Auteur Topic: EL Speeldag 5 : 23/11/2017 19u00 : OGC Nice - Essevee  (gelezen 15175 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Online Frederik

  • Administrator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 8.680
  • Essevee! Olé Olé!
Re: EL Speeldag 5 : 23/11/2017 19u00 : OGC Nice - Essevee
« Reactie #60 Gepost op: november 23, 2017, 09:43:41 pm »
Verdomme zeg,wij verdienen op z'n minst een gelijkspel!

Ja, tweede helft was goed ... alleen gaan ze er maar niet in, net zoals in de competitie.
Iemand een gokske wat we gaan halen met de winterstop?

Online Frederik

  • Administrator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 8.680
  • Essevee! Olé Olé!
Re: EL Speeldag 5 : 23/11/2017 19u00 : OGC Nice - Essevee
« Reactie #61 Gepost op: november 23, 2017, 09:47:20 pm »
Ik vrees dat Zulte-Waregem - behalve de wedstrijden tegen Vitesse - zeer weinig te zoeken heeft in Europa.  Nu ook alweer 2 - 0 achter.  Het is bijzonder pijnlijk om zien voor elke supporter.  Ik hoop dat dit avontuur zo snel mogelijk eindigt en dat men de ook al pijnlijke Jupiler Pro League alle voorrang krijgt.

Hopend op beterschap, maar met medelijden op dit moment.

Wat had je dan verwacht? Dat we op ons makkie gingen gaan winnen in Nice?
Tuurlijk zijn wij een maat te klein voor Europa dat, weet het laatste kootje van de staart van m'n kat ook.
Budgetten al es bekeken van de andere clubs?

Stunten kan altijd, maar dan is het 'echt' stunten en dat gebeurt maar zeer weinig en al zeker niet na onze slechte reeks.

Geniet es van de mooie momenten!

« Laatst bewerkt op: november 23, 2017, 09:50:15 pm door Frederik »

Online Frederik

  • Administrator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 8.680
  • Essevee! Olé Olé!
Re: EL Speeldag 5 : 23/11/2017 19u00 : OGC Nice - Essevee
« Reactie #62 Gepost op: november 23, 2017, 10:10:21 pm »
Leuke terugblik naar 1986 waar het iets makkelijker ging ...
(uitgezonden tijdens de rust)

[youtube]qQr0xrzbcLY[/youtube]
HQ

Offline Cypher

  • Leden
  • Berichten: 178
Re: EL Speeldag 5 : 23/11/2017 19u00 : OGC Nice - Essevee
« Reactie #63 Gepost op: november 23, 2017, 10:48:15 pm »
Effici?ntie.  Dit is het grote verschil.

Heel toffe sfeer hier, jammer vd uitslag
.

Offline San Iker

  • Leden
  • Berichten: 11.196
Re: EL Speeldag 5 : 23/11/2017 19u00 : OGC Nice - Essevee
« Reactie #64 Gepost op: november 24, 2017, 07:45:34 am »
Kastanos was toch niet slecht?

Ah tuurlijk niet. Maar als Dury het niet voor je heeft, dan is hij de rotste trainer die je kunt hebben denk ik.
Coopman, Iseka en anderen mogen de bal verliezen, meneerke blijft rustig langs de lijn staan. Bij een twijfelende fase van Kastanos of Baudry springt Francky uit zijn vel. Mede daarom zal Zulte Waregem altijd zijn top zijn. Kan niet hoger

Offline Will McAvoy

  • Leden
  • Berichten: 1.712
  • Essevee!
Re: EL Speeldag 5 : 23/11/2017 19u00 : OGC Nice - Essevee
« Reactie #65 Gepost op: november 24, 2017, 08:25:35 am »
Iseka speelde een goede match, dwong de meeste van zijn kansen zelf af en woog op de verdediging vond ik. Alleen jammer van de ene gemiste controle. Ik zou die jongen toch het vertrouwen geven hoor, ook als het eens minder gaat. In tegenstelling tot Saponjic zie ik wel iets in die gast. Hamailainen heeft trouwens voor het eerst weer een wedstrijd gespeeld die niet ronduit dramatisch was (en dan kijk ik helemaal niet naar zijn goal, want dat hij een goed schot heeft weten we al langer)

Verder mogen ze wel eens beginnen stoppen om telkens met een goal achterstand aan een wedstrijd te beginnen. De hoeveelste keer is dat nu al dat we een goal in het krijt staan binnen de eerste 10 minuten of het kwartier. Begint echt belachelijk te worden. 2e helft is vaak beter, maar tegen dan is het vaak al te laat. Dat heeft mijns inziens weinig met kwaliteit te maken, maar gewoon niet scherp genoeg aan een wedstrijd beginnen.

« Laatst bewerkt op: november 24, 2017, 08:27:18 am door Will McAvoy »

Offline wOaregem

  • Leden
  • Berichten: 1.200
  • PROUD TO BE A FARMER
Re: EL Speeldag 5 : 23/11/2017 19u00 : OGC Nice - Essevee
« Reactie #66 Gepost op: november 24, 2017, 09:34:05 am »
Mag ik bij deze de GEWELDIGE supporters bedanken voor de GEWELDIGE sfeer. Dit zijn wij. Snap dan eerlijk gezegd niet dat we het de laatste wedstrijden laten afweten in thuismatchen. Heeft het misschien te maken met de hoeveelheid van 'kinderen' te maken, of aan wat ligt het? Dit moeten wij elke wedstrijd kunnen doen vind ik. Zondag tegen Club weer van dat. We helpen de ploeg een handje, en als de wedstrijd dan een drama is, hebben we zelf nog een leuke middag/avond gehad door tenminste er een feest van te maken.

Samen met de goal van Brian is dat hetgeen wat ik onthou van gisteren. Dikke complimenten !

Ahja misschien toch nog iets zeggen , geef Iseka aub 100% vertrouwen, die gaat komen, geeft alle kwaliteiten in huis. Zelf al speelt hij eens minder, geef hem dat vertrouwen. Het is het beste wat wij vanvoor hebben nu.

Online isidoor

  • Leden
  • Berichten: 2.471
  • Essevee!
Re: EL Speeldag 5 : 23/11/2017 19u00 : OGC Nice - Essevee
« Reactie #67 Gepost op: november 24, 2017, 10:28:03 am »
We hebben goed gespeeld en een goal gezien van Hamalainen, die de wereld rondgaat.
Ik vind dat Bostyn goed gekeept heeft en dat hij steeds meer vorderingen maakt. Dat bekom je als je veel matchen mag spelen. Men noemt dat "groeien". Helaas zijn er ook spelers die geen of te weinig kans krijgen om te "groeien".
Iseka speelt Europees beter dan in de Jupiler league, ondanks zijn gemiste kansen.
Een gelijkspel zou zeker verdiend geweest zijn. Ondanks het grote budgetverschil, hebben we onze voet naast die van Nice kunnen zetten.
Geen vertrouwen verloren, als er dat tenminste nog was.
Op naar Brugge. Hopelijk geen vermoeidheid in de benen, maar ik vrees ervoor. Vooral in het begin van de match, heel gevaarlijk.

Offline poerkes

  • Leden
  • Berichten: 356
Re: EL Speeldag 5 : 23/11/2017 19u00 : OGC Nice - Essevee
« Reactie #68 Gepost op: november 24, 2017, 10:32:01 am »
We hebben goed gespeeld en een goal gezien van Hamalainen, die de wereld rondgaat.
Ik vind dat Bostyn goed gekeept heeft en dat hij steeds meer vorderingen maakt. Dat bekom je als je veel matchen mag spelen. Men noemt dat "groeien". Helaas zijn er ook spelers die geen of te weinig kans krijgen om te "groeien".
Iseka speelt Europees beter dan in de Jupiler league, ondanks zijn gemiste kansen.
Een gelijkspel zou zeker verdiend geweest zijn. Ondanks het grote budgetverschil, hebben we onze voet naast die van Nice kunnen zetten.
Geen vertrouwen verloren, als er dat tenminste nog was.
Op naar Brugge. Hopelijk geen vermoeidheid in de benen, maar ik vrees ervoor. Vooral in het begin van de match, heel gevaarlijk.

Bostyn groeit? Grappig .. Heeft gisteren blunder nummer zoveel aan zijn palmares toegevoegd. Zonder die onnodige penaltyfout kreeg je misschien een andere wedstrijd.

Offline Bertrand

  • Leden
  • Berichten: 1.072
Re: EL Speeldag 5 : 23/11/2017 19u00 : OGC Nice - Essevee
« Reactie #69 Gepost op: november 24, 2017, 10:48:07 am »
Iseka speelde een goede match, dwong de meeste van zijn kansen zelf af en woog op de verdediging vond ik. Alleen jammer van de ene gemiste controle. Ik zou die jongen toch het vertrouwen geven hoor, ook als het eens minder gaat. In tegenstelling tot Saponjic zie ik wel iets in die gast. Hamailainen heeft trouwens voor het eerst weer een wedstrijd gespeeld die niet ronduit dramatisch was (en dan kijk ik helemaal niet naar zijn goal, want dat hij een goed schot heeft weten we al langer)

Verder mogen ze wel eens beginnen stoppen om telkens met een goal achterstand aan een wedstrijd te beginnen. De hoeveelste keer is dat nu al dat we een goal in het krijt staan binnen de eerste 10 minuten of het kwartier. Begint echt belachelijk te worden. 2e helft is vaak beter, maar tegen dan is het vaak al te laat. Dat heeft mijns inziens weinig met kwaliteit te maken, maar gewoon niet scherp genoeg aan een wedstrijd beginnen.

Ja, het is altijd gemakkelijker voetballen als ge 2-0 achterkomt en als de tegenstander U laat komen en laat spelen.

Offline Will McAvoy

  • Leden
  • Berichten: 1.712
  • Essevee!
Re: EL Speeldag 5 : 23/11/2017 19u00 : OGC Nice - Essevee
« Reactie #70 Gepost op: november 24, 2017, 11:15:09 am »
We hebben goed gespeeld en een goal gezien van Hamalainen, die de wereld rondgaat.
Ik vind dat Bostyn goed gekeept heeft en dat hij steeds meer vorderingen maakt. Dat bekom je als je veel matchen mag spelen. Men noemt dat "groeien". Helaas zijn er ook spelers die geen of te weinig kans krijgen om te "groeien".
Iseka speelt Europees beter dan in de Jupiler league, ondanks zijn gemiste kansen.
Een gelijkspel zou zeker verdiend geweest zijn. Ondanks het grote budgetverschil, hebben we onze voet naast die van Nice kunnen zetten.
Geen vertrouwen verloren, als er dat tenminste nog was.
Op naar Brugge. Hopelijk geen vermoeidheid in de benen, maar ik vrees ervoor. Vooral in het begin van de match, heel gevaarlijk.

Bostyn groeit? Grappig .. Heeft gisteren blunder nummer zoveel aan zijn palmares toegevoegd. Zonder die onnodige penaltyfout kreeg je misschien een andere wedstrijd.

Schenk daar toch geen aandacht meer aan. Isidoor schrijft altijd net het tegenovergestelde van wat er in de match gebeurd is.

Online Frederik

  • Administrator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 8.680
  • Essevee! Olé Olé!
Re: EL Speeldag 5 : 23/11/2017 19u00 : OGC Nice - Essevee
« Reactie #71 Gepost op: november 24, 2017, 12:32:42 pm »
Via Patrick VDH uit Het Nieuwsblad
24 november 2017
« Laatst bewerkt op: november 24, 2017, 09:25:37 pm door svennay »

Online Frederik

  • Administrator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 8.680
  • Essevee! Olé Olé!
Re: EL Speeldag 5 : 23/11/2017 19u00 : OGC Nice - Essevee
« Reactie #72 Gepost op: november 24, 2017, 12:39:14 pm »
Via Steven N uit Het Laatste Nieuws
24 november 2017
« Laatst bewerkt op: november 24, 2017, 09:26:10 pm door svennay »

Offline balboa

  • Leden
  • Berichten: 2.729
Re: EL Speeldag 5 : 23/11/2017 19u00 : OGC Nice - Essevee
« Reactie #73 Gepost op: november 24, 2017, 12:39:44 pm »
Dan heb je al niet zo heel veel zin om de wedstrijd te bekijken, doe je het toch en dan maakt die keeper na 5 minuten weer zo'n oliedomme fout. Om moedeloos van te worden.

Bij die 2-0 blijft hij ook weer gewoon op z'n lijn staan ipv te anticiperen op die voorzet...

Ach, ik heb tegenwoordig 0 verwachtingen hoor. Ik ga er gewoon vanuit dat die matchen tegen Nice en Brugge 5-0 worden en alles wat daaronder ligt, is al 'ok' voor mij.

Offline belli

  • Leden
  • Berichten: 3.767
Re: EL Speeldag 5 : 23/11/2017 19u00 : OGC Nice - Essevee
« Reactie #74 Gepost op: november 24, 2017, 12:39:55 pm »
Ik vind het normaal dat de regelmaat,effici?ntie bij jonge spelers soms ver te zoeken is.hoop alleen dat dury niet steeds investeert in jonge spelers waar we zelf de vruchten niet kunnen van plukken.iseka kan n goeie speler worden...maar dan moeten we die jonge spelers eigenlijk kunnen kopen ipv allemaal huren!

Offline Pringless

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 6.276
Re: EL Speeldag 5 : 23/11/2017 19u00 : OGC Nice - Essevee
« Reactie #75 Gepost op: november 24, 2017, 09:28:45 pm »
Net terug van een korte 2 daagse Nice, die qua organisatie ver te zoeken was...

Gisteren aangekomen rond 15u, dan snel naar het hotel om dan rond 16u30 een bus te zoeken naar Parking des Pins.

Daar begon helaas alle drama, de bus 9/10 die we moesten nemen om naar die parking te gaan zat stampvol met supporters, daar hebben we 1u30 moeten opzitten om aan te komen aan Parking Des Pins. Bij het aankomen van die parking stonden al honderden supporters aan te schuiven om op de charterbussen te stappen, helaas waren er maar 2 bussen die op en af reden naar het stadion  ::). Snap niet hoe dit kon, iets voor de supportersfederatie om dit beter te regelen? Het begon erom te spannen maar gelukkig waren we net op tijd om de aftrap niet te missen...

Dus wij hebben er 2u30 over gedaan om het stadion vanuit het centrum te bereiken..


SV TILL I DIE

Offline Tibo01

  • Leden
  • Berichten: 501
  • Essevee!
Re: EL Speeldag 5 : 23/11/2017 19u00 : OGC Nice - Essevee
« Reactie #76 Gepost op: november 24, 2017, 09:55:17 pm »
Wat de sfeer betreft, die was in de europese wedstrijden fantastisch en het klopt dat er een groot verschil is met onze thuiswedstrijden. Ik begrijp de frustratie van sommigen maar ik ken het lied van 'strijd op de tribune' door de verplaatsing naar vitesse maar langs de kant van de vijver kent men dat zo weinig. Men hoort het deuntje maar de tekst begrijpen is eerlijk gezegd niet zo evident. Misschien wat flyers of de tekst eens laten via het scorebord zien kunnen helpen? Het zijn maar bedenkingen maar het is soms jammer dat ondanks alle goeie bedoelingen sommige eaken verloren gaan

Offline japarov

  • Leden
  • Berichten: 2.114
Re: EL Speeldag 5 : 23/11/2017 19u00 : OGC Nice - Essevee
« Reactie #77 Gepost op: november 24, 2017, 10:40:54 pm »
Net terug van een korte 2 daagse Nice, die qua organisatie ver te zoeken was...

Gisteren aangekomen rond 15u, dan snel naar het hotel om dan rond 16u30 een bus te zoeken naar Parking des Pins.

Daar begon helaas alle drama, de bus 9/10 die we moesten nemen om naar die parking te gaan zat stampvol met supporters, daar hebben we 1u30 moeten opzitten om aan te komen aan Parking Des Pins. Bij het aankomen van die parking stonden al honderden supporters aan te schuiven om op de charterbussen te stappen, helaas waren er maar 2 bussen die op en af reden naar het stadion  ::). Snap niet hoe dit kon, iets voor de supportersfederatie om dit beter te regelen? Het begon erom te spannen maar gelukkig waren we net op tijd om de aftrap niet te missen...

Dus wij hebben er 2u30 over gedaan om het stadion vanuit het centrum te bereiken..




Ja bustrip was idd een ramp wat was me dat een flauwe boel . Wij waren van plan om met taxi naar stadion te gaan en pas rond 15u kregen wij door dat je verplicht werd om met shuttle te gaan ????? Hallo waarom kon dit niet eerder gecommuniceerd worden die buslijn 9/10 was helemaal niet voorzien op een hele meute esseveefans die vanuit het centrum naar stade de nice wilden na de wedstrijd werden we terug gebracht maar niet naar parking des pins maar naar het centrum ? Waarom kwam men ons dan niet oppikken aan het centrum in de namiddag ? Mensen met eigen vervoer hun auto stond aan die parking dus die mochten hun plan trekken . 1 ding is zeker volgende keer zit ik bij thuisploeg want visiteurs worden behandeld als beesten !!!!! Los van dit was het wel een fantastische trip !!!!
« Laatst bewerkt op: november 24, 2017, 10:42:34 pm door japarov »

Offline San Iker

  • Leden
  • Berichten: 11.196
Re: EL Speeldag 5 : 23/11/2017 19u00 : OGC Nice - Essevee
« Reactie #78 Gepost op: november 25, 2017, 03:19:20 pm »
Wij tijdig vertrokken van bus en shuttle en totaal geen problemen.
Meeste maken natuurlijk de fout alles op de laatste knip te willen doen. (Waarbij ik niet specifiek naar jullie wijs he)

Offline die hard esseveeër

  • Leden
  • Berichten: 2.369
Re: EL Speeldag 5 : 23/11/2017 19u00 : OGC Nice - Essevee
« Reactie #79 Gepost op: november 25, 2017, 05:31:34 pm »
Wij tijdig vertrokken van bus en shuttle en totaal geen problemen.
Meeste maken natuurlijk de fout alles op de laatste knip te willen doen. (Waarbij ik niet specifiek naar jullie wijs he)
Als te vierenalf, 2 en een half uur voor aanvang van de wedstrijd, voor een bustrip van alles samen geen 10 km op de laatste knip is, dan plijt ik schuldig, ja...
Nee, organisatorisch was het inderdaad een ramp vanwege die fransozen.
Desalniettemin was het een zalige en memorabele trip!