Auteur Topic: Speeldag 09 : 01/10/2017 20:00u : Essevee - KSC Lokeren  (gelezen 13056 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Porky

  • Leden
  • Berichten: 4.917
Re: Speeldag 09 : 01/10/2017 20:00u : Essevee - KSC Lokeren
« Reactie #20 Gepost op: oktober 01, 2017, 10:21:50 pm »
En dan nu BAUDRY !!!!

Wat een verdiging zeg.. alle 4 ondermaats

Offline Soulscream

  • Leden
  • Berichten: 3.065
  • Voice of the voiceless!
Re: Speeldag 09 : 01/10/2017 20:00u : Essevee - KSC Lokeren
« Reactie #21 Gepost op: oktober 01, 2017, 10:26:54 pm »
Waarom hebben we geen keeper die ook eens een punt pakt?
omdat het onmogelijk is met een verdediging die constant cadeaus geeft. wat een ontgoocheling... konden een goede zaak doen, winst op Gent was weer voor niks. nu naar Antwerpen zeker voor een potje duel voetbal, zal ook niks worden.

Online Vidmar

  • Leden
  • Berichten: 1.748
Re: Speeldag 09 : 01/10/2017 20:00u : Essevee - KSC Lokeren
« Reactie #22 Gepost op: oktober 01, 2017, 10:27:18 pm »
We verliezen hier door aanvallend te weinig gestalte te hebben.

Heel veel voorzetten leverden niets op. Vandaag zou een Gueye, Leye of Lepoint zeker een kopbalgoal gemaakt hebben.

Ook veel hoekschoppen en stilstaande fases gehad waar niets mee gedaan werd.

Offline Bertrand

  • Leden
  • Berichten: 1.072
Re: Speeldag 09 : 01/10/2017 20:00u : Essevee - KSC Lokeren
« Reactie #23 Gepost op: oktober 01, 2017, 10:36:33 pm »
We verliezen hier door aanvallend te weinig gestalte te hebben.

Heel veel voorzetten leverden niets op. Vandaag zou een Gueye, Leye of Lepoint zeker een kopbalgoal gemaakt hebben.

Ook veel hoekschoppen en stilstaande fases gehad waar niets mee gedaan werd.

Als ge uw topscoorder van de laatste 2 seizoenen laat vertrekken (goed voor 20 en 16 doelpunten) moet ge zorgen voor een evenwaardige vervanger. Zit ondertussen reeds aan 5 doelpunten na enkele wedstrijden bij Eupen.

Offline svennay

  • Global Moderator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 5.244
  • Essevee!
Re: Speeldag 09 : 01/10/2017 20:00u : Essevee - KSC Lokeren
« Reactie #24 Gepost op: oktober 01, 2017, 10:43:28 pm »
We verliezen hier door aanvallend te weinig gestalte te hebben.

Heel veel voorzetten leverden niets op. Vandaag zou een Gueye, Leye of Lepoint zeker een kopbalgoal gemaakt hebben.

Ook veel hoekschoppen en stilstaande fases gehad waar niets mee gedaan werd.

Als ge uw topscoorder van de laatste 2 seizoenen laat vertrekken (goed voor 20 en 16 doelpunten) moet ge zorgen voor een evenwaardige vervanger. Zit ondertussen reeds aan 5 doelpunten na enkele wedstrijden bij Eupen.
Het heeft nog lang geduurd eer iemand dit zou aanhalen... ::)

Offline Porky

  • Leden
  • Berichten: 4.917
Re: Speeldag 09 : 01/10/2017 20:00u : Essevee - KSC Lokeren
« Reactie #25 Gepost op: oktober 01, 2017, 10:43:47 pm »
We verliezen hier door aanvallend te weinig gestalte te hebben.

Heel veel voorzetten leverden niets op. Vandaag zou een Gueye, Leye of Lepoint zeker een kopbalgoal gemaakt hebben.

Ook veel hoekschoppen en stilstaande fases gehad waar niets mee gedaan werd.

Als ge uw topscoorder van de laatste 2 seizoenen laat vertrekken (goed voor 20 en 16 doelpunten) moet ge zorgen voor een evenwaardige vervanger. Zit ondertussen reeds aan 5 doelpunten na enkele wedstrijden bij Eupen.

Kom kom. Aanvallend maak ik mij geen zorgen. We hadden gewoon geen geluk.
Die verdediging is een heel ander verhaal !

Offline svennay

  • Global Moderator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 5.244
  • Essevee!
Re: Speeldag 09 : 01/10/2017 20:00u : Essevee - KSC Lokeren
« Reactie #26 Gepost op: oktober 01, 2017, 10:45:00 pm »
Ligt het aan mij of is en blijft Smet ??n van de zwakste refs in 1A?!

Ik zou ook graag eens horen van Dury waarom hij Iseka boven Saponjic kiest want wij kunnen het momenteel niet begrijpen...

Offline balboa

  • Leden
  • Berichten: 2.729
Re: Speeldag 09 : 01/10/2017 20:00u : Essevee - KSC Lokeren
« Reactie #27 Gepost op: oktober 01, 2017, 10:47:13 pm »
Ligt het aan mij of is en blijft Smet ??n van de zwakste refs in 1A?!

Ik zou ook graag eens horen van Dury waarom hij Iseka boven Saponjic kiest want wij kunnen het momenteel niet begrijpen...
Meen jij dit nu?

Los van de prestaties van Iseka maar die Saponjic is toch ook om te wenen met een pet op.
Zit niets van leven in die jongen. Leuke baltoets wel nog waarschijnlijk bij die 1-2 maar voor rest, jongens toch, laat zich telkens als een kind wegzetten.

Offline Pringless

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 6.269
Re: Speeldag 09 : 01/10/2017 20:00u : Essevee - KSC Lokeren
« Reactie #28 Gepost op: oktober 01, 2017, 10:50:04 pm »
We verliezen hier door aanvallend te weinig gestalte te hebben.

Heel veel voorzetten leverden niets op. Vandaag zou een Gueye, Leye of Lepoint zeker een kopbalgoal gemaakt hebben.

Ook veel hoekschoppen en stilstaande fases gehad waar niets mee gedaan werd.

Als ge uw topscoorder van de laatste 2 seizoenen laat vertrekken (goed voor 20 en 16 doelpunten) moet ge zorgen voor een evenwaardige vervanger. Zit ondertussen reeds aan 5 doelpunten na enkele wedstrijden bij Eupen.
De vervangers van Leye (Saponjic en Iseka) hebben samen 6 doelpunten dacht ik? Moest Leye hier zijn hadden die jongens 0 doelpunten samen.
SV TILL I DIE

Offline isidoor

  • Leden
  • Berichten: 2.469
  • Essevee!
Re: Speeldag 09 : 01/10/2017 20:00u : Essevee - KSC Lokeren
« Reactie #29 Gepost op: oktober 01, 2017, 10:57:16 pm »
Tegen zo een ploeg als Lokeren, moet je altijd winnen. Maar als je uit 10 kansen geen enkele goal kunt maken, dan teken je je eigen verlies. Dit gaat ons grootste probleem zijn dit seizoen.
En als je dan ook nog ziet op welke lullige simpele manier, Lokeren die goals maakt. Hebben we nog een verdediging ? Inderdaad, Baudry moet er dringend terug bij. Wat heeft Dury toch tegen hem ?
En dan zegt de reporter : Maes zijn plannetje klopte perfect. Laat me niet lachen.

Offline WaregemBoy

  • Leden
  • Berichten: 692
Re: Speeldag 09 : 01/10/2017 20:00u : Essevee - KSC Lokeren
« Reactie #30 Gepost op: oktober 01, 2017, 11:11:00 pm »
En aan alle Steve De Ridder haters van in den tijd: ik blijf erbij, die zou bij ons nog steeds MINSTENS een plaatsje op de bank verdienen bij ons!
Speelde opnieuw een dikke match.

Analyse is voor de rest eigenlijk vrij kort: De Sutter en Verhulst schenken Lokeren de overwinning.  Niet zozeer een slechte prestatie van onze ploeg vond ik.

Offline mogul

  • Leden
  • Berichten: 7.667
Re: Speeldag 09 : 01/10/2017 20:00u : Essevee - KSC Lokeren
« Reactie #31 Gepost op: oktober 02, 2017, 12:17:10 am »
En aan alle Steve De Ridder haters van in den tijd: ik blijf erbij, die zou bij ons nog steeds MINSTENS een plaatsje op de bank verdienen bij ons!
Speelde opnieuw een dikke match.

Analyse is voor de rest eigenlijk vrij kort: De Sutter en Verhulst schenken Lokeren de overwinning.  Niet zozeer een slechte prestatie van onze ploeg vond ik.
Inderdaad, ivm De Ridder heb je meer dan 100 procent gelijk, maar ja, zal wel weer niet waar zijn?
Ivm de match, als je 25 doelpogingen hebt waarvan 15 schoten op doel,kansen genoeg, dan speel je een schitterende match maar stuit je op een ongeloofelijke Verhulst, die gast straalde dit ook uit!
Aanvallend hadden we ook die pech, of hoe wil je anders die poging van Kaya op de paal verklaren?
Dus, we verliezen die match door Verhulst,pech in de afwerking maar ook door twee andere zaken, ten eerste door Derijck en Hamalainen,Derijck is bijna iedere match onze slechtste verdediger, nu ook weer gaat hij 2 keer in de fout, moesten we geen alternatief hebben zou ik het nog verstaan, maar nu is het ONBEGRIJPELIJK dat Baudry terug naast de ploeg werd gezet, speelt Baudry dan scoort De Zutter niet, die eerste goal is een echte schande wat Derijck betreft, veel te slap, veel te nonchalant.
Hamalainen is blijkbaar mentaal en fysiek heel broos geworden, zo flegmatiek, zo zonder power en 'goesting', staat vaak gewoon te slapen, ik begrijp niet dat Dury daar niets aandoet.
We speelden goed, totdat Dury Doumbia verving en Hamalainen liet staan.  Liet dan Derijck wat 'tjolen' als VM,ook dit snap ik niet zo goed!
Ik zei het vroeger al eens, Cordaro is minstens(imo is hij beter) dan De Pauw, maar net als bij Baudry wil Dury dit niet zien, jammer.

Offline Essevee boy

  • Leden
  • Berichten: 1.455
Re: Speeldag 09 : 01/10/2017 20:00u : Essevee - KSC Lokeren
« Reactie #32 Gepost op: oktober 02, 2017, 07:49:13 am »
Jammer genoeg spelen De Sutter en Verhulst altijd hun beste match van het seizoen tegen ons. Als je die match 10 keer speelt dan win je 8 of 9 keer, dat is voetbal... Kaya weer sterk en ook Olayinka weer top. De fauw, hamalainen en Derijck heel zwak, niet voor het eerst dit seizoen. Zuur puntenverlies, konden echt wel geen goeie zaak doen in het klassement.

Offline Naessens C

  • Leden
  • Berichten: 2.958
  • We pakken ze. Één voor één.
Re: Speeldag 09 : 01/10/2017 20:00u : Essevee - KSC Lokeren
« Reactie #33 Gepost op: oktober 02, 2017, 07:59:39 am »
Ik kan er niet aan doen, maar de laatste tijd wordt ik echt kw?ad als ik Derijck zie voetballen in onze kleuren. Vorig jaar een echte sterkhouder, wat belangrijke goals in eerste helft competitie, een leider en in de zomer een flirt met Gent en Anderlecht... En nu? ??n stuk nonchalance. In niets zie je dat die gast er alles voor geeft de 0 te houden en te winnen. Ik erger er mij kapot aan.

Offline Will McAvoy

  • Leden
  • Berichten: 1.712
  • Essevee!
Re: Speeldag 09 : 01/10/2017 20:00u : Essevee - KSC Lokeren
« Reactie #34 Gepost op: oktober 02, 2017, 08:02:39 am »
Derijck was een schande. Het is precies alsof hij erom doet. Die hoort gewoon op de bank. Onbegrijpelijk dat Baudry nog steeds niet in die ploeg staat. Voor de rest was dit een match die je 9 van de 10 keer wint. Ongelooflijk hoeveel pech we ook gehad hebben. Ze komen 3 keer over en 3 keer zit hij erin en bij ons wilde hij maar niet goed vallen.

Offline poerkes

  • Leden
  • Berichten: 356
Re: Speeldag 09 : 01/10/2017 20:00u : Essevee - KSC Lokeren
« Reactie #35 Gepost op: oktober 02, 2017, 08:15:43 am »
Inderdaad onbegrijpelijk dat Baudry er telkens naast valt. Ondertussen is het ook voor Walsh een frustrerend seizoentje aan het worden. Je speelt 3 wedstrijden op ??n week zoals nu en telkens gaan we de 36 jarige Defauw 90 minuten laten opdraven.

Offline essevee007

  • Leden
  • Berichten: 3.155
Re: Speeldag 09 : 01/10/2017 20:00u : Essevee - KSC Lokeren
« Reactie #36 Gepost op: oktober 02, 2017, 08:21:31 am »
1-3 thuis tegen Lokeren. Schande!  Moet wel zeggen, hoe meer onverdiend kan je winnen?  Aan de andere kant.... Iedere kans die we tegen krijgen gaat er in.  3x en 3 goals.  Wij msh 18 pogingen en 9 op kader.  1 goal.  Hoe we die goals ook weer tegen krijgen is om te lachen.  Konden gouden zaak doen maar laten die heel simpel liggen.
« Laatst bewerkt op: oktober 02, 2017, 08:23:08 am door essevee007 »

Offline Patje

  • Leden
  • Berichten: 1.738
  • Essevee!
Re: Speeldag 09 : 01/10/2017 20:00u : Essevee - KSC Lokeren
« Reactie #37 Gepost op: oktober 02, 2017, 10:33:11 am »
Ik weet niet waarom sommigen hier een schande in zien. We hadden 25 doelpogingen en mits wat efficientie en meeval (die Lokeren wel had, zie de flipperkastgoal voor de 0-2 al ging daar een onnodige fout op DeSutter aan vooraf) ziet de uitslag er helemaal anders uit en zijn al die 'slechte' weer 'goede'.
Je hebt zo van die matchen en gisteren was er een van.
Het slechtste wat men nu kan doen is zondebokken beginnen zoeken want we zullen alle spelers broodnodig hebben.
Het enige wat ik de ploeg (en Dury) verwijt is dat men na de 1-2 ipv te blijven combineren plots meer en meer met lange ballen is gaan spelen. Dat speelde in de kaart van Lokeren al was het vat bij velen leeg.

Offline Bertrand

  • Leden
  • Berichten: 1.072
Re: Speeldag 09 : 01/10/2017 20:00u : Essevee - KSC Lokeren
« Reactie #38 Gepost op: oktober 02, 2017, 11:14:11 am »
Ik weet niet waarom sommigen hier een schande in zien. We hadden 25 doelpogingen en mits wat efficientie en meeval (die Lokeren wel had, zie de flipperkastgoal voor de 0-2 al ging daar een onnodige fout op DeSutter aan vooraf) ziet de uitslag er helemaal anders uit en zijn al die 'slechte' weer 'goede'.
Je hebt zo van die matchen en gisteren was er een van.
Het slechtste wat men nu kan doen is zondebokken beginnen zoeken want we zullen alle spelers broodnodig hebben.
Het enige wat ik de ploeg (en Dury) verwijt is dat men na de 1-2 ipv te blijven combineren plots meer en meer met lange ballen is gaan spelen. Dat speelde in de kaart van Lokeren al was het vat bij velen leeg.

Als ge wilt scoren moet ge de ballen binnen het kader plaatsen en liefst buiten het bereik van de doelman, het is een kwestie van afwerken. De goals van De Sutter waren buiten het bereik van onze doelman en moeilijk te stoppen. Weinig tijd en ruimte geven aan de aanvallers om af te werken is ook een deel van het voetbal. De Sutter en De Ridder kregen die ruimte en tijd wel om af te werken

Offline Patje

  • Leden
  • Berichten: 1.738
  • Essevee!
Re: Speeldag 09 : 01/10/2017 20:00u : Essevee - KSC Lokeren
« Reactie #39 Gepost op: oktober 02, 2017, 11:14:38 am »
1-3 thuis tegen Lokeren. Schande!  Moet wel zeggen, hoe meer onverdiend kan je winnen?  Aan de andere kant.... Iedere kans die we tegen krijgen gaat er in.  3x en 3 goals.  Wij msh 18 pogingen en 9 op kader.  1 goal.  Hoe we die goals ook weer tegen krijgen is om te lachen.  Konden gouden zaak doen maar laten die heel simpel liggen.
Wat die tegengoals betreft : de manier waarop we spelen (zeker op eigen plein) met de Fauw en Hamalainen dicht bij of over de middellijn maakt dat we kwetsbaar zijn in de omschakeling. Reken daar nog bij dat er gisteren maar 1 middenvelder bijliep die verdedigend werk opknapt.
Onze sterkte is meteen ook onze zwakte.