Auteur Topic: Nieuws van ex-spelers  (gelezen 758152 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Online San Iker

  • Leden
  • Berichten: 11.245
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #1820 Gepost op: september 21, 2011, 06:43:56 pm »
:(

Staat niets in wat we nog niet weten, dus ongelukkig moet je er niet over zijn.

Hij zou wel graag nog eens afscheid komen nemen, dus daar mag(moet!?) werk van gemaakt worden.

Offline bigfoot12345

  • Leden
  • Berichten: 199
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #1821 Gepost op: september 21, 2011, 07:59:42 pm »
tegen standard he ;)

Offline pamfluit

  • Leden
  • Berichten: 1.601
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #1822 Gepost op: september 21, 2011, 08:07:32 pm »
iemand die iets weet van de opstelling?

Offline Xavier Waterslaeghers

  • Leden
  • Berichten: 353
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #1823 Gepost op: september 22, 2011, 10:13:07 am »
In de Nederlandse beker heeft Bokila  4 keer gescoord.... :o

Schitterend nieuws!!!!
Dan hebben ze nog meer reden om hem defintief over te nemen!!  :D

Ofwel moet de club even nadenken waarom het daar wel lukt en bij ons niet  :P

De club kan het niet helpen dat ze wekelijks tegen tegenstanders moeten spelen die van een hoger niveau zijn. De topscorer van FC Aarsele maakt misschien ook 30 potten op een seizoen, maar ik ga me wel niet afvragen waarom het hier niet zou lukken hoor.

Maar het was tegen een Nederlandse "Topklasser", d.w.z. vergelijkbaar met een club uit onze derde klasse. Dus niet tegen een of andere caf?voetbalploeg  :P

Offline Mephistow.be

  • Leden
  • Berichten: 714
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #1824 Gepost op: september 22, 2011, 10:22:11 am »
Gisteren Meertie man van de match in de beker.

Blij voor hem. Khoop dat hij terug voetbalvreugde kent!

Online San Iker

  • Leden
  • Berichten: 11.245
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #1825 Gepost op: september 22, 2011, 01:22:19 pm »
Gisteren een wereldgoal van Khaleem.
Mooi met zijn linker en den aak gekruld

Offline gva

  • Leden
  • Berichten: 570
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #1826 Gepost op: september 22, 2011, 03:30:52 pm »
Laat Meert zaterdag tegen 't scum de aftrap geven !!!

Offline Rafa

  • Leden
  • Berichten: 1.325
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #1827 Gepost op: september 22, 2011, 10:10:00 pm »
De club kan het niet helpen dat ze wekelijks tegen tegenstanders moeten spelen die van een hoger niveau zijn. De topscorer van FC Aarsele maakt misschien ook 30 potten op een seizoen, maar ik ga me wel niet afvragen waarom het hier niet zou lukken hoor.

De topschutter van Aarsele is al aangesloten bij Essevee. Dit GEHEEL terzijde.  :)
Chance dat er nog mannen van het "Rafa-kaliber" rondlopen op de Esseveematchen...ge zou der anders depressief van worden. - Fredje

Offline Ranter

  • Leden
  • Berichten: 1.637
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #1828 Gepost op: oktober 01, 2011, 09:01:35 am »
Hoe zou het nog zijn met Lutte?

Online goessaert

  • Leden
  • Berichten: 768
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #1829 Gepost op: oktober 02, 2011, 10:21:55 am »
matthys blijft toch ook wel de assistjes geven bij bergen :)

Offline dendanny

  • Leden
  • Berichten: 169
  • Essevee!
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #1830 Gepost op: oktober 02, 2011, 01:39:25 pm »
matthys blijft toch ook wel de assistjes geven bij bergen :)
zalige speler, tim, voor altijd in ons hart gesloten!

Offline Thraso

  • Leden
  • Berichten: 1.706
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #1831 Gepost op: oktober 05, 2011, 03:41:07 pm »
Interview: Bart Buysse: "Racing Genk wilde me inlijven"

Nederlandse bekerwinst en vice-kampioen op een zucht van Ajax: Bart Buysse leefde als basisspeler bij FC Twente een droom in Enschede. Dit seizoen loopt het minder gesmeerd, maar negativisme staat niet in het woordenboek van de linksachter waar Racing Genk deze zomer een oog liet op vallen.

Een nieuwe trainer en navenante wetten. Bart Buysse was vorig seizoen niet weg te denken op de linksachter bij FC Twente maar slaagt er onder Co Adriaanse niet in een basisplaats af te dwingen. Zorgen maakt de West-Vlaming zich niet, die zich naar eigen zeggen uitstekend in zijn sas voelt in het Oosten van Nederland.

"Zoals ik altijd heb gedaan, blijf ik hard werken en wachten op nieuwe kansen", opent Bart Buysse het interview met onze redactie. "In de voorbereiding zag ik het al een beetje aankomen. Trainer Co Adriaanse kent Tiendalli al heel lang", weet Buysse over de coach en zijn concurrent.

"Wanhopen doe ik niet. Ik zit ook allesbehalve op een zijspoor", weet de Beernemnaar. "Het seizoen is lang, we spelen heel veel wedstrijden en ik zal zeker de kans krijgen om mezelf opnieuw in de ploeg te spelen", ziet Buysse zijn huidige reserverol positief in.

"Ik heb ook nog geen moment getwijfeld over mijn toekomst in Twente. Op de laatste dag van de transferperiode wilde Racing Genk mij kopen. Ik bedankte vriendelijk, omdat ik weet dat ik in Twente opnieuw basisspeler zal worden", aldus Buysse die de Genkenaars afwimpelde.

Zondag kwam onze landgenoot voor de tweede maal aan de aftrap, maar de Tukkers presteerden ondermaats tegen hekkensluiter Excelsior (2-2). "We hebben er veel over gepraat deze week maar de oorzaak van de wanprestatie blijft een mysterie. Ook tegen Roda de week voordien vergaten we de match te beslissen en gingen we de boot in", weet Buysse nog goed.

"Op de laatste dag van de transferperiode wilde Racing Genk mij kopen"

Twente begon sterk aan het seizoen maar kijkt nu tegen twee verliespartijen op rij aan. Toch twijfelt de verdediger niet aan de kansen van zijn elftal: "PSV heeft de beste indruk nagelaten", bespreekt Buysse de titelconcurrenten. "Ajax is Ajax, zij zullen altijd meestrijden om het kampioenschap. Ook AZ heeft een sterke ploeg, maar ik verwacht dat ze nog een terugslag zullen krijgen. Als wij de neuzen opnieuw in dezelfde richting krijgen, verwacht ik dat we net als vorig seizoen zullen meedingen naar de Schaal", is de ex-Zulte Waregem-speler positief.

Vorig seizoen ging Twente pas op de laatste speeldag ten onder in Amsterdam. Gewezen ploegmaat Theo Janssen verliet Enschede en koos voor Ajax. De middenvelder was bij Twente de absolute uitblinker, maar blijft bij de hoofdstedelingen voorlopig onder de verwachtingen.

"Theo komt bij Ajax in een ander systeem terecht en speelt er ook niet op zijn positie", weet Bart Buysse te vertellen over zijn ex-teamgenoot. "Janssen was enorm belangrijk voor Twente: hij loodste ons doorheen de competitie, won de beker en ook heel wat Champions League-matchen voor ons. Bij Ajax speelt hij te verdedigend, Theo is geen speler die negentig minuten lang ballen zal recupereren en weer inleveren", zegt Buysse over de Ajacied.

Het brein achter de geoliede machine die vorig seizoen alles aan flarden speelde was onze landgenoot Michel Preud'Homme. "Ik heb Michel nog gehoord tijdens de voorbereiding", vertelt de 25-jarige Buysse over zijn voormalige coach. "Voor hij vertrok naar het Midden-Oosten kwam hij ons ook nog een bezoekje brengen", aldus de linksback.

Preud'Homme haalde Buysse naar Enschede. Samen met zijn vriendin, die snel werk vond via de club, leidt hij een rustig leven in Overijssel. "Ik zit hier echt ideaal", beaamt de verdediger. "Het is een rustige streek, een mooie club waar er goed gevoetbald wordt en de omkadering is perfect".

Door de interlands krijgen de spelers van Adriaanse een weekje rust. "Mijn vriendin heeft verlof genomen en we zullen enkele dagen naar Maastricht gaan", vertelt Buysse over de korte trainingsstop. "Naast de trainingen breng ik veel tijd door met de ploeggenoten. Het is een fantastische groep, een mix van Nederlanders en buitenlanders die heel goed met elkaar opschieten", aldus Bart Buysse die ondanks de minieme speelgelegenheid niet van plan is Enschede snel te verlaten.



Offline Ranter

  • Leden
  • Berichten: 1.637
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #1832 Gepost op: oktober 05, 2011, 07:44:45 pm »
http://www.youtube.com/watch?v=iQ8cwGA8P00&feature=related

Waar is de tijd...

Moest Dury kunnen... ::) 200% zeker

Offline jenske

  • Leden
  • Berichten: 2.178
    • SV Anzegem
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #1833 Gepost op: oktober 13, 2011, 07:46:35 pm »
Mannaert krijgt maand rijverbod & Boete

De politierechtbank van Vilvoorde heeft Vincent Mannaert, de General Manager van Club Brugge, veroordeeld tot een maand rijverbod en een boete van 1100 euro. Bovendien legt hij zichzelf een bijkomende sanctie op in de club.
De straf is het gevolg van een ongeval in 2010. In de nacht van 12 op 13 augustus 2010 reed Mannaert, die toen nog voor Zulte Waregem werkte, met zijn auto een huis binnen in Opwijk. Hij bleek te veel alcohol in zijn bloed te hebben. Van overdreven snelheid was volgens het vonnis geen sprake. Bij een eerdere alcoholcontrole was Mannaert al eens tegen de lamp gelopen.

Staat zelf twee maandlonen af

Mannaert zegt zijn straf te aanvaarden en legt zichzelf bijkomende sancties op. In navolging van de straf die Club Brugge zijn spelers Daan Van Gijseghem en Sven Dhoest onlangs gaf (beide spelers waren betrokken in een zwaar verkeersongeval), zal hij ook twee maandlonen afstaan aan een fonds voor verkeersslachtoffers. Daarnaast zal hij actief meewerken aan een project rond verkeersveiligheid van de Responsible Young Drivers.

'Eigenlijk zijn de twee ongevallen niet met mekaar te vergelijken', laat Vincent Mannaert weten. 'Al dateren de feiten van voor mijn periode bij Club Brugge, toch moet ik consequent zijn en als manager van Club Brugge wil ik de lijn doortrekken', zegt Mannaert. 'Ik stel me niet boven een ander. Ik ben in de fout gegaan en heb daarom beslist bepaalde gevolgen aan mijn gedrag te koppelen.'

nieuwsblad.be

Online mutske

  • Leden
  • Berichten: 1.387
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #1834 Gepost op: oktober 13, 2011, 09:16:47 pm »
Tj?rven De Brul heeft beslist om zijn voetbalschoenen definitief aan de haak te hangen. De Brul stopt bij Berlare in vierde A en kiest voor een job als trainer bij reeksgenoot RC Gent-Zeehaven.
 
Gent-Zeehaven was op zoek naar een coach, want het verloor deze week zijn coach Chris Andries aan tweedeklasser Sint-Niklaas en klopte bij De Brul aan.

"De Brul heeft een rijke ervaring als speler op het hoogste niveau en is het gewoon om voor een groep te moeten treden", klinkt het bij de club.

Ex-Rode Duivel De Brul stond als speler met Berlare op de tweede plaats in 4e klasse A. Gent-Zeehaven moet na 6 duels tevreden zijn met de tiende plaats. In zijn carri?re verdedigde De Brul negen seizoenen lang de kleuren van  Club Brugge.

Offline Tarzan

  • Leden
  • Berichten: 259
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #1835 Gepost op: oktober 20, 2011, 02:17:29 pm »
Stijn Dekeukeleire (speelt in Lovendegem nu, samen met Nathan Dhaemers) momenteel aan de leiding in de topschuttersstand in 2e provinciale O-Vl, 10 doelpunten in 7 matchen, gevolgd door Fredje D'Hollander (J. Zulte) met 9 goals.

Online San Iker

  • Leden
  • Berichten: 11.245
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #1836 Gepost op: oktober 20, 2011, 03:13:25 pm »
Stijn Dekeukeleire (speelt in Lovendegem nu, samen met Nathan Dhaemers) momenteel aan de leiding in de topschuttersstand in 2e provinciale O-Vl, 10 doelpunten in 7 matchen, gevolgd door Fredje D'Hollander (J. Zulte) met 9 goals.

Speelt D'haemers daar nog mee?
Zag vorige week een samenvatting van de match van Lovendegem, en zag hem er toch niet tussen lopen.

Offline Tarzan

  • Leden
  • Berichten: 259
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #1837 Gepost op: oktober 21, 2011, 02:23:28 pm »
D'Haemers doet zeker nog mee, missch juist die match niet, maar hij heeft er ook al 'n paar gepot dit seizoen.  Lovendegem is titelkandidaat in 2e provinciale dit seizoen (samen met Merendree).

Offline Glitch.

  • Leden
  • Berichten: 2.057
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #1838 Gepost op: oktober 22, 2011, 09:30:58 am »
Nathan is inderdaad basisspeler. Even gekwetst geweest maar nu terug op het veld.
-SVZW Forever-

Online mutske

  • Leden
  • Berichten: 1.387
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #1839 Gepost op: oktober 27, 2011, 11:20:45 am »
Berrier opnieuw op de bank gisteren. Heeft zelf niet mogen invallen, zou beter terug komen.