Auteur Topic: Re: Speeldag 16: vrijdag 15/12/2023 - 20.00u : Essevee - RFC Seraing  (gelezen 4467 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Boer uit Waregem

  • Leden
  • Berichten: 5.769
  • Essevee!
Re: Speeldag 16: vrijdag 15/12/2023 - 20.00u : Essevee - RFC Seraing
« Gepost op: december 11, 2023, 03:22:27 pm »
6 op 6 op verplaatsing en nu thuis tegen een, op papier, zwakke ploeg...
Halen we eindelijk eens 9 op 9 en kunnen we de winterbreak met een goed gevoel ingaan?

Wat moet Vincent veranderen?
Wie vliegt naar de bank (of verder)?
Wie moet erin?
Wie moet zich gaan bezinnen?
Hoe moeten ze de match aanpakken?
« Laatst bewerkt op: december 16, 2023, 01:29:00 pm door svennay »

Offline Zigzag

  • Global Moderator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 4.653
  • Essevee!
Re: Re: Speeldag 16: vrijdag 15/12/2023 - 20.00u : Essevee - RFC Seraing
« Reactie #1 Gepost op: december 16, 2023, 09:07:28 am »
Het trok werkelijk waar nergens op.

Maar wat een ontlading in de 94e minuut. Prachtige actie Bruls. Goed van Ndour.
Het tijdrekken van Seraing is dus in hun eigen gezicht ontploft. Serieuze antivoetbal.

En ja het was zeker een penalty op Vossen. Met 2 handen in de rug geduwd.

Offline scott

  • Leden
  • Berichten: 998
  • Essevee!
Re: Speeldag 15 : zaterdag 09/12/2023 - 20.00u : Lierse K. - Essevee
« Reactie #2 Gepost op: december 16, 2023, 09:37:51 am »
Match om snel te vergeten, maar de 3 punten zijn binnen en we blijven gelukkig vooraan het klassement.
1b is een klote reeks, waar werkelijk iedereen van iedereen kan winnen.  Er steekt geen enkele ploeg echt bovenuit.

Op basis van onze tekortkomingen, en het zijn er heel wat, mag onze sportieve staf serieus aan de bak.
Niet alleen om in de 2e helft van de competitie onze koppositie te handhaven, maar vooral omdat bij eventuele promotie we echt veel te weinig kwaliteiten hebben voor 1a en in 1 (zomer)transferperiode kan je dit onmogelijk allemaal goedmaken.  Transfers deze winter zullen er dus boenk op moeten zijn.

Voor mij zijn er maar een aantal spelers echt 1a waardig of waarvan ik het potentieel 1a waardig op termijn zie:
Vandergouw, Bostyn (als doublure), Willen, Rommens (met een sterke middenvelder naast hem), (een fitte) Ndour, Machado en Traoré (vooral bij de laatste 2 de nadruk "op termijn") en misschien nog aangevuld met wat jeugdspelers (als kernvulling). Bij vele andere spelers zag je in de match tegen Klup Bruhhe dat ze achter de feiten lopen.  Decostere bvb. is een perfecte speler met inzet voor 1b, maar waarom denk je dat hij niet moest meedoen bij Cercle?

Mijn advies, haal de betere spelers in 1b weg bij uw concurrenten, onze coach zal ze door en door kennen, dus hij weet wat hij er aan heeft en je verzwakt ook de concurrentie.  Mannen die nu al bij de betere in 1b horen kunnen volgend jaar ook mee in de hoogste klasse.  En de meeste zullen graag naar Waregem komen omdat ze er van uit gaan dat de kans op promotie groot is.

Online Pringless

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 6.272
Re: Speeldag 16: vrijdag 15/12/2023 - 20.00u : Essevee - RFC Seraing
« Reactie #3 Gepost op: december 16, 2023, 09:51:19 am »
Het trok op genen bal maar de laatste 10 min hebben veel goedgemaakt maar we mogen ook niet blind zijn voor de eerste 80 min.


Machado heeft echt geen rechtervoet en de tegenstanders weten dit ook al ondertussen, is echt zwak bezig.

Demuynck is te groen om te starten, laat zich makkelijk wegzetten, simpel pasje van 2 meter voor de man lukt niet …

Bostyn mag het tegendoelpunt ook op zijn naam schrijven, een keeper MOET baas zijn in zijnen kleinen carré, maar staat er als een bang vogeltje, moet die corner altijd kunnen wegwerken (plukken/boksen), zet eerste 2 stappen naar voor om dan terug te lopen …

En zo kun je over iedereen wel iets schrijven..

Ofwel missen we gewoon teveel kwaliteit ofwel durven de spelers in thuismatchen geen initiatief nemen..

Gelukkig hebben we nog een speler op de bank zitten die wel een match kan doen kantelen, Brüls.. Jammer dat hij nooit mag starten, maar naar wat ik hoor is dat hij niet altijd evenveel zin heeft om te trainen om in de fitness te zitten.. Maar misschien moeten we dit er wel bijpakken en hem laten doen want zonder Brüls hadden we gisteren zeker niet gewonnen.


SV TILL I DIE

Offline Koekenaas

  • Leden
  • Berichten: 2.636
  • Essevee!
Re: Speeldag 16: vrijdag 15/12/2023 - 20.00u : Essevee - RFC Seraing
« Reactie #4 Gepost op: december 16, 2023, 10:01:17 am »
Het trok op genen bal maar de laatste 10 min hebben veel goedgemaakt maar we mogen ook niet blind zijn voor de eerste 80 min.


Machado heeft echt geen rechtervoet en de tegenstanders weten dit ook al ondertussen, is echt zwak bezig.

Demuynck is te groen om te starten, laat zich makkelijk wegzetten, simpel pasje van 2 meter voor de man lukt niet …

Bostyn mag het tegendoelpunt ook op zijn naam schrijven, een keeper MOET baas zijn in zijnen kleinen carré, maar staat er als een bang vogeltje, moet die corner altijd kunnen wegwerken (plukken/boksen), zet eerste 2 stappen naar voor om dan terug te lopen …

En zo kun je over iedereen wel iets schrijven..

Ofwel missen we gewoon teveel kwaliteit ofwel durven de spelers in thuismatchen geen initiatief nemen..

Gelukkig hebben we nog een speler op de bank zitten die wel een match kan doen kantelen, Brüls.. Jammer dat hij nooit mag starten, maar naar wat ik hoor is dat hij niet altijd evenveel zin heeft om te trainen om in de fitness te zitten.. Maar misschien moeten we dit er wel bijpakken en hem laten doen want zonder Brüls hadden we gisteren zeker niet gewonnen.
Volledig gelijk,Machado en Demunck zijn gewoon goede doublures

Offline toptrainer

  • Leden
  • Berichten: 1.319
Re: Re: Speeldag 16: vrijdag 15/12/2023 - 20.00u : Essevee - RFC Seraing
« Reactie #5 Gepost op: december 16, 2023, 10:02:26 am »
Het trok op genen bal maar de laatste 10 min hebben veel goedgemaakt maar we mogen ook niet blind zijn voor de eerste 80 min.


Machado heeft echt geen rechtervoet en de tegenstanders weten dit ook al ondertussen, is echt zwak bezig.

Demuynck is te groen om te starten, laat zich makkelijk wegzetten, simpel pasje van 2 meter voor de man lukt niet …

Bostyn mag het tegendoelpunt ook op zijn naam schrijven, een keeper MOET baas zijn in zijnen kleinen carré, maar staat er als een bang vogeltje, moet die corner altijd kunnen wegwerken (plukken/boksen), zet eerste 2 stappen naar voor om dan terug te lopen …

En zo kun je over iedereen wel iets schrijven..

Ofwel missen we gewoon teveel kwaliteit ofwel durven de spelers in thuismatchen geen initiatief nemen..

Gelukkig hebben we nog een speler op de bank zitten die wel een match kan doen kantelen, Brüls.. Jammer dat hij nooit mag starten, maar naar wat ik hoor is dat hij niet altijd evenveel zin heeft om te trainen om in de fitness te zitten.. Maar misschien moeten we dit er wel bijpakken en hem laten doen want zonder Brüls hadden we gisteren zeker niet gewonnen.




Bruls = ouderwetse voetballer. Enen met fysiek en die wil voetballen, voetballen en nog eens voetballen. De rest is niet aan hem besteed

Offline WAREGEM_ACAB

  • Leden
  • Berichten: 272
  • voor wie? voor ESSEVEEE!!!
Re: Speeldag 16: vrijdag 15/12/2023 - 20.00u : Essevee - RFC Seraing
« Reactie #6 Gepost op: december 16, 2023, 10:06:51 am »
Brüls volgende match in de basis!

Online Pringless

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 6.272
Re: Re: Speeldag 16: vrijdag 15/12/2023 - 20.00u : Essevee - RFC Seraing
« Reactie #7 Gepost op: december 16, 2023, 10:32:43 am »
Het trok op genen bal maar de laatste 10 min hebben veel goedgemaakt maar we mogen ook niet blind zijn voor de eerste 80 min.


Machado heeft echt geen rechtervoet en de tegenstanders weten dit ook al ondertussen, is echt zwak bezig.

Demuynck is te groen om te starten, laat zich makkelijk wegzetten, simpel pasje van 2 meter voor de man lukt niet …

Bostyn mag het tegendoelpunt ook op zijn naam schrijven, een keeper MOET baas zijn in zijnen kleinen carré, maar staat er als een bang vogeltje, moet die corner altijd kunnen wegwerken (plukken/boksen), zet eerste 2 stappen naar voor om dan terug te lopen …

En zo kun je over iedereen wel iets schrijven..

Ofwel missen we gewoon teveel kwaliteit ofwel durven de spelers in thuismatchen geen initiatief nemen..

Gelukkig hebben we nog een speler op de bank zitten die wel een match kan doen kantelen, Brüls.. Jammer dat hij nooit mag starten, maar naar wat ik hoor is dat hij niet altijd evenveel zin heeft om te trainen om in de fitness te zitten.. Maar misschien moeten we dit er wel bijpakken en hem laten doen want zonder Brüls hadden we gisteren zeker niet gewonnen.




Bruls = ouderwetse voetballer. Enen met fysiek en die wil voetballen, voetballen en nog eens voetballen. De rest is niet aan hem besteed
Brüls is 35 jaar, is het dan nog nodig om te trainen zoals een jong veulen? Oudere spelers hebben veel meer tijd nodig om te recupereren en al zeker spelers die zich niet 100% soigneren, ik vind dat niet iedereen hetzelfde dient te doen.
SV TILL I DIE

Offline San Iker

  • Leden
  • Berichten: 11.192
Re: Re: Speeldag 16: vrijdag 15/12/2023 - 20.00u : Essevee - RFC Seraing
« Reactie #8 Gepost op: december 16, 2023, 10:45:13 am »
De apotheose was heerlijk, maar het spel was slecht, helemaal akkoord.

Bostyn idd in de fout bij tegendoelpunt, maar de grote fout ligt voor mij daar bij Bagan. Die kon op de crossbal makkelijk de bal op de borst laten vallen en zo counteren, nie, hij kopte gewoon in de voeten van een Seraing speler, actie die volgt is corner en wast prijs.
Trouwens zwakke invalbeurt van Bagan die 0,0 risico in zijn spel legt. Zelden overlapt en gebrek aan snelheid heeft.

Bruls, ja, na 5min zei ik tegen mijn vader ‘Bruls gaan we nodig hebben’ Serain speelde zo gesloten dat er geen weinig ruimte was. Dan heb je de creativiteit van Bruls nodig. Ik vond dat het nog lang duurde voor ie mocht inkomen.

Tactisch klopt het in begin ook aan geen kanten. Traore en Demuynck werd (volgens mij) gevraagd om dicht bij Machado te spelen ipv veld breed te houden. In de 2de helft werd dat anders en ging het iets beter, al had Traore dat nog niet begrepen.

Soit, we sluiten 2023 af op de 1ste plaats en met een thuisoverwinning.
Nu koppen bij elkaar en kijken wat nodig is om dergelijke zwakke prestaties te voorkomen (meer dynamische spelers en een targetman)

Offline toptrainer

  • Leden
  • Berichten: 1.319
Re: Re: Speeldag 16: vrijdag 15/12/2023 - 20.00u : Essevee - RFC Seraing
« Reactie #9 Gepost op: december 16, 2023, 11:02:04 am »
Het trok op genen bal maar de laatste 10 min hebben veel goedgemaakt maar we mogen ook niet blind zijn voor de eerste 80 min.


Machado heeft echt geen rechtervoet en de tegenstanders weten dit ook al ondertussen, is echt zwak bezig.

Demuynck is te groen om te starten, laat zich makkelijk wegzetten, simpel pasje van 2 meter voor de man lukt niet …

Bostyn mag het tegendoelpunt ook op zijn naam schrijven, een keeper MOET baas zijn in zijnen kleinen carré, maar staat er als een bang vogeltje, moet die corner altijd kunnen wegwerken (plukken/boksen), zet eerste 2 stappen naar voor om dan terug te lopen …

En zo kun je over iedereen wel iets schrijven..

Ofwel missen we gewoon teveel kwaliteit ofwel durven de spelers in thuismatchen geen initiatief nemen..

Gelukkig hebben we nog een speler op de bank zitten die wel een match kan doen kantelen, Brüls.. Jammer dat hij nooit mag starten, maar naar wat ik hoor is dat hij niet altijd evenveel zin heeft om te trainen om in de fitness te zitten.. Maar misschien moeten we dit er wel bijpakken en hem laten doen want zonder Brüls hadden we gisteren zeker niet gewonnen.




Bruls = ouderwetse voetballer. Enen met fysiek en die wil voetballen, voetballen en nog eens voetballen. De rest is niet aan hem besteed
Brüls is 35 jaar, is het dan nog nodig om te trainen zoals een jong veulen? Oudere spelers hebben veel meer tijd nodig om te recupereren en al zeker spelers die zich niet 100% soigneren, ik vind dat niet iedereen hetzelfde dient te doen.

De rest zit hele dagen in de fitness maar zitten na een sprintje piepedood...

Online Pringless

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 6.272
Re: Re: Speeldag 16: vrijdag 15/12/2023 - 20.00u : Essevee - RFC Seraing
« Reactie #10 Gepost op: december 16, 2023, 11:24:54 am »
De apotheose was heerlijk, maar het spel was slecht, helemaal akkoord.

Bostyn idd in de fout bij tegendoelpunt, maar de grote fout ligt voor mij daar bij Bagan. Die kon op de crossbal makkelijk de bal op de borst laten vallen en zo counteren, nie, hij kopte gewoon in de voeten van een Seraing speler, actie die volgt is corner en wast prijs.
Trouwens zwakke invalbeurt van Bagan die 0,0 risico in zijn spel legt. Zelden overlapt en gebrek aan snelheid heeft.

Akkoord daar gaat Bagan in de fout, maar om dit tegendoelpunt op zijn naam te schrijven, Bostyn moet die gewoon altijd wegwerken... Je krijgt af en toe eens een corner tegen die je had kunnen voorkomen dat is voetbal.
SV TILL I DIE

Offline Frederik

  • Administrator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 8.680
  • Essevee! Olé Olé!
Re: Speeldag 16: vrijdag 15/12/2023 - 20.00u : Essevee - RFC Seraing
« Reactie #11 Gepost op: december 16, 2023, 11:28:27 am »
Ik had nog de oude thread openstaan.
Dus zet ik deze toch nog even hier.

ManU
Provinciaal voetbal is dit…

Koekenaas
0 -1 Waa was Bostyn?

essevee007
Rampzalig. Al heel het seizoen meestal slecht tot matig. 7/24 in eigen huis. 26 op 48. Neen dit zijn geen kampioenencijfers. Als we het toch worden dan mag je de kern voor 80% wijzigen of meteen retour naar 2e en dan begint echt de miserie.

ManU
- op reactie van essevee007 hierboven -
Serieus blijven, met deze ploeg haal je geen 10 punten in 1A… nee, wie heeft hier nog plezier aan ?

essevee007
Bruls! Dank U. Man van de match. Wat een actie.

Koekenaas
Wat een actie van Bruls!!

d_trulliaj
Met Bruls en Ndour wordt dit een andere ploeg

isidoor
We slagen er telkens in om met rot slecht voetbal te winnen. Dikwijls toch. Maar zoals hier al gezegd : Met deze spelers haal je geen 10 punten in 1A. Ben beschaamd in Thorgan zijn plaats. Wat moet die toch denken, als hij het tenminste volgehouden heeft tot het einde van de match.
Toch 3 puntjes positief vandaag : Bruls, N'dour en Vormer.
Ik vraag me ook af hoeveel slechte eenvoudige passes er wel niet geweest zijn. Niet normaal.
Machado, wat was dat ?
Wat zeker meegespeeld heeft, is het gebrek aan vertrouwen. Schrik, schrik en nog eens schrik om weer eens onderuit te gaan in eigen huis.
Ik weet ook niet of je de hand van Euvrard ziet in het spel, waarin geen enkele structuur zit.

Habib habibou
Bruls altijd starten. Wat een zalige voetballer voor naar te kijken

Koenenaas
Benieuwd wat de transfer periode gaat brengen?


Offline jenske

  • Leden
  • Berichten: 2.177
    • SV Anzegem
Re: Speeldag 16: vrijdag 15/12/2023 - 20.00u : Essevee - RFC Seraing
« Reactie #12 Gepost op: december 16, 2023, 11:45:37 am »
We zouden deze wedstrijd kunnen kapot-analyseren, maar sta me toe jullie gewoon fijne feestdagen te wensen!

Gisterenavond nog eens een ouderwetse maar o-zo'n-deugddoende ontlading na de 2-1.
Moet geleden zijn van de 3 seconden, 3-2 voorspring tegen Cercle (al schat ik die nog wat hoger in)

3 punten erbij en de winterstop in als leider. = wie had hier op voorhand willen tekenen?
IKKE!! (los van alle zaken die we al zagen de afgelopen maanden).

Het beloofd een spannende terugronde te worden, waarbij we zullen meedingen naar het kampioenschap.
Met straks in maart of april een kampioenenmatch in eigen huis? we mogen hopen en dromen tijdens deze dagen als support. (zolang de club maar met de voeten op de grond blijft en het nodige doet om de pijnpunten weg te werken).

Online Pringless

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 6.272
Re: Speeldag 16: vrijdag 15/12/2023 - 20.00u : Essevee - RFC Seraing
« Reactie #13 Gepost op: december 16, 2023, 01:03:29 pm »
We zouden deze wedstrijd kunnen kapot-analyseren, maar sta me toe jullie gewoon fijne feestdagen te wensen!

Gisterenavond nog eens een ouderwetse maar o-zo'n-deugddoende ontlading na de 2-1.
Moet geleden zijn van de 3 seconden, 3-2 voorspring tegen Cercle (al schat ik die nog wat hoger in)

3 punten erbij en de winterstop in als leider. = wie had hier op voorhand willen tekenen?
IKKE!! (los van alle zaken die we al zagen de afgelopen maanden).

Het beloofd een spannende terugronde te worden, waarbij we zullen meedingen naar het kampioenschap.
Met straks in maart of april een kampioenenmatch in eigen huis? we mogen hopen en dromen tijdens deze dagen als support. (zolang de club maar met de voeten op de grond blijft en het nodige doet om de pijnpunten weg te werken).
Het is straf dat wij 1e staan, want imo verdienen wij dit niet maar we staan er wel. Hopelijk kunnen we na de winterstop ons niveau serieus opkrikken. Ik heb het gevoel dat de andere ploegen wel staan waar ze horen te staan, als ik afga van de wedstrijden die ze tegen ons hebben gespeeld.
SV TILL I DIE

Offline Fats Domino

  • Leden
  • Berichten: 731
  • Essevee!
Re: Speeldag 16: vrijdag 15/12/2023 - 20.00u : Essevee - RFC Seraing
« Reactie #14 Gepost op: december 16, 2023, 01:15:34 pm »
We hebben de beste spelers van deze competitie. We staan dan ook logisch vooraan.
Vorig seizoen was er ook voldoende talent aanwezig maar door omstandigheden is het misgelopen wat nu eenmaal in voetbal kan gebeuren.
Eupen, kvk, kv Mechelen, westerlo, Leuven .. die zijn niet beter dan het huidige essevee..

Offline San Iker

  • Leden
  • Berichten: 11.192
Re: Speeldag 16: vrijdag 15/12/2023 - 20.00u : Essevee - RFC Seraing
« Reactie #15 Gepost op: december 16, 2023, 01:17:32 pm »
We zouden deze wedstrijd kunnen kapot-analyseren, maar sta me toe jullie gewoon fijne feestdagen te wensen!

Gisterenavond nog eens een ouderwetse maar o-zo'n-deugddoende ontlading na de 2-1.
Moet geleden zijn van de 3 seconden, 3-2 voorspring tegen Cercle (al schat ik die nog wat hoger in)

3 punten erbij en de winterstop in als leider. = wie had hier op voorhand willen tekenen?
IKKE!! (los van alle zaken die we al zagen de afgelopen maanden).

Het beloofd een spannende terugronde te worden, waarbij we zullen meedingen naar het kampioenschap.
Met straks in maart of april een kampioenenmatch in eigen huis? we mogen hopen en dromen tijdens deze dagen als support. (zolang de club maar met de voeten op de grond blijft en het nodige doet om de pijnpunten weg te werken).
Het is straf dat wij 1e staan, want imo verdienen wij dit niet maar we staan er wel. Hopelijk kunnen we na de winterstop ons niveau serieus opkrikken. Ik heb het gevoel dat de andere ploegen wel staan waar ze horen te staan, als ik afga van de wedstrijden die ze tegen ons hebben gespeeld.

Hoh, ik moet zeggen dat ik het een zeer zwakke reeks vind.
Niemand steekt er echt bovenuit. Iedereen legt zichzelf precies te veel druk op om te promoveren (Wij, Beerschot, Deinze, Lommel,…) Je ziet dat aan het spel

We hebben al punten gestolen (zoals op Beerschot bvb en nog enkele matchen)
Maar we zijn ook al niet beloond geweest tegen oa Franc Borains en Oostende

Het is ook veelzeggend dat je van supporters van andere ploegen dat ze net tegen ons hun sterkste match spelen.
Lommel zogezegd ook tegen ons, wel, als dat hun beste niveau is, dan is dat triestig.

Offline yslandvoarder

  • Leden
  • Berichten: 3
  • Essevee!
Re: Speeldag 16: vrijdag 15/12/2023 - 20.00u : Essevee - RFC Seraing
« Reactie #16 Gepost op: december 16, 2023, 02:10:33 pm »
Dat Seraing een stugge ploeg neerzette, geen twijfel over. Had er héél de match geen goed gevoel bij. Deed me denken aan het degradatieduel SV Waregem tegen Seraing van jàààren geleden. Florian Urban werd toen op lepe manier rode kaart aangesmeerd en zo mochten we het verblijf in eerste klasse 't jaar daarop vergeten. Gelukkig niemand rood bij de onzen gisteren; al had die schriele, rooie krullenbol dat ruim verdiend met zijn tijdrekken en zijn 3 keer platgaan. Man van de match: Willen.

Offline nick

  • Leden
  • Berichten: 768
Re: Re: Speeldag 16: vrijdag 15/12/2023 - 20.00u : Essevee - RFC Seraing
« Reactie #17 Gepost op: december 16, 2023, 05:03:01 pm »
Dat Seraing een stugge ploeg neerzette, geen twijfel over. Had er héél de match geen goed gevoel bij. Deed me denken aan het degradatieduel SV Waregem tegen Seraing van jàààren geleden. Florian Urban werd toen op lepe manier rode kaart aangesmeerd en zo mochten we het verblijf in eerste klasse 't jaar daarop vergeten. Gelukkig niemand rood bij de onzen gisteren; al had die schriele, rooie krullenbol dat ruim verdiend met zijn tijdrekken en zijn 3 keer platgaan. Man van de match: Willen.

Veel ploegen in 2de spelen gewoon op die kloten manier. Is gewoon opletten om niet in de val te lopen,  zoals we in het begin van het seizoen deden.

Kijk patro-club next  aan de rust  3-0 voor patro  ,  met  73 procent balbezit voor club next.
Veel ploegen in 2de spelen vanuit de omschakeling met stevige harde verdedigers, en snelle aanvallers.

Offline belli

  • Leden
  • Berichten: 3.767
Re: Speeldag 16: vrijdag 15/12/2023 - 20.00u : Essevee - RFC Seraing
« Reactie #18 Gepost op: december 16, 2023, 05:51:08 pm »
Speelden we goed? Neen.
Maar verdiende Seraing eigenlijk iets? No way.
Overacting, tijd winnen met nummer 97 op kop (beelden herbekeken en bij 2 vd 4 fases dat hij lag te kermen van de pijn was het zelfs geen fout).
Dat gezaag over volgend jaar 1 A en dan moet het veranderen ben ik ook zat.
Eerst daar terug geraken...das veel belangrijker.
Goal van ons is n geschenk, maar het is geweten dat er vanuit Bostyn zijn oog ad kleine carré prikkeldraad hangt en dat hij daar niet over mag.
Bleef staan bij de fase die de corner inleidde (Willen verwachtte hem daar) e
Idem bij de corner.

Het zou veel meer over de sublieme actie van Bruls moeten gaan.
Schoonheid pur sang.
Doet Hans Vanaken morgen tegen Gent zoiets en er komt er goal van hebben ze er het 15 minuten over in extra time.
Zo n schoonheid, op zo n moment geniet ik meer van dan te klagen over het negatieve.



Offline San Iker

  • Leden
  • Berichten: 11.192
Re: Re: Speeldag 16: vrijdag 15/12/2023 - 20.00u : Essevee - RFC Seraing
« Reactie #19 Gepost op: december 16, 2023, 10:22:54 pm »
Was gisteren blijkbaar ook de laatste match van performance coach Jarno De Vleeschauwer.
Iemand die weet waarom ie vertrekt?