Auteur Topic: [14] DALSGAARD Henrik  (gelezen 49163 keer)

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Offline Boer uit Waregem

  • Leden
  • Berichten: 5.775
  • Essevee!
Re: [14] DALSGAARD Henrik
« Reactie #80 Gepost op: mei 02, 2017, 07:34:36 am »
Was het zijn laatste match voor ons...
review...

Offline Will McAvoy

  • Leden
  • Berichten: 1.712
  • Essevee!
Re: [14] DALSGAARD Henrik
« Reactie #81 Gepost op: mei 02, 2017, 10:22:50 am »
Was het zijn laatste match voor ons...
review...

Wat een belachelijke tackle was dat ook. Enige wat in zijn voordeel pleit is dat het niet met zijn voeten was, maar met zijn scheenbeen.

Offline fozie

  • Leden
  • Berichten: 1.843
  • Mr Gold
Re: [14] DALSGAARD Henrik
« Reactie #82 Gepost op: mei 02, 2017, 06:48:59 pm »
Pieter-Jan Calcoen? @PJCalcoen ? 8 min.8 minuten geleden 
Henrik Dalsgaard, die een schorsing moet vrezen, legt nu medische testen af bij #BrentfordFC. Meer op HLN. @HLNinEngeland


Offline essevee;)

  • Leden
  • Berichten: 66
  • Essevee!
Re: [14] DALSGAARD Henrik
« Reactie #83 Gepost op: mei 06, 2017, 11:44:38 am »
Is er iemand die weet wanneer de reviewcomissie beslist over de schorsing van Dalsgaard?

Offline Tavie

  • Leden
  • Berichten: 149
  • Essevee!
Re: [14] DALSGAARD Henrik
« Reactie #84 Gepost op: mei 06, 2017, 11:57:16 am »
Is er iemand die weet wanneer de reviewcomissie beslist over de schorsing van Dalsgaard?

dinsdag 9 mei

Offline japarov

  • Leden
  • Berichten: 2.114
Re: [14] DALSGAARD Henrik
« Reactie #85 Gepost op: mei 06, 2017, 12:40:30 pm »
Is morgen Henrik zijn laatste wedstrijd voor essevee !

Offline svennay

  • Global Moderator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 5.250
  • Essevee!
Re: [14] DALSGAARD Henrik
« Reactie #86 Gepost op: mei 06, 2017, 01:36:06 pm »
Is morgen Henrik zijn laatste wedstrijd voor essevee !
Die kans bestaat maar ik ga uit van 2 ? 3 dagen schorsing dus wie weet kan hij nog een applausvervanging krijgen thuis tegen Chalala...  8)

Offline essevee;)

  • Leden
  • Berichten: 66
  • Essevee!
Re: [14] DALSGAARD Henrik
« Reactie #87 Gepost op: mei 09, 2017, 03:41:13 pm »
De bond gunt Dalsgaard nog een afscheidsmatch thuis.

Beslissing Geschillencomm. Profvoetbal: Henrik Dalsgaard (@ESSEVEELIVE) 2 w. schorsing vanaf 11.05.2017 waarvan 1 met uitstel + boete 800?

Online Zigzag

  • Global Moderator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 4.657
  • Essevee!
Re: [14] DALSGAARD Henrik
« Reactie #88 Gepost op: mei 09, 2017, 03:47:31 pm »
De bond gunt Dalsgaard nog een afscheidsmatch thuis.

Beslissing Geschillencomm. Profvoetbal: Henrik Dalsgaard (@ESSEVEELIVE) 2 w. schorsing vanaf 11.05.2017 waarvan 1 met uitstel + boete 800?

1 met uitstel zelf. Amai mag content zijn

Offline TrickY9lives

  • Leden
  • Berichten: 53
Re: [14] DALSGAARD Henrik
« Reactie #89 Gepost op: mei 23, 2017, 12:30:10 pm »
TRANSFER⎪Henrik Dalsgaard tekent een driejarig contract bij de Engelse tweedeklasser Brentford FC. Good luck Henrik!

http://www.essevee.be/nieuws.php?Article=1844

Offline Grompie

  • Leden
  • Berichten: 1.013
Re: [14] DALSGAARD Henrik
« Reactie #90 Gepost op: mei 23, 2017, 12:34:08 pm »
TRANSFER⎪Henrik Dalsgaard tekent een driejarig contract bij de Engelse tweedeklasser Brentford FC. Good luck Henrik!

http://www.essevee.be/nieuws.php?Article=1844

Veel geluk Henrik bij het vervolg van je carri?re en bedankt voor de mooie jaren!

Offline JSPR_G

  • Leden
  • Berichten: 1.576
Re: [14] DALSGAARD Henrik
« Reactie #91 Gepost op: mei 23, 2017, 12:37:25 pm »
TRANSFER⎪Henrik Dalsgaard tekent een driejarig contract bij de Engelse tweedeklasser Brentford FC. Good luck Henrik!

http://www.essevee.be/nieuws.php?Article=1844
Hij verdient zijn transfer zeker en vast. Knap ook dat zijn beste periode was toen het al min of meer duidelijk was dat hij volgend seizoen naar de Engelse tweede klasse gaat. Groot verschil met Meit? wat dat betreft.

Offline balboa

  • Leden
  • Berichten: 2.729
Re: [14] DALSGAARD Henrik
« Reactie #92 Gepost op: mei 23, 2017, 12:39:00 pm »
Uiteindelijk wel spijtig want was hier de beste man in de PO's en een enorm wapen in aanvallend opzicht. Waar we volgend seizoen dan misschien echt de vruchten van gingen plukken.

Al begrijp ik de club ook 100% dat ze nog willen cashen voor een 27-jarige natuurlijk.

Offline Neleuh1985

  • Leden
  • Berichten: 1.581
  • Essevee!
Re: [14] DALSGAARD Henrik
« Reactie #93 Gepost op: mei 23, 2017, 12:41:37 pm »

Al begrijp ik de club ook 100% dat ze nog willen cashen voor een 27-jarige natuurlijk.

Iemand een idee wat we opstrijken voor hem?

Offline Nico the master

  • Leden
  • Berichten: 1.914
Re: [14] DALSGAARD Henrik
« Reactie #94 Gepost op: mei 23, 2017, 01:40:57 pm »
TRANSFER⎪Henrik Dalsgaard tekent een driejarig contract bij de Engelse tweedeklasser Brentford FC. Good luck Henrik!

http://www.essevee.be/nieuws.php?Article=1844
Hij verdient zijn transfer zeker en vast. Knap ook dat zijn beste periode was toen het al min of meer duidelijk was dat hij volgend seizoen naar de Engelse tweede klasse gaat. Groot verschil met Meit? wat dat betreft.

Inderdaad zeer knap dat hij er bleef voor gaan, vorige zondag ook tot de laatste minuut (met zelfs een gemene trap nog naar een Charleroi verdediger).
Een voorbeeld voor hoe het wel moet!

Offline isidoor

  • Leden
  • Berichten: 2.471
  • Essevee!
Re: [14] DALSGAARD Henrik
« Reactie #95 Gepost op: mei 23, 2017, 04:05:20 pm »
Jammer dat Dalsgaerd weg is. Het feit dat hij precies in PO1 de beste prestaties leverde, is een bewijs van zijn klasse. Wij hebben veel geklaagd over onze aanval, maar als Dalsgaerd meespeelde, kwam er plots pit  en gevaar in onze aanval.

Offline die hard esseveeër

  • Leden
  • Berichten: 2.369
Re: [14] DALSGAARD Henrik
« Reactie #96 Gepost op: mei 23, 2017, 04:17:25 pm »

Al begrijp ik de club ook 100% dat ze nog willen cashen voor een 27-jarige natuurlijk.

Iemand een idee wat we opstrijken voor hem?
In de wandelgangen deed het gerucht de ronde dat we zowat 1 miljoen Euro zouden vangen voor Dalsgaard.
Niet slecht GEBOERD voor een reservespeler die gratis gehaald werd, mijn gedacht...

Offline Naessens C

  • Leden
  • Berichten: 2.958
  • We pakken ze. Één voor één.
Re: [14] DALSGAARD Henrik
« Reactie #97 Gepost op: mei 23, 2017, 08:13:49 pm »

Al begrijp ik de club ook 100% dat ze nog willen cashen voor een 27-jarige natuurlijk.

Iemand een idee wat we opstrijken voor hem?
In de wandelgangen deed het gerucht de ronde dat we zowat 1 miljoen Euro zouden vangen voor Dalsgaard.
Niet slecht GEBOERD voor een reservespeler die gratis gehaald werd, mijn gedacht...

En toch... speelt die bij KAA Gent vraagt Louwagie er bij wijze van spreken 6 miljoen voor.

Offline Will McAvoy

  • Leden
  • Berichten: 1.712
  • Essevee!
Re: [14] DALSGAARD Henrik
« Reactie #98 Gepost op: mei 24, 2017, 10:56:04 am »

Al begrijp ik de club ook 100% dat ze nog willen cashen voor een 27-jarige natuurlijk.

Iemand een idee wat we opstrijken voor hem?
In de wandelgangen deed het gerucht de ronde dat we zowat 1 miljoen Euro zouden vangen voor Dalsgaard.
Niet slecht GEBOERD voor een reservespeler die gratis gehaald werd, mijn gedacht...

En toch... speelt die bij KAA Gent vraagt Louwagie er bij wijze van spreken 6 miljoen voor.

Had maar een contract meer van 1 jaar. Dan kan je geen mirakels verwachten. En je kan ons niet vergelijken met AA Gent. Wij hebben niet zoveel financi?le middelen en dat verzwakt altijd onze onderhandelingspositie. Je mag ook niet vergeten dat dergelijke spelers bij Gent ook een veelvoud verdienen wat hun transferprijs de hoogte in jaagt

Online Pringless

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 6.277
Re: [14] DALSGAARD Henrik
« Reactie #99 Gepost op: mei 26, 2017, 08:22:59 pm »

Al begrijp ik de club ook 100% dat ze nog willen cashen voor een 27-jarige natuurlijk.

Iemand een idee wat we opstrijken voor hem?
In de wandelgangen deed het gerucht de ronde dat we zowat 1 miljoen Euro zouden vangen voor Dalsgaard.
Niet slecht GEBOERD voor een reservespeler die gratis gehaald werd, mijn gedacht...

En toch... speelt die bij KAA Gent vraagt Louwagie er bij wijze van spreken 6 miljoen voor.
De transferprijs moet ook in de lijn liggen van zijn loon en contractjaar, aangezien hij maar 1 jaar contract meer had en zijn loon ook niet van het hoogste zal zijn, mogen we blij zijn met 1 miljoen.
SV TILL I DIE