Auteur Topic: [T1] DURY Francky  (gelezen 440419 keer)

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Offline San Iker

  • Leden
  • Berichten: 11.238
Re: [T1] DURY Francky
« Reactie #2500 Gepost op: mei 21, 2017, 08:07:41 pm »
Dury zegt nu zelf al dat hij niet weet of hij zal blijven.
Waar zei hij dat?

Op sporza (radio 1)

Offline pamfluit

  • Leden
  • Berichten: 1.601
Re: [T1] DURY Francky
« Reactie #2501 Gepost op: mei 21, 2017, 08:14:01 pm »
Dury zegt nu zelf al dat hij niet weet of hij zal blijven.
Waar zei hij dat?

Op sporza (radio 1)

In mijn ogen is dit enkel om druk te zetten op het bestuur...

Offline mogul

  • Leden
  • Berichten: 7.717
Re: [T1] DURY Francky
« Reactie #2502 Gepost op: mei 21, 2017, 08:31:00 pm »
Die druk helpt dus niet,dat weet Dury ondertussen ook wel.  Ik zou het appreci?ren dat hij stopt met die onzin.  Zeg gewoon wat er is.  Ofwel blijf je ofwel ga je weg,punt!  Dan kan iedereen het volgend seizoen deftig voorbereiden! 

Offline Essevee boy

  • Leden
  • Berichten: 1.455
Re: [T1] DURY Francky
« Reactie #2503 Gepost op: mei 21, 2017, 08:48:26 pm »
Ik begin dat spelletje van Dury wel beu te worden. Ik heb de indruk dat hij staat te springen om naar Brugge te gaan, het zou hem sieren als hij daar eens zou willen voor uitkomen ipv iedere keer te beginnen: 'ik heb nog een contract tot...' Hij geeft precies de indruk of dat contract een gevangenis is...

Offline mogul

  • Leden
  • Berichten: 7.717
Re: [T1] DURY Francky
« Reactie #2504 Gepost op: mei 21, 2017, 08:50:30 pm »
Ik begin dat spelletje van Dury wel beu te worden. Ik heb de indruk dat hij staat te springen om naar Brugge te gaan, het zou hem sieren als hij daar eens zou willen voor uitkomen ipv iedere keer te beginnen: 'ik heb nog een contract tot...' Hij geeft precies de indruk of dat contract een gevangenis is...
2.

Offline Boer uit Waregem

  • Leden
  • Berichten: 5.787
  • Essevee!
Re: [T1] DURY Francky
« Reactie #2505 Gepost op: mei 21, 2017, 09:25:54 pm »
wat we meemaken met Leye hebben we aan Dury te danken.
Spelers die goed doen en 1 fout maken (Derijck) vallen zelfs naast de kern.
Spelers die kans na kans verkwanselen (Leye) en zelfs zorgen dat we met 10 spelen (Lepoint)
en daarbij nog kritiek geven dat iemand in hun plaats mag spelen om de banden
goed te houden mogen blijven staan...
Ankersen wou niet met volle zin komen naar hier (allez zijn vrouw) komt toch maar
krijgt geen kans, Bala verliest 1x bal en krijgt een hoop zottigheid tegen zijne kop van Dury.
Gevoel dat het tijd wordt voor iets anders
zolang hij zijn favos blijft beschermen gaan we er ni op vooruit gaan....

Offline mogul

  • Leden
  • Berichten: 7.717
Re: [T1] DURY Francky
« Reactie #2506 Gepost op: mei 21, 2017, 09:43:05 pm »
wat we meemaken met Leye hebben we aan Dury te danken.
Spelers die goed doen en 1 fout maken (Derijck) vallen zelfs naast de kern.
Spelers die kans na kans verkwanselen (Leye) en zelfs zorgen dat we met 10 spelen (Lepoint)
en daarbij nog kritiek geven dat iemand in hun plaats mag spelen om de banden
goed te houden mogen blijven staan...
Ankersen wou niet met volle zin komen naar hier (allez zijn vrouw) komt toch maar
krijgt geen kans, Bala verliest 1x bal en krijgt een hoop zottigheid tegen zijne kop van Dury.
Gevoel dat het tijd wordt voor iets anders
zolang hij zijn favos blijft beschermen gaan we er ni op vooruit gaan....

Ja,ik denk dat ook.

Offline Zigzag

  • Global Moderator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 4.669
  • Essevee!
Re: [T1] DURY Francky
« Reactie #2507 Gepost op: mei 21, 2017, 09:44:20 pm »
Qua favoritisme klopt dat zeker.

Mocht Dury vertrekken is dat wel een enorme aderlating. Gaan we moeilijk seizoen tegemoet, laat dat duidelijk zijn.

Offline Frederik

  • Administrator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 8.686
  • Essevee! Olé Olé!
Re: [T1] DURY Francky
« Reactie #2508 Gepost op: mei 21, 2017, 09:54:34 pm »
We moeten nu ook onze frustratie van PO1 niet gaan uitwerken op enkele zondebokken ook niet.
Iedereen heeft zijn goede en mindere kanten ... en iedereen heeft zijn favorieten en heeft daar soms ook andere (voor ons onbekende of niet opgevallen) redenen voor.

Offline Nico the master

  • Leden
  • Berichten: 1.914
Re: [T1] DURY Francky
« Reactie #2509 Gepost op: mei 21, 2017, 09:57:28 pm »
Dury zegt nu zelf al dat hij niet weet of hij zal blijven.
Waar zei hij dat?

Op sporza (radio 1)

Net even geluisterd en toch een heel andere Dury die ik hoorde.. Kans lijkt me nu plots groter dat hij weg is dan dat hij blijft. Hoe veel kan je solliciteren in een interview.

Offline mogul

  • Leden
  • Berichten: 7.717
Re: [T1] DURY Francky
« Reactie #2510 Gepost op: mei 21, 2017, 10:15:49 pm »
Ook net geluisterd,tja,hij is weg zeker?  Zou de frustratie van Leye te maken hebben met het vertrek van Dury? Spelers weten doorgaans wel veel vlugger wie waar naartoe gaat.

Offline Will McAvoy

  • Leden
  • Berichten: 1.712
  • Essevee!
Re: [T1] DURY Francky
« Reactie #2511 Gepost op: mei 21, 2017, 10:15:54 pm »
wat we meemaken met Leye hebben we aan Dury te danken.
Spelers die goed doen en 1 fout maken (Derijck) vallen zelfs naast de kern.
Spelers die kans na kans verkwanselen (Leye) en zelfs zorgen dat we met 10 spelen (Lepoint)
en daarbij nog kritiek geven dat iemand in hun plaats mag spelen om de banden
goed te houden mogen blijven staan...
Ankersen wou niet met volle zin komen naar hier (allez zijn vrouw) komt toch maar
krijgt geen kans, Bala verliest 1x bal en krijgt een hoop zottigheid tegen zijne kop van Dury.
Gevoel dat het tijd wordt voor iets anders
zolang hij zijn favos blijft beschermen gaan we er ni op vooruit gaan....

Complete onzin dit. Goeie spelers drijven altijd boven onder Dury, al de rest is dikke zever.

Offline Will McAvoy

  • Leden
  • Berichten: 1.712
  • Essevee!
Re: [T1] DURY Francky
« Reactie #2512 Gepost op: mei 21, 2017, 10:16:54 pm »
Ook net geluisterd,tja,hij is weg zeker?  Zou de frustratie van Leye te maken hebben met het vertrek van Dury? Spelers weten doorgaans wel veel vlugger wie waar naartoe gaat.

Neen. Iedereen in de club is er nog steeds van overtuigd dat Dury gewoon in Waregem blijft

Offline balboa

  • Leden
  • Berichten: 2.729
Re: [T1] DURY Francky
« Reactie #2513 Gepost op: mei 21, 2017, 10:30:12 pm »
wat we meemaken met Leye hebben we aan Dury te danken.
Spelers die goed doen en 1 fout maken (Derijck) vallen zelfs naast de kern.
Spelers die kans na kans verkwanselen (Leye) en zelfs zorgen dat we met 10 spelen (Lepoint)
en daarbij nog kritiek geven dat iemand in hun plaats mag spelen om de banden
goed te houden mogen blijven staan...
Ankersen wou niet met volle zin komen naar hier (allez zijn vrouw) komt toch maar
krijgt geen kans, Bala verliest 1x bal en krijgt een hoop zottigheid tegen zijne kop van Dury.
Gevoel dat het tijd wordt voor iets anders
zolang hij zijn favos blijft beschermen gaan we er ni op vooruit gaan....

Complete onzin dit. Goeie spelers drijven altijd boven onder Dury, al de rest is dikke zever.
Nee is heel correct en terecht wat Boer uit Waregem zegt.

O wee als Baurdy eens een verkeerde pass geeft. Dan is het kot te klein. En springt de Francky haast uit zijn vel. Je moet hem dan eens in de gaten houden vanuit de tribune.

Doet Leye iets doms of onbegrijpelijk, kijkt hij bij wijze van spreken vlug de andere kant op en doet alsof het nooit gebeurd is.

Is typisch Dury, die favorietjes en dat en?rm belangrijk maken van bepaalde spelers.
Geef toe, die "band" tussen hem en Leye, dat is toch bijna om koude rillingen van te krijgen? Ik kijk daar heel ongemakkelijk naar hoor, als die elkaar lopen te knuffelen na een doelpunt en elkaar een piepke geven.

Hij heeft hetzelfde gedaan met Berrier indertijd.
Heeft hem enorm belangrijk gemaakt, op een pi?destal gezet, waardoor hij geen meter meer liep en dacht dat hij hier de koning was. Ex?ct hetzelfde wat nu met Leye gebeurd.
We waren allemaal blij dat Berrier weg was, geef toe, ettertje in de groep vonden we.
Is toen naar Oostende gegaan waar hij goed begon om daarna w??r weg te zakken. Reden: veel te zeker van zijn plaats, voelde zich weer koning.
DIT seizoen vind ik hem fantastisch, echt waar, strooit weer als in zijn beste dagen met passes, en zi?t voetbal. Reden: concurrentie, meneer Berrier is ??n van de 23, krijgt kritiek van Vanderhaeghe, tackelt er nu op los tijdens een match, zijn looptijden zijn bij de beste bij Oostende.

Neen, die situatie met Leye, met Dury, is gewoon helemaal uit de hand gelopen en dan kom je zaken tegen als dit jaar en vandaag in het bijzonder.
Een kerel die op een voetstuk is geplaatst, geen enkele kritiek krijgt van zijn superieur, enorm wordt gepamperd. Waardoor hij zichzelf godsgruwelijk is gaan overschatten.

Kunnen mensen bevestigen dat Dury effectief niet op de Markt aanwezig was vandaag?
Als dat dan effectief zou zijn omdat hij solidair wil zijn met "zijn Drogba" dan is dat echt te gek om los te lopen en z??r kwalijk.

Offline 2460

  • Leden
  • Berichten: 1.603
Re: [T1] DURY Francky
« Reactie #2514 Gepost op: mei 22, 2017, 08:22:16 am »
Allez dat laatste hoofdstuk van boboa van hierboven kunnen we weer eens overslaan.
Toch altijd hetzelfde respectloze gezwam.
Mijn glazen bol gisteravond heeft me ingelicht dat Dury inderdaad zal vertrekken.
Hij heeft zich enkel voorgenomen om niet dezelfde fout te maken als een paar jaar terug
toen hij al een voorcontract had met Brugge maar toch alles in het water zag vallen door
de negatieve houding van de supporters.
Nu wacht hij gewoon tot alles 101% rond is alvorens dit te bevestigen.  Dit houdt in
eerste instantie in dat Michel vandaag en morgen nog zijn ronde moet doen en alles
officieel maken.  Pas dan komt Dury aan de beurt.  Dus einde deze week zullen we al
meer weten aldus mijn glazen bol.
Als je alles goed overweegt : 2 bekers ; vice-kampioen ; herfstkampioen en 5 x play off 1
op 8 edities, dat is ronduit miraculeus maar is ook het hoogst haalbare in Waregem. Dus
een vertrek van Dury zal niet echt een vreemde beslissing zijn. 
Ik hoop nog altijd dat mijn glazen bol een kalf is ; maar er zit logica in de voorspelling.
Gevolg : ronduit een ramp voor Essevee.  Er zullen vanaf volgend seizoen voor te beginnen al 7 ploegen in 1A met een (veel) hoger budget zitten ; spelers kopen/huren zonder Dury wordt veel moeilijker (en dat met een kern die voor quasi 40% vernieuwd moet worden) enz enz.
Het zal wennen worden om terug een meeloper te worden in 1A.  En wie weet duurt het niet lang vooraleer Dury hier terug staat ??
Al wie het vertrek van Dury als een fait divers afdoet : think twice !!

« Laatst bewerkt op: mei 22, 2017, 08:25:04 am door 2460 »

Offline mogul

  • Leden
  • Berichten: 7.717
Re: [T1] DURY Francky
« Reactie #2515 Gepost op: mei 22, 2017, 08:45:34 am »
Allez dat laatste hoofdstuk van boboa van hierboven kunnen we weer eens overslaan.
Toch altijd hetzelfde respectloze gezwam.
Mijn glazen bol gisteravond heeft me ingelicht dat Dury inderdaad zal vertrekken.
Hij heeft zich enkel voorgenomen om niet dezelfde fout te maken als een paar jaar terug
toen hij al een voorcontract had met Brugge maar toch alles in het water zag vallen door
de negatieve houding van de supporters.
Nu wacht hij gewoon tot alles 101% rond is alvorens dit te bevestigen.  Dit houdt in
eerste instantie in dat Michel vandaag en morgen nog zijn ronde moet doen en alles
officieel maken.  Pas dan komt Dury aan de beurt.  Dus einde deze week zullen we al
meer weten aldus mijn glazen bol.
Als je alles goed overweegt : 2 bekers ; vice-kampioen ; herfstkampioen en 5 x play off 1
op 8 edities, dat is ronduit miraculeus maar is ook het hoogst haalbare in Waregem. Dus
een vertrek van Dury zal niet echt een vreemde beslissing zijn. 
Ik hoop nog altijd dat mijn glazen bol een kalf is ; maar er zit logica in de voorspelling.
Gevolg : ronduit een ramp voor Essevee.  Er zullen vanaf volgend seizoen voor te beginnen al 7 ploegen in 1A met een (veel) hoger budget zitten ; spelers kopen/huren zonder Dury wordt veel moeilijker (en dat met een kern die voor quasi 40% vernieuwd moet worden) enz enz.
Het zal wennen worden om terug een meeloper te worden in 1A.  En wie weet duurt het niet lang vooraleer Dury hier terug staat ??
Al wie het vertrek van Dury als een fait divers afdoet : think twice !!
Zou zeker geen fait diver zijn en welke zullen in een gat vallen,met Dury is er continu?teit,is er zekerheid,is er succes en stabiliteit,ik denk niet dat er iemand bij Essevee blij zal zijn dat hij eventueel vertrekt (zelfs de grootste hater zal diep van binnen toegeven dat de toekomst dan een vraagteken is).
Maar als hij vertrekt moeten we verder,ik hoop dat ze dan een trainer nemen in dezelfde stijl,dus ook geen Maes,een Vercauteren misschien wel,moet wel een persoonlijkheid zijn,geen soft gedoe.  We gaan het vlug weten indien we een nieuwe trainer nodig hebben.

Offline japarov

  • Leden
  • Berichten: 2.122
Re: [T1] DURY Francky
« Reactie #2516 Gepost op: mei 22, 2017, 10:58:32 am »
Allez dat laatste hoofdstuk van boboa van hierboven kunnen we weer eens overslaan.
Toch altijd hetzelfde respectloze gezwam.
Mijn glazen bol gisteravond heeft me ingelicht dat Dury inderdaad zal vertrekken.
Hij heeft zich enkel voorgenomen om niet dezelfde fout te maken als een paar jaar terug
toen hij al een voorcontract had met Brugge maar toch alles in het water zag vallen door
de negatieve houding van de supporters.
Nu wacht hij gewoon tot alles 101% rond is alvorens dit te bevestigen.  Dit houdt in
eerste instantie in dat Michel vandaag en morgen nog zijn ronde moet doen en alles
officieel maken.  Pas dan komt Dury aan de beurt.  Dus einde deze week zullen we al
meer weten aldus mijn glazen bol.
Als je alles goed overweegt : 2 bekers ; vice-kampioen ; herfstkampioen en 5 x play off 1
op 8 edities, dat is ronduit miraculeus maar is ook het hoogst haalbare in Waregem. Dus
een vertrek van Dury zal niet echt een vreemde beslissing zijn. 
Ik hoop nog altijd dat mijn glazen bol een kalf is ; maar er zit logica in de voorspelling.
Gevolg : ronduit een ramp voor Essevee.  Er zullen vanaf volgend seizoen voor te beginnen al 7 ploegen in 1A met een (veel) hoger budget zitten ; spelers kopen/huren zonder Dury wordt veel moeilijker (en dat met een kern die voor quasi 40% vernieuwd moet worden) enz enz.
Het zal wennen worden om terug een meeloper te worden in 1A.  En wie weet duurt het niet lang vooraleer Dury hier terug staat ??
Al wie het vertrek van Dury als een fait divers afdoet : think twice !!



Best nieuwe glazen bol aanschaffen want kdenk dat u oude is versleten 😅

Offline scott

  • Leden
  • Berichten: 1.001
  • Essevee!
Re: [T1] DURY Francky
« Reactie #2517 Gepost op: mei 22, 2017, 11:21:27 am »
Mij werd gezegd dat FD blijft, bron kan ik niet geven want anders mag ik alle toekomstige info vergeten.
Neem gerust aan dat als mijn bron het niet weet, dat niemand het zal weten.

Voorts zou een (eventueel) vertrek van Leye voor redelijk wat financi?le ademruimte zorgen, want onze "kapitein" heeft een buitengewoon royaal contract... 

Offline Zigzag

  • Global Moderator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 4.669
  • Essevee!
Re: [T1] DURY Francky
« Reactie #2518 Gepost op: mei 22, 2017, 11:28:23 am »
Mij werd gezegd dat FD blijft, bron kan ik niet geven want anders mag ik alle toekomstige info vergeten.
Neem gerust aan dat als mijn bron het niet weet, dat niemand het zal weten.

Voorts zou een (eventueel) vertrek van Leye voor redelijk wat financi?le ademruimte zorgen, want onze "kapitein" heeft een buitengewoon royaal contract...

Met het loon dat Leye verdient, kan je idd al een stevige transfer doen hoor.

Offline Vidmar

  • Leden
  • Berichten: 1.753
Re: [T1] DURY Francky
« Reactie #2519 Gepost op: mei 22, 2017, 11:30:07 am »
Mij werd gezegd dat FD blijft, bron kan ik niet geven want anders mag ik alle toekomstige info vergeten.
Neem gerust aan dat als mijn bron het niet weet, dat niemand het zal weten.

Voorts zou een (eventueel) vertrek van Leye voor redelijk wat financi?le ademruimte zorgen, want onze "kapitein" heeft een buitengewoon royaal contract...

Met het loon dat Leye verdient, kan je idd al een stevige transfer doen hoor.

Leye en Dury weg, en ge kunt ne volledige nieuwe ploeg bijeenkopen  :D