Auteur Topic: [NB] Standard - Essevee  (gelezen 4711 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Herr Docteur Achtung

  • Leden
  • Berichten: 747
Re: [NB] Standard - Essevee
« Reactie #20 Gepost op: oktober 23, 2011, 10:59:10 pm »
hadden we 1 van de twee strafschoppen gekregen, het zou een heel andere match geweest zijn.  Woensdag graag Serwy in de plaats van Chevalier, en als het even kan Habib ook naar de bank tot hij leert om zijnen bal ne keer af te geven. 

Offline Svarrogh

  • Leden
  • Berichten: 1.806
Re: [NB] Standard - Essevee
« Reactie #21 Gepost op: oktober 23, 2011, 11:00:53 pm »
Citaat
Deden Matton en Delaplace mee ?

Citaat
Pardon, welke macth heb jij gezien?

Beiden waren volgens mij goed en speelden met zeer veel inzet.

Met inzet koop je niets, en veel splijtende passes (naar onze aanvallers die we niet hebben) heb ik niet gezien. Als we 2 uitgespeelde kansen hebben gekregen zalt zijn.


Citaat
En Mareval speelde dan weer geen al te beste match, weet niet wat jij daar positief aan kan vinden.

Speelde minder slecht dan de rest van de verdediging dan ?

Offline svzw81

  • Leden
  • Berichten: 3.953
Re: [NB] Standard - Essevee
« Reactie #22 Gepost op: oktober 23, 2011, 11:10:36 pm »
met een 12e plaats zal ik al content zijn

Offline Pringless

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 6.276
Re: [NB] Standard - Essevee
« Reactie #23 Gepost op: oktober 23, 2011, 11:11:28 pm »
Play Off 2, en mss stunten in de beker?
SV TILL I DIE

Offline Soulscream

  • Leden
  • Berichten: 3.065
  • Voice of the voiceless!
Re: [NB] Standard - Essevee
« Reactie #24 Gepost op: oktober 23, 2011, 11:25:14 pm »
Er in blijven, meer wens ik niet, we hebben gewoon te weinig kwaliteit, jammer.. maar het is nu zo.
De thuismatchen tegen Cercle en STVV zijn super belangrijk, allen achter de ploeg!!

Offline essevee007

  • Leden
  • Berichten: 3.155
Re: [NB] Standard - Essevee
« Reactie #25 Gepost op: oktober 23, 2011, 11:43:44 pm »
Mja, inzet was er toch maar terug veel schakels die steken laten vallen.
Aub laat diene Serwy er in.
Matton mag keer op het strafbankje net als Dhaene.
Matton brengt in mijn ogen te weinig en Dhaene zijn uitvoetballen trekt op niks.
LB... constant overlopen
Weet iemand wa meer over Rosini want met alle respect buiten die penaltyfase deed Jens
toch ook niet veel actief mee in het spel.
Ik ga niet zagen over de ref, tligt inderdaad aan ons eigen
mo als ge ne penalty lijk dezen ni fluit en 3x onterecht afgevlagd wordt
dan stel ik mij eigenlijk vragen waar die gasten mee bezig zijn.
We kunnen niet scoren en da is HET belangrijkste in het voetbal.
Ligtet aan de coach? Denk da ni
Ligt da aan Muyters? Denk da ni
Da ligt aan die mannen die vooraan spelen en vaak de verkeerde keuze maken.
1ste helft Habib alleen voor keeper en proberen van Bolat nog te tribellen ofzo???
Een peer op dienen bal aub.
Geloof ik in top 6?  Tuurlijk wel, als ge daar ni meer in gelooft, wa gade de komende 19 matchen
dan nog doen?  Tzit ni mee en we kunnen ni scoren.


Dikke ?

Offline verf

  • Leden
  • Berichten: 37
Re: [NB] Standard - Essevee
« Reactie #26 Gepost op: oktober 23, 2011, 11:44:05 pm »
Man man, ieder zijn mening en dat hoort zo bij het voetbal. Maar ik vind dat we vandaag toch een zeer behoorlijke partij speelden. Ik was zelf blij dat ze na de archislechte prestatie tegen Lierse de knop hebben omgedraaid en terug aan het voetballen zijn. Dat was voor mij heel belangrijk , dat de mot niet in de ploeg zit.

Zo een ploeg afbreken enkel op het resultaat, en verklaren dat enkel het scoren telt.
Dat is niet waar, enkel goed voetbal telt en de rest volgt vanzelf(maar nog niet direct)
Het is niet omdat Habib niet op scherp staat dit jaar (en hij staat niet op scherp)dat de rest slecht speelt. Vorig jaar deed hij dezelfde acties en zaten er in. Niemand die zei dat hij dan een egoist was.
Die jongen zoekt nog zijn vorm en het zal wel keren.

Ik begrijp niet dat er sommigen onder jullie liever meer punten hebben met slecht voetbal, wat brengt dat op op termijn ? Als je zegt dat het vandaag slecht voetbal was van svzw : einde discussie.

WE ZIJN NOG STEEDS EEN PLOEG IN OPBOUW. WACHT MAAR IN DE TERUGRONDE !!

En dat van Serwy, ik zou zelf starten met Serwy, zo'n klassebak.

En als het dan toch over het resultaat moet gaan :

Met Loeman gaan we nooit winnen, veel te vlug veel gele kaarten gekregen.
Op Sivakov was een loepzuivere penalty, we moeten uiteraard niet winnen met penalties, maar het was dan een wereld van verschil 1-0 of 1-1.
Het is wel nog altijd tegen Standard h? dat we speelde, zwak of niet zwak.

Offline essevee007

  • Leden
  • Berichten: 3.155
Re: [NB] Standard - Essevee
« Reactie #27 Gepost op: oktober 23, 2011, 11:45:18 pm »
Er in blijven, meer wens ik niet, we hebben gewoon te weinig kwaliteit, jammer.. maar het is nu zo.
De thuismatchen tegen Cercle en STVV zijn super belangrijk, allen achter de ploeg!!

Ambitieus jij?  Erin blijven en content??? En dat terwijl we zo knappe jaren achter de rug hebben en ieder jaar en vooral dit jaar ambitie tonen en onze nek uitsteken. 

Offline essevee007

  • Leden
  • Berichten: 3.155
Re: [NB] Standard - Essevee
« Reactie #28 Gepost op: oktober 23, 2011, 11:48:11 pm »
De pessimisten en paranoia doemdenkers zijn weer bezig ze.  Zowel cyriac als vandamme als devlieger als joos gaven waregem op als een sterk team en een ploeg die teminste kwam voetballen bij hen, joos gaf ook aan dat waregem al heel veel ongeluk heeft gehad en ze ook veel te laag onder hen waarde staan in het klassement en de kern veel kwaliteit bezit.  Ga naar westerlo jongens daar spreken ze ook zo, wij willen gen europees, wij zijn tevreden als we erin blijven en wij zijn supercontent als we de top 10 halen.  Pffff.

Offline sv.caene

  • Leden
  • Berichten: 908
Re: [NB] Standard - Essevee
« Reactie #29 Gepost op: oktober 24, 2011, 12:33:31 am »
oe zit da me sterckx en laat serwy erin h?
One Essevee!

Offline fan4ever

  • Leden
  • Berichten: 1.278
  • Essevee!
Re: [NB] Standard - Essevee
« Reactie #30 Gepost op: oktober 24, 2011, 01:54:17 am »
oe zit da me sterckx en laat serwy erin h?

Degene die klagen over gebrek aan talent geef ik ongelijk; er moet m??r uit die groep te halen zijn, De Roover had vorig jaar minder weelde.  Habib en Chevalier hebben gewoon 2 reuzekansen gemist in de eerste helft, die moeten er gewoon in; daarom moeten we niet zeuren over penalty of niet deze keer.  Naast de klasse van serwy zou ik zeker Sterckx brengen, die de bal wat kan bijhouden en wat aanvallende creativiteit kan brengen op het middenveld, en Colpaert terug in de verdediging ipv Dhaene. Waarom Matton altijd blijft staan blijft me een raadsel.


Offline jowanie

  • Leden
  • Berichten: 507
Re: [NB] Standard - Essevee
« Reactie #31 Gepost op: oktober 24, 2011, 04:56:11 am »
Hopelijk laten ze dit voetbal terug zien tegen de minder grote ploegen. De overwinningen zullen wel volgen.

Offline mutombo

  • Leden
  • Berichten: 564
Re: [NB] Standard - Essevee
« Reactie #32 Gepost op: oktober 24, 2011, 08:51:43 am »
Kwalificatie in de beker en een 6 op 6 puren uit de komende thuismatchen en de wereld ziet er meteen een stuk anders uit.
Geen makkelijke opgave maar de motor zal toch een keer moeten aanslaan.
ESSEVEE zkt scorende spitsen en goede arbiters...

Offline boer boer

  • Leden
  • Berichten: 444
Re: [NB] Standard - Essevee
« Reactie #33 Gepost op: oktober 24, 2011, 08:53:02 am »
Voetbal is nog altijd proberen 1 goal meer te maken dan de tegenstrever. De statistiek van de esseveedoelpunten bewijst waarom we staan waar we staan. Zolang dat niet keert, zullen we daar blijven staan, zelfs nog verder wegzakken. Ik heb nooit geloofd in Habib (volg hem op twitter en je zal mij begrijpen), en hij overtuigt me nu al 2 weken waarom. Dan liever Rossini of Maazou.

Boer Boerie

  • Gast
Re: [NB] Standard - Essevee
« Reactie #34 Gepost op: oktober 24, 2011, 09:13:42 am »
Hopelijk laten ze dit voetbal terug zien tegen de minder grote ploegen. De overwinningen zullen wel volgen.
Voila, da denk ik ook
tga wel meezitten ook e, kan ni zijn da we zo blijven krasselen.
Gewoon gevoel geven aan de spelers dater niemand zeker is van zijn stek,
want dan gaan ze voelen dat niks meer moet.
Tis ons middenveld dat iets minder is vind ik.  Ze verdrinken te vaak in de nalatigheid
van een van de mensen die naast hun staan.
Delaplace speelt verdikke sterk zulle, moet dienen keer in de gaten houden,
da vind ik geen gebrek aan kwaliteit alleen komtie vaak tekort om steken van Matton
te moeten oprapen.  Zelfde met Colpaert, da is ne stofzuiger die niet tot zijn recht komt
door gebrek aan een 100% Matton.  Habib komt dan ni tot zijn recht door te weinig aanvoer
van onze flanken.  Chevalier ga nooit ne man voorbij geraken alstie het gevoel heeft
datie toch altijd mag blijven staan.  Bank dus en in zijn plaats Serwy. Dienen rolde dus de verdediging
van Standard op e, 2x zelf.  Die safe van Bolat vergeten door zijn lob uit stilstand?

Gebrek aan kwaliteit? Ik vind van niet, ik vind gebrek aan constante van heel het team.
Iedere week wel enen die ma 50% is. (tegen Lierse heel het team, verschil met gisteren was te groot).

Online San Iker

  • Leden
  • Berichten: 11.196
Re: [NB] Standard - Essevee
« Reactie #35 Gepost op: oktober 24, 2011, 09:23:59 am »
Sommigen zeggen hier van:"Kalezic kan er niet aan doen dat we niet scoren", "We zijn nog in opbouw"

Sorry maar kvind da zever.
Ge weet al van in juni wa voor vlees dagge in de kuip hebt.

Je wist al van dag 1 dat we geen zuivere afwerker hadden, opt laatste moment regelen we dan iemand die totaal geen goesting blijkt te hebben bij Zulte Waregem.
Sorry, maar hier moet je dan vroeger ingrijpen (De Cuyper/Kalezic)

En een ploeg in opbouw..... Als je na 4-5 maanden nog geen elftal hebt dan stel ik mij toch serieuze vragen.
Ofwel moet je hier de trainer met de vinger wijzen, die niet weet wat hij wil, ofwel moet je richting bestuur kijken, die (VEEL) te weinig kwaliteit binnenhaalde.


Over de match zelf dan.
Muyters op een schoonheidsfoutje na redelijk goed, zijn vertrouwen groeit.
De fauw: zag ik niet echt veel in het spel, wat geen slecht teken is. Aanvallend wel wat te weing gebracht.
D'haene: Ramp, nooit mijn favoriete speler geweest.
Mar?val: Acteerde ook maar slappekes.
Hamalainen: Zwakste man op het veld.
Colpaert: die is de laatste weken minder en minder aan het komen. Tijd voor Sterckx/Skulason???
Delaplace en Matton: Ik vond ze nog deftig spelen, Standard had het vooral moeilijk met de tempoversnellingen van Jona. Matton werd veel afgestopt door fouten(paar keer mooi weggekapt)
Chevalier: Zal nooit de grootste voetballer worden, wel inzet, maar doet te weinig met de ruimte die hij krijgt.
Milunovic, te licht voor dit niveau, al zet hij zich wel 200% in (Alex mag een voorbeeld nemen aan zijn inzet)
Habib: Geen spits voor het systeem Kalezic!!!

Boer Boerie

  • Gast
Re: [NB] Standard - Essevee
« Reactie #36 Gepost op: oktober 24, 2011, 10:10:13 am »
Ik kan u volledig volgen
behalve over Habib
Minder egoistisch zou al veel veranderen.
Denkt teveel aan de show (zijn eigen)

Ik hoop bevestiging woensdag van hun inzet en wil om te voetballen
en zaterdag de 3 punten.
Kga ni panikeren bij verlies zaterdag maar verdikke we moeten dringend
een reekske neerzetten.

Offline Folle

  • Leden
  • Berichten: 19
Re: [NB] Standard - Essevee
« Reactie #37 Gepost op: oktober 24, 2011, 10:16:02 am »
Ik weet echt niet waar jullie allemaal gisteren iets goeds gezien hebben!!! Laatste pass altijd slecht, afwerking noppes, balrecuperatie noppes, duelkracht noppes,...
Goed was wel het voortdurend terugspelen op de keeper, het de nek omwringen vd paar schaarse kansen, het egoIsme v sommige spelers, het constant zichzelf dribbelen,......   ;)
Dit is nog slechter dan vorig seizoen!
Supporteren is goed, maar niet overdrijven h? mannen! Durf gewoon te zeggen dat dit 2deklassevoetbal is!
Ik denk dat de combinatie te veel geld verdienen/te veel vrije tijd gewoonweg nefast is voor al die pseudovedetten. Verplicht ze gewoon om 38u per week aanwezig te zijn op de club (al is het maar om te kaarten). Zo hebben ze minder tijd om zich bezig te houden met "extrasporieve uitwassingen"  ;)
Willen de ambities waargemaakt worden investeer dan in een 2tal onmiddelijk inzetbare goalgetters. Desutter is vrij! En naar ik toch overal hoor is er geen gebrek aan geld om toch een topper aan te trekken :)
Echt, dit trekt op niets!

Offline sv.caene

  • Leden
  • Berichten: 908
Re: [NB] Standard - Essevee
« Reactie #38 Gepost op: oktober 24, 2011, 10:21:52 am »
In de winterstop 2 faxkes, ??n na moskouw da ze hunne topspits kunnen komen terughalen en ??n naar brussel om de sutter te huren met aankoopoptie
One Essevee!

Offline Ruben den Boer

  • Leden
  • Berichten: 182
Re: [NB] Standard - Essevee
« Reactie #39 Gepost op: oktober 24, 2011, 11:04:47 am »
Dit flauwe Standard was zeker te pakken! We hadden overwicht op het middenveld maar eens we op 10 meter van het strafschopgebied komen loopt alles mis.
Zou graag Delaplace wat meer aanvallender zien (op de 10). 

Milunovic schiet echt te kort. Zijn dribbels komen er gewoon niet uit.
Habibou mist een enorme kans en is veel te egoistisch in zijn acties.
etc.. etc...

Volgende week winnen van Cercle of onzen Bosnier mag van mijn part zijn biezen pakken