Auteur Topic: [NB]: Beerschot AC 2-0 Essevee  (gelezen 8000 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Online San Iker

  • Leden
  • Berichten: 11.196
Re: [NB]: Beerschot AC 2-0 Essevee
« Reactie #40 Gepost op: september 18, 2011, 10:28:29 am »
Na 7 matchen lijkt het ook stilaan duidelijk dat Milunovic absoluut (nog) geen meerwaarde is, en dat Trajkovski misschien ooit wel een goeie voetballer zal worden, maar op dit moment niet zou misstaan bij de beloften.
Enfin, de komende drie weken (tegen haalbare tegenstanders) zullen meer duidelijkheid brengen. Maar hopelijk begint onze trainer ook eens de punten belangrijk te vinden ipv enkel maar het geleverde spel of het zou wel eens opnieuw een lang seizoen kunnen worden ...

2nd, en op Sterckx,Skulason moeten we nog niet direct rekenen (Berrier zijn knie was ook "ok" en nu pas voetbalt hij weer zoals het moet). Het bestuur koos voor onervaren talentvolle jonge gasten, ze zullen het er nu mee moeten doen.

Sterckx speelde al met de beloften(scoorde 2x tegen Lokeren vrijdag) en traint voluit mee.
Zeker een versterking op het middenveld.

Offline japarov

  • Leden
  • Berichten: 2.114
Re: [NB]: Beerschot AC 2-0 Essevee
« Reactie #41 Gepost op: september 18, 2011, 10:38:34 am »
Sivakov en trajkowski de zwakste op het plein !!!! Meer woorden ga ik er niet aan vuilmaken woensdag verliezen van Ronse en tis koekenbak aan de gaverbeek oja wa zei onze coach vorige week momenteel is de uitslag nie belangrijk !!!!!!
GELUL mijn beste !!!!!!!!!!!

Offline trollie

  • Leden
  • Berichten: 518
Re: [NB]: Beerschot AC 2-0 Essevee
« Reactie #42 Gepost op: september 18, 2011, 10:46:48 am »
We hebben niets van fysieke spelers op het middenveld genre Van Damme,daar wringt het schoentje en ook onze keeper staat er niet....geen enkel punt heeft hij al gepakt....jammergenoeg maar het is Sammy niet meer van vroeger...Ik denk dat de puzzel wel zal ineenvallen als Habib en skullason terug zijn...maarja...we hebben voor de moment teveel salonvoetballers vrees ik...De trainer is een toppertje denk ik maar van boerepaarden maakt men nu eenmaal geen racepaarden....Wij nemen veel te makkelijk doelpunten en kunnen zelf niet scoren,nee nee,voor de moment zijn we er niet;het komt wel goed maar hopelijk niet te laat....

Offline gunther

  • Leden
  • Berichten: 1.231
Re: [NB]: Beerschot AC 2-0 Essevee
« Reactie #43 Gepost op: september 18, 2011, 11:13:05 am »
ik weet zonder hoeveel punten de huidige trainer al meer heeft dan BDR....

de match was barslecht, ik vind dat de huidige leiding eens 10 maal de cynische commentaar van Koen Meulenare mag aanhoren.

Degene die de verhuis van VDB naar de v?ka goedkeurden, mogen zich eens de vraag stellen waarom Dachelet en Colpaert die rooi kaarten moeten pakken....

Ze hebben 1 week om alles goe te maken.

Offline SVZWSteven

  • Leden
  • Berichten: 400
Re: [NB]: Beerschot AC 2-0 Essevee
« Reactie #44 Gepost op: september 18, 2011, 11:21:06 am »
Waarom schieten jullie op Sammy van Gisteren??  Was een prachtige goal van Beerschot en goed uitgespeeld.  Sammy kon hier toch niet veel aan verhelpen??

Sivakov daarentegen volg ik de meerderheid hier: was een schijtmatch.  Kwam overal tekort en compenseerde dit door te mekkeren en domme fouten te maken.  Chevalier is ook in dit bedje nog steeds ziek en mag van geluk spreken dat hij na zijn eerste gele kaart 2 min later niet opnieuw in het boekje ging voor een domme overtreding aan de rand van de bezoekende rechthoek.  Volgende week zou ik Sterckx op het middenveld al plaatsen zunne.

Die rode kaart van Colpaert vond ik persoonlijk weerom overdreven.  Akkoord in de eerste helft komt hij goed weg met die penalty, maar bij die rode kaart was dat kalf ex-Roeselare McDonald toch nog niet volledig alleen weg??  Wat gaan die bobo's van de bond nu weer geven van schorsing?? 2 Dagen zeker??

Gisteren zag ik ??n lichtpuntje en dat was Serwy.  Dat gastje is echt goed ingevallen gisteren en verdiend de volgende keer zeker een basisplaats.

Iemand een idee waarom Habib nog niet op de bank zat??  Speelde halve match met de beloften blijkbaar (volgens verslag op website).  Hij kon toch nog ingevallen zijn voor 15min of zo?? Of is dit weerom teveel gevraagd.

Volgende match graag deze opstelling

                              Bossut

De Fauw      Dachelet          Mar?val    Hamelainen

                Sterckx            Delaplace       
Habibou                                             Serwy

                 Maazou            Rossini


Misschien te offensief, maar er moet verdorie gewonnen worden !!!!!

Graag jullie reacties.

Offline bullseye

  • Leden
  • Berichten: 1.841
Re: [NB]: Beerschot AC 2-0 Essevee
« Reactie #45 Gepost op: september 18, 2011, 11:34:02 am »
Sammy kon idd nie veel doen aan die goal van gisteren maar hij pakt idd geen punten meer.. en doet soms zelfs domme dingen. Skulason?? Ik oordeel niet over die speler want heb hem nog niet bezig gezien ma kzie hier mensen zeggen dat hij de missing link is, op wat baseren jullie zich dan??

En waarom mag Rossini niet starten? Hij speelde goed tot zeer goed de voorbije matchen en scoorde vorige week nog, en kan voor aansluiting zorgen wat het spel ten goede komt
« Laatst bewerkt op: september 18, 2011, 12:10:06 pm door bullseye »

WAEREGHEM

  • Gast
Re: [NB]: Beerschot AC 2-0 Essevee
« Reactie #46 Gepost op: september 18, 2011, 11:56:28 am »
Wachten op de eerste die begint over degradatie nu...

Offline balboa

  • Leden
  • Berichten: 2.729
Re: [NB]: Beerschot AC 2-0 Essevee
« Reactie #47 Gepost op: september 18, 2011, 12:07:50 pm »
Flauwe match van zowel Beerschot als essevee. Toen Sivakov werd aangekondigd, zeiden er hier al een paar ? la "Toptransfer" en si en la. Ik moest daar eens goed mee lachen. Ge had hem nog geen minuut zien spelen. Stel jezelf eens de vraag waarom hij nergens moet meedoen. Het zal wel een reden hebben dat hij van een Wit-Russische topclub naar een Italiaanse middenmoter gaat en ook daar niet moet meedoen, h? ! Maakt constant fouten m.a.w. hij kan geen stap mee. Ook over Maazou maak ik mij ernstig zorgen. Hij loopt er totaal onge?nteresseerd, gelaten bij. Moet eens goed wakkergeschud worden !! Een tijdje geleden zei ik hier dat Trajkovski en Milunovic op pakweg speeldag 12 al niet meer in de basis zouden staan. Milunovic staat er al een tijdje niet meer in en Trajkovski zal er ook niet al te lang meer in staan. We zitten aan speeldag 7, dames en heren... Die gastjes hebben dan nog de zware pleinen niet gezien in de wintermaanden... Voorts vind ik het van niet veel verstand getuigen dat sommige leden op dit forum al meteen Habibou en Sterckx in de basis zouden droppen tegen Kortrijk. Ook ik zou die mannen graag zien spelen, maar zorg dat ze niet direct weer geblesseerd raken ! De ervaring leert mij ook dat een voetbalseizoen enorm lang duurt en dat er heel veel kan gebeuren. Sommigen spreken na de 1ste ECHT slechte match al over Play-Off II. Tijd brengt raad !! Maar we kunnen niet ontkennen dat er op het middenveld toch niet veel kwaliteit loopt. Met Matton (gisteren WEER onzichtbaar), Delaplace en Colpaert loopt er toch niet veel gestalte, h? ! Skulason is wel een beer, MAAR die hebben we ook nog niet zien spelen (Heeft HIJ voldoende kwaliteit ?). Volgende week MOET er gewonnen worden tegen Kortrijk. Ik sta er trouwens van te kijken hoe Kortrijk er keer op keer in slaagt een goede ploeg te hebben met afdankertjes van de 1ste klasse clubs . ( De Mets, Veselinovic, Chavarria, Vandenbroeck, Van Hout, noem maar op...)
Ik kan we trouwens geen 0 op 9 herinneren in het Dury-tijdperk... Laat staan een 0 op 12...

fox

  • Gast
Re: [NB]: Beerschot AC 2-0 Essevee
« Reactie #48 Gepost op: september 18, 2011, 12:24:11 pm »
Wachten op de eerste die begint over degradatie nu...

Ja, je hebt gelijk. er is helemaal niets aan het handje. We pakken voldoende punten, we staan op een mooie plaats in het klassement, we scoren met de ogen toe en de verdediging staat pal. Daarenboven zijn punten helemaal niet belangrijk. Op koers voor PO1

fox

  • Gast
Re: [NB]: Beerschot AC 2-0 Essevee
« Reactie #49 Gepost op: september 18, 2011, 12:26:51 pm »
O ja, natuurlijk is dat nooit rood. Ik weet niet wat die commentator bezielde. Op het moment van de fout van Colpaert staat er nog zeker 3 man achter Colpaert. Aan de andere kant was het natuurlijk ook 100% penalty in de eerste helft.

Offline Bertrand

  • Leden
  • Berichten: 1.072
Re: [NB]: Beerschot AC 2-0 Essevee
« Reactie #50 Gepost op: september 18, 2011, 12:27:28 pm »
Ik heb toch ook vragen over de trainer. Twee nieuwe spelers opstellen die geen konditie hebben !!!, steeds wisselende opstellingen. Ik denk dat hij de pedalen aan het verliezen is en dat dat hij onze competitie verkeerd ingeschat heeft. Ik heb ook vragen met het transferbeleid. 10 jonge onervaren spelers in de kern, dat is van het goede teveel en dat is om problemen vragen + enkele spelers die de laatste jaren niets bewezen hebben. Het is niet omdat ze 3 jaar geleden eens goed waren, dat ze dat nu ook nog zijn. Het is nu dat het moet gebeuren. Hopelijk pakken we in de volgende wedstrijden punten, anders ziet het er niet goed uit.

Online San Iker

  • Leden
  • Berichten: 11.196
Re: [NB]: Beerschot AC 2-0 Essevee
« Reactie #51 Gepost op: september 18, 2011, 12:27:48 pm »
Flauwe match van zowel Beerschot als essevee. Toen Sivakov werd aangekondigd, zeiden er hier al een paar ? la "Toptransfer" en si en la. Ik moest daar eens goed mee lachen. Ge had hem nog geen minuut zien spelen. Stel jezelf eens de vraag waarom hij nergens moet meedoen. Het zal wel een reden hebben dat hij van een Wit-Russische topclub naar een Italiaanse middenmoter gaat en ook daar niet moet meedoen, h? ! Maakt constant fouten m.a.w. hij kan geen stap mee. Ook over Maazou maak ik mij ernstig zorgen. Hij loopt er totaal onge?nteresseerd, gelaten bij. Moet eens goed wakkergeschud worden !! Een tijdje geleden zei ik hier dat Trajkovski en Milunovic op pakweg speeldag 12 al niet meer in de basis zouden staan. Milunovic staat er al een tijdje niet meer in en Trajkovski zal er ook niet al te lang meer in staan. We zitten aan speeldag 7, dames en heren... Die gastjes hebben dan nog de zware pleinen niet gezien in de wintermaanden... Voorts vind ik het van niet veel verstand getuigen dat sommige leden op dit forum al meteen Habibou en Sterckx in de basis zouden droppen tegen Kortrijk. Ook ik zou die mannen graag zien spelen, maar zorg dat ze niet direct weer geblesseerd raken ! De ervaring leert mij ook dat een voetbalseizoen enorm lang duurt en dat er heel veel kan gebeuren. Sommigen spreken na de 1ste ECHT slechte match al over Play-Off II. Tijd brengt raad !! Maar we kunnen niet ontkennen dat er op het middenveld toch niet veel kwaliteit loopt. Met Matton (gisteren WEER onzichtbaar), Delaplace en Colpaert loopt er toch niet veel gestalte, h? ! Skulason is wel een beer, MAAR die hebben we ook nog niet zien spelen (Heeft HIJ voldoende kwaliteit ?). Volgende week MOET er gewonnen worden tegen Kortrijk. Ik sta er trouwens van te kijken hoe Kortrijk er keer op keer in slaagt een goede ploeg te hebben met afdankertjes van de 1ste klasse clubs . ( De Mets, Veselinovic, Chavarria, Vandenbroeck, Van Hout, noem maar op...)
Ik kan we trouwens geen 0 op 9 herinneren in het Dury-tijdperk... Laat staan een 0 op 12...

Ja, dan waarde gij nie goe bij de les ze.

Offline balboa

  • Leden
  • Berichten: 2.729
Re: [NB]: Beerschot AC 2-0 Essevee
« Reactie #52 Gepost op: september 18, 2011, 01:32:06 pm »
Flauwe match van zowel Beerschot als essevee. Toen Sivakov werd aangekondigd, zeiden er hier al een paar ? la "Toptransfer" en si en la. Ik moest daar eens goed mee lachen. Ge had hem nog geen minuut zien spelen. Stel jezelf eens de vraag waarom hij nergens moet meedoen. Het zal wel een reden hebben dat hij van een Wit-Russische topclub naar een Italiaanse middenmoter gaat en ook daar niet moet meedoen, h? ! Maakt constant fouten m.a.w. hij kan geen stap mee. Ook over Maazou maak ik mij ernstig zorgen. Hij loopt er totaal onge?nteresseerd, gelaten bij. Moet eens goed wakkergeschud worden !! Een tijdje geleden zei ik hier dat Trajkovski en Milunovic op pakweg speeldag 12 al niet meer in de basis zouden staan. Milunovic staat er al een tijdje niet meer in en Trajkovski zal er ook niet al te lang meer in staan. We zitten aan speeldag 7, dames en heren... Die gastjes hebben dan nog de zware pleinen niet gezien in de wintermaanden... Voorts vind ik het van niet veel verstand getuigen dat sommige leden op dit forum al meteen Habibou en Sterckx in de basis zouden droppen tegen Kortrijk. Ook ik zou die mannen graag zien spelen, maar zorg dat ze niet direct weer geblesseerd raken ! De ervaring leert mij ook dat een voetbalseizoen enorm lang duurt en dat er heel veel kan gebeuren. Sommigen spreken na de 1ste ECHT slechte match al over Play-Off II. Tijd brengt raad !! Maar we kunnen niet ontkennen dat er op het middenveld toch niet veel kwaliteit loopt. Met Matton (gisteren WEER onzichtbaar), Delaplace en Colpaert loopt er toch niet veel gestalte, h? ! Skulason is wel een beer, MAAR die hebben we ook nog niet zien spelen (Heeft HIJ voldoende kwaliteit ?). Volgende week MOET er gewonnen worden tegen Kortrijk. Ik sta er trouwens van te kijken hoe Kortrijk er keer op keer in slaagt een goede ploeg te hebben met afdankertjes van de 1ste klasse clubs . ( De Mets, Veselinovic, Chavarria, Vandenbroeck, Van Hout, noem maar op...)
Ik kan we trouwens geen 0 op 9 herinneren in het Dury-tijdperk... Laat staan een 0 op 12...

Ja, dan waarde gij nie goe bij de les ze.

Ja, ok, 1ste seizoen 1ste klasse 05-06. Laatste 3 wedstrijden verloren we.

Offline sepatcha

  • Leden
  • Berichten: 236
Re: [NB]: Beerschot AC 2-0 Essevee
« Reactie #53 Gepost op: september 18, 2011, 01:41:16 pm »
Tprobleem is dat diene dikkop van nen decuyper de meesten onder ons doen zweven heeft, awel los het op PDC, of peist ge echt da ge met onze club kampioen gaat worden? Jonge, jonge spijtige is da de meeste het nog gelooft hebben ook...

Offline sv_forever

  • Leden
  • Berichten: 3.182
Re: [NB]: Beerschot AC 2-0 Essevee
« Reactie #54 Gepost op: september 18, 2011, 01:47:00 pm »
Tprobleem is dat diene dikkop van nen decuyper de meesten onder ons doen zweven heeft, awel los het op PDC, of peist ge echt da ge met onze club kampioen gaat worden? Jonge, jonge spijtige is da de meeste het nog gelooft hebben ook...

Een post van dergelijk niveau lijkt me niet echt een meerwaarde voor ons forum en zelfs ronduit misplaatst wetende dat het gaat over iemand van onze club.

Offline svzw81

  • Leden
  • Berichten: 3.953
Re: [NB]: Beerschot AC 2-0 Essevee
« Reactie #55 Gepost op: september 18, 2011, 01:48:48 pm »
volgende week thuis tegen kortrijk , en dan naar westerlo die onderaan in het klassement staat. met 0 of 1/6 kan toch niemand tevreden zij ???  en na westerlo dan zitten we al in oktober he ...

persoonlijk maakte ik me nog geen zorgen in augustus of september (nieuwe trainer, nieuwe spelers , aanpassingstijd enz) maar als we op 1 oktober om 22u nog altijd maar 10-14e gaan staan is er toch iets aan de hand hoor ...

Offline sepatcha

  • Leden
  • Berichten: 236
Re: [NB]: Beerschot AC 2-0 Essevee
« Reactie #56 Gepost op: september 18, 2011, 01:56:27 pm »
wat is er ongepast? Als er iemand van onze club zulke uitspraken doet van kampioen worden en iedereen zijne kop zot maakt, dan noem ik dit idd ongepast. Hopelijk komt het realisme nu terug in Zulte Waregem, en ja, zonder zulke figuren!!!!!

Online Justinho

  • Leden
  • Berichten: 1.030
Re: [NB]: Beerschot AC 2-0 Essevee
« Reactie #57 Gepost op: september 18, 2011, 02:06:48 pm »
wat is er ongepast? Als er iemand van onze club zulke uitspraken doet van kampioen worden en iedereen zijne kop zot maakt, dan noem ik dit idd ongepast. Hopelijk komt het realisme nu terug in Zulte Waregem, en ja, zonder zulke figuren!!!!!
Het is niet welke uitspraken er gedaan worden, maar het is wat je daarmee doet... Bepaalde mensen gaan door zo'n uitspraken zweven, anderen blijven nuchter en kijken wat de toekomst brengt. Aan uw gefrustreerde reactie's te zien heb jij het eerste gedaan met de uitspraken van PDC.

Wat natuurlijk niet wil zeggen dat ik akkoord ben met de gedane uitspraken en overdreven ambities.

Offline Bertrand

  • Leden
  • Berichten: 1.072
Re: [NB]: Beerschot AC 2-0 Essevee
« Reactie #58 Gepost op: september 18, 2011, 02:22:13 pm »
O ja, natuurlijk is dat nooit rood. Ik weet niet wat die commentator bezielde. Op het moment van de fout van Colpaert staat er nog zeker 3 man achter Colpaert. Aan de andere kant was het natuurlijk ook 100% penalty in de eerste helft.

De beelden nog enkele keren bekeken en op de plaats waar de faut begint stondt er niemand meer achter Colpaert. Nadat hij een meter of tien aan de shirt van de tegenstander had gehangen waren er  reeds enkele spelers teruggekeerd.

Offline essevee007

  • Leden
  • Berichten: 3.155
Re: [NB]: Beerschot AC 2-0 Essevee
« Reactie #59 Gepost op: september 18, 2011, 02:38:15 pm »
Sammy pakt geen punten meer ook.  Hoe lang is het geleden dat sammy nog eens gemaakte goal uit zijn doel slingerde, zoals hij zo goed kon.  Iedere goede kans van de tegenstrever is mande.