Auteur Topic: Speeldag 29: 04/03/2017 20:00u : Essevee - KVC Westerlo  (gelezen 18693 keer)

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Offline neutraal

  • Leden
  • Berichten: 669
  • Essevee!
Re: Speeldag 29: 04/03/2017 20:00u : Essevee - KVC Westerlo
« Reactie #40 Gepost op: maart 04, 2017, 09:44:13 pm »
Misschien al de gekochte tickets voor Bekerfinale teruggeven als straf ??

Offline neutraal

  • Leden
  • Berichten: 669
  • Essevee!
Re: Speeldag 29: 04/03/2017 20:00u : Essevee - KVC Westerlo
« Reactie #41 Gepost op: maart 04, 2017, 09:45:13 pm »
Ok, ik ben een neutrale supporter maar dit is een regelrechte blamage !

Online ManU

  • Leden
  • Berichten: 1.041
Re: Speeldag 29: 04/03/2017 20:00u : Essevee - KVC Westerlo
« Reactie #42 Gepost op: maart 04, 2017, 10:08:31 pm »
Ok, ik ben een neutrale supporter maar dit is een regelrechte blamage !
en we zijn vertrokken. We spreken alweer van blamages. Hoeveel speelde charleroi tegen het zielloze kvk ? Speelde kvo het uitgebluste lokeren weg ? Om maar te zwijgen van de top 2. Westerlo speelde hier voor het behoud en wij focussen enkel nog op 18 maart. Ge zult wel een gemotiveerde Leye te zien krijgen. Maar breek maar gerust verder af.

Online boerkens4ever

  • Leden
  • Berichten: 2.643
Re: Speeldag 29: 04/03/2017 20:00u : Essevee - KVC Westerlo
« Reactie #43 Gepost op: maart 04, 2017, 10:11:54 pm »
Ok, ik ben een neutrale supporter maar dit is een regelrechte blamage !
en we zijn vertrokken. We spreken alweer van blamages. Hoeveel speelde charleroi tegen het zielloze kvk ? Speelde kvo het uitgebluste lokeren weg ? Om maar te zwijgen van de top 2. Westerlo speelde hier voor het behoud en wij focussen enkel nog op 18 maart. Ge zult wel een gemotiveerde Leye te zien krijgen. Maar breek maar gerust verder af.
Dat je dit nog kan goed praten. Ongelofelijk. Vorige week vernederd tot op het bot. En dan deze reactie.

Online Zigzag

  • Global Moderator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 4.653
  • Essevee!
Re: Speeldag 29: 04/03/2017 20:00u : Essevee - KVC Westerlo
« Reactie #44 Gepost op: maart 04, 2017, 10:16:09 pm »
Spelers zullen zich willen bewijzen en een goed gevoel aan deze wedstrijd willen overhouden. Ik voorspel een Waregemse pletwals. 3 of 4-0.

Die heb ik niet gezien vandaag :o

Offline Vidmar

  • Leden
  • Berichten: 1.748
Re: Speeldag 29: 04/03/2017 20:00u : Essevee - KVC Westerlo
« Reactie #45 Gepost op: maart 04, 2017, 10:34:27 pm »
Spelers zullen zich willen bewijzen en een goed gevoel aan deze wedstrijd willen overhouden. Ik voorspel een Waregemse pletwals. 3 of 4-0.

Die heb ik niet gezien vandaag :o

Helaas niet  :(

Ik kan niet begrijpen dat als je van je hobby je beroep kunt maken, je 5x traint in de week en 1 matchke moet spelen in de week waar 8000 fans naar jou komen kijken, je dan zo ongemotiveerd dat plein opsloft.

Schandalig zo'n ingesteldheid.

Online ManU

  • Leden
  • Berichten: 1.041
Re: Speeldag 29: 04/03/2017 20:00u : Essevee - KVC Westerlo
« Reactie #46 Gepost op: maart 04, 2017, 10:39:59 pm »
Spelers zullen zich willen bewijzen en een goed gevoel aan deze wedstrijd willen overhouden. Ik voorspel een Waregemse pletwals. 3 of 4-0.

Die heb ik niet gezien vandaag :o

Helaas niet  :(

Ik kan niet begrijpen dat als je van je hobby je beroep kunt maken, je 5x traint in de week en 1 matchke moet spelen in de week waar 8000 fans naar jou komen kijken, je dan zo ongemotiveerd dat plein opsloft.

Schandalig zo'n ingesteldheid.
die mannen verdienen veeeeel te makkelijk hun centjes. Dit is gewoon eigen aan voetballers. Denk als je dit nie kunt verdragen, je best een andere hobby zoekt zeker ?
« Laatst bewerkt op: maart 05, 2017, 05:51:02 pm door svennay »

Offline Soulscream

  • Leden
  • Berichten: 3.065
  • Voice of the voiceless!
Re: Speeldag 29: 04/03/2017 20:00u : Essevee - KVC Westerlo
« Reactie #47 Gepost op: maart 04, 2017, 10:42:37 pm »
Zolang die solide basis ( lees derijck/defauw) er niet is, zijn we gezien met deze verdegiging.
Hoe we die finale moeten winnen, ik weet het niet... Ik ga uit van verlies en kunnen alleen maar hopen op een lucky day waarin alles mee zit..

Offline Porky

  • Leden
  • Berichten: 4.917
Re: Speeldag 29: 04/03/2017 20:00u : Essevee - KVC Westerlo
« Reactie #48 Gepost op: maart 04, 2017, 10:43:00 pm »
De vedetten hadden terug geen zin vandaag !

Met alweer veel geluk kom je op 1-1, terwijl ik liever met 0-1 had gaan rusten..
Mooi voor cordaro maar wat een slechte match speelde gy alweer met als orgelpunt zijn rode kaart.
Moest eigenlijk al lan vervangen geweest zijn en dan speel je nog met 11 tegen 11..

Daarna goed weggekomen door de missers van westerlo en alweer op een diefje 2-2 gekomen waardoor de barslechte prestatie van de vedetten een beetje verdoezeld werd..

Ik zo werken en klig al lang buiten..

Ohja sammy, als je boos bent op een medespeler (dixit dalsgaard) , scheld hem de huid vol maar begin niet aan zijn tshirt te trekken en plein publique..

En dury.. waarom toch altijd met diezelfde bange ingesteldheid beginnen.. westerlo direct bij de keel grijpen moet je doen met een aanvallende opstelling !

Online Djelo

  • Leden
  • Berichten: 65
Re: Speeldag 29: 04/03/2017 20:00u : Essevee - KVC Westerlo
« Reactie #49 Gepost op: maart 04, 2017, 10:48:02 pm »
Ok, ik ben een neutrale supporter maar dit is een regelrechte blamage !
en we zijn vertrokken. We spreken alweer van blamages. Hoeveel speelde charleroi tegen het zielloze kvk ? Speelde kvo het uitgebluste lokeren weg ? Om maar te zwijgen van de top 2. Westerlo speelde hier voor het behoud en wij focussen enkel nog op 18 maart. Ge zult wel een gemotiveerde Leye te zien krijgen. Maar breek maar gerust verder af.
Dat je dit nog kan goed praten. Ongelofelijk. Vorige week vernederd tot op het bot. En dan deze reactie.

Klopt dit valt niet goed te praten. Elke linie liep voor geen meter.

Offline isidoor

  • Leden
  • Berichten: 2.469
  • Essevee!
Re: Speeldag 29: 04/03/2017 20:00u : Essevee - KVC Westerlo
« Reactie #50 Gepost op: maart 04, 2017, 11:12:03 pm »
Voor de zoveelste keer nog maar eens, het bekijken niet waard.
Om de ploeg te beschermen zouden ze eigenlijk PO1 niet mogen spelen.
PO1 wordt voor ons een calvarieberg. Nu ik dat de laatste weken allemaal zie, had ik eigenlijk liever dat ze PO2 zouden spelen, waar ze op hun plaats zouden staan.
Dit is toch zonde. Ik geloof niet meer in een ommekeer. Kan gewoon niet, het is elke week even erbarmelijk.
Zou er misschien iets serieus aan de hand zijn ?

Offline bullseye

  • Leden
  • Berichten: 1.841
Re: Speeldag 29: 04/03/2017 20:00u : Essevee - KVC Westerlo
« Reactie #51 Gepost op: maart 04, 2017, 11:15:00 pm »
Voor de zoveelste keer nog maar eens, het bekijken niet waard.
Om de ploeg te beschermen zouden ze eigenlijk PO1 niet mogen spelen.
PO1 wordt voor ons een calvarieberg. Nu ik dat de laatste weken allemaal zie, had ik eigenlijk liever dat ze PO2 zouden spelen, waar ze op hun plaats zouden staan.
Dit is toch zonde. Ik geloof niet meer in een ommekeer. Kan gewoon niet, het is elke week even erbarmelijk.
Zou er misschien iets serieus aan de hand zijn ?

Wel straf dat Genk via PO2 nog kampioen gaat spelen :)

Offline isidoor

  • Leden
  • Berichten: 2.469
  • Essevee!
Re: Speeldag 29: 04/03/2017 20:00u : Essevee - KVC Westerlo
« Reactie #52 Gepost op: maart 04, 2017, 11:34:53 pm »
Genk kan nog altijd PO1 halen. Ik hoop van niet, maar kijk eens wat er vandaag allemaal gebeurde !

Offline essevee007

  • Leden
  • Berichten: 3.155
Re: Speeldag 29: 04/03/2017 20:00u : Essevee - KVC Westerlo
« Reactie #53 Gepost op: maart 05, 2017, 12:00:39 am »
Brugge en Anderlecht verliezen, charleroi en oostende gelijk.  Maakt het enkel nog maar mottiger.  Wat een zaak zouden we hier gedaan hebben mits winst.

Offline Vidmar

  • Leden
  • Berichten: 1.748
Re: Speeldag 29: 04/03/2017 20:00u : Essevee - KVC Westerlo
« Reactie #54 Gepost op: maart 05, 2017, 12:22:28 am »
Als je thuis (!) niet kan winnen van de voorlaatste (!)... pff.

Als we de beker winnen maakt het me totaal niet uit wat we doen in PO1, maar alles hangt nu daar van af.

Online Svarrogh

  • Leden
  • Berichten: 1.806
Re: Speeldag 29: 04/03/2017 20:00u : Essevee - KVC Westerlo
« Reactie #55 Gepost op: maart 05, 2017, 12:30:26 am »
Brugge en Anderlecht verliezen, charleroi en oostende gelijk.  Maakt het enkel nog maar mottiger.  Wat een zaak zouden we hier gedaan hebben mits winst.

Bwa, veel maakt dit niet meer uit vind ik, en zeker niet als ze op dit niveau verder blijven doen.

Door de halvering van de punten straks staat alles weer op een zakdoek, met dan nog 30 punten te winnen of te verliezen, en Brugge en Anderlecht halen we toch niet meer in.

Het gemis van De fauw en Derijck weegt bijzonder zwaar, sommigen halen hun beste niveau al een tijd niet meer en volgens mij zitten enkele al met hun hoofd bij hun transfer.

Ik hoop dat het tij nog keert, maar ik vrees er een beetje voor. Bijzonder jammer dat de reguliere competitie zo moet eindigen.

Het enige positieve is dat Oostende ook al een hele tijd hun beste voetbal kwijt is, zo dat we nog een kans maken in de finale. PO1 zal net zoals vorig jaar enkel nog een verplicht nummertje zijn.

Offline Boer uit Waregem

  • Leden
  • Berichten: 5.769
  • Essevee!
Re: Speeldag 29: 04/03/2017 20:00u : Essevee - KVC Westerlo
« Reactie #56 Gepost op: maart 05, 2017, 02:38:06 am »
Triestige vertoning in elk geval
wast vandaag van ni willen of ni beter kunnen?
pakken gelukkig nog een punt
maar eigenlijk was da nog teveel

vraagje
wat denken jullie van feestende spelers na deze vertoning
op een partij in expo?
moet kunnen of eigenlijk een teken dat hun ni veel kan schelen
PS spelers in kwestie niet op niveau....

zet niks van namen in forum, kwestie van de persratten geen voer te geven
en geen commotie te maken vlak voor cruciale weken....

Offline essevee5381

  • Leden
  • Berichten: 513
  • SLC
Re: Speeldag 29: 04/03/2017 20:00u : Essevee - KVC Westerlo
« Reactie #57 Gepost op: maart 05, 2017, 02:50:13 am »
Triestige vertoning in elk geval
wast vandaag van ni willen of ni beter kunnen?
pakken gelukkig nog een punt
maar eigenlijk was da nog teveel

vraagje
wat denken jullie van feestende spelers na deze vertoning
op een partij in expo?
moet kunnen of eigenlijk een teken dat hun ni veel kan schelen
PS spelers in kwestie niet op niveau....

zet niks van namen in forum, kwestie van de persratten geen voer te geven
en geen commotie te maken vlak voor cruciale weken....
Was al op voorhand afgesproken.. Sponser verplichtingen denk ik dan...
Moet kunnen, thuis ik een hoekje kruipen heeft ook weinig zin.
South Lane Crew.

Offline tappi

  • Leden
  • Berichten: 746
  • South Lane Crew
Re: Speeldag 29: 04/03/2017 20:00u : Essevee - KVC Westerlo
« Reactie #58 Gepost op: maart 05, 2017, 03:22:19 am »
Zwakke vertoning vandaag. Had na de 5-0 pandoering van vorig weekend toch een reactie verwacht op het veld. Bleef dus ook uit... Ik hoop nog steeds dat ze zand in de ogen proberen te strooien van onze tegenstander voor de wedstrijd op 18/03. Maar ik begin daar toch minder en minder van overtuigd te geraken. Soit volgende week en op 18/03 hopelijk beter.

Oja, kleine opmerking: Dat er zo nu en dan eens bier gemorst wordt in de staantribune, tot daar aan toe.
Maar effectief met braadworsten beginnen gooien, vind ik echt beneden alle peil. Zelfde met die bekers die om de 5 stappen op het plein vliegen als we achter staan. Ronduit zielig. Niemand steekt er iets mee in zijn zakken door een bekertje op het terrein te gooien of door een braadworst door de tribune te jagen. In tegendeel... Zorgt alleen maar voor wrevel onder onze eigen supporters.
No pain, no gain.

Offline Vossie

  • Leden
  • Berichten: 436
Re: Speeldag 29: 04/03/2017 20:00u : Essevee - KVC Westerlo
« Reactie #59 Gepost op: maart 05, 2017, 07:20:01 am »
Zwakke vertoning vandaag. Had na de 5-0 pandoering van vorig weekend toch een reactie verwacht op het veld. Bleef dus ook uit... Ik hoop nog steeds dat ze zand in de ogen proberen te strooien van onze tegenstander voor de wedstrijd op 18/03. Maar ik begin daar toch minder en minder van overtuigd te geraken. Soit volgende week en op 18/03 hopelijk beter.

Oja, kleine opmerking: Dat er zo nu en dan eens bier gemorst wordt in de staantribune, tot daar aan toe.
Maar effectief met braadworsten beginnen gooien, vind ik echt beneden alle peil. Zelfde met die bekers die om de 5 stappen op het plein vliegen als we achter staan. Ronduit zielig. Niemand steekt er iets mee in zijn zakken door een bekertje op het terrein te gooien of door een braadworst door de tribune te jagen. In tegendeel... Zorgt alleen maar voor wrevel onder onze eigen supporters.

Steward is op het einde van de match bij die gasten geweest die met bier smeten. Het waren een groepje dertigers die ik nog nooit gezien heb in het Regenboogstadion. Volgens mij zagen het er Hollanders uit (vriendjes van M?hren?) die dus duidelijk niet tegen echt bier kunnen en er dan maar mee moeten gooien.