Auteur Topic: [21] MUHREN Robert  (gelezen 21648 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline svennay

  • Global Moderator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 5.241
  • Essevee!
[21] MUHREN Robert
« Gepost op: februari 08, 2017, 01:30:43 pm »
.

Offline svennay

  • Global Moderator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 5.241
  • Essevee!
Re: [21] MUHREN Robert
« Reactie #1 Gepost op: maart 13, 2017, 04:47:56 pm »
Uit Het Laatste Nieuws
13 maart 2017

Online Frederik

  • Administrator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 8.671
  • Essevee! Olé Olé!
Re: [21] MUHREN Robert
« Reactie #2 Gepost op: maart 13, 2017, 07:31:11 pm »
Hopelijk is hij vertrokken ... :)

Offline toptrainer

  • Leden
  • Berichten: 1.318
Re: [21] MUHREN Robert
« Reactie #3 Gepost op: maart 13, 2017, 08:51:16 pm »
Kon tot nu toe nog niet overtuigen (op basis van voorbije matchen want deze niet gezien)

Offline Will McAvoy

  • Leden
  • Berichten: 1.712
  • Essevee!
Re: [21] MUHREN Robert
« Reactie #4 Gepost op: maart 14, 2017, 06:57:06 pm »
Kon tot nu toe nog niet overtuigen (op basis van voorbije matchen want deze niet gezien)

Viel niet slecht in. Ook zijn invalbeurt tegen Westerlo was best ok

Offline svennay

  • Global Moderator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 5.241
  • Essevee!
Re: [21] MUHREN Robert
« Reactie #5 Gepost op: maart 14, 2017, 07:58:37 pm »
Kon tot nu toe nog niet overtuigen (op basis van voorbije matchen want deze niet gezien)

Viel niet slecht in. Ook zijn invalbeurt tegen Westerlo was best ok
Inderdaad, je ziet een positieve evolutie.
Ook het doelpunt afgelopen zondag zal hem deugd gedaan hebben en hopelijk volgen er nog veel!

Offline Walter

  • Leden
  • Berichten: 31
  • Essevee!
Re: [21] MUHREN Robert
« Reactie #6 Gepost op: maart 14, 2017, 09:37:39 pm »
Vergeet niet dat een speler , die naar een ander land verhuist, eerst moet wennen aan alles.
Aan de club, spelers, omgeving, de spelers moeten aan hem wennen, vertoeven in een hotel, alles
regelen wat met een verhuizing te maken heeft. Zondag liet hij zien, wat hij in huis heeft.
Slim positie kiezen, dreiging, techniek (zie doelpunt)
Hij voelt zich nu thuis (heeft inmiddels een woning gevonden) en gaan we veel plezier aan hem beleven.
Zaterdag basis of geen basis, hij zal er staan en is een versterking voor ons team, daar geloof ik in

Offline Will McAvoy

  • Leden
  • Berichten: 1.712
  • Essevee!
Re: [21] MUHREN Robert
« Reactie #7 Gepost op: maart 14, 2017, 10:37:32 pm »
Vergeet niet dat een speler , die naar een ander land verhuist, eerst moet wennen aan alles.
Aan de club, spelers, omgeving, de spelers moeten aan hem wennen, vertoeven in een hotel, alles
regelen wat met een verhuizing te maken heeft. Zondag liet hij zien, wat hij in huis heeft.
Slim positie kiezen, dreiging, techniek (zie doelpunt)
Hij voelt zich nu thuis (heeft inmiddels een woning gevonden) en gaan we veel plezier aan hem beleven.
Zaterdag basis of geen basis, hij zal er staan en is een versterking voor ons team, daar geloof ik in

Ja Walter, we hebben het ondertussen wel begrepen hoor. Probeer als familielid of zo toch een beetje objectief te zijn ook.

Offline Walter

  • Leden
  • Berichten: 31
  • Essevee!
Re: [21] MUHREN Robert
« Reactie #8 Gepost op: maart 15, 2017, 09:28:09 am »
Wil,  als Hollander en Essevee/AZ fan was ik zeer verheugd dat hij hier ging spelen. Ik ken hem dus goed van de nederlandse tv en wedstrijden. Ik heb een interview gelezen op voetbalzone (of voetbalprimeur) over z'n aanpassen in Belgie, dus dat heb ik hier eigenlijk een beetje verwoord. daar is toch niks mis mee? Ankersen heeft daar ook mee te maken, dus gun ze even de tijd

Offline Patje

  • Leden
  • Berichten: 1.738
  • Essevee!
Re: [21] MUHREN Robert
« Reactie #9 Gepost op: maart 15, 2017, 09:46:48 am »
Wil,  als Hollander en Essevee/AZ fan was ik zeer verheugd dat hij hier ging spelen. Ik ken hem dus goed van de nederlandse tv en wedstrijden. Ik heb een interview gelezen op voetbalzone (of voetbalprimeur) over z'n aanpassen in Belgie, dus dat heb ik hier eigenlijk een beetje verwoord. daar is toch niks mis mee? Ankersen heeft daar ook mee te maken, dus gun ze even de tijd
Het is een beetje eigen aan (veel) supporters om te denken dat een nieuwe speler onmiddellijk alles gaat kapot spelen. Die spelers worden dan ook extra in de gaten gehouden als ze mogen spelen.
De realiteit is dat de meeste spelers inderdaad een aanpassingsperiode nodig hebben. Als je ziet hoe moeilijk Kaya en Cordaro het hadden toen ze in de winter bij de ploeg kwamen terwijl die beiden de Belgische competitie goed kenden. Ik ben er ook bijna zeker van dat zowel Muhren, Ankersen en Bala vooral met het oog op volgend seizoen gehaald werden.
Men moet inderdaad geduld hebben en dan zien we wel. Bij sommigen komt het er nooit uit, bij anderen verrassend genoeg wel.

Offline Grompie

  • Leden
  • Berichten: 1.013
Re: [21] MUHREN Robert
« Reactie #10 Gepost op: maart 15, 2017, 10:17:00 am »
Daarom dat er deze winter al een hoop spelers zijn gekomen, al meerdere keren aangegeven geweest door Dury dat ze liever spelers met de winter halen met het oog op volgend seizoen dan in de zomer het risico lopen dat spelers een hele voorbereiding missen door aanslepende onderhandelingen.
Nu gaan die spelers zich perfect kunnen aanpassen hier, wat speelminuten opdoen en wanneer de spelers met vakantie gaan krijgt iedereen zijn schema voor wat ze moeten doen voor de eerste training. Op die manier heb je bij de start van de competitie een kern die speelklaar is. Vind dat echt zo geen domme strategie van de club hoor.

Offline Wouter

  • Leden
  • Berichten: 1.771
Re: [21] MUHREN Robert
« Reactie #11 Gepost op: maart 17, 2017, 10:44:05 am »
Daarom dat er deze winter al een hoop spelers zijn gekomen, al meerdere keren aangegeven geweest door Dury dat ze liever spelers met de winter halen met het oog op volgend seizoen dan in de zomer het risico lopen dat spelers een hele voorbereiding missen door aanslepende onderhandelingen.
Nu gaan die spelers zich perfect kunnen aanpassen hier, wat speelminuten opdoen en wanneer de spelers met vakantie gaan krijgt iedereen zijn schema voor wat ze moeten doen voor de eerste training. Op die manier heb je bij de start van de competitie een kern die speelklaar is. Vind dat echt zo geen domme strategie van de club hoor.

Kaya is inderdaad ook gekomen in de winter en trapte doen geen spreekwoordelijke deuk in een pakje boter...

Online Frederik

  • Administrator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 8.671
  • Essevee! Olé Olé!
Re: [21] MUHREN Robert
« Reactie #12 Gepost op: april 06, 2017, 11:52:57 pm »
Thuis bij Muhren :)

[youtube]zCZnL2G-ep0[/youtube]

Offline svennay

  • Global Moderator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 5.241
  • Essevee!
Re: [21] MUHREN Robert
« Reactie #13 Gepost op: april 07, 2017, 08:21:28 am »
Thuis bij Muhren :)

[youtube]zCZnL2G-ep0[/youtube]
Altijd leuk, zo'n interviews...  8)

Online Zigzag

  • Global Moderator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 4.649
  • Essevee!
Re: [21] MUHREN Robert
« Reactie #14 Gepost op: april 07, 2017, 08:43:14 am »
Thuis bij Muhren :)

[youtube]zCZnL2G-ep0[/youtube]
Altijd leuk, zo'n interviews...  8)

Geestig uw gras zo afrijden met nen bergop ::)

Online Frederik

  • Administrator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 8.671
  • Essevee! Olé Olé!
Re: [21] MUHREN Robert
« Reactie #15 Gepost op: april 07, 2017, 09:34:11 am »
Geestig uw gras zo afrijden met nen bergop ::)

Ja, hopelijk ist nen zelftrekker :)

Neen, wat leert men uit dit interview ... dat de club hem een half jaar gegeven heeft om te klimatiseren. Waaruit ik ook afleid dat dit bij andere buitenlandse aankopen zo is.

Dus de aankopen zijn grotendeels al voor het volgende seizoen.


Offline appandasietse

  • Leden
  • Berichten: 24
  • Essevee!
Re: [21] MUHREN Robert
« Reactie #16 Gepost op: april 07, 2017, 10:24:15 am »
Neen geen zelftrekker nodig want tis evenveel bergaf als bergop...

Offline ivantje

  • Leden
  • Berichten: 614
Re: [21] MUHREN Robert
« Reactie #17 Gepost op: april 09, 2017, 12:40:22 pm »
Neen geen zelftrekker nodig want tis evenveel bergaf als bergop...
Schuin afrijden?

Online Frederik

  • Administrator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 8.671
  • Essevee! Olé Olé!
Re: [21] MUHREN Robert
« Reactie #18 Gepost op: augustus 17, 2017, 10:50:17 pm »
Robert M?hren officieel speler van Sparta Rotterdam
17 augustus 2017 via sportnieuws.nl

Sparta Rotterdam is er met het Belgische Zulte Waregem uitgekomen over de transfer van Robert M?hren. De 28-jarige aanvaller zal de komende 2 seizoenen het shirt dragen van de Spangenaren.

De Volendammer vertrok in januari naar Belgi? na een succesvolle 1e seizoenshelft bij AZ. In de Jupiler Pro League en de daaropvolgende play-offs deed hij in 12 wedstrijden mee. Voor zijn periode in Alkmaar kwam M?hren uit voor FC Volendam. Voor hen scoorde hij 50 goals in 126 wedstrijden.

Constructie
Trainer Alex Pastoor sprak op de website over het binnenhalen van 'een gewenste versterking'. "Met Robert halen we ervaring en met zijn kwaliteiten als aanvaller zijn we ook blij dat we hem terug hebben kunnen halen naar de Eredivisie. Met Zulte Waregem hebben wij een akkoord bereikt over een huurperiode van 2 seizoenen.?

Bron: https://sportnieuws.nl/voetbal/transfernieuws/robert-muhren-officieel-speler-sparta-rotterdam/

Offline japarov

  • Leden
  • Berichten: 2.109
Re: [21] MUHREN Robert
« Reactie #19 Gepost op: augustus 18, 2017, 03:55:15 pm »
Muhren 1j naar Sparta !