Auteur Topic: [54] DE NEVE Dion  (gelezen 5893 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline isidoor

  • Leden
  • Berichten: 2.469
  • Essevee!
Re: [54] DE NEVE Dion
« Reactie #40 Gepost op: februari 13, 2022, 03:42:13 pm »
De Neve kan toch veel meer dan lopen zeg. Geef hem toch de kans om zich verder te ontwikkelen. Daarvoor heb je speelminuten nodig. Geef hem de tijd.

Offline scott

  • Leden
  • Berichten: 998
  • Essevee!
Re: [54] DE NEVE Dion
« Reactie #41 Gepost op: februari 13, 2022, 04:53:31 pm »
Weet niet of zijn entourage geïrriteerd was door het feit dat Govea de voorkeur kreeg, maar weet wel dat hij in gesprek is met de vuilkarre. Het voorstel dat hij kreeg van Essevee was blijkbaar belachelijk laag…
bron?  ?

bronnen geef ik nooit prijs, maar ik schrijf hier geen onzin

Offline mogul

  • Leden
  • Berichten: 7.670
Re: [54] DE NEVE Dion
« Reactie #42 Gepost op: februari 13, 2022, 05:15:50 pm »
Weet niet of zijn entourage geïrriteerd was door het feit dat Govea de voorkeur kreeg, maar weet wel dat hij in gesprek is met de vuilkarre. Het voorstel dat hij kreeg van Essevee was blijkbaar belachelijk laag…
bron?  ?

bronnen geef ik nooit prijs, maar ik schrijf hier geen onzin
Het feit dat het nu van u komt moet ik mijn mening veranderen.  Cordier buiten,direct!

Offline chicco

  • Leden
  • Berichten: 87
  • Essevee!
Re: [54] DE NEVE Dion
« Reactie #43 Gepost op: februari 13, 2022, 07:33:47 pm »
zoals ik hier vrijdag al zei zou hij in vergevorderde onderhandeling zijn met kortrijk en inderdaad bijna het dubbele kunnen verdienen.
hoop dat het niet waar is want zie hem liever bij ons blijven.

Offline wOaregem

  • Leden
  • Berichten: 1.200
  • PROUD TO BE A FARMER
Re: [54] DE NEVE Dion
« Reactie #44 Gepost op: februari 13, 2022, 08:21:31 pm »
De Neve moet wel dringend meer lef beginnen tonen.
Ga eens 1op1 met de tegenstander, en trap verdorie eens een voorzet ipv altijd achteruit te leggen.
Hij moet geen schrik hebben van reacties van supporters, want die vinden het dus blijkbaar al goed dat ie loopt
Voila.

Offline Vidmar

  • Leden
  • Berichten: 1.748
Re: [54] DE NEVE Dion
« Reactie #45 Gepost op: februari 14, 2022, 09:35:22 am »
zoals ik hier vrijdag al zei zou hij in vergevorderde onderhandeling zijn met kortrijk en inderdaad bijna het dubbele kunnen verdienen.
hoop dat het niet waar is want zie hem liever bij ons blijven.

Dat zou dan ook den eerste keer zijn dat iemand in Kortrijk het dubbele kan verdienen van bij ons, ipv andersom.

Offline Zigzag

  • Global Moderator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 4.653
  • Essevee!
Re: [54] DE NEVE Dion
« Reactie #46 Gepost op: maart 16, 2022, 12:02:55 pm »
Btw Dion De Neve voor de 2e maand op een rij speler van de maand.
Is toch een grapke he.

In januari speelde hij 90 min in 4 of 5 matchen.
In februari speelde hij heel veel, maar bracht hij bijna niets.

De geloofwaardigheid van het speler van de maand gegeven is toch ook heel laag.

Offline Pringless

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 6.272
Re: [54] DE NEVE Dion
« Reactie #47 Gepost op: maart 16, 2022, 01:04:56 pm »
Puur omdat dit een jeugdspeler is.
SV TILL I DIE

Offline mogul

  • Leden
  • Berichten: 7.670
Re: [54] DE NEVE Dion
« Reactie #48 Gepost op: maart 16, 2022, 03:30:09 pm »
De speler met de meeste inzet!  Moest iedereen zo gedreven zijn, stonden we daar niet.  En wie moet je anders kiezen?  Ik gun het hem.  Maar geen transfer naar KVK.

Offline chicco

  • Leden
  • Berichten: 87
  • Essevee!
Re: [54] DE NEVE Dion
« Reactie #49 Gepost op: maart 22, 2022, 07:11:12 pm »


1 zot schrijft hier iets en een half forum neemt dit voor waar aan. Dion heeft zelfs in het verleden nog geen enkele aanleiding gegeven waardoor dit gerucht zou kunnen kloppen. Als mensen hier zo vlot alles geloven dan zou je al moeten opletten dat je niet zegt dat je bob peeters deze week hebt zien lopen.
[/quote]

zo zot ben ik nu ook niet he


Online claudelombaert

  • Leden
  • Berichten: 25
  • Essevee!
Re: [54] DE NEVE Dion
« Reactie #51 Gepost op: maart 22, 2022, 07:39:03 pm »
Inderdaad ,toch nog enen met verstand in die kleuterklas hier

Offline revitdisgner

  • Leden
  • Berichten: 568
  • Essevee!
Re: [54] DE NEVE Dion
« Reactie #52 Gepost op: maart 22, 2022, 07:53:30 pm »


1 zot schrijft hier iets en een half forum neemt dit voor waar aan. Dion heeft zelfs in het verleden nog geen enkele aanleiding gegeven waardoor dit gerucht zou kunnen kloppen. Als mensen hier zo vlot alles geloven dan zou je al moeten opletten dat je niet zegt dat je bob peeters deze week hebt zien lopen.


zo zot ben ik nu ook niet he
[/quote]het wordt door supporters bevestigd zoals Geert Devolder, SLC en aan Kortrijks zijde ook. Mocht dit nog niet bekend gemaakt worden. gewoon om de gemoederen de bedaren. Blijkbaar als het juist is zo hij benaderd geweest zijn door Kortrijk tijdens het derby duel. Ook als je de tijdspanne nu leest. Klopt dit ongeveer. En kunnen je hem verdenken om niet alles te geven.

Offline quovadis

  • KVK Supporter
  • Leden
  • Berichten: 58
Re: [54] DE NEVE Dion
« Reactie #53 Gepost op: maart 23, 2022, 12:36:20 pm »


1 zot schrijft hier iets en een half forum neemt dit voor waar aan. Dion heeft zelfs in het verleden nog geen enkele aanleiding gegeven waardoor dit gerucht zou kunnen kloppen. Als mensen hier zo vlot alles geloven dan zou je al moeten opletten dat je niet zegt dat je bob peeters deze week hebt zien lopen.


zo zot ben ik nu ook niet he
het wordt door supporters bevestigd zoals Geert Devolder, SLC en aan Kortrijks zijde ook. Mocht dit nog niet bekend gemaakt worden. gewoon om de gemoederen de bedaren. Blijkbaar als het juist is zo hij benaderd geweest zijn door Kortrijk tijdens het derby duel. Ook als je de tijdspanne nu leest. Klopt dit ongeveer. En kunnen je hem verdenken om niet alles te geven.
[/quote]de eerste contacten tussen Kortrijk en hem waren al een tijd voor de derby ;-)

Offline Fats Domino

  • Leden
  • Berichten: 731
  • Essevee!
Re: [54] DE NEVE Dion
« Reactie #54 Gepost op: maart 23, 2022, 12:55:23 pm »


1 zot schrijft hier iets en een half forum neemt dit voor waar aan. Dion heeft zelfs in het verleden nog geen enkele aanleiding gegeven waardoor dit gerucht zou kunnen kloppen. Als mensen hier zo vlot alles geloven dan zou je al moeten opletten dat je niet zegt dat je bob peeters deze week hebt zien lopen.


zo zot ben ik nu ook niet he
het wordt door supporters bevestigd zoals Geert Devolder, SLC en aan Kortrijks zijde ook. Mocht dit nog niet bekend gemaakt worden. gewoon om de gemoederen de bedaren. Blijkbaar als het juist is zo hij benaderd geweest zijn door Kortrijk tijdens het derby duel. Ook als je de tijdspanne nu leest. Klopt dit ongeveer. En kunnen je hem verdenken om niet alles te geven.
de eerste contacten tussen Kortrijk en hem waren al een tijd voor de derby ;-)
[/quote

Deneve heeft wel een goal gemaakt die mss cruciaal zal zijn voor de redding van essevee

Offline San Iker

  • Leden
  • Berichten: 11.192
Re: [54] DE NEVE Dion
« Reactie #55 Gepost op: maart 23, 2022, 01:42:15 pm »


1 zot schrijft hier iets en een half forum neemt dit voor waar aan. Dion heeft zelfs in het verleden nog geen enkele aanleiding gegeven waardoor dit gerucht zou kunnen kloppen. Als mensen hier zo vlot alles geloven dan zou je al moeten opletten dat je niet zegt dat je bob peeters deze week hebt zien lopen.


zo zot ben ik nu ook niet he
het wordt door supporters bevestigd zoals Geert Devolder, SLC en aan Kortrijks zijde ook. Mocht dit nog niet bekend gemaakt worden. gewoon om de gemoederen de bedaren. Blijkbaar als het juist is zo hij benaderd geweest zijn door Kortrijk tijdens het derby duel. Ook als je de tijdspanne nu leest. Klopt dit ongeveer. En kunnen je hem verdenken om niet alles te geven.
de eerste contacten tussen Kortrijk en hem waren al een tijd voor de derby ;-)
[/quote

Deneve heeft wel een goal gemaakt die mss cruciaal zal zijn voor de redding van essevee

En Jens Naessens heeft ons bijna kampioen gekopt…

Offline Pringless

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 6.272
Re: [54] DE NEVE Dion
« Reactie #56 Gepost op: maart 23, 2022, 01:52:23 pm »
De Neve de redder van Waregem in de degradatiestrijd, aub é zeg.
SV TILL I DIE

Offline Fats Domino

  • Leden
  • Berichten: 731
  • Essevee!
Re: [54] DE NEVE Dion
« Reactie #57 Gepost op: maart 23, 2022, 02:01:52 pm »
De Neve de redder van Waregem in de degradatiestrijd, aub é zeg.

Het eindklassement zal het uitwijzen

Offline Lorenzo Di Marco

  • Leden
  • Berichten: 421
  • Essevee!
Re: [54] DE NEVE Dion
« Reactie #58 Gepost op: maart 23, 2022, 04:19:49 pm »
De Neve de redder van Waregem in de degradatiestrijd, aub é zeg.

Het eindklassement zal het uitwijzen

Niet dé redder. Scoorde wel een hele belangrijke goal.

Net zoals Jonas Vandermarliere niet dé architect is van de mooie Europese campagne van Essevee in 2006-2007, maar wel een hele belangrijke goal scoorde (tegen Lokomotiv Moskou).

Mocht ik iemand moeten aanduiden als dé redder van Essevee in de degradatiestrijd dit jaar dan is het Dompé.

Offline Fats Domino

  • Leden
  • Berichten: 731
  • Essevee!
Re: [54] DE NEVE Dion
« Reactie #59 Gepost op: maart 23, 2022, 05:13:21 pm »
De Neve de redder van Waregem in de degradatiestrijd, aub é zeg.

Het eindklassement zal het uitwijzen

Niet dé redder. Scoorde wel een hele belangrijke goal.

Net zoals Jonas Vandermarliere niet dé architect is van de mooie Europese campagne van Essevee in 2006-2007, maar wel een hele belangrijke goal scoorde (tegen Lokomotiv Moskou).

Mocht ik iemand moeten aanduiden als dé redder van Essevee in de degradatiestrijd dit jaar dan is het Dompé.
Ik stem op Dury omdat ie juist op tijd vertrokken is
« Laatst bewerkt op: maart 23, 2022, 05:19:55 pm door svennay »