Auteur Topic: [T1] DURY Francky  (gelezen 439654 keer)

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

Offline San Iker

  • Leden
  • Berichten: 11.196
Re: [T1] DURY Francky
« Reactie #2540 Gepost op: mei 23, 2017, 09:36:06 pm »
Het is niet omdat de club dat zegt, dat dat ook zo is he.
Men zette indertijd ook op de site dat er niets aan was van een verhuis naar Antwerpen, maar dat was wel waar he.
Je kan en mag pas gerust zijn als alle clubs een trainer hebben.

Offline isidoor

  • Leden
  • Berichten: 2.471
  • Essevee!
Re: [T1] DURY Francky
« Reactie #2541 Gepost op: mei 23, 2017, 09:40:40 pm »
Het is maar misschien het beste. Hij weet hoe de vork in de steel zit.
Veel succes Franky in het komende seizoen !

Offline scott

  • Leden
  • Berichten: 998
  • Essevee!
Re: [T1] DURY Francky
« Reactie #2542 Gepost op: mei 23, 2017, 09:45:43 pm »
Het is niet omdat de club dat zegt, dat dat ook zo is he.
Men zette indertijd ook op de site dat er niets aan was van een verhuis naar Antwerpen, maar dat was wel waar he.
Je kan en mag pas gerust zijn als alle clubs een trainer hebben.

De afspraak was dat Francky na de competitie klare wijn zou schenken. Mocht hij vertrekken zou de club nog (wat) tijd hebben om een nieuwe coach binnen te halen. M.a.w. Francky heeft de knoop definitief doorgehakt (al dan niet) met sportieve garanties...

Offline mogul

  • Leden
  • Berichten: 7.678
Re: [T1] DURY Francky
« Reactie #2543 Gepost op: mei 23, 2017, 09:48:32 pm »
Dit is de communicatie van de club,niet van Franky Dury.   Ik wil die woorden horen uit de mond van onze trainer! Dan pas is er zekerheid dat hij blijft!

Offline scott

  • Leden
  • Berichten: 998
  • Essevee!
Re: [T1] DURY Francky
« Reactie #2544 Gepost op: mei 23, 2017, 09:53:05 pm »
Dit is de communicatie van de club,niet van Franky Dury.   Ik wil die woorden horen uit de mond van onze trainer! Dan pas is er zekerheid dat hij blijft!

Moest hij zelf naar Sporza of HLN bellen met het nieuws?  ;)
Het communiqu? van de club werd opgesteld na de definitieve beslissing van Francky.

Offline Will McAvoy

  • Leden
  • Berichten: 1.712
  • Essevee!
Re: [T1] DURY Francky
« Reactie #2545 Gepost op: mei 23, 2017, 09:55:27 pm »
Kom kom, communicatie is klaar en duidelijk. Dury gaat helemaal nergens naartoe, wat eigenlijk volledig in de lijn der verwachtingen ligt

Offline essevee1972

  • Leden
  • Berichten: 1.157
  • Essevee!
Re: [T1] DURY Francky
« Reactie #2546 Gepost op: mei 23, 2017, 10:01:08 pm »
Fantastisch nieuws zonder meer.

PS: grappig dat het nu w??r niet goed is. Altijd zagen dat er geen communicatie is, nu is er (heel duidelijke) communicatie en w??r gaan ze klagen.


Online Boer uit Waregem

  • Leden
  • Berichten: 5.775
  • Essevee!
Re: [T1] DURY Francky
« Reactie #2547 Gepost op: mei 23, 2017, 10:02:13 pm »
Dit is de communicatie van de club,niet van Franky Dury.   Ik wil die woorden horen uit de mond van onze trainer! Dan pas is er zekerheid dat hij blijft!

Moest hij zelf naar Sporza of HLN bellen met het nieuws?  ;)
Het communiqu? van de club werd opgesteld na de definitieve beslissing van Francky.

ja hij moet zelf in eigen naam met het nieuws komen,
niet via de club...
niks met klagen te maken
Wil Dury dit horen zeggen,
dat de pers stopt met zagen en gissen
omdat het zijn eigen woorden dan zijn

Vandaag zaten ze in elk geval samen
Round up van het seizoen en kijken of alle formaliteiten geregeld zijn (alsook zijn betaling)
voor hij op vakantie vertrekt
Franky heeft ook al een team uitstap vast gelegd naar tzeetje
(wat niks wil zeggen, opvolger kan dit overnemen)
« Laatst bewerkt op: mei 23, 2017, 10:04:33 pm door Boer uit Waregem »

Offline bullseye

  • Leden
  • Berichten: 1.841
Re: [T1] DURY Francky
« Reactie #2548 Gepost op: mei 23, 2017, 10:04:48 pm »
Tjah,

Ik denk dat Club hem gewoon niet wil. Zo simpel is het. Denk dat hij er vooral zelf ergens een beetje op hoopte. Wat ik hem ook niet echt kwalijk neem. Het zou een stap hogerop zijn.

Offline mogul

  • Leden
  • Berichten: 7.678
Re: [T1] DURY Francky
« Reactie #2549 Gepost op: mei 23, 2017, 11:12:38 pm »
Daarjuist het radionieuws op radio1 "Dury heeft bijgetekend ".  Jawadde, een contract tot na zijn dood?  Zie de urne van Franky al zitten op de bank :)

Offline belli

  • Leden
  • Berichten: 3.767
Re: [T1] DURY Francky
« Reactie #2550 Gepost op: mei 23, 2017, 11:12:42 pm »
Goed dat dury blijft
Stabiele factor.spijtig dat er door omstandigheden zondag na de wedstrijd veel te weinig over de prachttifo werd gepraat!bij deze nog s n heel dikke pluim!!!!!!

Offline mogul

  • Leden
  • Berichten: 7.678
Re: [T1] DURY Francky
« Reactie #2551 Gepost op: mei 23, 2017, 11:17:56 pm »
Fantastisch nieuws zonder meer.

PS: grappig dat het nu w??r niet goed is. Altijd zagen dat er geen communicatie is, nu is er (heel duidelijke) communicatie en w??r gaan ze klagen.
Klagen? Maar nee gij,dat was geen klagen,alleen een sneer naar de media,maar het was blijkbaar niet duidelijk. 

Offline Svarrogh

  • Leden
  • Berichten: 1.806
Re: [T1] DURY Francky
« Reactie #2552 Gepost op: mei 24, 2017, 12:01:03 am »
Mijn glazen bol gisteravond heeft me ingelicht dat Dury inderdaad zal vertrekken.
Hij heeft zich enkel voorgenomen om niet dezelfde fout te maken als een paar jaar terug toen hij al een voorcontract had met Brugge maar toch alles in het water zag vallen door de negatieve houding van de supporters.
Nu wacht hij gewoon tot alles 101% rond is alvorens dit te bevestigen.  Dit houdt in eerste instantie in dat Michel vandaag en morgen nog zijn ronde moet doen en alles officieel maken.  Pas dan komt Dury aan de beurt.  Dus einde deze week zullen we al meer weten aldus mijn glazen bol.

Ik hoop nog altijd dat mijn glazen bol een kalf is ; maar er zit logica in de voorspelling.

Tijd voor ne nieuwe glazen bol precies  :P

Ook al zijn sommigen, net als ik, het niet altijd eens met Dury zijn beslissingen en opstellingen (o.a. dat polyvalent gezever en spitsen op flank gaan zetten), vind maar eens een nieuwe trainer van zijn kaliber en palmares die wil naar Zulte Waregem komen, tis onbegonnen werk denk ik.

Een goeie zaak dat hij blijft, en vooral dat hij niet naar Bruhhe trekt.

Offline 2460

  • Leden
  • Berichten: 1.603
Re: [T1] DURY Francky
« Reactie #2553 Gepost op: mei 24, 2017, 08:16:13 am »
Mijn glazen bol gisteravond heeft me ingelicht dat Dury inderdaad zal vertrekken.
Hij heeft zich enkel voorgenomen om niet dezelfde fout te maken als een paar jaar terug toen hij al een voorcontract had met Brugge maar toch alles in het water zag vallen door de negatieve houding van de supporters.
Nu wacht hij gewoon tot alles 101% rond is alvorens dit te bevestigen.  Dit houdt in eerste instantie in dat Michel vandaag en morgen nog zijn ronde moet doen en alles officieel maken.  Pas dan komt Dury aan de beurt.  Dus einde deze week zullen we al meer weten aldus mijn glazen bol.

Ik hoop nog altijd dat mijn glazen bol een kalf is ; maar er zit logica in de voorspelling.

Tijd voor ne nieuwe glazen bol precies  :P

Ook al zijn sommigen, net als ik, het niet altijd eens met Dury zijn beslissingen en opstellingen (o.a. dat polyvalent gezever en spitsen op flank gaan zetten), vind maar eens een nieuwe trainer van zijn kaliber en palmares die wil naar Zulte Waregem komen, tis onbegonnen werk denk ik.

Een goeie zaak dat hij blijft, en vooral dat hij niet naar Bruhhe trekt.
:D :D

Het bericht van "scott" als reactie op mijn (uitdagende) glazen bol had me al gerustgesteld !
Maar toch, vanaf gisteravond is het getal 3458 heilig voor mij !!   ::)

Offline Grompie

  • Leden
  • Berichten: 1.013
Re: [T1] DURY Francky
« Reactie #2554 Gepost op: mei 24, 2017, 08:20:51 am »
Uitstekend nieuws en goed dat de club hier snel reageert aangezien de geruchten molen met de Leye affaire alleen maar aanwakkert.

Wanneer gaan ze beginnen aan dat standbeeld voor Franky?

Offline Zigzag

  • Global Moderator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 4.657
  • Essevee!
Re: [T1] DURY Francky
« Reactie #2555 Gepost op: mei 24, 2017, 08:22:31 am »
Gewoonweg uitstekend nieuws. Een seizoen zonder Leye kan nog, maar een seizoen zonder Dury is gewoon een regelrechte ramp.

Met Dury (en zijn sportief directeurschap) doe je zo goed als altijd mee voor po1 plaatsen. Zonder wordt dat moeilijk, zo niet onhaalbaar. Dus dit is schitterend nieuws.

Offline Grompie

  • Leden
  • Berichten: 1.013
Re: [T1] DURY Francky
« Reactie #2556 Gepost op: mei 24, 2017, 08:28:31 am »
Gewoonweg uitstekend nieuws. Een seizoen zonder Leye kan nog, maar een seizoen zonder Dury is gewoon een regelrechte ramp.

Met Dury (en zijn sportief directeurschap) doe je zo goed als altijd mee voor po1 plaatsen. Zonder wordt dat moeilijk, zo niet onhaalbaar. Dus dit is schitterend nieuws.

Denk wel dat het volgend seizoen nog moeilijker zal worden. Genk zal er opnieuw staan, Gent, Anderlecht en Brugge zullen er ook bij zijn net als Oostende. Afwachten wat het met Standard wordt en Chaleroi en Mechelen zitten er ook dichtbij. En we spelen europees voetbal waardoor er mss wat punten minder gehaald zullen worden in de heen ronde dan dit jaar. Maar de ambitie moet er natuurlijk zijn.

Offline Zigzag

  • Global Moderator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 4.657
  • Essevee!
Re: [T1] DURY Francky
« Reactie #2557 Gepost op: mei 24, 2017, 08:32:22 am »
Gewoonweg uitstekend nieuws. Een seizoen zonder Leye kan nog, maar een seizoen zonder Dury is gewoon een regelrechte ramp.

Met Dury (en zijn sportief directeurschap) doe je zo goed als altijd mee voor po1 plaatsen. Zonder wordt dat moeilijk, zo niet onhaalbaar. Dus dit is schitterend nieuws.

Denk wel dat het volgend seizoen nog moeilijker zal worden. Genk zal er opnieuw staan, Gent, Anderlecht en Brugge zullen er ook bij zijn net als Oostende. Afwachten wat het met Standard wordt en Chaleroi en Mechelen zitten er ook dichtbij. En we spelen europees voetbal waardoor er mss wat punten minder gehaald zullen worden in de heen ronde dan dit jaar. Maar de ambitie moet er natuurlijk zijn.

Zeer zeker. Maar bij Dury staat er wel altijd iets. Ik zeg niet dat we po1 halen, maar er zal wel weer een degelijk team staan. Daar mogen we na al die jaren toch van uitgaan. Op 1 valse noot na.

Offline Bert4

  • Leden
  • Berichten: 1.358
Re: [T1] DURY Francky
« Reactie #2558 Gepost op: mei 24, 2017, 10:29:17 am »
Citaat
De voorbije dagen was er wel degelijk contact tussen #ClubBrugge en Zulte Waregem over Dury, maar Essevee hield het been stijf.

PJ Calcoen - Twitter

Online Boer uit Waregem

  • Leden
  • Berichten: 5.775
  • Essevee!
Re: [T1] DURY Francky
« Reactie #2559 Gepost op: mei 24, 2017, 12:53:28 pm »
Citaat
De voorbije dagen was er wel degelijk contact tussen #ClubBrugge en Zulte Waregem over Dury, maar Essevee hield het been stijf.

PJ Calcoen - Twitter
Kalkoen heeft inderdaad weer den drang om zijn gelijk te halen
datie alles weeral op voorhand weet en wist.
Er waren contacten over Coopman ook meneer Kalkoen
die trouwens goede kant opgaan
Waarom heeft dienen altijd den drang om zijn gelijk te halen
om dan mee de staart tss zijn benen het omgekeerde te zien gebeuren????