Auteur Topic: [NB] Essevee - Club Brugge  (gelezen 13304 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Online Pringless

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 6.276
Re: [NB] Essevee - Club Brugge
« Reactie #20 Gepost op: augustus 21, 2011, 11:59:33 pm »
Tijd voor een volgende klacht bij den VeeTeeM? Wat was dat op Stadion?
Waarom werden onze kansen geschrapt ???

Bal van De fauw die net niet de paal likte niet eens getoond, commentator die eventjes droogjes zegt "daarvoor was er nog een grote kans voor Chevalier" maar die niet getoond wordt..
Maar ze tonen wel een mislukte voorzet van pittaboy Dirar?

De fase waar Matton onterecht wordt afgevlagd alleen richting doel ook niet getoond?
Objectiviteit is ook ver zoek.. triestig >:(

Dan nog niet eens een beeld van het schitterende spandoek voor de match ook...
En niet eens de opstellingen, heel raar verslag..
SV TILL I DIE

Online Pringless

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 6.276
Re: [NB] Essevee - Club Brugge
« Reactie #21 Gepost op: augustus 22, 2011, 12:02:02 am »
Wel nog een opmerking ivm "Forza SV".. Volgens mij is er daar 1 persoon voor aangesteld om dit in gang te steken en laat hem dit ook doen, de 'fakers' zouden beter zwijgen want ze kunnen het niet.
SV TILL I DIE

Offline essevee007

  • Leden
  • Berichten: 3.155
Re: [NB] Essevee - Club Brugge
« Reactie #22 Gepost op: augustus 22, 2011, 12:14:19 am »
Inderdaad, wat een triestig verslag alweer enkel om die zogezegde topclub goeie reclame te bezorgen, 3 tal goede kansen van ons tonen ze niet. Ook geen opstellingen en het vuurwerk enz..... Wat toch het verslag sfeervoller maakt en een droge commentator. Triestig.

Online Pringless

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 6.276
Re: [NB] Essevee - Club Brugge
« Reactie #23 Gepost op: augustus 22, 2011, 12:29:15 am »
Inderdaad, wat een triestig verslag alweer enkel om die zogezegde topclub goeie reclame te bezorgen, 3 tal goede kansen van ons tonen ze niet. Ook geen opstellingen en het vuurwerk enz..... Wat toch het verslag sfeervoller maakt en een droge commentator. Triestig.
Heb eens gekeken via de website van Stadion, en daar precies een ander verslag. Misschien heeft dit te maken omdat ons verslag eerder op de avond rond 19u30 werd getoond?
SV TILL I DIE

Offline deltas

  • Leden
  • Berichten: 698
Re: [NB] Essevee - Club Brugge
« Reactie #24 Gepost op: augustus 22, 2011, 08:25:44 am »
Wel nog een opmerking ivm "Forza SV".. Volgens mij is er daar 1 persoon voor aangesteld om dit in gang te steken en laat hem dit ook doen, de 'fakers' zouden beter zwijgen want ze kunnen het niet.
hoe kan er daar nu in godsnaam 1 persoon voor aangesteld zijn? heeft die persoon er een pattent op meschien? Het is niet dat die andere personen het niet kunnen maar omdat julie niet mee willen doen met die andere personen. volgens mij is iedere supporter gelijk en niet enkel jullie groepje. voor alle duidelijkheid ik was niet degene die het riep. en idd de kwaliteit van die persoon was nie overdonderend, maar naar wat ik zag was het enkel dat groepje van voor die bij de trommel stond die belachelijk stond te doen erop.van zwijg ke en tekens doen van dat hij niet mag. dat noem ik niet sfeer bevorderend en vooral kinderachtig!!

Offline Nonkel Bernie

  • Leden
  • Berichten: 143
Re: [NB] Essevee - Club Brugge
« Reactie #25 Gepost op: augustus 22, 2011, 08:42:40 am »
Kies uw man van de match op www.deklauwaert.be

Offline belli

  • Leden
  • Berichten: 3.767
Re: [NB] Essevee - Club Brugge
« Reactie #26 Gepost op: augustus 22, 2011, 09:27:11 am »
eerste helft super. tweede helft was Club beter dus terecht gelijkspel.
proficiat aan de sfeermakers!! was leuk te zien, te horen en mooi spandoek!! 9400 toeschouwers....ook een dikke pluim.
Trajkovski en Milinuvic: moeten het soms wel simpel houden en niet te vlug naar doel schieten of bal vlugger afgeven!! Kalezic heeft hem s daarover serieus kwaad gemaakt op Trajkovski.
Mareval: tja, super net als De Fauw (Lestienne zat gewoon in zijn achterzak).
Dachelet: ongelukkig
Bij velen was het bobijntje reeds af na een uur spelen (wat wilt ge, zo'n tempo eerste helft).
toch hebben we vrij beperkte kern (hoewel Naessens wel goed is ingevallen).
Na doelpunt van Club viel het wel op dat er minder spelers nog de bal durfden vragen...soit, er zit toekomst in deze jonge ploeg

Offline essevee007

  • Leden
  • Berichten: 3.155
Re: [NB] Essevee - Club Brugge
« Reactie #27 Gepost op: augustus 22, 2011, 10:05:39 am »
eerste helft super. tweede helft was Club beter dus terecht gelijkspel.
proficiat aan de sfeermakers!! was leuk te zien, te horen en mooi spandoek!! 9400 toeschouwers....ook een dikke pluim.
Trajkovski en Milinuvic: moeten het soms wel simpel houden en niet te vlug naar doel schieten of bal vlugger afgeven!! Kalezic heeft hem s daarover serieus kwaad gemaakt op Trajkovski.
Mareval: tja, super net als De Fauw (Lestienne zat gewoon in zijn achterzak).
Dachelet: ongelukkig
Bij velen was het bobijntje reeds af na een uur spelen (wat wilt ge, zo'n tempo eerste helft).
toch hebben we vrij beperkte kern (hoewel Naessens wel goed is ingevallen).
Na doelpunt van Club viel het wel op dat er minder spelers nog de bal durfden vragen...soit, er zit toekomst in deze jonge ploeg

We hebben inderdaad een goed team die met de weken zal beteren.  Trajkovski en milunovic doen het goed maar moeten dan in de eindfase de bal eens afgeven dan aan eigen succes te denken.  Maar daar zal de jonge leeftijd nog wat de oorzaak zijn.  Mareval= klassebak , net als de fauw die 2 stralen rust en zelfzekerheid uit en dat is heel belangrijk.  Wat betreft de kern, daar moeten zeker nog 2 spelers bijkomen, en vooral een deftige aanvaller.  Sorry voor naessens maar die kom te kort en zal niet de scoringsmachine zijn die we nodig hebben.  Als habib al fit zou zijn, dan denk ik dat de bruggse defentie nog af en toe zijn peren ging zien moest die kunnen invallen.  Nu hopen dat het bestuur zijn been stijf houdt en mareval niet laat vertrekken, want dit zou een serieuze aderlating zijn en tegenstrijdig met de ambities.  Denk ook dat kalezic dit niet zou tevreden stemmen als ze die nog laten gaan.  Het is nen patron net als de fauw.
« Laatst bewerkt op: augustus 22, 2011, 10:17:23 am door essevee007 »

Offline Massaker

  • Leden
  • Berichten: 1.222
Re: [NB] Essevee - Club Brugge
« Reactie #28 Gepost op: augustus 22, 2011, 10:10:42 am »
eerste helft super. tweede helft was Club beter dus terecht gelijkspel.
proficiat aan de sfeermakers!! was leuk te zien, te horen en mooi spandoek!! 9400 toeschouwers....ook een dikke pluim.
Trajkovski en Milinuvic: moeten het soms wel simpel houden en niet te vlug naar doel schieten of bal vlugger afgeven!! Kalezic heeft hem s daarover serieus kwaad gemaakt op Trajkovski.
Mareval: tja, super net als De Fauw (Lestienne zat gewoon in zijn achterzak).
Dachelet: ongelukkig
Bij velen was het bobijntje reeds af na een uur spelen (wat wilt ge, zo'n tempo eerste helft).
toch hebben we vrij beperkte kern (hoewel Naessens wel goed is ingevallen).
Na doelpunt van Club viel het wel op dat er minder spelers nog de bal durfden vragen...soit, er zit toekomst in deze jonge ploeg

We hebben inderdaad een goed team die met de weken zal beteren.  Trajkovski en vooral milunovic doen het goed maar moeten dan in de eindfase de bal eens afgeven dan aan eigen succes te denken.  Maar dar zal de jonge leeftijd nog wat zijn.  Mareval= klassebak , net als de fauw die 2 stralen rust en zelfzekerheid uit en dat is heel belangrijk.  Wat betreft de kern, daar moeten zeker nog 2 spelers bijkomen, en vooral een deftige aanvaller.  Sorry voor naessens maar die kom te kort en zal niet de scoringsmachine zijn die we nodig hebben.  Als habib al fit zou zijn, denk dat de bruggse defentie nog af en toe zijn peren ging zien moest die kunnen invallen.  Nu hopen dat het bestuur zijn been stijf houdt en mareval niet laat vertrekken, want dit zou een serieuze aderlating zijn en tegenstrijdig met de ambities.  Denk ook dat kalezic niet zou tevreden stemmen als ze die nog laten gaan.  Het is nen patron net als de fauw.
Grotendeels akkoord. Alleen: vooral Milunovic doet het goed?? Ik vind hem eerlijk gezegd van de minste bij essevee. Akkoord, hij is jong. Maar Trajkovski is dat ook en die doet het m.i. v??l beter. Enfin, ze kunnen niet allemaal even goed zijn.

Offline balboa

  • Leden
  • Berichten: 2.729
Re: [NB] Essevee - Club Brugge
« Reactie #29 Gepost op: augustus 22, 2011, 10:11:37 am »
eerste helft super. tweede helft was Club beter dus terecht gelijkspel.
proficiat aan de sfeermakers!! was leuk te zien, te horen en mooi spandoek!! 9400 toeschouwers....ook een dikke pluim.
Trajkovski en Milinuvic: moeten het soms wel simpel houden en niet te vlug naar doel schieten of bal vlugger afgeven!! Kalezic heeft hem s daarover serieus kwaad gemaakt op Trajkovski.
Mareval: tja, super net als De Fauw (Lestienne zat gewoon in zijn achterzak).
Dachelet: ongelukkig
Bij velen was het bobijntje reeds af na een uur spelen (wat wilt ge, zo'n tempo eerste helft).
toch hebben we vrij beperkte kern (hoewel Naessens wel goed is ingevallen).
Na doelpunt van Club viel het wel op dat er minder spelers nog de bal durfden vragen...soit, er zit toekomst in deze jonge ploeg

We hebben inderdaad een goed team die met de weken zal beteren.  Trajkovski en vooral milunovic doen het goed maar moeten dan in de eindfase de bal eens afgeven dan aan eigen succes te denken.  Maar dar zal de jonge leeftijd nog wat zijn.  Mareval= klassebak , net als de fauw die 2 stralen rust en zelfzekerheid uit en dat is heel belangrijk.  Wat betreft de kern, daar moeten zeker nog 2 spelers bijkomen, en vooral een deftige aanvaller.  Sorry voor naessens maar die kom te kort en zal niet de scoringsmachine zijn die we nodig hebben.  Als habib al fit zou zijn, denk dat de bruggse defentie nog af en toe zijn peren ging zien moest die kunnen invallen.  Nu hopen dat het bestuur zijn been stijf houdt en mareval niet laat vertrekken, want dit zou een serieuze aderlating zijn en tegenstrijdig met de ambities.  Denk ook dat kalezic niet zou tevreden stemmen als ze die nog laten gaan.  Het is nen patron net als de fauw.

Ik vond Milunovic h??l zwak invallen. Hij deed niets goed en was te zelfzuchtig. En hij moet v??l rustig worden aan de bal. Idd flauw verslag op stadion, men toont niet eens dat Matton onterecht afgevlagd wordt.

Offline mutombo

  • Leden
  • Berichten: 564
Re: [NB] Essevee - Club Brugge
« Reactie #30 Gepost op: augustus 22, 2011, 10:14:33 am »
Het werd nog eens duidelijk dat Mar?val de absolute patron is van het seizoensbegin. Staat centraal achterin als een blok, wint met bravoure zowat alle kopduels en als de ploeg wat moeilijker combineert heeft hij ook nog een prachtige lange bal in de voeten.
Voor de rest een uitstekende 1e helft gezien van de onzen. Na de rust bleek de jeugdigheid ons toch wat parten spelen tegen ploegen van dit kaliber. In tegenstelling tot wat anderen hier beweren denk ik trouwens dat dit Brugge er dit jaar dicht zal  bij zijn (al heeft dat natuurlijk ook wel te maken met de zwakte van zijn directe concurrenten).
In de Q trouwens weer enkele "Bruggelingen" aan de deur moeten zetten. Ze zullen het nooit leren...

Offline sv_forever

  • Leden
  • Berichten: 3.182
Re: [NB] Essevee - Club Brugge
« Reactie #31 Gepost op: augustus 22, 2011, 10:16:52 am »
Tegen Genk en Lokeren was Milunovic gewoon uitstekend. Gisteren vond ik hem opvallend ego?stisch. Misschien wou hij zich te veel bewijzen nadat hij niet in de basis startte. Maar tegen Genk was die gewoon uitstekend. Hij kan zo gemakkelijk een man of 2 voorbij. Die gast gaat hier in de basis staan hoor dit jaar.

WAEREGHEM

  • Gast
Re: [NB] Essevee - Club Brugge
« Reactie #32 Gepost op: augustus 22, 2011, 10:17:19 am »
Citaat
Met 9428 toeschouwers mocht Essevee een record in zijn geschiedenisboeken schrijven. Nog nooit woonde u met zovelen een wedstrijd bij, met dank aan de uitgebreide stadioncapaciteit. Nu reeds afspraak voor de volgende topper, tegen AA Gent, op zondag 11 september om 20u30!

Offline essevee007

  • Leden
  • Berichten: 3.155
Re: [NB] Essevee - Club Brugge
« Reactie #33 Gepost op: augustus 22, 2011, 10:18:18 am »
eerste helft super. tweede helft was Club beter dus terecht gelijkspel.
proficiat aan de sfeermakers!! was leuk te zien, te horen en mooi spandoek!! 9400 toeschouwers....ook een dikke pluim.
Trajkovski en Milinuvic: moeten het soms wel simpel houden en niet te vlug naar doel schieten of bal vlugger afgeven!! Kalezic heeft hem s daarover serieus kwaad gemaakt op Trajkovski.
Mareval: tja, super net als De Fauw (Lestienne zat gewoon in zijn achterzak).
Dachelet: ongelukkig
Bij velen was het bobijntje reeds af na een uur spelen (wat wilt ge, zo'n tempo eerste helft).
toch hebben we vrij beperkte kern (hoewel Naessens wel goed is ingevallen).
Na doelpunt van Club viel het wel op dat er minder spelers nog de bal durfden vragen...soit, er zit toekomst in deze jonge ploeg

We hebben inderdaad een goed team die met de weken zal beteren.  Trajkovski en vooral milunovic doen het goed maar moeten dan in de eindfase de bal eens afgeven dan aan eigen succes te denken.  Maar dar zal de jonge leeftijd nog wat zijn.  Mareval= klassebak , net als de fauw die 2 stralen rust en zelfzekerheid uit en dat is heel belangrijk.  Wat betreft de kern, daar moeten zeker nog 2 spelers bijkomen, en vooral een deftige aanvaller.  Sorry voor naessens maar die kom te kort en zal niet de scoringsmachine zijn die we nodig hebben.  Als habib al fit zou zijn, denk dat de bruggse defentie nog af en toe zijn peren ging zien moest die kunnen invallen.  Nu hopen dat het bestuur zijn been stijf houdt en mareval niet laat vertrekken, want dit zou een serieuze aderlating zijn en tegenstrijdig met de ambities.  Denk ook dat kalezic niet zou tevreden stemmen als ze die nog laten gaan.  Het is nen patron net als de fauw.
Grotendeels akkoord. Alleen: vooral Milunovic doet het goed?? Ik vind hem eerlijk gezegd van de minste bij essevee. Akkoord, hij is jong. Maar Trajkovski is dat ook en die doet het m.i. v??l beter. Enfin, ze kunnen niet allemaal even goed zijn.
Aangepast van milunovic.  Ik bedoelde vooral milunovic moet meer zijn bal afstaan.

Offline Massaker

  • Leden
  • Berichten: 1.222
Re: [NB] Essevee - Club Brugge
« Reactie #34 Gepost op: augustus 22, 2011, 10:26:49 am »
eerste helft super. tweede helft was Club beter dus terecht gelijkspel.
proficiat aan de sfeermakers!! was leuk te zien, te horen en mooi spandoek!! 9400 toeschouwers....ook een dikke pluim.
Trajkovski en Milinuvic: moeten het soms wel simpel houden en niet te vlug naar doel schieten of bal vlugger afgeven!! Kalezic heeft hem s daarover serieus kwaad gemaakt op Trajkovski.
Mareval: tja, super net als De Fauw (Lestienne zat gewoon in zijn achterzak).
Dachelet: ongelukkig
Bij velen was het bobijntje reeds af na een uur spelen (wat wilt ge, zo'n tempo eerste helft).
toch hebben we vrij beperkte kern (hoewel Naessens wel goed is ingevallen).
Na doelpunt van Club viel het wel op dat er minder spelers nog de bal durfden vragen...soit, er zit toekomst in deze jonge ploeg

We hebben inderdaad een goed team die met de weken zal beteren.  Trajkovski en vooral milunovic doen het goed maar moeten dan in de eindfase de bal eens afgeven dan aan eigen succes te denken.  Maar dar zal de jonge leeftijd nog wat zijn.  Mareval= klassebak , net als de fauw die 2 stralen rust en zelfzekerheid uit en dat is heel belangrijk.  Wat betreft de kern, daar moeten zeker nog 2 spelers bijkomen, en vooral een deftige aanvaller.  Sorry voor naessens maar die kom te kort en zal niet de scoringsmachine zijn die we nodig hebben.  Als habib al fit zou zijn, denk dat de bruggse defentie nog af en toe zijn peren ging zien moest die kunnen invallen.  Nu hopen dat het bestuur zijn been stijf houdt en mareval niet laat vertrekken, want dit zou een serieuze aderlating zijn en tegenstrijdig met de ambities.  Denk ook dat kalezic niet zou tevreden stemmen als ze die nog laten gaan.  Het is nen patron net als de fauw.
Grotendeels akkoord. Alleen: vooral Milunovic doet het goed?? Ik vind hem eerlijk gezegd van de minste bij essevee. Akkoord, hij is jong. Maar Trajkovski is dat ook en die doet het m.i. v??l beter. Enfin, ze kunnen niet allemaal even goed zijn.
Aangepast van milunovic.  Ik bedoelde vooral milunovic moet meer zijn bal afstaan.
Aha, ik dacht al: 'die Essevee007 kent toch meer van voetbal dan d?t h?...'  ;) Gelijk heb je: Bijwijlen stond er genoeg volk voorin om zijn voorzetten in ontvangst te nemen. Maar hij besluit liever zelf.  Maar laat ons eerlijk zijn: als jonge gast ga je snel denken: "Als ik deze scoor, ben ik de absolute held van de avond'  En dan durf je wel eens de verkeerde beslissing nemen.
Pas op, hetzelfde kon je van Alexandar ook zeggen, maar het viel zo niet op omdat hij ook heel mooie dingen liet zien (wat ik miste bij Luka).

Offline gva

  • Leden
  • Berichten: 570
Re: [NB] Essevee - Club Brugge
« Reactie #35 Gepost op: augustus 22, 2011, 10:42:49 am »
Dachelet speelde verdedigend, net als zijn collega verdedigers, een beresterke wedstrijd (net zoals op Genk trouwens) !  Het traditionele dipje in de tweede helft en een duwtje in de rug door de scheids zorgden ervoor dat fcb terug in de match kon komen.
In de tweede helft misten we een goeie Hyland op het middenveld, zonder daarom de andere spelers te kort te doen.
Doe zo voort ...

Offline M.

  • Leden
  • Berichten: 1.019
Re: [NB] Essevee - Club Brugge
« Reactie #36 Gepost op: augustus 22, 2011, 10:47:04 am »
GVA: knal erop!
Met wat meer balvastheid op het middenveld de 2de helft zie ik ons winnen...

Offline EAGLE

  • Leden
  • Berichten: 2.345
Re: [NB] Essevee - Club Brugge
« Reactie #37 Gepost op: augustus 22, 2011, 10:52:49 am »
In De Graafschap zeggen ze ook dan Kalezic zijn voetbal veel energie vergt.
We moeten mss fysiek nog groeien. En ook efficienter worden zoals Maréval zei.

Offline balboa

  • Leden
  • Berichten: 2.729
Re: [NB] Essevee - Club Brugge
« Reactie #38 Gepost op: augustus 22, 2011, 10:54:47 am »
Dachelet speelde verdedigend, net als zijn collega verdedigers, een beresterke wedstrijd (net zoals op Genk trouwens) !  Het traditionele dipje in de tweede helft en een duwtje in de rug door de scheids zorgden ervoor dat fcb terug in de match kon komen.
In de tweede helft misten we een goeie Hyland op het middenveld, zonder daarom de andere spelers te kort te doen.
Doe zo voort ...

Bekijk nog eens die kans die Dirar krijgt (alleen voor Bossut). Dat was Dachelet zijn man. Dachelet had geen enkele, maar dan ook geen enkele reden om Dirar te laten lopen, want zijn 'vaste' man was al bezet. Als die kans van Dirar binnenging, mocht Dachelet die op naam schrijven.

Online Pringless

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 6.276
Re: [NB] Essevee - Club Brugge
« Reactie #39 Gepost op: augustus 22, 2011, 11:56:21 am »
Wel nog een opmerking ivm "Forza SV".. Volgens mij is er daar 1 persoon voor aangesteld om dit in gang te steken en laat hem dit ook doen, de 'fakers' zouden beter zwijgen want ze kunnen het niet.
hoe kan er daar nu in godsnaam 1 persoon voor aangesteld zijn? heeft die persoon er een pattent op meschien? Het is niet dat die andere personen het niet kunnen maar omdat julie niet mee willen doen met die andere personen. volgens mij is iedere supporter gelijk en niet enkel jullie groepje. voor alle duidelijkheid ik was niet degene die het riep. en idd de kwaliteit van die persoon was nie overdonderend, maar naar wat ik zag was het enkel dat groepje van voor die bij de trommel stond die belachelijk stond te doen erop.van zwijg ke en tekens doen van dat hij niet mag. dat noem ik niet sfeer bevorderend en vooral kinderachtig!!
Beter 1 persoon die het goed doet, dan iemand anders waar het niets op trekt... (En nee ik ben niet van dat groepje). Het viel mij gewoon op dat als iemand het anders doet op geen kl*ten trekt. En Forza SV moet niet de hele match door gedaan worden maar zo 2-3 keer in een match is voldoende.
SV TILL I DIE