Auteur Topic: [23] LEPOINT Christophe - ex speler  (gelezen 22041 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Will McAvoy

  • Leden
  • Berichten: 1.712
  • Essevee!
[23] LEPOINT Christophe - ex speler
« Gepost op: september 19, 2016, 04:25:22 pm »
Al nieuws over de onbeschikbaarheid van onze krijger? Meerdere weken, is dat 2,3,6,10?

Offline varadero

  • Leden
  • Berichten: 2.279
Re: [23] LEPOINT Christophe - ex speler
« Reactie #1 Gepost op: september 19, 2016, 04:46:18 pm »
Al nieuws over de onbeschikbaarheid van onze krijger? Meerdere weken, is dat 2,3,6,10?
4 tot 6 weken out volgens de  offici?le Essevee-site

Offline scott

  • Leden
  • Berichten: 996
  • Essevee!
Re: [23] LEPOINT Christophe - ex speler
« Reactie #2 Gepost op: september 19, 2016, 06:43:06 pm »
4 tot 6 weken out volgens de  offici?le Essevee-site

Eerlijk gezegd valt dit al bij al nog mee met een schedelbreuk...  Jammer, maar het kon nog veel erger geweest zijn.

Online svennay

  • Global Moderator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 5.241
  • Essevee!
Re: [23] LEPOINT Christophe - ex speler
« Reactie #3 Gepost op: september 19, 2016, 07:50:08 pm »
Eerlijk gezegd valt dit al bij al nog mee met een schedelbreuk...  Jammer, maar het kon nog veel erger geweest zijn.
Afwachten want ik kan me niet voorstellen dat je na zo'n blessure al op 4-6 weken paraat kan staan.  :o
Dat hij maar zijn tijd neemt want dit is geen lachertje vrees ik...

Offline Soulscream

  • Leden
  • Berichten: 3.063
  • Voice of the voiceless!
Re: [23] LEPOINT Christophe - ex speler
« Reactie #4 Gepost op: september 19, 2016, 07:58:33 pm »
Afwachten want ik kan me niet voorstellen dat je na zo'n blessure al op 4-6 weken paraat kan staan.  :o
Dat hij maar zijn tijd neemt want dit is geen lachertje vrees ik...
conditie onderhouden zal wel snel lukken, koppen en duels ..

Offline Zigzag

  • Global Moderator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 4.649
  • Essevee!
Re: [23] LEPOINT Christophe - ex speler
« Reactie #5 Gepost op: september 21, 2016, 04:17:24 pm »
Christophe Lepoint heeft zijn contract verlengd bij Essevee met ??n seizoen, tot juni 2018. RT!

Offline Bert4

  • Leden
  • Berichten: 1.358
Re: [23] LEPOINT Christophe - ex speler
« Reactie #6 Gepost op: september 21, 2016, 05:19:08 pm »
Mooi!

Offline fozie

  • Leden
  • Berichten: 1.842
  • Mr Gold
Re: [23] LEPOINT Christophe - ex speler
« Reactie #7 Gepost op: september 21, 2016, 06:02:51 pm »
Christophe Lepoint heeft zijn contract verlengd bij Essevee met ??n seizoen, tot juni 2018. RT!
3 werf hoera!!!!

Offline Vidmar

  • Leden
  • Berichten: 1.744
Re: [23] LEPOINT Christophe - ex speler
« Reactie #8 Gepost op: september 21, 2016, 07:34:27 pm »
Christophe Lepoint heeft zijn contract verlengd bij Essevee met ??n seizoen, tot juni 2018. RT!

balboa vindt dit leuk.

Offline varadero

  • Leden
  • Berichten: 2.279
Re: [23] LEPOINT Christophe - ex speler
« Reactie #9 Gepost op: februari 20, 2017, 04:59:52 pm »
HLN: schade bij Lepoint valt mee: geen scheur en geen schade aan het kraakbeen. Mist  wel volgende vrijdag  match tegen Brugge, maar in principe komt bekerfinale niet in het gedrang

Offline Frederik

  • Administrator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 8.671
  • Essevee! Olé Olé!
Re: [23] LEPOINT Christophe - ex speler
« Reactie #10 Gepost op: april 09, 2017, 11:14:38 am »
Bankzitter Lepoint schopt wild om zich heen: "Hij moet spelen"
07 April 2017 20:54 via voetbalnieuws.be

Zulte Waregem neemt het op dit moment op tegen KV Oostende in een heruitgave van de bekerfinale. Net als vorige week tegen Anderlecht is er bij de bekerwinnaar geen basisplaats weggelegd voor Christophe Lepoint. En die is daar duidelijk niet over te spreken.

De middenvelder zou zijn onvrede ook al duidelijk geventileerd hebben tegenover de pers. Filip Joos wist tijdens de uitzending van de match op Play Sports te melden dat Lepoint aan een Waalse journalist de echte reden van zijn bankzittersstatuut onthuld hebben.

Volgens Lepoint zit hij op de bank omdat Luca Marrone moet spelen om het samenwerkingsverband van Zulte Waregem met Juventus in stand te kunnen houden. De Italiaanse defensieve middenvelder pendelde dit seizoen tussen basis en bank en zat in de bekerfinale nog 120 minuten op de bank. Sindsdien is hij echter weer titularis.

Bron: http://www.voetbalnieuws.be/news/243575/Bankzitter_Lepoint_schopt_wild_om_zich_heen:_Hij_moet_spelen

Offline Frederik

  • Administrator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 8.671
  • Essevee! Olé Olé!
Re: [23] LEPOINT Christophe - ex speler
« Reactie #11 Gepost op: april 09, 2017, 11:16:10 am »
Wat vinden jullie hiervan?

Heeft Lepoint een punt of durft/wil hij niet toegeven dat zijn prestaties wat minder zijn geworden?

Offline Oizo87

  • Leden
  • Berichten: 1.343
  • Essevee!
Re: [23] LEPOINT Christophe - ex speler
« Reactie #12 Gepost op: april 09, 2017, 11:33:33 am »
Wat vinden jullie hiervan?

Heeft Lepoint een punt of durft/wil hij niet toegeven dat zijn prestaties wat minder zijn geworden?
Ik vind dit compleet ongehoord.
H?t bewijs van een gebrek aan zelfkritiek, gewoon.
Mij hoor je niet zeggen dat Lepoint al niet verdienstelijk gebleken is, maar hier gaat hij zwaar uit de bocht.
Marrone speelt gewoon omdat hij beter is.
Eigenlijk hadden andere spelers al heel wat meer reden tot klagen & zagen omdat Lepoint, ondanks zijn belabberde prestaties, zo lang zijn plaats bleef behouden in de basiself.

Offline Vossie

  • Leden
  • Berichten: 436
Re: [23] LEPOINT Christophe - ex speler
« Reactie #13 Gepost op: april 09, 2017, 11:36:31 am »
Moeten toch toegeven dat hij van de minste voetballers is op het veld bij ons. Werkt veel maar zijn passing/samenspel is echt niet goed. Vorig jaar scoorde hij nog redelijk veel en gaf ook een paar assists, zodat we minder naar zijn spel zelf keken. Dit jaar is het veel minder, misschien omdat Kaya minder assists geeft voor Lepoint. Het probleem is volgens mij dat we dit jaar met teveel werkers op het veld staan en te weinig technische spelers. Ik vind dat je daarin een goede mix moet vormen.

Offline Patje

  • Leden
  • Berichten: 1.738
  • Essevee!
Re: [23] LEPOINT Christophe - ex speler
« Reactie #14 Gepost op: april 09, 2017, 12:33:49 pm »
Wat vinden jullie hiervan?

Heeft Lepoint een punt of durft/wil hij niet toegeven dat zijn prestaties wat minder zijn geworden?

Als Lepoint dat werkelijk heeft gezegd (veel uitspraken worden verdraaid om het sensationeler te maken) dan vind ik een sanctie op zijn plaats. Lepoint is gewoon minder dit jaar en dat komt ook wel omdat hij op een andere positie moet spelen maar is geen reden voor zulke uitspraken.

Offline ivantje

  • Leden
  • Berichten: 614
Re: [23] LEPOINT Christophe - ex speler
« Reactie #15 Gepost op: april 09, 2017, 12:38:40 pm »
Wat vinden jullie hiervan?

Heeft Lepoint een punt of durft/wil hij niet toegeven dat zijn prestaties wat minder zijn geworden?

Als Lepoint dat werkelijk heeft gezegd (veel uitspraken worden verdraaid om het sensationeler te maken) dan vind ik een sanctie op zijn plaats. Lepoint is gewoon minder dit jaar en dat komt ook wel omdat hij op een andere positie moet spelen maar is geen reden voor zulke uitspraken.
Is zijn eigen ruiten aan het insmijten en ik vind dit niet eens jammer.
Marrone is gewoon een veel beter voetballer.

Offline Patje

  • Leden
  • Berichten: 1.738
  • Essevee!
Re: [23] LEPOINT Christophe - ex speler
« Reactie #16 Gepost op: april 09, 2017, 01:10:30 pm »
Wat vinden jullie hiervan?

Heeft Lepoint een punt of durft/wil hij niet toegeven dat zijn prestaties wat minder zijn geworden?

Als Lepoint dat werkelijk heeft gezegd (veel uitspraken worden verdraaid om het sensationeler te maken) dan vind ik een sanctie op zijn plaats. Lepoint is gewoon minder dit jaar en dat komt ook wel omdat hij op een andere positie moet spelen maar is geen reden voor zulke uitspraken.
Is zijn eigen ruiten aan het insmijten en ik vind dit niet eens jammer.
Marrone is gewoon een veel beter voetballer.
Ik ga eerlijk zijn, Lepoint heeft mij vorig jaar verrast in de positieve zin. Dit jaar speelt hij eerder op zijn normaal niveau ook al is dat op een andere positie. De komst van Lerager zit daar voor veel tussen. Marrone ga ik een oordeel over vellen einde PO's maar speelt nu al beter dan in de gewone competitie. Is zeker geen CV.

Offline San Iker

  • Leden
  • Berichten: 11.177
Re: [23] LEPOINT Christophe - ex speler
« Reactie #17 Gepost op: juni 10, 2017, 09:26:55 am »
Lepoint bedankt ons toch op zijn twitter account.
Geen bitter gevoel bij hem. Voelde mss ook dat het op was bij een POI kandidaat.
Ik zal hem alvast niet uitfluiten

Offline balboa

  • Leden
  • Berichten: 2.729
Re: [23] LEPOINT Christophe - ex speler
« Reactie #18 Gepost op: juni 10, 2017, 09:51:45 pm »
Die gasten zullen ook wel niet gek zijn he.
Zo'n Lepoint weet ook wel dat hij elke dag onze lieve heer op zijn blote knietjes mag bedanken dat die nog ergens bij een 1e klasser wat mag rondlopen en weet ook wel stiekem dat hij er geen ene reet (meer) van kan.
Waar zou die het in godsnaam in zijn hoofd halen om wat na te trappen naar Zulte Waregem? 't Is Essevee die hem opnieuw zijn kans heeft gegeven in Belgi? (hoewel hij dat zelf heeft gedaan, want Lepoint heeft z?lf vanop zijn strandstoel naar Dury gebeld met de vraag of hij nog iemand nodig had) en op die manier heeft hij nog een 3jarig contract kunnen versieren bij een andere club.

Ik zie ook dat bijvoorbeeld Jens Naessens dan op zijn Instagram heel blij is met de Bekerzege bijvoorbeeld en dan een foto post van het hele team met "Victory" enal.
Die jongen is al lang blij dat die ?berhaupt bij een 1e klasser in de kern mag zitten. Zelfkennis heeft ie wel. Want in een normale wereld zat die nu de bank te verwarmen bij Hoger Op Kalken of Denderwindeke.

Offline Lorenzo Di Marco

  • Leden
  • Berichten: 421
  • Essevee!
Re: [23] LEPOINT Christophe - ex speler
« Reactie #19 Gepost op: juni 11, 2017, 09:16:29 am »
Ik hoop ook dat Lepoint niet uitgefloten zal worden. Zou heel jammer zijn.

Het was gewoon op bij SVZW en begrijpelijk dat hij naar Kortrijk trekt als hij de kans krijgt.
Voetballend is hij niet top maar hij heeft zich altijd 100% gegeven en gesmeten voor de ploeg.