Auteur Topic: [VB] Essevee - AA Gent  (gelezen 8176 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline svzw81

  • Leden
  • Berichten: 3.953
[VB] Essevee - AA Gent
« Gepost op: september 04, 2011, 12:31:55 pm »
Volgende week zondag , op de dag waarin de wereld de jarige-verjaardag herdenkt van de aanslagen op Amerika, spelen we om 20u30 een derby tegen AA Gent , de eeuwig ambitieuze ploeg uit de Arteveldestad.

Als we voorin willen raken / blijven, lijken 3 punten thuis houden zeker noodzakelijk ...

Offline SV-boer

  • Leden
  • Berichten: 1.214
Re: [VB] Essevee - AA Gent
« Reactie #1 Gepost op: september 04, 2011, 01:41:54 pm »
Hoewel ik andere jaren in principe tevreden ben met een punt tegen Gent, verwacht ik deze keer toch de 3 punten! Bij verlies hebben we met 6/18 onze start toch gemist en moeten we oppassen dat het huidige enthousiasme niet een beetje verloren gaat.

Al de 4e ploeg uit POI van vorig jaar na 6 speeldagen... Bij winst hebben we het met 9 punten toch behoorlijk gedaan

Offline San Iker

  • Leden
  • Berichten: 11.196
Re: [VB] Essevee - AA Gent
« Reactie #2 Gepost op: september 04, 2011, 08:32:41 pm »
Met Sivakov, Serwy en Maazou aan de aftrap??

Offline Pringless

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 6.276
Re: [VB] Essevee - AA Gent
« Reactie #3 Gepost op: september 04, 2011, 10:11:56 pm »
Met Sivakov, Serwy en Maazou aan de aftrap??
Ik zou Maazou aan de aftrap laten verschijnen, maar de andere zou ik rustig in het elftal droppen. Wat invalbeurten in het begin en later basis.
SV TILL I DIE

Offline sv.caene

  • Leden
  • Berichten: 908
Re: [VB] Essevee - AA Gent
« Reactie #4 Gepost op: september 04, 2011, 11:01:44 pm »
Met Sivakov, Serwy en Maazou aan de aftrap??
Ik zou Maazou aan de aftrap laten verschijnen, maar de andere zou ik rustig in het elftal droppen. Wat invalbeurten in het begin en later basis.
ze hebben toch allemaal hun voorbereiding mee gemaakt en zijn allen fit, al ze op training d trainer kunnen overtuigen moeten ze toch spelen
One Essevee!

Offline drets

  • Leden
  • Berichten: 353
Re: [VB] Essevee - AA Gent
« Reactie #5 Gepost op: september 05, 2011, 06:15:55 pm »
Met Sivakov, Serwy en Maazou aan de aftrap??
Ik zou Maazou aan de aftrap laten verschijnen, maar de andere zou ik rustig in het elftal droppen. Wat invalbeurten in het begin en later basis.
ze hebben toch allemaal hun voorbereiding mee gemaakt en zijn allen fit, al ze op training d trainer kunnen overtuigen moeten ze toch spelen

Je kan niet 1/3 van je ploeg in 1 keer veranderen met nieuwelingen. Die hebben ook tijd nodig om zich aan te passen aan het spelsysteem en de medespelers. 1, maximum (!) 2 nieuwkomers kan wel.

Denk ook dat Sivakov het niet makkelijk zal hebben om een basisplaats te veroveren, laat staan Serwy.
Schrijffouten hierboven zijn er met de bedoeling mij een stap dichter te brengen bij werelddominantie.. Duhh!!

Offline svzwfan

  • Leden
  • Berichten: 554
Re: [VB] Essevee - AA Gent
« Reactie #6 Gepost op: september 05, 2011, 06:50:18 pm »
IK denk dat Sivakov juist een basisplaats zal bekomen.

Online Fredje SVZW

  • Leden
  • Berichten: 1.266
Re: [VB] Essevee - AA Gent
« Reactie #7 Gepost op: september 05, 2011, 08:07:08 pm »
En ik ben, net als iedereen, curieus om te zien wat die gasten in hun mars hebben! Maar doe dat dan vb tegen Ronse (met alle respect, overigens...) en "gooi" er nu toch niet plots Delaplace of Teddy uit gewoon om die gasten "ne keer bezig te zien". Onzen Darje is slimmer dan dit, geloof ik! Maazou ipv Rossini, daar zou ik wel kunnen inkomen. We will see!

Offline koenie69

  • Leden
  • Berichten: 1.606
Re: [VB] Essevee - AA Gent
« Reactie #8 Gepost op: september 05, 2011, 08:11:58 pm »
heb gehoord dat maazou zondag nog niet speelgerechtigd zou zijn in verband met een arbeidskaart

Offline die hard esseveeër

  • Leden
  • Berichten: 2.369
Re: [VB] Essevee - AA Gent
« Reactie #9 Gepost op: september 06, 2011, 08:02:15 am »
Behoorlijk wat vraagtekens in aanloop naar deze wedstijd...
1. Maazou speelt met Niger na zijn wedstrijd van zondag vandaag ook nog een oefeninterland tegen Gabon geloof ik, het zou me dan ook ten zeerste verwonderen mocht ie hier zondag al aan de aftrap verschijnen, zelfs al zouden zijn papieren al in orde zijn.
Nu goed, zelfs al zouden de paperassen geregeld geraken, dan nog zou ik opteren voor Rossini in de eerste helft ( kwestie van die jongen niet helemaal te kraken, bovendien had hij het in de 2 thuiswedstrijden tot nu toe ook helemaal niet zo slecht gedaan ) en hem na een uur vervangen door Maazou.
2. Zelfde verhaal voor Sivakov. Als ik het goed voorheb, dan komt die op de positie van Trajkovski te spelen. Om de reeds opgedane automatismen niet laten verloren gaan en het vertrouwen van die jongen niet te breken, hem laten starten en als ie erdoor zit vervangen door Sivakov.
3. Ik lees trouwens dat Sterckx fit is. Wat gaan we daar dan mee aanvangen? Op de flank zetten in plaats van Milunovic? Of is Matton ook al weer fit? Dan lijkt hij me sowieso toch de beste optie op links.
4. En hoe zit het met D'haene? Als die fit is, komt ie wat mij betreft altijd terug in de ploeg in de plaats van Dachelet.
Benieuwd hoe Darije het gaat oplossen...

Offline moi

  • Leden
  • Berichten: 271
    • essevee.com
Re: [VB] Essevee - AA Gent
« Reactie #10 Gepost op: september 06, 2011, 10:31:42 am »
Citaat
Benieuwd hoe Darije het gaat oplossen...

da's echt wel een bottom line die kan tellen....
Pronostikeer gratis op www.essevee.com

Offline bullseye

  • Leden
  • Berichten: 1.841
Re: [VB] Essevee - AA Gent
« Reactie #11 Gepost op: september 06, 2011, 11:00:40 am »
2. Zelfde verhaal voor Sivakov. Als ik het goed voorheb, dan komt die op de positie van Trajkovski te spelen. Om de reeds opgedane automatismen niet laten verloren gaan en het vertrouwen van die jongen niet te breken, hem laten starten en als ie erdoor zit vervangen door Sivakov.


Ik snap nie hoe jullie de kwaliteiten van die Sivakov al kunnen inschatten?

Offline San Iker

  • Leden
  • Berichten: 11.196
Re: [VB] Essevee - AA Gent
« Reactie #12 Gepost op: september 06, 2011, 11:16:34 am »
2. Zelfde verhaal voor Sivakov. Als ik het goed voorheb, dan komt die op de positie van Trajkovski te spelen. Om de reeds opgedane automatismen niet laten verloren gaan en het vertrouwen van die jongen niet te breken, hem laten starten en als ie erdoor zit vervangen door Sivakov.


Ik snap nie hoe jullie de kwaliteiten van die Sivakov al kunnen inschatten?

Naar het schijnt schept Boeve enorm op met Sivakov, dus ik denk dat hij een meerwaarde is voor de club.

Offline die hard esseveeër

  • Leden
  • Berichten: 2.369
Re: [VB] Essevee - AA Gent
« Reactie #13 Gepost op: september 06, 2011, 05:17:47 pm »
2. Zelfde verhaal voor Sivakov. Als ik het goed voorheb, dan komt die op de positie van Trajkovski te spelen. Om de reeds opgedane automatismen niet laten verloren gaan en het vertrouwen van die jongen niet te breken, hem laten starten en als ie erdoor zit vervangen door Sivakov.


Ik snap nie hoe jullie de kwaliteiten van die Sivakov al kunnen inschatten?
Kan ik niet, maar ik heb wel al gezien dat Trajkovski maximum een uur het tempo van een eersteklasse wedstrijd aankan bij ons, bijgevolg...

Offline Soulscream

  • Leden
  • Berichten: 3.065
  • Voice of the voiceless!
Re: [VB] Essevee - AA Gent
« Reactie #14 Gepost op: september 06, 2011, 06:52:16 pm »
das iss voorlopig een feit dat Trajkovski na 1 helft plat is, Sivakov zal wel zijn kans krijgen.

Offline StevieG.

  • Leden
  • Berichten: 171
Re: [VB] Essevee - AA Gent
« Reactie #15 Gepost op: september 06, 2011, 07:32:27 pm »
voor de match is er om 19u de 2e helft van rsca-kvk of kvm-fcb te volgen op het led-scherm, live in afwachting van onze match, op facebook is er een poll voor te stemmen welke match ze uitzenden... ;)
voor mij mag dat kvm-club zijn , altijd een match met veel spanning.... :P

Offline Svarrogh

  • Leden
  • Berichten: 1.806
Re: [VB] Essevee - AA Gent
« Reactie #16 Gepost op: september 06, 2011, 07:50:49 pm »
voor de match is er om 19u de 2e helft van rsca-kvk of kvm-fcb te volgen op het led-scherm, live in afwachting van onze match, op facebook is er een poll voor te stemmen welke match ze uitzenden... ;)
voor mij mag dat kvm-club zijn , altijd een match met veel spanning.... :P

Ik heb voor rsca - vk gestemd, een paar doelpunten in het laatste kwartier voor de thuisploeg zal de avond al voor de helft geslaagd maken  ;)

Online brunogoal

  • Leden
  • Berichten: 344
Re: [VB] Essevee - AA Gent
« Reactie #17 Gepost op: september 07, 2011, 04:57:47 pm »
 Opstelling ervan uitgaande dat Habib fit is

                               Bossut

De fauw             Colpaert           Mareval             Brian

                          Sivakov        Delaplace
                                 Trajkovski
Chevalier                                                       Habib
                               Rossini/Maazou
 
Als Maazou nog maar van vandaag meetraint is het misschien wat vroeg om hem al te laten starten in een ploeg en systeem dat hij nog niet kent.

Offline SV-boer

  • Leden
  • Berichten: 1.214
Re: [VB] Essevee - AA Gent
« Reactie #18 Gepost op: september 07, 2011, 06:32:17 pm »
Opstelling ervan uitgaande dat Habib fit is

                               Bossut

De fauw             Colpaert           Mareval             Brian

                          Sivakov        Delaplace
                                 Trajkovski
Chevalier                                                       Habib
                               Rossini/Maazou
 
Als Maazou nog maar van vandaag meetraint is het misschien wat vroeg om hem al te laten starten in een ploeg en systeem dat hij nog niet kent.
Ochja ploeg en systeem die je niet kent... Hij heeft genoeg ervaring zeker om te weten waar hij moet lopen.

Offline Soulscream

  • Leden
  • Berichten: 3.065
  • Voice of the voiceless!
Re: [VB] Essevee - AA Gent
« Reactie #19 Gepost op: september 07, 2011, 07:22:24 pm »
D'haene nog niet fit?