Auteur Topic: Speeldag 03 : 11/08/2017 20:30u : Essevee - Club Brugge  (gelezen 19461 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline gva

  • Leden
  • Berichten: 570
Re: Speeldag 03: 11/08/2017 20:30u : Essevee- Club Brugge
« Reactie #60 Gepost op: augustus 12, 2017, 12:06:23 am »
Fcb is een zeer flauwe kopie van het Anderlecht van vorig seizoen geworden. Superdefensief, loerend op de counter, geen aanvallende patronen, enkel lange ballen naar voor, en een spits in vorm, die scoort met ogen toe (Dennis = Theo). Wat een verschil met Essevee, dat schitterende combinaties op de mat legt, veel beweging in elftal, zeer offensief ingesteld. Wel weinig kansen, maar dat is ook moeilijk tegen een muur : 4 verdedigers, 2 defensieve middenvelders, flankspelers die amper over middenlijn komen... Arm Fcb.

Offline chris

  • Leden
  • Berichten: 225
Re: Speeldag 03: 11/08/2017 20:30u : Essevee- Club Brugge
« Reactie #61 Gepost op: augustus 12, 2017, 12:23:25 am »
Ik heb het al vaak gezegd en werd er ook meermaals door neergesabeld: Je moet echt veel sterker zijn om te winnen tegen een Club of een Anderlecht , anders helpt de scheids die wel een een handje.
Dan maar zagen over de arbritrage als 'de grote' eens europees spelen.
We hebben wel als Essevee laten zien tot wat we nu al in staat zijn en dat stemt me hoopvol.
We moeten deze weg verder volgen en probeer maar te sparen dit jaar,bestuur dat we De Sart kunnen overnemen.

Offline boerkens4ever

  • Leden
  • Berichten: 2.651
Re: Speeldag 03: 11/08/2017 20:30u : Essevee- Club Brugge
« Reactie #62 Gepost op: augustus 12, 2017, 12:34:49 am »
Ik was mss een beetje na?ef, maar ik heb vandaag mijn hoop op een eerlijke voetballerij verloren. Wat een schande zeg. Wat een ontgoocheling.

Offline mogul

  • Leden
  • Berichten: 7.700
Re: Speeldag 03: 11/08/2017 20:30u : Essevee- Club Brugge
« Reactie #63 Gepost op: augustus 12, 2017, 12:44:14 am »
Met mooi voetbal en korte combinatietjes kom je er niet.  Enkel de doelpunten tellen in een voetbalwedstrijd.  Akkoord, het geroemde middenveld met Meit? en Lerager is er niet meer en dat voelen we.  Al vond ik persoonlijk De Sart wel goed spelen.  Ook zijn verdedigende taken voerde hij keurig uit.

Een korte samenvatting : Waregem vlot spelend, weinig kansen.  Brugge minder balbezit, maar dreigender voor doel.

Dury terecht boos op de videoref.  Ik wil gerust een nieuwe discussie in het leven roepen : heeft de videoref nu nog echt zin of niet ?  Ik baseer mij hierbij op discussies in Extra time en beelden.  Het zou de nieuwe norm worden in voetballand, maar waar zaten (of zitten) ze nu ?  Mij lijkt het een stap achteruit.
Ze zullen zich eruit luilen zoals ze altijd doen.  Het is gewoon een bevestiging van wat we reeds lang weten,er is iets grondig mis met ons voetbal,teveel malafide personen hebben ons voetbal in hun macht.  We hebben iemand nodig die de boel wil opkuisen!  DIt is geen onkunde of dwaling dit is doelbewust.

Offline mogul

  • Leden
  • Berichten: 7.700
Re: Speeldag 03: 11/08/2017 20:30u : Essevee- Club Brugge
« Reactie #64 Gepost op: augustus 12, 2017, 12:53:57 am »
We misten vandaag wat duelkracht had ik de indruk. De arbitrage was dramatisch. Match serieus kapot gefloten, om nog maar te zwijgen van de videoref... en ook Dennis, die alleen op doel ging, werd onterecht teruggevlagd.

Vind dit al bij al een terechte overwinning voor Club. Echt doelgevaar hebben we weinig kunnen cre?eren. Wel zeer triestig dat zij al zo vroeg begonnen met tijdrekken.

Oja, ons doelpunt was echt een pareltje.  8)
Op basis van....?  Dat versta ik echt niet.

Offline Vidmar

  • Leden
  • Berichten: 1.749
Re: Speeldag 03: 11/08/2017 20:30u : Essevee- Club Brugge
« Reactie #65 Gepost op: augustus 12, 2017, 01:25:00 am »
We misten vandaag wat duelkracht had ik de indruk. De arbitrage was dramatisch. Match serieus kapot gefloten, om nog maar te zwijgen van de videoref... en ook Dennis, die alleen op doel ging, werd onterecht teruggevlagd.

Vind dit al bij al een terechte overwinning voor Club. Echt doelgevaar hebben we weinig kunnen cre?eren. Wel zeer triestig dat zij al zo vroeg begonnen met tijdrekken.

Oja, ons doelpunt was echt een pareltje.  8)
Op basis van....?  Dat versta ik echt niet.

Lees het vervolg van mijn zin. Mijn inziens hebben we ons overwicht niet genoeg kunnen omzetten in doelgerichte kansen.

Offline Will McAvoy

  • Leden
  • Berichten: 1.712
  • Essevee!
Re: Speeldag 03: 11/08/2017 20:30u : Essevee- Club Brugge
« Reactie #66 Gepost op: augustus 12, 2017, 02:38:22 am »
Als je denkt dat de videoref een goeie zaak zou kunnen zijn, think again. Alweer iets dat enkel voordelig zal zijn voor de toppers. Pure schande dit.

Offline Soulscream

  • Leden
  • Berichten: 3.066
  • Voice of the voiceless!
Re: Speeldag 03: 11/08/2017 20:30u : Essevee- Club Brugge
« Reactie #67 Gepost op: augustus 12, 2017, 08:56:52 am »
We misten vandaag wat duelkracht had ik de indruk. De arbitrage was dramatisch. Match serieus kapot gefloten, om nog maar te zwijgen van de videoref... en ook Dennis, die alleen op doel ging, werd onterecht teruggevlagd.

Vind dit al bij al een terechte overwinning voor Club. Echt doelgevaar hebben we weinig kunnen cre?eren. Wel zeer triestig dat zij al zo vroeg begonnen met tijdrekken.

Oja, ons doelpunt was echt een pareltje.  8)
Op basis van....?  Dat versta ik echt niet.

Lees het vervolg van mijn zin. Mijn inziens hebben we ons overwicht niet genoeg kunnen omzetten in doelgerichte kansen.
idd op kansen kon het zelfs 1-3 zijn. In de volgende matchen zal efficientie en duelkracht veel belangrijker zijn! Met enkel mooi voetbal alleen ga je nooit winnen in Luik en Charleroi!!
« Laatst bewerkt op: augustus 12, 2017, 09:07:33 am door Soulscream »

Offline toptrainer

  • Leden
  • Berichten: 1.319
Re: Speeldag 03: 11/08/2017 20:30u : Essevee- Club Brugge
« Reactie #68 Gepost op: augustus 12, 2017, 09:04:41 am »
Als je denkt dat de videoref een goeie zaak zou kunnen zijn, think again. Alweer iets dat enkel voordelig zal zijn voor de toppers. Pure schande dit.

Wat is er eigenlijk juist gebeurd? Heb het zelf niet gezien. ..

Offline Boer uit Waregem

  • Leden
  • Berichten: 5.778
  • Essevee!
Re: Speeldag 03: 11/08/2017 20:30u : Essevee- Club Brugge
« Reactie #69 Gepost op: augustus 12, 2017, 09:32:36 am »
als zelfs een videoref het niet eerlijk kan maken...
bal wegtrappen onder neus vd de ref
3x keeper zeggen voort te doen

dit was een zwak, laf Klup
weinig gezien

Offline tomassi

  • Leden
  • Berichten: 303
Re: Speeldag 03: 11/08/2017 20:30u : Essevee- Club Brugge
« Reactie #70 Gepost op: augustus 12, 2017, 09:38:17 am »
Mooie wedstrijd van Waregem met vlot combinatievoetbal zoals we dat nu reeds gewoon zijn. In het begin geraakten we wat moeilijker in ons spel, maar na wat verkenningsminuten waren we gewoon minstens een volle klasse beter dan dit stugge verdedigende blok. Het is ooit anders geweest.

Als men zegt dat enkel de doelpunten tellen in voetbal, is dit iets te scherp door de bocht. Als supporter is het gewoon heel aangenaam kijken naar het voetbal dat wij momenteel brengen, en dat is ook, voor mij toch, heel belangrijk. Daar ben ik echt tevreden over. De doelpunten en punten volgen dan wel automatisch. In sommige wedstrijden, zoals deze, zal het al eens door ongeluk tegenvallen, maar het merendeel van de wedstrijden gaan we gewoon winnen.

Offline 2460

  • Leden
  • Berichten: 1.603
Re: Speeldag 03: 11/08/2017 20:30u : Essevee- Club Brugge
« Reactie #71 Gepost op: augustus 12, 2017, 09:49:19 am »
Mooie wedstrijd van Waregem met vlot combinatievoetbal zoals we dat nu reeds gewoon zijn. In het begin geraakten we wat moeilijker in ons spel, maar na wat verkenningsminuten waren we gewoon minstens een volle klasse beter dan dit stugge verdedigende blok. Het is ooit anders geweest.

Als men zegt dat enkel de doelpunten tellen in voetbal, is dit iets te scherp door de bocht. Als supporter is het gewoon heel aangenaam kijken naar het voetbal dat wij momenteel brengen, en dat is ook, voor mij toch, heel belangrijk. Daar ben ik echt tevreden over. De doelpunten en punten volgen dan wel automatisch. In sommige wedstrijden, zoals deze, zal het al eens door ongeluk tegenvallen, maar het merendeel van de wedstrijden gaan we gewoon winnen.

Dikke 2 !
Een puike 2e helft ! Hard om op deze schandalige manier te verliezen maar wij DURVEN tenminste voetballen.
Liever 8e met dit soort voetbal dan po1 met ANGSTHAZENSPEL waar je van in slaap valt meneer Leko !!!
En ons verzamelde zootje spelleiders op, langs het plein en in hun blauwzwarte videobusjes : SHAME ON YOU !
Onrecht went NOOIT !
Net nog maar eens die fase herbekeken. Enige mogelijke conclusie is : HIER IS MEER AAN DE HAND !
« Laatst bewerkt op: augustus 12, 2017, 10:00:11 am door 2460 »

Offline chris

  • Leden
  • Berichten: 225
Re: Speeldag 03: 11/08/2017 20:30u : Essevee- Club Brugge
« Reactie #72 Gepost op: augustus 12, 2017, 09:58:53 am »
Onrecht went inderdaad nooit.Ik ga al 44 jaar kijken naar Essevee en heb al zoveel onrecht meegemaakt dat dit toch geen toeval meer kan zijn.
Anderlecht en Bruhhe regeren gewoon de belgische competitie , zie maar naar alle postjes in de bond.
O wee als er eens een kleintje de neus aan het venster steekt , dan zetten ze wel een Nzolo,Vandevelde of nu een videorefje in.
Niettemin ben ik ook heel fier op mijn Essevee.

Online Zigzag

  • Global Moderator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 4.662
  • Essevee!
Re: Speeldag 03: 11/08/2017 20:30u : Essevee- Club Brugge
« Reactie #73 Gepost op: augustus 12, 2017, 10:15:03 am »
Wat ik onthoud:

-Brugge stelde voetballend helemaal niets voor. Leko zijn positief voetbal niets van gemerkt.
-1 kans 2 goals na 85 min voor club
-Wat pech bij ons in de afwerking eerste helft.
- Een uitmuntende De Sart die het hele middenveld domineerde
- Club Brugge weggespeeld de hele 2e helft. Van kastje naar de muur getikt.
- Anti-voetbal van club sinds minuut 23
- Videoref 'twijfelt' nog steeds na het zien van de beelden. Komaan man
- En een fantastische goals van onze kant. Fenomenale aanval!

Offline nassaro

  • Leden
  • Berichten: 215
Re: Speeldag 03: 11/08/2017 20:30u : Essevee- Club Brugge
« Reactie #74 Gepost op: augustus 12, 2017, 10:51:22 am »
We hebben zelf vlot meegewerkt aan de Brugse doelpunten. Gek dat het juist onze meest ervaren spelers waren, die in de fout gingen. Ik dacht dat de videoref bedoeld was om resultaatbepalende scheidsrechterlijke dwalingen te vermijden ? Niet dus ... Zelfs met beeldmateriaal slagen ze er nog in om de boel te belazeren. Volgende keer misschien een 3D-brilletje. Dit is meer dan onkunde en ruikt naar partijdigheid.

Offline San Iker

  • Leden
  • Berichten: 11.213
Re: Speeldag 03: 11/08/2017 20:30u : Essevee- Club Brugge
« Reactie #75 Gepost op: augustus 12, 2017, 11:10:05 am »
We hebben zelf vlot meegewerkt aan de Brugse doelpunten. Gek dat het juist onze meest ervaren spelers waren, die in de fout gingen. Ik dacht dat de videoref bedoeld was om resultaatbepalende scheidsrechterlijke dwalingen te vermijden ? Niet dus ... Zelfs met beeldmateriaal slagen ze er nog in om de boel te belazeren. Volgende keer misschien een 3D-brilletje. Dit is meer dan onkunde en ruikt naar partijdigheid.

Slim van Club om Limbombe ook tegen De fauw te zetten.
Davy moet zo een fout geen 2x maken of de beurt is aan Walsh

Offline pamfluit

  • Leden
  • Berichten: 1.601
Re: Speeldag 03: 11/08/2017 20:30u : Essevee- Club Brugge
« Reactie #76 Gepost op: augustus 12, 2017, 11:19:28 am »
Gewoon ter informatie dat de zoon van videoref Yves Marchand een notoir Club Brugge supporter is... Zou dit er iets mee te maken hebben?

Offline Frederik

  • Administrator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 8.683
  • Essevee! Olé Olé!
Re: Speeldag 03: 11/08/2017 20:30u : Essevee- Club Brugge
« Reactie #77 Gepost op: augustus 12, 2017, 11:31:25 am »
De Gezette (Nieuwsblad?) 12/08/2017



Offline Frederik

  • Administrator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 8.683
  • Essevee! Olé Olé!
Re: Speeldag 03: 11/08/2017 20:30u : Essevee- Club Brugge
« Reactie #78 Gepost op: augustus 12, 2017, 11:32:13 am »
En om af te sluiten met een

Offline Frederik

  • Administrator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 8.683
  • Essevee! Olé Olé!
Re: Speeldag 03: 11/08/2017 20:30u : Essevee- Club Brugge
« Reactie #79 Gepost op: augustus 12, 2017, 11:33:30 am »
Gewoon ter informatie dat de zoon van videoref Yves Marchand een notoir Club Brugge supporter is... Zou dit er iets mee te maken hebben?

Die zal nu zwaar in twijfel getrokken worden, maar ik denk niet dat die "om zijn zoon te plezieren" Club gaat bevoordelen (en z'n job verliezen), instructies van hogerhand?