Auteur Topic: [VB] Essevee - Cercle Brugge  (gelezen 7197 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Boer Boerie

  • Gast
Re: [VB] Essevee - Cercle Brugge
« Reactie #40 Gepost op: oktober 28, 2011, 11:56:13 am »
Tis van moeten....

Offline dienstman-inkom

  • Leden
  • Berichten: 208
Re: [VB] Essevee - Cercle Brugge
« Reactie #41 Gepost op: oktober 28, 2011, 12:20:02 pm »
Hallo,

Woensdag vernomen dat door een sponser aktie de kant van de vijvers uitverkocht is!! Tickets voor 1? :(
Ge zult maar een abbo kopen met al die korting acties.

Dus als ge normaal een kaart moet koppen best op tijd komen..

Offline San Iker

  • Leden
  • Berichten: 11.196
Re: [VB] Essevee - Cercle Brugge
« Reactie #42 Gepost op: oktober 28, 2011, 01:19:00 pm »
Hallo,

Woensdag vernomen dat door een sponser aktie de kant van de vijvers uitverkocht is!! Tickets voor 1? :(
Ge zult maar een abbo kopen met al die korting acties.

Dus als ge normaal een kaart moet koppen best op tijd komen..

Als die sponsors potentiele abonnees aantrekken, mij niet gelaten.

Offline 2460

  • Leden
  • Berichten: 1.603
Re: [VB] Essevee - Cercle Brugge
« Reactie #43 Gepost op: oktober 28, 2011, 01:36:40 pm »
Hallo,

Woensdag vernomen dat door een sponser aktie de kant van de vijvers uitverkocht is!! Tickets voor 1? :(
Ge zult maar een abbo kopen met al die korting acties.
Dus als ge normaal een kaart moet koppen best op tijd komen..

Ik betaal al vele decennia met de glimlach een abonnement!  Heb daar geen enkel probleem mee met die acties!  Van mijn part mogen ze de mensen zelfs van straat halen om het stadion compleet vol te krijgen!!  Een drankje en een hamburger brengen ook op en wie weet krijgen ze de smaak te pakken....  (of het nu van die pint/hamburger of van ons voetbal is, laat ik in het midden).

Offline deltas

  • Leden
  • Berichten: 698
Re: [VB] Essevee - Cercle Brugge
« Reactie #44 Gepost op: oktober 28, 2011, 01:50:22 pm »
ze noemen dat bouwen aan de toekomst!!
en daarbij als jij nu een abbo koopt en je zit in een leeg stadion gaje zitten zagen dat het saai en kil is.
maar als jij een abbo koopt en voor die lege plaatsen doen ze acties om een vol stadion te krijgen waardoor het al voor de helft gezelliger is. wat is je keuze dan?
mochten we dit seizoen toch nog de po 1 halen dan hebje door die acties meer kans op meer abbo's volgend seizoen.

Offline Tarzan

  • Leden
  • Berichten: 259
Re: [VB] Essevee - Cercle Brugge
« Reactie #45 Gepost op: oktober 28, 2011, 01:57:46 pm »
Ondanks de match van Colemonts van eergisteren nog verre van verteerd is, hoop ik tegen Cercle op onze wederopstanding, 1-0 overwinning - doelpuntje van Rossini.  Met daarna stvv, is een 6/6 geen overbodige luxe om terug 'onder' de mensen te staan.   

Offline sv_forever

  • Leden
  • Berichten: 3.182
Re: [VB] Essevee - Cercle Brugge
« Reactie #46 Gepost op: oktober 28, 2011, 02:40:36 pm »
Ik zou het ook leuk vinden moesten we er eens in slagen van meerdere doelpunten te scoren. Ok, tegen Lierse hebben we dat ook wel gedaan, maar toen werden ze afgekeurd, maar ik zou graag bv eens een 3 zien staan op bord in ons voordeel. Het belangrijkste blijft uiteraard de overwinning, maar het zou deugd doen. Ons mannen moeten ook meer durven knallen op doel, zoals Sivakov deed. Vaak blijven ze maar passes geven tot ze aan de doellijn geraken of hebt ge Habibou waarvan de bal aan zijn benen blijft plakken tot hij een tegenstanders tegenkomt.

Offline Tjompe

  • Leden
  • Berichten: 290
  • Motherfucker from hell
Re: [VB] Essevee - Cercle Brugge
« Reactie #47 Gepost op: oktober 28, 2011, 04:16:50 pm »
Van mij mogen ze de tribune ook volsteken met potenti?le sponsors maar ??n ding weet ik wel, het zal niet zijn zoals bij de match tegen Lierse waar er plots een steward naar ik en mijn maat gestapt komt om te zeggen dat we op een andere plaats moeten gaan zitten omdat hij een aantal mensen bijhad die samen wilden zitten.
Ik: ' voor mij geen probleem, (mijn maten die normaal voor ons zitten zaten die match in de veranda, dus ik wist dat er plaats was) maar mag ik er er u wel op wijzen dat dit onze vaste plaatsen zijn?'
Steward: 'We gaan toch niet moeilijk beginnen doen ?,...?'
Ik: 'Euh...'
De vrouw die mijn plaats in wou nemen was ook zo verschoten door deze reactie dat ze haar excuses aanbood.
Nuja, no hard feelings maar morgen sta ik wel op mijn strepen!

Offline sv_forever

  • Leden
  • Berichten: 3.182
Re: [VB] Essevee - Cercle Brugge
« Reactie #48 Gepost op: oktober 28, 2011, 04:20:31 pm »
Van mij mogen ze de tribune ook volsteken met potenti?le sponsors maar ??n ding weet ik wel, het zal niet zijn zoals bij de match tegen Lierse waar er plots een steward naar ik en mijn maat gestapt komt om te zeggen dat we op een andere plaats moeten gaan zitten omdat hij een aantal mensen bijhad die samen wilden zitten.
Ik: ' voor mij geen probleem, (mijn maten die normaal voor ons zitten zaten die match in de veranda, dus ik wist dat er plaats was) maar mag ik er er u wel op wijzen dat dit onze vaste plaatsen zijn?'
Steward: 'We gaan toch niet moeilijk beginnen doen ?,...?'
Ik: 'Euh...'
De vrouw die mijn plaats in wou nemen was ook zo verschoten door deze reactie dat ze haar excuses aanbood.
Nuja, no hard feelings maar morgen sta ik wel op mijn strepen!

Ja, doen. Mensen mogen altijd vragen of er wat opgeschoven kan worden enz, maar dat mag niet opgedrongen worden door een steward. De meeste mensen hebben er echt geen probleem mee om wat plaats te maken.

Offline fozie

  • Leden
  • Berichten: 1.843
  • Mr Gold
Re: [VB] Essevee - Cercle Brugge
« Reactie #49 Gepost op: oktober 28, 2011, 04:30:36 pm »
Hallo,

Woensdag vernomen dat door een sponser aktie de kant van de vijvers uitverkocht is!! Tickets voor 1? :(
Ge zult maar een abbo kopen met al die korting acties.

Dus als ge normaal een kaart moet koppen best op tijd komen..

Idd o.a Het personeel van het ziekenhuis te waregem kan voor 1? naar deze match,ook tegen lierse was dit zo.

Ik heb geen probleem met deze actie,kaarten(1?) waren voor het "oude " bezoekersvak.
En pas op als ge op een kaart kopt h?  ;)

Offline balboa

  • Leden
  • Berichten: 2.729
Re: [VB] Essevee - Cercle Brugge
« Reactie #50 Gepost op: oktober 28, 2011, 06:39:30 pm »
Ik zou het ook leuk vinden moesten we er eens in slagen van meerdere doelpunten te scoren. Ok, tegen Lierse hebben we dat ook wel gedaan, maar toen werden ze afgekeurd, maar ik zou graag bv eens een 3 zien staan op bord in ons voordeel. Het belangrijkste blijft uiteraard de overwinning, maar het zou deugd doen. Ons mannen moeten ook meer durven knallen op doel, zoals Sivakov deed. Vaak blijven ze maar passes geven tot ze aan de doellijn geraken of hebt ge Habibou waarvan de bal aan zijn benen blijft plakken tot hij een tegenstanders tegenkomt.

Ik zou graag eens hebben dat we al voetballend eens een goal maken. Want meestal is het zo als je te weinig kwaliteit hebt dat je meestal scoort vanuit stilstaande fases (zie Standard). Maar eigenlijk is dat bij ons ook het geval. Zie tegen Westerlo(Rossini), Lierse (D'Haene, afgekeurde goal ook na hoekschop), Kortrijk (Mar?val), Bergen (De fauw). Wanneer begon onze aftakeling? In Bergen, vanaf dan eigenlijk alleen maar goals vanuit stilstaande fases. Ik wil eigenlijk alleen maar zeggen: Als je moet scoren op stilstaande fases wil dat zeggen dat je het al voetballend niet kunt en dat de ploeg niet draait.
Vorig seizoen was dit ook het geval. In de erbarmelijkste matchen stonden we vaak 0-1 of 0-2 achter en scoorden we meestal na een ingewaaide vrije trap van Matton of een goal met het hoofd van Vandenbroeck. Dus ik hoop ALS we gaan scoren tegen Cercle Brugge dat het al voetballend zal zijn.
BTW: als we vanaf nu alle matchen zouden winnen met corners, vrije trappen en penalties is het voor mij ook goed, hoor !  ;)

Offline sv.caene

  • Leden
  • Berichten: 908
Re: [VB] Essevee - Cercle Brugge
« Reactie #51 Gepost op: oktober 28, 2011, 06:44:25 pm »
Wie goed keek naar de tweede helft in de bekermatch tegen die walen zag dat er wel degelijk, soms in vlagen goed voetballend vermogen was.

Van Rossini moeten we het niet verwachten, het is ook zijn taak niet. Deze moet er feitelijk altijd op, zijn rol is niet te onderschatten en doet zijn taak enorm goed!

Delaplace, Sterckx, Serwy, Habibou (al moet die sneller en meer de bal afleggen), Matton als hij in vorm is.. Allemaal voetballend vermogen

Eens we over iedereen kunnen beschikken en we een klik en werkend geheeld vinden kunnen we veel prachtige dingen laten zien.. onze zoektocht is nog steeds, jammergenoeg, nog niet ten einde
One Essevee!

Offline fozie

  • Leden
  • Berichten: 1.843
  • Mr Gold
Re: [VB] Essevee - Cercle Brugge
« Reactie #52 Gepost op: oktober 28, 2011, 06:51:38 pm »
Om ons probleem met de refs en de arbitrage aan te kaarten zouden we eventueel ,bij winst en een (eventueel)neutrale Pots  :P, mss eens merci ref of merci Tim Pots kunnen roepen?
Hiermee halen we zeker de pers.... :)

Offline sv_forever

  • Leden
  • Berichten: 3.182
Re: [VB] Essevee - Cercle Brugge
« Reactie #53 Gepost op: oktober 28, 2011, 07:26:11 pm »
Om ons probleem met de refs en de arbitrage aan te kaarten zouden we eventueel ,bij winst en een (eventueel)neutrale Pots  :P, mss eens merci ref of merci Tim Pots kunnen roepen?
Hiermee halen we zeker de pers.... :)

Dat zou inderdaad wel schitterend zijn, maar dat zal moeilijk te realiseren zijn in groep vrees ik. :)

Offline Essevee boy

  • Leden
  • Berichten: 1.455
Re: [VB] Essevee - Cercle Brugge
« Reactie #54 Gepost op: oktober 28, 2011, 08:16:43 pm »
Zaterdagavond kruist Essevee de degens met het Cercle Brugge van Bob Peeters. De revelatie van het competitiebegin, die op een gedeelde tweede stek staat met Gent en buur Club, verloor woensdag in de Cofidiscup van Beerschot AC met 0-1.

De volgende groen-zwarten zullen morgen naar de Zuiderlaan afzakken: Coppens, Dompig, D'Haene, Evens, Kudimbana, Iachtchouk, Wang, Vetokele, Portier, Van Eenoo, Van Roose, Verbist, Vidarsson, Reis, Rudy, Cornelis, Neto, Mertens, Naudts en Mestdagh.

Ook Essevee kende woensdag bekerpech. Tegen Standard werd verloren met 1-2 na een laat toegekende penalty. Trainer Kalezic maakte zijn selectie van 18 spelers bekend voor de partij tegen Cercle: Bossut, Colpaert, De fauw, Mar?val, Sterckx, Habibou, Hamalainen, Milunovic, Matton, Skulason, Sivakov, Rossini, Muyters, D?Haene, Naessens, Dachelet, Delaplace, Serwy.

Teddy Chevalier is geschorst. Minne (hamstring) is niet fit. Van Der Haegen, Vandenbroucke, Hadzic, Trajkovski en Maazou speelden met de beloften op het veld van KV Kortrijk.

Voor de wedstrijd is een minuut applaus voorzien voor de donderdagnamiddag overleden Willy Van Parys, die ruim 40 jaar de scheidsrechters begeleidde bij Essevee.

Zaterdag om 20 uur fluit Tim Pots Essevee-Cercle op gang. De loketten zullen anderhalf uur voor de wedstrijd open zijn en naar goede gewoonte is zaterdag ook het onthaal open van 9 tot 12 uur.

Ticketprijzen:

A-B-E-F: 10 euro (-16) of 25 euro (volw.)

G-H-I-J-K: 8 euro (-16) of 20 euro (volw.)

P-Q: 25 euro (volw.)

O-R-S: 10 euro (-16) of 20 euro (volw.)

X: 5 euro (-16) of 15 euro (volw.)
 
 

Offline Naessens C

  • Leden
  • Berichten: 2.958
  • We pakken ze. Één voor één.
Re: [VB] Essevee - Cercle Brugge
« Reactie #55 Gepost op: oktober 28, 2011, 10:59:45 pm »
Janssen en Bald? er niet bij?

Offline bullseye

  • Leden
  • Berichten: 1.841
Re: [VB] Essevee - Cercle Brugge
« Reactie #56 Gepost op: oktober 28, 2011, 11:59:45 pm »
Matton moet eruit, Habibou zou ik wisselen van de tweede keer dat hij weer de egoist uithangt (en niet past naar een vrijstaande man die hem maar moet binnentrappen), Naessens is te licht voor eerste, akkoord stond nie op zijn positie, maar ik zag hem dingen doen die niets met positie te maken hebben.

Offline sv_forever

  • Leden
  • Berichten: 3.182
Re: [VB] Essevee - Cercle Brugge
« Reactie #57 Gepost op: oktober 29, 2011, 09:03:16 am »
Janssen en Bald? er niet bij?

Zijn beide gekwetst denk ik.

Offline boer boer

  • Leden
  • Berichten: 444
Re: [VB] Essevee - Cercle Brugge
« Reactie #58 Gepost op: oktober 29, 2011, 10:45:05 am »
We kunnen eens proberen met de naam van de arbiter te scanderen voor de match, zodat hij zich welkom weet en zich thuis voelt. Tijdens de match mag er af en toe een welgemeend applaus opstijgen als hij weer eens goed beoordeeld heeft. Wie weet werkt het wel...

Offline essevee007

  • Leden
  • Berichten: 3.155
Re: [VB] Essevee - Cercle Brugge
« Reactie #59 Gepost op: oktober 29, 2011, 10:50:44 am »
Om ons probleem met de refs en de arbitrage aan te kaarten zouden we eventueel ,bij winst en een (eventueel)neutrale Pots  :P, mss eens merci ref of merci Tim Pots kunnen roepen?
Hiermee halen we zeker de pers.... :)

Is inderdaad schitterend!  Maar denk maar niet dat de gatlekkende angsthazen van de pers daar een woord gaan over reppen als het niet standard,brugge of anderlecht is. ??n pot nat is dat gewoon.  Zo schriven ze vandaag alweer heel nuttig voetbalnieuws en wat reclame maken voor clubtjen vooral vandaag, 2 paginas vol over hen mascotte.  Asjeblief zeg.