Auteur Topic: Speeldag 27: 18/02/2017 20:30u : Essevee - STVV  (gelezen 26594 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline fan4ever

  • Leden
  • Berichten: 1.278
  • Essevee!
Re: Speeldag 27: 18/02/2017 20:30u : Essevee - STVV
« Reactie #120 Gepost op: februari 19, 2017, 08:40:10 pm »
Ik ben het eens met Pringless.

Wat moet je doen na zo'n slechte eerste helft? Een staande ovatie geven?
Er mag toch eens wat gemor zijn, een kleine boe er tegenaan gooien. Daar heb ik persoonlijk geen problemen mee. De spelers moeten daar ook tegen kunnen.
En uiteindelijk kan dat 'boe-geroep' zelf als een versterkende motivatie werken he. Dat de spelers denk we zullen die boeroepers hier eens hun ongelijk geven.
En dan krijg je een fantastische tweede helft. Waar alles in zat: beweging, snelheid, diepgang, grinta enz.
Het verschil met helft 1 kan niet groter zijn.

We draaien een prachtig seizoen, hebben al zeer goede matchen gespeeld. De laatste weken was het minder met te weinig bij elkaar gespeelde kansen.
Ik ben ongelooflijk trots 3e, bekerfinale. Zoiets maken we heel weinig mee.

Maar als het dan niet om aan te zien is, mag je toch wel eens morren?
Moet je altijd braaf op je stoeltje blijven klappen ook al is het niet goed? Sommigen vinden van wel, sommigen vinden van niet.
Die geweldige tweede helft komt heus niet door het boegeroep. Een staande ovatie moet je ze niet geven, maar met boegeroep komt je echt niet verder. Integendeel.


Moest Francky nu hieruit eens lessen trekken en voortaan volop met 2 spitsen spelen... zeker tegen zo'n ploegen thuis! Dan waren al die discussies niet aan de orde.

Offline svennay

  • Global Moderator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 5.249
  • Essevee!
Re: Speeldag 27: 18/02/2017 20:30u : Essevee - STVV
« Reactie #121 Gepost op: februari 19, 2017, 08:42:58 pm »
Ik denk dat iedereen blij is met de 3e plaats en de bekerfinale maar het is niet omdat je daar nu staat dat er geen kritiek mag zijn. Sommige moeten ook eens verder kijken dan de rangschikking. Gelukkig dat Essevee zich in de tweede helft heeft herpakt want de eerste helft was gewoon heel heel slecht! Men moet stoppen met 'we zijn maar Waregem'. Die tijd is al lang voorbij, als je 3e in het klassement staat dan heb je eenmaal een verantwoordelijkheid, en dan verwacht je wel beter voetbal dan in die eerste helft.

Supporters die gisteren hun ongenoegen hebben getoond na de eerste helft zijn geen echte supporters? Daar moet ik ook eens goed mee lachen..
In welke wereld leef jij eindelijk?  Als je dingen negeert zoals budget of kwaliteit van spelers dan kom je tot zo'n larie en apekool.  Die tijd is niet voorbij en zal nooit voorbijgaan, wij gaan NOOIT een topclub zijn(is zeker niet erg) wij gaan nooit het aantal supporters hebben of budget gelijk die topclubs, die gegevens kan je niet ontkennen, jij doet dit keer op keer wel. 
Al duizend keer werd er hier geschreven dat KRITIEK mag en zelfs moet, maar dat is nog wat anders dan spelers volledig met de grond af te maken,ze uit te jouwen voor het vuil van de straat.
Moesten we nu dit seizoen archi-slecht zijn met geen inzet, dan zou ik er misschien nog kunnen inkomen(niet echt) dat men de eigen ploeg uitkakt(geloof mij vrij, zo voelt het aan bij de spelerskern).  Ik ga daar nu niet meer op reageren, het is het niet waard.  De boe-roepers zijn geen supporters zoals een supporter zou moeten zijn.
mogul, gij kunt toch ook een tapke overdrijven ze, vent!
Pringless zegt nergens da wij een topclub zijn of het budget hebben of de supporters ervoor...
Wij zijn intussen een subtopper die jaar na jaar poogt PO1 te halen.
We weten dat ze kunnen voetballen dus mogen we als supporters verwachten dat ze dat ook op de mat leggen. Dat is wat Pringless probeert aan te geven...  ::)

Hoe weet jij dat de ploeg dit ziet als uitkakken? Ben jij dag in dag uit bij hen misschien?
Jij tilt hier persoonlijk zeer zwaar aan maar een profsporter is het itnussen al gewoon dat het de ene dag allemaal top is en de keer erna allemaal bagger is...

En de boeroepers zijn evenveel supporter als jij en ik...
Voetbal = emotie en vaak komen er dan woorden en klanken uit die er normaal niet uit zouden komen.

Eddy Cordier heeft trouwens voor de camera letterlijk gezegd dat de eerste helft schandalig zwak was en dat de ontgoocheling van supporters en sponsors volledig terecht was aan de rust want volgens hem waren er bepaalde spelers met hun gedachten elders of aan het zweven...
Dit zegt ook wel veel he...  ;)

Offline tomassi

  • Leden
  • Berichten: 303
Re: Speeldag 27: 18/02/2017 20:30u : Essevee - STVV
« Reactie #122 Gepost op: februari 19, 2017, 08:52:46 pm »
Dus. We spelen met een Cordaro die bij Mechelen weg mocht, met een Kaya die bij Lokeren niet aan de bak kwam, met De fauw die bij Brugge een reserve was, met Hamalainen die bij Genk niet speelde, enz., met een aantal huurlingen, een aantal anciens die volgens sommige niet meer waard zijn om te starten, wat bankvulling zoals Naessens, een paar gerichte aankopen en uiteindelijk ook met een aantal jongeren. Daarnaast zijn we een nieuw stadion aan het zetten. En dan durven zeggen dat we hogere verwachtingen moeten hebben dan een voorlopig derde plaatst en bekerfinale? Sorry maar sommige zijn hier alle zin voor realiteit aan het verliezen.

Hetgeen we nu zowel qua rankschikking en gemiddeld spelniveau dit jaar zien, is het maximum dat je mijn inziens uit deze groep kan halen. 1000 maal respect voor de staf, spelers en iedereen die zich inzet voor onze ploeg want beter kan je toch echt bijna niet doen?

Het was/is soms ?cht niet goed en zal dat nog vele keren niet zijn, zoals de eerste helft gisteren, maar sommigen aub, plaats dat toch even in perspectief zeg. We weten dat ze kunnen voetballen, waar weten toch ook dat ze dat niet elke wedstrijd kunnen en zullen doen. Daarvoor moet je toch ook niet echt veel voetbalverstand voor hebben.

Offline mogul

  • Leden
  • Berichten: 7.678
Re: Speeldag 27: 18/02/2017 20:30u : Essevee - STVV
« Reactie #123 Gepost op: februari 19, 2017, 08:57:41 pm »
Ik denk dat iedereen blij is met de 3e plaats en de bekerfinale maar het is niet omdat je daar nu staat dat er geen kritiek mag zijn. Sommige moeten ook eens verder kijken dan de rangschikking. Gelukkig dat Essevee zich in de tweede helft heeft herpakt want de eerste helft was gewoon heel heel slecht! Men moet stoppen met 'we zijn maar Waregem'. Die tijd is al lang voorbij, als je 3e in het klassement staat dan heb je eenmaal een verantwoordelijkheid, en dan verwacht je wel beter voetbal dan in die eerste helft.

Supporters die gisteren hun ongenoegen hebben getoond na de eerste helft zijn geen echte supporters? Daar moet ik ook eens goed mee lachen..
In welke wereld leef jij eindelijk?  Als je dingen negeert zoals budget of kwaliteit van spelers dan kom je tot zo'n larie en apekool.  Die tijd is niet voorbij en zal nooit voorbijgaan, wij gaan NOOIT een topclub zijn(is zeker niet erg) wij gaan nooit het aantal supporters hebben of budget gelijk die topclubs, die gegevens kan je niet ontkennen, jij doet dit keer op keer wel. 
Al duizend keer werd er hier geschreven dat KRITIEK mag en zelfs moet, maar dat is nog wat anders dan spelers volledig met de grond af te maken,ze uit te jouwen voor het vuil van de straat.
Moesten we nu dit seizoen archi-slecht zijn met geen inzet, dan zou ik er misschien nog kunnen inkomen(niet echt) dat men de eigen ploeg uitkakt(geloof mij vrij, zo voelt het aan bij de spelerskern).  Ik ga daar nu niet meer op reageren, het is het niet waard.  De boe-roepers zijn geen supporters zoals een supporter zou moeten zijn.
mogul, gij kunt toch ook een tapke overdrijven ze, vent!
Pringless zegt nergens da wij een topclub zijn of het budget hebben of de supporters ervoor...
Wij zijn intussen een subtopper die jaar na jaar poogt PO1 te halen.
We weten dat ze kunnen voetballen dus mogen we als supporters verwachten dat ze dat ook op de mat leggen. Dat is wat Pringless probeert aan te geven...  ::)

Hoe weet jij dat de ploeg dit ziet als uitkakken? Ben jij dag in dag uit bij hen misschien?
Jij tilt hier persoonlijk zeer zwaar aan maar een profsporter is het itnussen al gewoon dat het de ene dag allemaal top is en de keer erna allemaal bagger is...

En de boeroepers zijn evenveel supporter als jij en ik...
Voetbal = emotie en vaak komen er dan woorden en klanken uit die er normaal niet uit zouden komen.

Eddy Cordier heeft trouwens voor de camera letterlijk gezegd dat de eerste helft schandalig zwak was en dat de ontgoocheling van supporters en sponsors volledig terecht was aan de rust want volgens hem waren er bepaalde spelers met hun gedachten elders of aan het zweven...
Dit zegt ook wel veel he...  ;)
Ik overdrijven?  Zeker niet, als jullie dit normaal vinden dat ge de ploeg zo uitjouwt, dan is er iets mis mee jullie, sorry.  Ik ken iemand die heel dicht bij de ploeg staat en dit is een thema bij de ploeg,waarom denk je dat de ploeg TERECHT alleen maar de sfeertribune groet?  A ja, t'is juste, komt door dienen arrogante kl""toor Leye.
Zat Cordier de ploeg uit te jouwen?  Ik dacht het niet,IEDEREEN  zag dat ze niet goed waren de eerste helft,ik herhaal, dit was maar de tweede keer dit jaar thuis, in plaats van dan achter de ploeg te staan en positief te supporteren, deze ploeg verdient dit op basis van dit seizoen en hun inzet, maar bon , ik overdrijf graag, zal dat zijn  :).

Offline mogul

  • Leden
  • Berichten: 7.678
Re: Speeldag 27: 18/02/2017 20:30u : Essevee - STVV
« Reactie #124 Gepost op: februari 19, 2017, 09:00:53 pm »
Dus. We spelen met een Cordaro die bij Mechelen weg mocht, met een Kaya die bij Lokeren niet aan de bak kwam, met De fauw die bij Brugge een reserve was, met Hamalainen die bij Genk niet speelde, enz., met een aantal huurlingen, een aantal anciens die volgens sommige niet meer waard zijn om te starten, wat bankvulling zoals Naessens, een paar gerichte aankopen en uiteindelijk ook met een aantal jongeren. Daarnaast zijn we een nieuw stadion aan het zetten. En dan durven zeggen dat we hogere verwachtingen moeten hebben dan een voorlopig derde plaatst en bekerfinale? Sorry maar sommige zijn hier alle zin voor realiteit aan het verliezen.

Hetgeen we nu zowel qua rankschikking en gemiddeld spelniveau dit jaar zien, is het maximum dat je mijn inziens uit deze groep kan halen. 1000 maal respect voor de staf, spelers en iedereen die zich inzet voor onze ploeg want beter kan je toch echt bijna niet doen?

Het was/is soms ?cht niet goed en zal dat nog vele keren niet zijn, zoals de eerste helft gisteren, maar sommigen aub, plaats dat toch even in perspectief zeg. We weten dat ze kunnen voetballen, waar weten toch ook dat ze dat niet elke wedstrijd kunnen en zullen doen. Daarvoor moet je toch ook niet echt veel voetbalverstand voor hebben.
Voila! 

Offline svennay

  • Global Moderator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 5.249
  • Essevee!
Re: Speeldag 27: 18/02/2017 20:30u : Essevee - STVV
« Reactie #125 Gepost op: februari 19, 2017, 09:04:35 pm »
Ik denk dat iedereen blij is met de 3e plaats en de bekerfinale maar het is niet omdat je daar nu staat dat er geen kritiek mag zijn. Sommige moeten ook eens verder kijken dan de rangschikking. Gelukkig dat Essevee zich in de tweede helft heeft herpakt want de eerste helft was gewoon heel heel slecht! Men moet stoppen met 'we zijn maar Waregem'. Die tijd is al lang voorbij, als je 3e in het klassement staat dan heb je eenmaal een verantwoordelijkheid, en dan verwacht je wel beter voetbal dan in die eerste helft.

Supporters die gisteren hun ongenoegen hebben getoond na de eerste helft zijn geen echte supporters? Daar moet ik ook eens goed mee lachen..
In welke wereld leef jij eindelijk?  Als je dingen negeert zoals budget of kwaliteit van spelers dan kom je tot zo'n larie en apekool.  Die tijd is niet voorbij en zal nooit voorbijgaan, wij gaan NOOIT een topclub zijn(is zeker niet erg) wij gaan nooit het aantal supporters hebben of budget gelijk die topclubs, die gegevens kan je niet ontkennen, jij doet dit keer op keer wel. 
Al duizend keer werd er hier geschreven dat KRITIEK mag en zelfs moet, maar dat is nog wat anders dan spelers volledig met de grond af te maken,ze uit te jouwen voor het vuil van de straat.
Moesten we nu dit seizoen archi-slecht zijn met geen inzet, dan zou ik er misschien nog kunnen inkomen(niet echt) dat men de eigen ploeg uitkakt(geloof mij vrij, zo voelt het aan bij de spelerskern).  Ik ga daar nu niet meer op reageren, het is het niet waard.  De boe-roepers zijn geen supporters zoals een supporter zou moeten zijn.
mogul, gij kunt toch ook een tapke overdrijven ze, vent!
Pringless zegt nergens da wij een topclub zijn of het budget hebben of de supporters ervoor...
Wij zijn intussen een subtopper die jaar na jaar poogt PO1 te halen.
We weten dat ze kunnen voetballen dus mogen we als supporters verwachten dat ze dat ook op de mat leggen. Dat is wat Pringless probeert aan te geven...  ::)

Hoe weet jij dat de ploeg dit ziet als uitkakken? Ben jij dag in dag uit bij hen misschien?
Jij tilt hier persoonlijk zeer zwaar aan maar een profsporter is het itnussen al gewoon dat het de ene dag allemaal top is en de keer erna allemaal bagger is...

En de boeroepers zijn evenveel supporter als jij en ik...
Voetbal = emotie en vaak komen er dan woorden en klanken uit die er normaal niet uit zouden komen.

Eddy Cordier heeft trouwens voor de camera letterlijk gezegd dat de eerste helft schandalig zwak was en dat de ontgoocheling van supporters en sponsors volledig terecht was aan de rust want volgens hem waren er bepaalde spelers met hun gedachten elders of aan het zweven...
Dit zegt ook wel veel he...  ;)
Ik overdrijven?  Zeker niet, als jullie dit normaal vinden dat ge de ploeg zo uitjouwt, dan is er iets mis mee jullie, sorry.  Ik ken iemand die heel dicht bij de ploeg staat en dit is een thema bij de ploeg,waarom denk je dat de ploeg TERECHT alleen maar de sfeertribune groet?  A ja, t'is juste, komt door dienen arrogante kl""toor Leye.
Zat Cordier de ploeg uit te jouwen?  Ik dacht het niet,IEDEREEN  zag dat ze niet goed waren de eerste helft,ik herhaal, dit was maar de tweede keer dit jaar thuis, in plaats van dan achter de ploeg te staan en positief te supporteren, deze ploeg verdient dit op basis van dit seizoen en hun inzet, maar bon , ik overdrijf graag, zal dat zijn  :).
Jij leest dus ook duidelijk maar met een half oog of je leest het goed maar maakt er keer op keer je eigen versie van he...  ::)

Dat de spelers overigens de sfeertribune kwamen groeten en de andere niet omwille van die reden is de grootste bullshit van al...
Vanuit onze sfeertribune, waar ik altijd aanwezig ben, kwam ook veel gefluit en boegeroep dus als ze willen dat hun uitleg ergens op slaat, hadden ze gewoon naar binnen moeten gaan.
Ofwel groeten ze iedereen ofwel niemand want de boe's en *fwiets* kwamen uit alle tribunes...

Offline mogul

  • Leden
  • Berichten: 7.678
Re: Speeldag 27: 18/02/2017 20:30u : Essevee - STVV
« Reactie #126 Gepost op: februari 19, 2017, 09:10:48 pm »
Ik denk dat iedereen blij is met de 3e plaats en de bekerfinale maar het is niet omdat je daar nu staat dat er geen kritiek mag zijn. Sommige moeten ook eens verder kijken dan de rangschikking. Gelukkig dat Essevee zich in de tweede helft heeft herpakt want de eerste helft was gewoon heel heel slecht! Men moet stoppen met 'we zijn maar Waregem'. Die tijd is al lang voorbij, als je 3e in het klassement staat dan heb je eenmaal een verantwoordelijkheid, en dan verwacht je wel beter voetbal dan in die eerste helft.

Supporters die gisteren hun ongenoegen hebben getoond na de eerste helft zijn geen echte supporters? Daar moet ik ook eens goed mee lachen..
In welke wereld leef jij eindelijk?  Als je dingen negeert zoals budget of kwaliteit van spelers dan kom je tot zo'n larie en apekool.  Die tijd is niet voorbij en zal nooit voorbijgaan, wij gaan NOOIT een topclub zijn(is zeker niet erg) wij gaan nooit het aantal supporters hebben of budget gelijk die topclubs, die gegevens kan je niet ontkennen, jij doet dit keer op keer wel. 
Al duizend keer werd er hier geschreven dat KRITIEK mag en zelfs moet, maar dat is nog wat anders dan spelers volledig met de grond af te maken,ze uit te jouwen voor het vuil van de straat.
Moesten we nu dit seizoen archi-slecht zijn met geen inzet, dan zou ik er misschien nog kunnen inkomen(niet echt) dat men de eigen ploeg uitkakt(geloof mij vrij, zo voelt het aan bij de spelerskern).  Ik ga daar nu niet meer op reageren, het is het niet waard.  De boe-roepers zijn geen supporters zoals een supporter zou moeten zijn.
mogul, gij kunt toch ook een tapke overdrijven ze, vent!
Pringless zegt nergens da wij een topclub zijn of het budget hebben of de supporters ervoor...
Wij zijn intussen een subtopper die jaar na jaar poogt PO1 te halen.
We weten dat ze kunnen voetballen dus mogen we als supporters verwachten dat ze dat ook op de mat leggen. Dat is wat Pringless probeert aan te geven...  ::)

Hoe weet jij dat de ploeg dit ziet als uitkakken? Ben jij dag in dag uit bij hen misschien?
Jij tilt hier persoonlijk zeer zwaar aan maar een profsporter is het itnussen al gewoon dat het de ene dag allemaal top is en de keer erna allemaal bagger is...

En de boeroepers zijn evenveel supporter als jij en ik...
Voetbal = emotie en vaak komen er dan woorden en klanken uit die er normaal niet uit zouden komen.

Eddy Cordier heeft trouwens voor de camera letterlijk gezegd dat de eerste helft schandalig zwak was en dat de ontgoocheling van supporters en sponsors volledig terecht was aan de rust want volgens hem waren er bepaalde spelers met hun gedachten elders of aan het zweven...
Dit zegt ook wel veel he...  ;)
Ik overdrijven?  Zeker niet, als jullie dit normaal vinden dat ge de ploeg zo uitjouwt, dan is er iets mis mee jullie, sorry.  Ik ken iemand die heel dicht bij de ploeg staat en dit is een thema bij de ploeg,waarom denk je dat de ploeg TERECHT alleen maar de sfeertribune groet?  A ja, t'is juste, komt door dienen arrogante kl""toor Leye.
Zat Cordier de ploeg uit te jouwen?  Ik dacht het niet,IEDEREEN  zag dat ze niet goed waren de eerste helft,ik herhaal, dit was maar de tweede keer dit jaar thuis, in plaats van dan achter de ploeg te staan en positief te supporteren, deze ploeg verdient dit op basis van dit seizoen en hun inzet, maar bon , ik overdrijf graag, zal dat zijn  :).
Jij leest dus ook duidelijk maar met een half oog of je leest het goed maar maakt er keer op keer je eigen versie van he...  ::)

Dat de spelers overigens de sfeertribune kwamen groeten en de andere niet omwille van die reden is de grootste bullshit van al...
Vanuit onze sfeertribune, waar ik altijd aanwezig ben, kwam ook veel gefluit en boegeroep dus als ze willen dat hun uitleg ergens op slaat, hadden ze gewoon naar binnen moeten gaan.
Ofwel groeten ze iedereen ofwel niemand want de boe's en *fwiets* kwamen uit alle tribunes...
Ze maken een 'statement', en terecht imo.  De sfeertribune zingt 90 minuten aan een stuk, die steunen de ploeg door dik en dun, dus is het normaal dat ze wel die tribune aandeden.  Ik zit langs de overkant en het gefluit kwam zeker en vast van onze tribune ook.  Maar, ge moet mij niet geloven hoor, vraag anders maar een keer aan mensen die het kunnen weten :) en wat ga je dan antwoorden?

Offline Wouter

  • Leden
  • Berichten: 1.771
Re: Speeldag 27: 18/02/2017 20:30u : Essevee - STVV
« Reactie #127 Gepost op: februari 19, 2017, 09:23:27 pm »
Geen zin om de hele hetze te lezen, misschien al eens gezegd; maar hebben de spelers ook eens gedacht aan de kindjes die op de familietribunes zitten? Die hebben geen boegeroep geproduceerd, hebben w?l gejuicht bij de doelpunten van hun helden en stonden klaar om na de match hun applaus in hun richting te sturen. Jammer dat alleen Lerager (en Sammy een beetje vanuit te middencirkel) ook eens aan die mensen dacht...

Offline balboa

  • Leden
  • Berichten: 2.729
Re: Speeldag 27: 18/02/2017 20:30u : Essevee - STVV
« Reactie #128 Gepost op: februari 19, 2017, 10:16:01 pm »
Over dat boegeroep.

Ik moet zeggen dat ik dat eigenlijk totaal niet meegekregen heb.
Zou het ook niet kunnen dat sommigen zich te veel laten leiden door datgene wat de persoon naast zich heeft geroepen bij het fluitsignaal aan de rust?
Want dat boegeroep was toch zeker niet massaal?

Het valt dus allemaal nog wel mee he.
Het is geen 75 000 man op Old Trafford die hun ploeg uitfluit he.

Het enige wat ik iemand heb horen zeggen bij het fluitsignaal was: "Tis ieder jaar hetzelfde. Voor de winter goed, erna niet meer. Na de winsterstop zijn we altijd niets meer waard."

Offline Pringless

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 6.276
Re: Speeldag 27: 18/02/2017 20:30u : Essevee - STVV
« Reactie #129 Gepost op: februari 19, 2017, 11:01:35 pm »
Ik denk dat iedereen blij is met de 3e plaats en de bekerfinale maar het is niet omdat je daar nu staat dat er geen kritiek mag zijn. Sommige moeten ook eens verder kijken dan de rangschikking. Gelukkig dat Essevee zich in de tweede helft heeft herpakt want de eerste helft was gewoon heel heel slecht! Men moet stoppen met 'we zijn maar Waregem'. Die tijd is al lang voorbij, als je 3e in het klassement staat dan heb je eenmaal een verantwoordelijkheid, en dan verwacht je wel beter voetbal dan in die eerste helft.

Supporters die gisteren hun ongenoegen hebben getoond na de eerste helft zijn geen echte supporters? Daar moet ik ook eens goed mee lachen..
In welke wereld leef jij eindelijk?  Als je dingen negeert zoals budget of kwaliteit van spelers dan kom je tot zo'n larie en apekool.  Die tijd is niet voorbij en zal nooit voorbijgaan, wij gaan NOOIT een topclub zijn(is zeker niet erg) wij gaan nooit het aantal supporters hebben of budget gelijk die topclubs, die gegevens kan je niet ontkennen, jij doet dit keer op keer wel. 
Al duizend keer werd er hier geschreven dat KRITIEK mag en zelfs moet, maar dat is nog wat anders dan spelers volledig met de grond af te maken,ze uit te jouwen voor het vuil van de straat.
Moesten we nu dit seizoen archi-slecht zijn met geen inzet, dan zou ik er misschien nog kunnen inkomen(niet echt) dat men de eigen ploeg uitkakt(geloof mij vrij, zo voelt het aan bij de spelerskern).  Ik ga daar nu niet meer op reageren, het is het niet waard.  De boe-roepers zijn geen supporters zoals een supporter zou moeten zijn.
Ik heb nooit gezegd dat ik Essevee als topclub zie, zo realistisch ben ik wel. Maar het zinnetje 'we zijn maar Waregem...' ik bedoel daarmee dat Essevee mag beschouwd worden als een goede subtopper en geen grijze muis of middenmotor in de JPL. Ze hebben 1 van de beste oefencomplexen, bouwen een mooi stadion. Dan ben je al lang meer dan 'maar Waregem'. Qua budget en supporters zitten wij zeker onder de G5 maar daarna komen wij en kvo.

En na de eerste helft heb ik toch ook serieus gevloekt bij het rustsignaal, omdat er met die ploeg gewoon veel beter voetbal te halen valt dan in die eerste helft. Maar als je blijft spelen met Lepoint id ploeg dan wordt dit heel moeilijk, aan zo'n zaken stoor ik mij dan ook enorm. De ploeg met de grond gelijk maken heb ik dan ook nog nooit gedaan, maar als het slecht is dan is het slecht zeker? Het is niet omdat we 3e staan in het klassement en de bekerfinale spelen dat we de eerste helft van gisteren niet slecht mogen noemen, toch? Ik heb ook aangegeven dat de tweede helft gewoon goed was, meer dan goed in mijn ogen. Durf gewoon zeggen wat je ziet en niet blind staren op het klassement.
SV TILL I DIE

Offline Svarrogh

  • Leden
  • Berichten: 1.806
Re: Speeldag 27: 18/02/2017 20:30u : Essevee - STVV
« Reactie #130 Gepost op: februari 19, 2017, 11:24:13 pm »
Even tussendoor: Tbegint behoorlijk irritant te worden dat werkelijk ieder topic hier na de match uitmond in een bitsig welles-nietes spelletje tussen de "critici" en de "mannen met de rood-groene bril op", waarbij telkens dezelfde hoofdrolspelers opduiken.

Een forum dient om te discussi?ren en kritiek moet kunnen. Kritiek zal er altijd zijn, en moet er zijn als je wil leren uit de fouten, maar sommigen kunnen dit hier maar moeilijk appreci?ren blijkbaar.

Zo, continue nu het nog kan, nog 5 dagen tijd vooraleer het topic van Brugge aan de beurt is.

Offline Patje

  • Leden
  • Berichten: 1.738
  • Essevee!
Re: Speeldag 27: 18/02/2017 20:30u : Essevee - STVV
« Reactie #131 Gepost op: februari 19, 2017, 11:27:56 pm »

Het enige wat ik iemand heb horen zeggen bij het fluitsignaal was: "Tis ieder jaar hetzelfde. Voor de winter goed, erna niet meer. Na de winsterstop zijn we altijd niets meer waard."
En zelfs dat klopt niet helemaal.
We speelden sedert nieuwjaar 8 matchen (6 competitie, 2 beker) waarvan er 5 werden gewonnen, 1 keer werd gelijk gespeeld en 2 keer verloren. In de competitie zitten ze aan een gemiddelde van twee goals per match. Dat het voetbal beter kon in bepaalde matchen ben ik 100 percent mee akkoord maar niets meer waard zijn associeer ik persoonlijk met bv. 6 nederlagen op 8 matchen en overspeeld worden. Dat was enkel in Anderlecht het geval en dan nog.
« Laatst bewerkt op: februari 20, 2017, 07:37:31 am door svennay »

Offline svennay

  • Global Moderator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 5.249
  • Essevee!
Re: Speeldag 27: 18/02/2017 20:30u : Essevee - STVV
« Reactie #132 Gepost op: februari 20, 2017, 07:34:50 am »
Via Joost M. uit Het Laatste Nieuws
20 februari 2017

Offline mogul

  • Leden
  • Berichten: 7.678
Re: Speeldag 27: 18/02/2017 20:30u : Essevee - STVV
« Reactie #133 Gepost op: februari 20, 2017, 07:52:16 am »
Laatste reactie ivm dit, KRITIEK MAG en MOET!! (altijd al geschreven) Mijn punt is dat uitjouwen en uitfluiten en de spelers beledigen  een brug te ver is, punt!(vloeken is nog wat anders dan uitfluiten en uitjouwen) voor de rest Pringless mooie verduidelijking en ik ben  akkoord met uw opmerkingen.

Offline Fredje SVZW

  • Leden
  • Berichten: 1.266
Re: Speeldag 27: 18/02/2017 20:30u : Essevee - STVV
« Reactie #134 Gepost op: februari 20, 2017, 08:20:19 am »
Eerst en vooral: een rood-groene bril hebben we toch volgens mij allemaal op? Zijn we supporters, of niet!? Feit is wel: Bij 3 slechte passes hebben wij een publiek (of toch een deel) dat zich dan net niet achter de ploeg schaart, maar inderdaad liever eens fluit. Meer nog: een aantal mensen vindt het zelfs irritant dat vb tribune 2 blijft zingen (te gek voor woorden). Spelers wilden gewoon een signaal geven na de match, dat men de mensen die de ploeg "erdoor" sleurden zeg maar (al moet je dan niet t? letterlijk nemen), w?l wou bedanken. De eerste helft (lees mijn post goed, ik vind ook dat kritiek mag/moet/kan) trok werkelijk op geen KL...maar de 2de was wel zeer goed. En dan kom je hier...waar focust men op...inderdaad: op de eerste! En dat irriteert me toch ook! Als je positief denkt, ben je onrealistisch, een dromer, heb je een "rood-groene bril" op...jongens zeg! Allemaall clich?, maar waarom denk je dat wij nooit of te nimmer bij "de beste supporters" op de gouden schoen (wat een laag niveau qua show op zich...) gaan horen? We zijn veel gewend, ok...maar laat ons eens tonen en vooral horen dat we een 12de man kunnen zijn! Ik verhuis in de play offs van tribune 3 naar 2 (omdat ook mijn zoontje dat wil), en da's toch ??n van de redenen. Als je achter de ploeg wil kruipen, wordt je scheef bekeken bij momenten (als we niet op voorsprong staan). Gegroet

Offline Will McAvoy

  • Leden
  • Berichten: 1.712
  • Essevee!
Re: Speeldag 27: 18/02/2017 20:30u : Essevee - STVV
« Reactie #135 Gepost op: februari 20, 2017, 08:55:31 am »
Laatste reactie ivm dit, KRITIEK MAG en MOET!! (altijd al geschreven) Mijn punt is dat uitjouwen en uitfluiten en de spelers beledigen  een brug te ver is, punt!(vloeken is nog wat anders dan uitfluiten en uitjouwen) voor de rest Pringless mooie verduidelijking en ik ben  akkoord met uw opmerkingen.

Maar man toch. Er werd hier en daar eens wat gefluit na de 1e helft. Wat zit jij hier te bazelen over beledigen. Drama queen

Offline niederbacher76

  • Leden
  • Berichten: 783
  • Essevee!
Re: Speeldag 27: 18/02/2017 20:30u : Essevee - STVV
« Reactie #136 Gepost op: februari 20, 2017, 09:23:00 am »
Volgens Sporza was Dury man van de match om er zonder de sterkhouders toch leuk en doelgericht voetballend team van te maken, Kaya noemt speech en wissels als beslissend om match van verlies naar winst om te buigen. We moeten nu niet te negatief doen over Dury denk ik ...

Dury werd idd man vd match genoemd op sporza.be door zijn gouden wissels etc.

Ik heb toch de neiging om het iets anders te bekijken : waarom start hij niet met zijn sterkste elf ? Met Gueye direct in de ploeg ?
Iedereen heeft toch op A'lecht gezien dat die jongen, op zijn eentje,  de match bijna nog deed kantelen en dat ie met heel  veel vertrouwen en inzet speelt ?

Offline Grompie

  • Leden
  • Berichten: 1.013
Re: Speeldag 27: 18/02/2017 20:30u : Essevee - STVV
« Reactie #137 Gepost op: februari 20, 2017, 09:31:47 am »
Eerste helft begon ik toch heel hard te twijfelen over onze kansen in de bekerfinale. Aanvallend liep het voor geen meter. En de verdediging stond zo wankel als iets. Dalsgaard stapelde de ene fout op na de andere waardoor Marrone meerdere keren in de problemen kwam en die speelde ook zijn beste match niet. Lepoint tjah snap niet waarom die nog terug in kwam. Bijna 10 minuten met 10 moeten spelen daardoor en won geen enkel duel terwijl de man waar hij tegen stond een kop kleiner was. De hele ploeg ging het bootje in en ondanks dat STVV zwak was slaagden wij erin om nog slechter te doen.

De rust bracht dan ook boegeroep te weeg en ikzelf zal nooit roepen maar eigenlijk vond ik niet meer dan terecht. Het was te slap, geen inzet en ze speelden alsof ze nog nooit hadden samen gespeeld.
Je mag nog klagen wat je wilt en zeggen dat we dat als supporters niet mogen doen maar misschien zijn het soms die prikkelingen die de groep op een ander spoor zetten en het was dit keer het goede spoor. Ik vind het eerlijk gezegd makkelijker om de ploeg te steunen als ze een heel seizoen slecht voetbal spelen dan als ze een heel seizoen goed voetbal spelen en dan plots een erg slechte match hebben. Je gaat ergens met een bepaald verwachtingen naar de match en zeker vanwege het belang van de punten, dat maakt het moeilijker als supporter om dit te verwerken.

Man van de match op sporza was Franky Dury en ergens geef ik hen gelijk. Hoe verkeerd zijn keuzes waren in de eerste helft, des te beter na de koffie. En er zat precies nog wat anders in die koffie.
Meite naar achter schuiven in plaats van Baudry bracht meer rust in de verdediging. Coopman op het middenveld zetten ook de juiste keuze, zodat Gueye en Leye perfect hun spitsen rol konden spelen.

Lerager: Mag van mij gerust man van de match worden nam de hele ploeg op sleeptouw en zijn eerste doelpunt was extreem belangrijk.
Kaya: Eindelijk terug bevrijdend gespeeld met een assist en knappe goal. Hopelijk zien we deze Kaya steeds vaker terug!
Gueye: Naast Lerager de belangrijkste man. En heb het hier al vaker gezegd maar snap echt waarom we die niet kunnen kopen. Echt een goeie spits, loopt slim en is snel. Scoort en laat scoren. Is ook in de opbouw betrokken. Enige nadeel dat ik aan hem zie is dat hij soms een beetje met paardekleppen speelt en te weinig breed naast zich kijkt maar zoiets moet natuurlijk groeien.

Zwakste man van de match: Vertenten. Kon 3x penalty fluiten waarvan er 1 overduidelijk was maar liet het na. STVV maakte in de eerste helft bij de minste aanval van essevee een overtreding en ze kwamen er veel te makkelijk mee weg.

Vergeet gewoon die eerste helft en de rust. En laten we de tweede helft meepakken naar Brugge en Brussel!

Offline Will McAvoy

  • Leden
  • Berichten: 1.712
  • Essevee!
Re: Speeldag 27: 18/02/2017 20:30u : Essevee - STVV
« Reactie #138 Gepost op: februari 20, 2017, 09:40:12 am »
Je beantwoordt zelf de vraag waarom we Gueye niet kunnen kopen. Hamburg gelooft erin en dat geloof lijkt me terecht. Er staat volgens mij ook een goede nuchtere kop op.

Offline Patje

  • Leden
  • Berichten: 1.738
  • Essevee!
Re: Speeldag 27: 18/02/2017 20:30u : Essevee - STVV
« Reactie #139 Gepost op: februari 20, 2017, 10:44:39 am »
Volgens Sporza was Dury man van de match om er zonder de sterkhouders toch leuk en doelgericht voetballend team van te maken, Kaya noemt speech en wissels als beslissend om match van verlies naar winst om te buigen. We moeten nu niet te negatief doen over Dury denk ik ...

Dury werd idd man vd match genoemd op sporza.be door zijn gouden wissels etc.

Ik heb toch de neiging om het iets anders te bekijken : waarom start hij niet met zijn sterkste elf ? Met Gueye direct in de ploeg ?
Iedereen heeft toch op A'lecht gezien dat die jongen, op zijn eentje,  de match bijna nog deed kantelen en dat ie met heel  veel vertrouwen en inzet speelt ?

Een trainer heeft nu eenmaal een andere visie en zal daar wel zijn redenen voor hebben.
Hun analyses na een match zijn ook dikwijls heel verschillend van die van de meeste supporters.
Tenslotte werken ze een ganse week naar een match toe en kan je als supporter maar gissen naar het waarom van sommige beslissingen.