocht invallen?

Ref was zwak, mensen toch.  18 fouten tegen en Genk stuk of 5-6.  Genk wel 4 gele kaarten, zegt da
genoeg???  Fout van hun goal was er gewoon geen, komaan zeg.  Ie stater 2m van en ziet Barda zo
een schwalbe maken....  Joneleit haakt Mulinovic en ie fluit zelfs ni hoewel een 2de gele kaart terecht
zou zijn.  Kee mij echt geergerd aan diene vent.
Soit
puntje daar is zeker niet slecht
op naar euhmmmmm
zondag zeker :p

Offline Tjompe

  • Leden
  • Berichten: 290
  • Motherfucker from hell
Re: [NB] KRC Genk - Essevee 2-2
« Reactie #18 Gepost op: augustus 13, 2011, 11:53:01 pm »
Ben ook serieus 'pissed' als ik die Degryse de hele tijd over Zulte hoor praten, een mailtje daaromtrent is dan ook al verzonden naar de VeeTeeltMaatschappij.

Offline levytytgat

  • Leden
  • Berichten: 284
  • Essevee!
Re: [NB] KRC Genk - Essevee 2-2
« Reactie #19 Gepost op: augustus 14, 2011, 12:04:28 am »
waarom weer die naessens ,gezien wie het duel verloor van joneleit inderdaad jenske naessens .
blijkbaar is kalezic geen voorstander van pino.
wel goede match gezien van trajkovski .
verdiende draw

is dat dan zo een schande een duel te verliezen van een verdediger van de landskampioen dan?
maja uw grootmoeder kan het verzeker weer beter zeker...

sorry maar dit soort onnozele commentaar lokt onnozele reacties uit.
waarvoor mijn excuses

denk wel dat rossini vorige week bewezen heeft dat hij 10 keer beter is dan naessens .
naessens wint gewoon geen enkel kopduel zowel vooraan als achteraan

Dat je tegen Naessens bent weten we intussen al Koenie69.
Moet zijn dat Kalezic toch meer ziet in Naessens dan in Rossini. Anders had hij wel Rossini gebracht.