Auteur Topic: [VB] RAEC Mons - Essevee  (gelezen 13277 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline EAGLE

  • Leden
  • Berichten: 2.345
[VB] RAEC Mons - Essevee
« Gepost op: augustus 22, 2011, 10:50:44 am »
Zaterdag naar Mons.
Ploeg die in een redelijk goede vorm steekt, en met Perbet een goalgetter in de rangen lopen heeft.

Ik denk dat de tickets €20 kosten.

Offline bojaaan

  • Leden
  • Berichten: 649
  • Essevee!
Re: [VB] RAEC Mons - Essevee
« Reactie #1 Gepost op: augustus 22, 2011, 12:03:58 pm »
Iets of wat zegt mij dat deze match moeilijker wordt dan de thusmatch tegen AA Gent.

Prono: 1-1

Offline thierslouis

  • Leden
  • Berichten: 402
Re: [VB] RAEC Mons - Essevee
« Reactie #2 Gepost op: augustus 22, 2011, 12:07:22 pm »
Iets of wat zegt mij dat deze match moeilijker wordt dan de thusmatch tegen AA Gent.

Prono: 1-1
Hebben we dan ooit simpele matchen? :P
Gewoon winnen moeten we doen!

Offline deltas

  • Leden
  • Berichten: 698
Re: [VB] RAEC Mons - Essevee
« Reactie #3 Gepost op: augustus 22, 2011, 12:21:56 pm »
volgens mij gaat de ploeg die het fysiekst in orde is deze match winnen! dat we kwaliteit hebben dat weten we al nu nog het uithoudingsvermogen.

Offline thierslouis

  • Leden
  • Berichten: 402
Re: [VB] RAEC Mons - Essevee
« Reactie #4 Gepost op: augustus 22, 2011, 01:25:15 pm »
volgens mij gaat de ploeg die het fysiekst in orde is deze match winnen! dat we kwaliteit hebben dat weten we al nu nog het uithoudingsvermogen.

Trouwens een punt dat ik wat triestig vind. Als je als 'topsporter' nog geen match van 90min aankunt ben je gewoon lui en train je niet op uw eigen om een goeie conditie te hebben. Er kan wel een verschil zijn in de fysiek in minuut 90 of minuut 1 maar om zoals guiseppe na 60minuten vervangen te moeten worden. Dan vraag ik me af wie onze conditietrainer is?
Professionalisme is ook uw spelers opvolgen en maken dat ze wat scherper staan!

Voetballend + iet meers conditie dan kunnen we bergen met gemak aan!

Offline sv_forever

  • Leden
  • Berichten: 3.182
Re: [VB] RAEC Mons - Essevee
« Reactie #5 Gepost op: augustus 22, 2011, 02:04:30 pm »
Nochtans hebben ze tegen Genk ook de hele match aan een verschroeiend tempo gespeeld en dat 90 minuten lang. Daarom verbaasde mij dat ik een redelijk vermoeide indruk zag bij sommigen. Van Rossinig verbaast het mij minder, want die geeft altijd een vermoeide indruk.

Offline bullseye

  • Leden
  • Berichten: 1.841
Re: [VB] RAEC Mons - Essevee
« Reactie #6 Gepost op: augustus 22, 2011, 02:37:40 pm »
voor het eerst in de nieuwe uit-shirts?

Offline die hard esseveeër

  • Leden
  • Berichten: 2.369
Re: [VB] RAEC Mons - Essevee
« Reactie #7 Gepost op: augustus 22, 2011, 05:48:33 pm »
Te vroeg om nu al een uitspraak te doen over deze wedstrijd. Eerst maar eens zien of we Mar?val nog zullen hebben tegen 't eind van de week...

Offline Soulscream

  • Leden
  • Berichten: 3.065
  • Voice of the voiceless!
Re: [VB] RAEC Mons - Essevee
« Reactie #8 Gepost op: augustus 22, 2011, 09:51:56 pm »
Er zit mss iets in, maar Bergen speelt thuis en staat scherp dus geef ik ze toch het meeste kans op de 3 punten.

Offline svzw81

  • Leden
  • Berichten: 3.953
Re: [VB] RAEC Mons - Essevee
« Reactie #9 Gepost op: augustus 22, 2011, 10:41:45 pm »
over het algemeen vond ik mons altijd een saaie verplaatsing, maar nu lijkt de ploeg me toch aantrekkelijk te voetballen (ondanks hun leuke trainer  ::)  .  ik gok op een doelpuntenfestijn :
1-0
1-1
1-2
2-2
2-3

Offline SV-boer

  • Leden
  • Berichten: 1.214
Re: [VB] RAEC Mons - Essevee
« Reactie #10 Gepost op: augustus 22, 2011, 11:42:54 pm »
Enige 2 ploegen (samen met FCB) die nog niet verloren deze competitie.
De logica zegt dus: gelijkspel :)
Ik hoop dat er van onderschatting geen sprake zal zijn na matchen tegen Genk en Brugge. Anders gaan we daar geen punten rapen, dat staat vast

Offline digifredje

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 434
    • FMZone
Re: [VB] RAEC Mons - Essevee
« Reactie #11 Gepost op: augustus 23, 2011, 07:54:38 am »
volgens mij gaat de ploeg die het fysiekst in orde is deze match winnen! dat we kwaliteit hebben dat weten we al nu nog het uithoudingsvermogen.

Trouwens een punt dat ik wat triestig vind. Als je als 'topsporter' nog geen match van 90min aankunt ben je gewoon lui en train je niet op uw eigen om een goeie conditie te hebben. Er kan wel een verschil zijn in de fysiek in minuut 90 of minuut 1 maar om zoals guiseppe na 60minuten vervangen te moeten worden. Dan vraag ik me af wie onze conditietrainer is?
Professionalisme is ook uw spelers opvolgen en maken dat ze wat scherper staan!

Voetballend + iet meers conditie dan kunnen we bergen met gemak aan!

Het was wel heel warm en vochtig zondag, waardoor je sneller vocht en mineralen verliest bij een grote inspanning. Hadden ze bij een temperatuur van 18 graden gespeeld, was de vervanging misschien niet nodig geweest.

Offline Wouter

  • Leden
  • Berichten: 1.771
Re: [VB] RAEC Mons - Essevee
« Reactie #12 Gepost op: augustus 23, 2011, 08:25:41 am »
@die hard: wat zegt de glazen bol deze keer? ;)

Offline die hard esseveeër

  • Leden
  • Berichten: 2.369
Re: [VB] RAEC Mons - Essevee
« Reactie #13 Gepost op: augustus 23, 2011, 08:32:28 am »
@die hard: wat zegt de glazen bol deze keer? ;)
Niets, 'k heb hem als straf na zijn vergissing van vorig week-end voor 3 dagen op water en droog brood gezet. Gedaan met bier en hamburgers! Donderdag pas mag ie uit de hoek komen...

Offline 2460

  • Leden
  • Berichten: 1.603
Re: [VB] RAEC Mons - Essevee
« Reactie #14 Gepost op: augustus 23, 2011, 09:40:43 am »
@die hard: wat zegt de glazen bol deze keer? ;)
Niets, 'k heb hem als straf na zijn vergissing van vorig week-end voor 3 dagen op water en droog brood gezet. Gedaan met bier en hamburgers! Donderdag pas mag ie uit de hoek komen...

Steek anders een octopus of schildpad in uwen bokaal......

Offline Nico the master

  • Leden
  • Berichten: 1.914
Re: [VB] RAEC Mons - Essevee
« Reactie #15 Gepost op: augustus 23, 2011, 10:36:39 am »
@die hard: wat zegt de glazen bol deze keer? ;)
Niets, 'k heb hem als straf na zijn vergissing van vorig week-end voor 3 dagen op water en droog brood gezet. Gedaan met bier en hamburgers! Donderdag pas mag ie uit de hoek komen...

Steek anders een octopus of schildpad in uwen bokaal......

Doe maar een eend dan, da past beter bij de club

Offline jenske

  • Leden
  • Berichten: 2.177
    • SV Anzegem
Re: [VB] RAEC Mons - Essevee
« Reactie #16 Gepost op: augustus 23, 2011, 01:37:30 pm »
@die hard: wat zegt de glazen bol deze keer? ;)
Niets, 'k heb hem als straf na zijn vergissing van vorig week-end voor 3 dagen op water en droog brood gezet. Gedaan met bier en hamburgers! Donderdag pas mag ie uit de hoek komen...

Steek anders een octopus of schildpad in uwen bokaal......

Doe maar een eend dan, da past beter bij de club

* paard kon er niet in?

fox

  • Gast
Re: [VB] RAEC Mons - Essevee
« Reactie #17 Gepost op: augustus 23, 2011, 02:22:43 pm »
Om de voeling met de top van het klassement niet te verliezen moet er gewonnen worden. Met het voetbal dat ze de voorbije 4 wedstrijden gebracht hebben kan dat geen probleem zijn. Van hetgene ik gezien heb van die mannen komt het gevaar daar vooral van over de flanken met Perbet die dan goed positie kiest. Ik heb er echter vertrouwen in dat onze flankverdedigers goed genoeg zijn om dat op te vangen. Zonder overdrijven, ik vind De Fauw beter dan Wasil en Hamalainen is ook beter dan de huidige Deschacht.

Offline EAGLE

  • Leden
  • Berichten: 2.345
Re: [VB] RAEC Mons - Essevee
« Reactie #18 Gepost op: augustus 23, 2011, 03:27:15 pm »
Om de voeling met de top van het klassement niet te verliezen moet er gewonnen worden. Met het voetbal dat ze de voorbije 4 wedstrijden gebracht hebben kan dat geen probleem zijn. Van hetgene ik gezien heb van die mannen komt het gevaar daar vooral van over de flanken met Perbet die dan goed positie kiest. Ik heb er echter vertrouwen in dat onze flankverdedigers goed genoeg zijn om dat op te vangen. Zonder overdrijven, ik vind De Fauw beter dan Wasil en Hamalainen is ook beter dan de huidige Deschacht.

Er kan altijd een voorzet komen he, het ligt aan de CV's om te zorgen dat ze altijd een tikkeltje voor Perbet zijn.
Ook 1 van de controlerende middenvelders moet daar zijn steenjte toe bijdragen.

Offline sv.caene

  • Leden
  • Berichten: 908
Re: [VB] RAEC Mons - Essevee
« Reactie #19 Gepost op: augustus 23, 2011, 03:44:54 pm »
De flanken goed toehouden, en Dachelet op Perbet zetten.. Garantie in zijne zak ?
One Essevee!