Auteur Topic: [NB] KRC Genk - Essevee 2-2  (gelezen 9478 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Boer Boerie

  • Gast
Re: [NB] KRC Genk - Essevee 2-2
« Reactie #80 Gepost op: augustus 16, 2011, 09:47:12 am »
wat het spel betreft...onderschat de inbreng van De Fauw niet (brengt over op de spelers wat de trainer wil). Zijn voorzet, en het feit dat hij daar de achterlijn haalt heb ik lang van een verdediger van essevee niet gezien!!!!!!!!!! klassevoorzet!!! Buysse haalde ook wel veel de achterlijn maar zijn voorzetten waren niet altijd je dat!! zegt genoeg dat een speler als Matton (met neusbreuk) een kopgoal kan maken!
over zogezegde inlegger van Mar?val: hoe hij rustig, beheerst met gevoel dat balletje aanraakt is nog zo gemakkelijk niet....toonde nog eens zijn klasse

Der zijn er idd al meer die zo een kans meters over krijgen.

Offline Kartouch

  • Leden
  • Berichten: 1.020
  • SEMPRE FORZA SV ZULTE WAREGEM
Re: [NB] KRC Genk - Essevee 2-2
« Reactie #81 Gepost op: augustus 16, 2011, 12:44:46 pm »
Heel mooi combinatievoetbal gezien op Genk, maar we missen (nog steeds) een echte spits.

Ik vind het ambetant dat Degryse over Zulte spreekt i.p.v. over Zulte Waregem (ook al ben ik Zultenaar), maar ik vind het op zijn minst even ambetant als ze spreken over Waregem i.p.v. over Zulte Waregem.

Aan ons om de naam ESSEVEE en ZULTE WAREGEM meer te promoten door beide begrippen simpelweg gewoon meer te gebruiken.

Ik vraag me wel af waarom ze dat gele 'biezeke' in de kraag van het clubshirt geen groen is. 't Zelfde voor de kousen. Blijkbaar is de visibility van de sponsor belangrijker dan de rood-groene clubkleuren.
"Some people believe football is a matter of life and death, I am very disappointed with that attitude. I can assure you it is much, much more important than that." Bill Shankly

Offline Soulscream

  • Leden
  • Berichten: 3.065
  • Voice of the voiceless!
Re: [NB] KRC Genk - Essevee 2-2
« Reactie #82 Gepost op: augustus 16, 2011, 07:34:16 pm »
Heel mooi combinatievoetbal gezien op Genk, maar we missen (nog steeds) een echte spits.

Ik vind het ambetant dat Degryse over Zulte spreekt i.p.v. over Zulte Waregem (ook al ben ik Zultenaar), maar ik vind het op zijn minst even ambetant als ze spreken over Waregem i.p.v. over Zulte Waregem.

Aan ons om de naam ESSEVEE en ZULTE WAREGEM meer te promoten door beide begrippen simpelweg gewoon meer te gebruiken.

Ik vraag me wel af waarom ze dat gele 'biezeke' in de kraag van het clubshirt geen groen is. 't Zelfde voor de kousen. Blijkbaar is de visibility van de sponsor belangrijker dan de rood-groene clubkleuren.
Amen! maar goed wat kunnen we er aan veranderen..

Offline Tjompe

  • Leden
  • Berichten: 290
  • Motherfucker from hell
Re: [NB] KRC Genk - Essevee 2-2
« Reactie #83 Gepost op: augustus 16, 2011, 09:06:36 pm »

Ik vind het ambetant dat Degryse over Zulte spreekt i.p.v. over Zulte Waregem (ook al ben ik Zultenaar), maar ik vind het op zijn minst even ambetant als ze spreken over Waregem i.p.v. over Zulte Waregem.

Ik heb zaterdag een mailtje gezonden naar 'den VTM' rond dit onderwerp en vandaag een kort maar vriendelijk mailtje teruggekregen waarin men mij bedankte voor mijn opmerking en dat deze zal doorgegeven naar de sportdienst....Je weet nooit dat het iets uithaalt.

Offline Ruben den Boer

  • Leden
  • Berichten: 182
Re: [NB] KRC Genk - Essevee 2-2
« Reactie #84 Gepost op: augustus 16, 2011, 09:35:07 pm »
Toch opgemerkt dat er nu SVZW staat ipv ZUL.
Vind ik persoonlijk wel duizend keer mooier

Offline sv_forever

  • Leden
  • Berichten: 3.182
Re: [NB] KRC Genk - Essevee 2-2
« Reactie #85 Gepost op: augustus 17, 2011, 08:51:28 am »
Toch opgemerkt dat er nu SVZW staat ipv ZUL.
Vind ik persoonlijk wel duizend keer mooier

Yep, is me ook opgevallen. Dat zal ook wel niet toevallig zijn :)

Online brunogoal

  • Leden
  • Berichten: 344
Re: [NB] KRC Genk - Essevee 2-2
« Reactie #86 Gepost op: augustus 17, 2011, 09:34:06 am »

Ik vind het ambetant dat Degryse over Zulte spreekt i.p.v. over Zulte Waregem (ook al ben ik Zultenaar), maar ik vind het op zijn minst even ambetant als ze spreken over Waregem i.p.v. over Zulte Waregem.

Ik heb zaterdag een mailtje gezonden naar 'den VTM' rond dit onderwerp en vandaag een kort maar vriendelijk mailtje teruggekregen waarin men mij bedankte voor mijn opmerking en dat deze zal doorgegeven naar de sportdienst....Je weet nooit dat het iets uithaalt.
waar heb je dat e-mail adres gevonden?

Offline balboa

  • Leden
  • Berichten: 2.729
Re: [NB] KRC Genk - Essevee 2-2
« Reactie #87 Gepost op: augustus 17, 2011, 07:19:40 pm »
Heel mooi combinatievoetbal gezien op Genk, maar we missen (nog steeds) een echte spits.

Ik vind het ambetant dat Degryse over Zulte spreekt i.p.v. over Zulte Waregem (ook al ben ik Zultenaar), maar ik vind het op zijn minst even ambetant als ze spreken over Waregem i.p.v. over Zulte Waregem.

Aan ons om de naam ESSEVEE en ZULTE WAREGEM meer te promoten door beide begrippen simpelweg gewoon meer te gebruiken.

Ik vraag me wel af waarom ze dat gele 'biezeke' in de kraag van het clubshirt geen groen is. 't Zelfde voor de kousen. Blijkbaar is de visibility van de sponsor belangrijker dan de rood-groene clubkleuren.

Wat Degryse betreft. Hij zei in zijn hattrick in HLN iets over WAREGEM. In SVM had De Coninck het ook over WAREGEM.