Auteur Topic: Nieuws van ex-spelers  (gelezen 758145 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline gunther

  • Leden
  • Berichten: 1.231
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #2300 Gepost op: oktober 18, 2012, 01:34:21 pm »
onze kwal laat nog eens iets van em horen; straks vraagt em nog commissie ook

CHEVALIER VIJF KILO LICHTER EN TERUG GOALGETTER
Teddy Chevalier nam een sterke start bij Zulte Waregem. Zijn tweede en derde seizoenen verliepen minder vlot. Bij Essevee waren ze tevreden met zijn vertrek naar RKC Waalwijk. Chevalier laat in Nederland zien dat hij het scoren nog niet verleerd is. De Franse spits wordt er bestempeld als 'het koopje van het jaar'.

De 25-jarige aanvaller heeft zijn start niet gemist in de Eredivisie. Chevalier trof vijf keer raak in acht wedstrijden. De Fransman mag zijn ex-trainer Darije Kalezic dankbaar zijn. Kalezic raadde RKC Waalwijk aan Chevalier in huis te halen.

"Hij weegt nu vijf kilo lichter en Teddy wil duidelijk aan Zulte Waregem laten zien dat ze het verkeerd voorhadden", stelt Kalezic in het Algemeen Dagblad. "Als hij het zo goed blijft doen, komt een buitenlandse scout hem heus wel een keer ophalen."

RKC Waalwijk staat op de tiende plaats in de Eredivisie. Chevalier nam de helft van de totale doelpuntenproductie voor zijn rekening
. (voetbalbelgie.be)

Offline Goesse

  • Leden
  • Berichten: 1.431
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #2301 Gepost op: oktober 18, 2012, 01:50:12 pm »
Kalezic kon chevalier toch niet zien of rieken?
Hij kon niet om met de fransen en plaatste ze in de b-kern ...

begrijp er niks van

Online San Iker

  • Leden
  • Berichten: 11.245
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #2302 Gepost op: oktober 18, 2012, 03:03:05 pm »
Kalezic kon chevalier toch niet zien of rieken?
Hij kon niet om met de fransen en plaatste ze in de b-kern ...

begrijp er niks van

Zo zie je dat Darije nen loser is e ;)
Moet toch op de een of andere manier toch nog eens in het nieuws komen.

Voor een toptrainer te zijn, zit hij toch al een tijdje zonder werk.

Offline woopser

  • Leden
  • Berichten: 666
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #2303 Gepost op: oktober 18, 2012, 06:20:58 pm »
ja idd raar, dat hij juist hem daar gaat aanraden, maar ja tis vooral teddy zelf he, kost em da hier nie ? weer infort tonen, vermagern, weer topsporter zijn ...

Offline Tiger Boy

  • Leden
  • Berichten: 77
  • Essevee!
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #2304 Gepost op: oktober 18, 2012, 06:37:10 pm »
ja idd raar, dat hij juist hem daar gaat aanraden, maar ja tis vooral teddy zelf he, kost em da hier nie ? weer infort tonen, vermagern, weer topsporter zijn ...

Na wat hij tegenover ons (suporters) gedaan heeft, ben ik blij dat hij weg is.
We hebben hem niet nodig.

Offline Porky

  • Leden
  • Berichten: 4.948
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #2305 Gepost op: oktober 18, 2012, 10:01:34 pm »
Inderdaad! We hebbem hem niet nodig!

Offline belli

  • Leden
  • Berichten: 3.775
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #2306 Gepost op: oktober 19, 2012, 08:51:47 am »
ja, partners in crime vinden elkaar ?! Kalezic heeft kritiek of essevee en Teddy ook...en dan vinden ze plots elkaar. Teddy kon genoeg voetballen maar tussen zijn oren zat het niet altijd goed of soms te goed. speler met kwaliteiten!!! zag hem wel graag spelen.
om nu te zeggen dat Teddy een koopje is voor Waalwijk? heb hem daar al immense kansen zien missen hoor.....

Offline Bertrand

  • Leden
  • Berichten: 1.072
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #2307 Gepost op: oktober 20, 2012, 11:24:41 pm »
Rossini scoort voor Charleroi en krijgt applausvervanging.

Offline JSPR_G

  • Leden
  • Berichten: 1.576
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #2308 Gepost op: oktober 21, 2012, 12:40:55 am »
Rossini scoort voor Charleroi en krijgt applausvervanging.

Prachtige goal ook, wat een talent heeft die man.

Offline ceedee

  • Leden
  • Berichten: 72
  • Essevee!
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #2309 Gepost op: oktober 22, 2012, 12:53:44 pm »
Rossini scoort voor Charleroi en krijgt applausvervanging.

Kreeg hier altijd applaus bij vervanging, zo blij waren we als hij eraf gehaald werd

Online gva

  • Leden
  • Berichten: 570
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #2310 Gepost op: oktober 22, 2012, 03:40:03 pm »
gisteren knappe prestatie van merlier in moeskroen - oudenaarde - met 2 mirakelsaves hield hij moeskroen van de gelijkmaker in de eerste helft - lutte speelde een onopvallende, maar des te nuttige wedstrijd - meert viel sterk in
sterk tactisch plan van leleu (trainer om in de gaten te houden, je weet maar nooit...)

Boer Boerie

  • Gast
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #2311 Gepost op: oktober 22, 2012, 04:40:07 pm »
Bokila scoort de winning goal
Zat op de bank en viel in

Offline Pringless

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 6.296
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #2312 Gepost op: oktober 22, 2012, 05:43:02 pm »
Chevalier ook weer een doelpunt gemaakt
SV TILL I DIE

Offline eddy5

  • Leden
  • Berichten: 99
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #2313 Gepost op: oktober 24, 2012, 10:35:06 am »
Interview: Hamalainen: "Genk kan meestrijden voor de titel"
door Robby Morren 23/10/2012 13:15
Foto: FGBrian Hamalainen voetbalt nog maar enkele weken bij Genk en verdringt Tshimanga naar de bank. In een gesprek met Voetbalkrant.com vertelt de Deen over zijn transfer naar Genk en over zijn ambitie. Volgens de verdediger heeft Genk voldoende kwaliteit om mee te strijden voor de titel.

Hoe waren je eerste weken bij Racing Genk?

?Ik ben hier sinds kort voor de wedstrijd tegen Anderlecht. Dat is nog niet lang maar ik voel me heel goed in het team en iedereen is vriendelijk. Tot nu toe is het al fantastisch geweest om hier te zijn. Mijn vriendin is gekomen, we hebben een huis gevonden en dat zorgt voor rust naast het veld. Dat is toch belangrijk om goed te kunnen presteren op het veld.?

Hoe is de transfer tot stand gekomen?

?De transfer ging heel snel. Enkele dagen op voorhand kreeg ik van mijn makelaar te horen dat er wel wat belangstelling was, maar dat was helemaal niet concreet. Ik had net mijn ontbijt genomen in Waregem toen ik telefoon kreeg met de boodschap dat ik medische testen moest gaan afleggen in Genk. Dat ging allemaal heel snel.?

***Ben je afscheid gaan nemen bij Zulte Waregem ? ***

?Ik ben nog wel teruggegaan om afscheid te nemen van mijn vorige ploegmaats. Mijn vriendin was nog in Waregem en toen ik vrij had, ben ik naar daar gereden. Ik ben naar een training geweest en heb toen nog contact met de mensen bij Zulte Waregem gehad.?

***Zulte Waregem doet het tot dusver uitstekend ***
?Ja, zij doen het heel goed en ik hoop echt het allerbeste voor hen. Het is een hele toffe club. Ik hoop dat ze bovenaan kunnen blijven meedraaien.?

Hoe gelukkig ben je met je nieuwe werkgever?

?Ik ben heel gelukkig hier in Genk. Wanneer je bij een nieuwe club komt, is dat altijd een hele uitdaging. Je moet immers je plaats nog wat zoeken en je rol in het team.  Tot dusver is dat allemaal uitstekend verlopen. Het is hier ook allemaal wel beter geregeld dan bij Zulte Waregem, het is gewoon professioneler en voor mij is het een stap in de juiste richting in mijn carri?re. Daarom heb ik deze kans ook gegrepen."

Wat is uw persoonlijke ambitie dit seizoen?

?Ik wil zoveel mogelijk wedstrijden spelen en een goed eerste seizoen maken bij Genk. Vanaf het tweede seizoen kan je de zaken meenemen die in het eerste seizoen goed gingen en dan kan je daarop verder bouwen."

Beschikt Genk over voldoende kwaliteit om voor de titel te strijden?

?Ik denk van wel. Wij hebben tegen Club Brugge ook bewezen dat we met 10 man kunnen standhouden. Ik ben ervan overtuigd dat we meer druk hadden kunnen zetten tegen Club als we met 11 spelers hadden mogen voetballen. We hadden enkele goede kansen maar met 10 moesten we natuurlijk vooral verdedigen. Die match toonde wel aan dat er veel karakter in ons team zit. We hebben een sterk team dat kan meestrijden voor de titel tegen Club en Anderlecht . Ik denk dat we een goed seizoen zullen kennen.?

Donderdag speel je in de Europa League tegen Sporting Lissabon. Kijk je daar naar uit?

?Natuurlijk wel. Als je Europees mag spelen, kijk je daar zeker naar uit. We ontvangen een grote club dus dat wordt wel spannend. We spelen thuis en dan voel je toch altijd wat meer vertrouwen om aan te vallen en om meer druk te zetten.?


Online San Iker

  • Leden
  • Berichten: 11.245
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #2314 Gepost op: oktober 25, 2012, 04:23:52 pm »
Hoe zit dat eigenlijk met Ren? Sterckx?
Zouden we die in de winter weer niet kunnen halen? Begrijp niet dat Anderlecht die jongen geen kansen geeft.
Is nog altijd maar 21.

Offline Pringless

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 6.296
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #2315 Gepost op: oktober 25, 2012, 04:32:43 pm »
Hoe zit dat eigenlijk met Ren? Sterckx?
Zouden we die in de winter weer niet kunnen halen? Begrijp niet dat Anderlecht die jongen geen kansen geeft.
Is nog altijd maar 21.
En waarom zouden we die nog nodig hebben?
SV TILL I DIE

Online San Iker

  • Leden
  • Berichten: 11.245
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #2316 Gepost op: oktober 25, 2012, 05:07:44 pm »
Hoe zit dat eigenlijk met Ren? Sterckx?
Zouden we die in de winter weer niet kunnen halen? Begrijp niet dat Anderlecht die jongen geen kansen geeft.
Is nog altijd maar 21.
En waarom zouden we die nog nodig hebben?

Voor Malanda komen er in de winterstop zeker aanbiedingen, wil daarom niet zeggen dat hij weg gaat, maar mss dat hij er op het einde van het seizoen anders over denkt.
Delaplace heeft nog altijd niet bijgetekend, en als dat zo het geval blijft is die op het einde gratis weg. Dus als je er nog wat wil aan verdienen zal het ook in de winterstop moeten gebeuren.

Ten andere ook het vertrek van Berrier incalculeren. Berrier vervang je niet zomaar, dus moet je dat collectief doen. En een versterkt middenveld is daarbij geen slecht optie.

Offline Herr Docteur Achtung

  • Leden
  • Berichten: 748
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #2317 Gepost op: oktober 26, 2012, 06:54:16 am »
Hamalainen gisteren de zwakste speler by genk. Het ging precies wat te snel voor hem.

Freve

  • Gast
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #2318 Gepost op: oktober 27, 2012, 07:01:07 pm »
Rossini is kapitein in Charleroi

Offline Glitch.

  • Leden
  • Berichten: 2.057
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #2319 Gepost op: oktober 27, 2012, 07:29:57 pm »
Rossini scoort!!!!
-SVZW Forever-