Auteur Topic: [VB] Essevee - kvk  (gelezen 13709 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline japarov

  • Leden
  • Berichten: 2.114
Re: [VB] Essevee - kvk
« Reactie #20 Gepost op: september 18, 2011, 02:52:37 pm »
Vraag me toch af hoe we tegen de buren die 3 punten gaan pakken ???? Ben echt benieuwd wat Darije uit zijn hoed gaat toveren ma laat ons 1st beginnen met woensdag te winnen !!!

Offline sv_forever

  • Leden
  • Berichten: 3.182
Re: [VB] Essevee - kvk
« Reactie #21 Gepost op: september 18, 2011, 04:56:57 pm »
Vraag me toch af hoe we tegen de buren die 3 punten gaan pakken ???? Ben echt benieuwd wat Darije uit zijn hoed gaat toveren ma laat ons 1st beginnen met woensdag te winnen !!!


Tja, simpel, als we weer het niveau kunnen halen van de vorige matchen kan dat altijd. Uiteindelijk was dit de eerste wedstrijd waarin we geen goed voetbal zagen (viel echt op). Het is ook daarom dat ik ook nog niet panikeer. Vorig jaar zagen om de 7 matchen eens een goeie match (als we chance hadden). Ik hoop dat we terug evolueren naar de vorige matchen, maar dan met iets meer resultaat.

Online San Iker

  • Leden
  • Berichten: 11.196
Re: [VB] Essevee - kvk
« Reactie #22 Gepost op: september 18, 2011, 05:47:39 pm »
Vraag me toch af hoe we tegen de buren die 3 punten gaan pakken ???? Ben echt benieuwd wat Darije uit zijn hoed gaat toveren ma laat ons 1st beginnen met woensdag te winnen !!!


Tja, simpel, als we weer het niveau kunnen halen van de vorige matchen kan dat altijd. Uiteindelijk was dit de eerste wedstrijd waarin we geen goed voetbal zagen (viel echt op). Het is ook daarom dat ik ook nog niet panikeer. Vorig jaar zagen om de 7 matchen eens een goeie match (als we chance hadden). Ik hoop dat we terug evolueren naar de vorige matchen, maar dan met iets meer resultaat.

Dat slecht voetbal was mede door Maazou en Sivakov, brachten niets bij aan ons spel.
Volgende week zitten we wel weer met Sivakov denk ik, want Colpaert is geschorst.

Offline nassaro

  • Leden
  • Berichten: 215
Re: [VB] Essevee - kvk
« Reactie #23 Gepost op: september 18, 2011, 07:12:38 pm »
Nfor en Vandenbroeck zullen ook wel gemotiveerd zijn om tegen essevee te spelen ...

Online Thomas

  • Leden
  • Berichten: 1.907
  • Essevee forever!!!!
Re: [VB] Essevee - kvk
« Reactie #24 Gepost op: september 18, 2011, 07:58:08 pm »
Nfor en Vandenbroeck zullen ook wel gemotiveerd zijn om tegen essevee te spelen ...
Vandenbroeck misschien nog gebleseerd. En bij ons zal rossini ook wel gebrand zijn op een goeie prestatie

Boer Boerie

  • Gast
Re: [VB] Essevee - kvk
« Reactie #25 Gepost op: september 18, 2011, 07:58:21 pm »
Vandenbroeck doe wss ni mee

Offline bullseye

  • Leden
  • Berichten: 1.841
Re: [VB] Essevee - kvk
« Reactie #26 Gepost op: september 18, 2011, 08:04:40 pm »
Nfor en Vandenbroeck zullen ook wel gemotiveerd zijn om tegen essevee te spelen ...
Vandenbroeck misschien nog gebleseerd. En bij ons zal rossini ook wel gebrand zijn op een goeie prestatie

als hij nie weer op de bank moet starten :)

Offline gva

  • Leden
  • Berichten: 570
Re: [VB] Essevee - kvk
« Reactie #27 Gepost op: september 18, 2011, 09:14:39 pm »
We all agree ... kortrijk supporters are wankers
We all agree ... kortrijk supporters are wankers
We all agree ... kortrijk supporters are wankers

Offline Naessens C

  • Leden
  • Berichten: 2.958
  • We pakken ze. Één voor één.
Re: [VB] Essevee - kvk
« Reactie #28 Gepost op: september 18, 2011, 09:37:15 pm »
Niet es de combinatie Maazou-Rossini proberen?

Offline fan4ever

  • Leden
  • Berichten: 1.278
  • Essevee!
Re: [VB] Essevee - kvk
« Reactie #29 Gepost op: september 18, 2011, 09:46:44 pm »
Niet es de combinatie Maazou-Rossini proberen?

We scoren al zo moeilijk en met die dubbele meter in de goal... zal niet makkelijk worden, ook al is essevee in principe een betere ploeg.

Offline antiekske

  • Leden
  • Berichten: 58
Re: [VB] Essevee - kvk
« Reactie #30 Gepost op: september 18, 2011, 09:55:41 pm »
We all agree ... kortrijk supporters are wankers
We all agree ... kortrijk supporters are wankers
We all agree ... kortrijk supporters are wankers

Hmmm... de originaliteitsprijs pluk je hier ook niet mee weg (wordt door ons al enkele jaren tegen jullie gezongen). Kan zaterdag alle richtingen uit. Wij hebben de punten waar we vooraf op hoopten, weliswaar weer vooral thuis gepakt. Jullie blijkbaar met horten en stoten. Wat betreft de 'boycot': het zal mossel noch vis zijn: sommigen blijven voet bij stuk houden, omwille van het ontbreken van zitplaatsen en een dak boven ons hoofd (voor andere ook omwille van de houding van bestuur SVZW: pas onder druk prijs laten zakken). 200 man, zoiets, denk ik.

Offline Naessens C

  • Leden
  • Berichten: 2.958
  • We pakken ze. Één voor één.
Re: [VB] Essevee - kvk
« Reactie #31 Gepost op: september 18, 2011, 10:53:15 pm »
Ik wil wel ne keer zien hoeveel punten KVK zou gepakt hebben met ons wedstrijdschema.

We wisten het al op voorhand dat we een moeilijke start gingen hebben, awel het zij zo. Vooral door de match op Genk schoot de euforie omhoog en zijn we nu zwaarder teleurgesteld.

Offline JSPR_G

  • Leden
  • Berichten: 1.576
Re: [VB] Essevee - kvk
« Reactie #32 Gepost op: september 19, 2011, 12:02:47 am »
We all agree ... kortrijk supporters are wankers
We all agree ... kortrijk supporters are wankers
We all agree ... kortrijk supporters are wankers

Hmmm... de originaliteitsprijs pluk je hier ook niet mee weg (wordt door ons al enkele jaren tegen jullie gezongen). Kan zaterdag alle richtingen uit. Wij hebben de punten waar we vooraf op hoopten, weliswaar weer vooral thuis gepakt. Jullie blijkbaar met horten en stoten. Wat betreft de 'boycot': het zal mossel noch vis zijn: sommigen blijven voet bij stuk houden, omwille van het ontbreken van zitplaatsen en een dak boven ons hoofd (voor andere ook omwille van de houding van bestuur SVZW: pas onder druk prijs laten zakken). 200 man, zoiets, denk ik.

Mooie manier om te verdoezelen dat kvk geen supporters heeft. ;)

Offline Thraso

  • Leden
  • Berichten: 1.695
Re: [VB] Essevee - kvk
« Reactie #33 Gepost op: september 19, 2011, 08:10:51 am »
Winnen betekent weer aansluiten met de middenmoot.

Verliezen betekent verder naar beneden kijken en het begin van een crisis.

Met een gelijkspel zullen we niet veel opschieten.

Boer Boerie

  • Gast
Re: [VB] Essevee - kvk
« Reactie #34 Gepost op: september 19, 2011, 09:47:38 am »
Waeregem is een Base-tige stad :)

Offline Bertrand

  • Leden
  • Berichten: 1.072
Re: [VB] Essevee - kvk
« Reactie #35 Gepost op: september 19, 2011, 09:51:55 am »
Ik wil wel ne keer zien hoeveel punten KVK zou gepakt hebben met ons wedstrijdschema.

We wisten het al op voorhand dat we een moeilijke start gingen hebben, awel het zij zo. Vooral door de match op Genk schoot de euforie omhoog en zijn we nu zwaarder teleurgesteld.

? De vorige seizoenen pakten we de meeste punten tegen de kopploegen en verloren we steenvast tegen de staartploegen. Als ge van uw redenering uitgaat,  gaan we het dit seizoen omdraaien en dan de punten pakken tegen de staartploegen?. Zwakke broertjes zitten er dit seizoen niet bij, of het zou STVV moeten zijn, er is geen enkele wedstrijd op voorhand gewonnen. Het zal iedere wedstrijd knokken worden.

Online San Iker

  • Leden
  • Berichten: 11.196
Re: [VB] Essevee - kvk
« Reactie #36 Gepost op: september 19, 2011, 10:16:48 am »
Ik wil wel ne keer zien hoeveel punten KVK zou gepakt hebben met ons wedstrijdschema.

We wisten het al op voorhand dat we een moeilijke start gingen hebben, awel het zij zo. Vooral door de match op Genk schoot de euforie omhoog en zijn we nu zwaarder teleurgesteld.

? De vorige seizoenen pakten we de meeste punten tegen de kopploegen en verloren we steenvast tegen de staartploegen. Als ge van uw redenering uitgaat,  gaan we het dit seizoen omdraaien en dan de punten pakken tegen de staartploegen?. Zwakke broertjes zitten er dit seizoen niet bij, of het zou STVV moeten zijn, er is geen enkele wedstrijd op voorhand gewonnen. Het zal iedere wedstrijd knokken worden.

Het (zeer) goede voetbal dat we in het begin speelden, kan toch niet op  1,2,3 weg zijn he.
De nieuwe spelers moeten wennen aan het niveau en/of onze speelstijl.

Kijk Delaplace, die had een jaar nodig om zich aan te passen.
Met het voetbal van in onze 1ste 5 matchen kunnen we zowaar van iedereen winnen.

Boer Boerie

  • Gast
Re: [VB] Essevee - kvk
« Reactie #37 Gepost op: september 19, 2011, 10:37:46 am »
Mij lijkt het idd vreemd dat de trainer spelers als Sivakov direct voor de leeuwen gooit...
Zonder echt wedstrijdritme of automatismen te laten opdoen...
Ik zelf zou spelen met Mazou en Rosini.  2 beren vooraan, eentje om aan te geven en eentje om af
te werken.
Het goede kan niet weg zijn op 1 week (2de helft was dat goeie er bij momenten wel zonder gevaar).
Ze zeiden ons gedult te hebben, wel dan zal da ook wel zo zijn....

Offline belli

  • Leden
  • Berichten: 3.767
Re: [VB] Essevee - kvk
« Reactie #38 Gepost op: september 19, 2011, 10:38:05 am »
Dat ze eerst s vertrouwen opdoen tegen Ronse voor den beker vooraleer met KVK bezig te zijn....
Vertrouwen kan wonderen doen

Offline Wouter

  • Leden
  • Berichten: 1.771
Re: [VB] Essevee - kvk
« Reactie #39 Gepost op: september 19, 2011, 10:47:37 am »
Ik denk toch dat tegen Ronse met spelers als Hadzic, Vanderhaeghen, Vandenbroucke etc. gespeeld zal worden...