Auteur Topic: Speeldag 03 : 17/04/2017 14:30u : Essevee - Club Brugge  (gelezen 17505 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Zigzag

  • Global Moderator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 4.657
  • Essevee!
Re: Speeldag 03 : 17/04/2017 14:30u : Essevee - Club Brugge
« Reactie #100 Gepost op: april 19, 2017, 12:09:22 pm »
je moet echt ne keer met u familie naar het regenboogstadion komen,

Ik versta wel dat niet iedereen iedere match naar het stadion komt hoor. Zo'n bekerfinale is een gebeurtenis op zich he. Dat fandorp, die vlagskes, die sfeer...

Offline Vidmar

  • Leden
  • Berichten: 1.748
Re: Speeldag 03 : 17/04/2017 14:30u : Essevee - Club Brugge
« Reactie #101 Gepost op: april 19, 2017, 12:16:52 pm »
Balboa maakt, in mijn ogen, altijd een heel juiste analyse van de wedstrijd.

Dat het vaak cru geschreven is, volledig akkoord. Dat is zijn schrijfstijl. Al schrijf ik liever met wat meer respect over onze spelers. Maar daarom is de analyse niet minder juist.

Om maar ??n voorbeeld te nemen:
Het klopt toch dat Kaya, Leye en Lepoint weinig tot geen snelheid bezitten?
Dat deze heren w?l andere kwaliteiten hebben, is zeker juist.

Offline essevee1972

  • Leden
  • Berichten: 1.157
  • Essevee!
Re: Speeldag 03 : 17/04/2017 14:30u : Essevee - Club Brugge
« Reactie #102 Gepost op: april 19, 2017, 12:24:45 pm »
Balboa maakt, in mijn ogen, altijd een heel juiste analyse van de wedstrijd.

Dat het vaak cru geschreven is, volledig akkoord. Dat is zijn schrijfstijl. Al schrijf ik liever met wat meer respect over onze spelers. Maar daarom is de analyse niet minder juist.

Om maar ??n voorbeeld te nemen:
Het klopt toch dat Kaya, Leye en Lepoint weinig tot geen snelheid bezitten?
Dat deze heren w?l andere kwaliteiten hebben, is zeker juist.

We zijn er.

Het gaat over een minimum aan respect (tov de spelers, trainers en bestuursleden die ons andermaal zo'n prachtig seizoen bezorgen).

Zoals ik zei, in zo'n seizoen verwacht je lof, positieve reacties, nuances als het wat minder is, opbouwende kritiek. Maar neen, Lepoint kan niks en Dury is heel slecht bezig... Komaan zeg.

Offline Patje

  • Leden
  • Berichten: 1.738
  • Essevee!
Re: Speeldag 03 : 17/04/2017 14:30u : Essevee - Club Brugge
« Reactie #103 Gepost op: april 19, 2017, 12:50:35 pm »
Balboa maakt, in mijn ogen, altijd een heel juiste analyse van de wedstrijd.

Dat het vaak cru geschreven is, volledig akkoord. Dat is zijn schrijfstijl. Al schrijf ik liever met wat meer respect over onze spelers. Maar daarom is de analyse niet minder juist.

Om maar ??n voorbeeld te nemen:
Het klopt toch dat Kaya, Leye en Lepoint weinig tot geen snelheid bezitten?
Dat deze heren w?l andere kwaliteiten hebben, is zeker juist.

Dat hij een aantal correcte zaken schrijft weet ik ook.
Alleen : lees eens zijn reactie na de match van maandag. Dat is geen analyse, dat is afbraakwerk tout court. Daarom ook dat er reacties op komen.

Offline balboa

  • Leden
  • Berichten: 2.729
Re: Speeldag 03 : 17/04/2017 14:30u : Essevee - Club Brugge
« Reactie #104 Gepost op: april 19, 2017, 12:59:32 pm »
Dat ik afbraakwerk doe op Lepoint, ga ik zelfs mee akkoord.
Ik ben het dan ook beu. Echt beu dat ik me zo moet irriteren aan iemand. Ik ga zelfs nog beginnen wenen om De Ridder denk ik.
Als je ziet wat hier in het verleden rondgelopen heeft op de 10...
Ik mag er niet aan d?nken dat die volgend seizoen weer vaste man is. Dan gaan we lachen hoor in Europa. En in Belgi? trouwens ook, want nu camoufleert Lerager veel qua verdedigend werk. We gaan wenen als onzen Deen weg is volgend jaar. Onze belangrijkste man.

Dury breek ik niet af he.
Ik zeg dat hij niet aan al te beste weken bezig is. Dat is mijn mening, anderen mogen daarmee akkoord zijn of niet.
Het is een vakman, en ik zie patronen, de driehoekjes zijn terug, korte combinaties over de grond.
Maar Coopman niet opstellen in Bekerfinale en weigeren te opteren om aanvallend iets leuker in elkaar te knutselen, daar mag ik toch iets van zeggen.

Sommigen nemen net iets te veel aanstoot altijd als ze nog maar mijn naam zien verschijnen.
Zoals Vidmar stelt, het is mijn schrijfstijl.
Misschien iets met de overdrijving altijd, maar dat komt misschien ook dat ik dan mensen zelfs in real life hoor zeggen dat Lepoint een goede wedstrijd speelde maandag, ja sorry, dan zakt mijn broek af hoor.  ;)

Offline essevee1972

  • Leden
  • Berichten: 1.157
  • Essevee!
Re: Speeldag 03 : 17/04/2017 14:30u : Essevee - Club Brugge
« Reactie #105 Gepost op: april 19, 2017, 01:03:49 pm »
Zoals Vidmar stelt, het is mijn schrijfstijl.

Mooi geprobeerd, maar dat is het natuurlijk niet. Het is niet dat je berichten te kort of te lang zijn. Het gaat erover dat je v??l en v??l te negatief bent. Het is nooit eens opbouwend, nooit genuanceerd, altijd keihard, op de man, los erover tot in het belachelijke ("we zien al een heel jaar niks" en andere onzin). Heb jij eigenlijk plezier aan Zulte Waregem supporter zijn?

Offline Zigzag

  • Global Moderator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 4.657
  • Essevee!
Re: Speeldag 03 : 17/04/2017 14:30u : Essevee - Club Brugge
« Reactie #106 Gepost op: april 19, 2017, 02:21:24 pm »
Zoals Vidmar stelt, het is mijn schrijfstijl.

Mooi geprobeerd, maar dat is het natuurlijk niet. Het is niet dat je berichten te kort of te lang zijn. Het gaat erover dat je v??l en v??l te negatief bent. Het is nooit eens opbouwend, nooit genuanceerd, altijd keihard, op de man, los erover tot in het belachelijke ("we zien al een heel jaar niks" en andere onzin). Heb jij eigenlijk plezier aan Zulte Waregem supporter zijn?

Kijk, iedereen kijkt op zijn eigen manier naar de voetbal.
Mensen zijn soms heel kritisch over het spel, mensen zijn soms heel lyrisch over het spel. Iedereen vindt van zichzelf dat hij gelijk heeft.

Moet dan iemand die (soms te) kritisch is dan telkens direct zo aangevallen worden als non-supporter, successupporter ofzo? Neen.

Moet iemand die (soms te) lyrisch is over spel, direct belachelijk gemaakt woorden? Ook neen.

Kijk, iedereen mag zijn eigen mening hebben. De een is positief en content de ander ziet verbeteringen aan het spel. Maar val toch telkens niet de persoon aan aub. Schrijf je mening over wat je vond van de match. Positieve en/of negatieve punten. Maar aan beide groepen val niet altijd in hetzelfde liedje 'we zijn aan superseizoen bezig' 'je bent geen echte supporter' ofzo
Of breek niet enkel spelers af maar benadruk ook wat je goed vond aan de match ofzo.

Ikzelf ben ook (redelijk) kritisch. En (ik zeg dat van mezelf) geen fan van Lepoint.
Maar dat wil totaal niet zeggen dat ik niet geniet van een match van ons he.

Offline essevee1972

  • Leden
  • Berichten: 1.157
  • Essevee!
Re: Speeldag 03 : 17/04/2017 14:30u : Essevee - Club Brugge
« Reactie #107 Gepost op: april 19, 2017, 02:46:08 pm »
Ok?, maakt allemaal niet zoveel uit hoor, het is gewoon nogal onaangenaam om het forum te lezen (zeker in zo'n topseizoen). Zal het proberen te negeren. Uiteindelijk is zo iemand zelf de grote verliezer natuurlijk, als je niks dan ergernis overhoudt aan zo'n eigenlijk best leuke wedstrijd.

Offline ivantje

  • Leden
  • Berichten: 614
Re: Speeldag 03 : 17/04/2017 14:30u : Essevee - Club Brugge
« Reactie #108 Gepost op: april 19, 2017, 08:29:54 pm »
Misschien zit er wel een diepere gedachte achter het feit dat Coopman niet op de plaats van Lepoint mag spelen.
Stel dat dat hij daar de pannen van het dak speelt, dan wordt hij wel onhaalbaar voor ons.

Offline belli

  • Leden
  • Berichten: 3.767
Re: Speeldag 03 : 17/04/2017 14:30u : Essevee - Club Brugge
« Reactie #109 Gepost op: april 19, 2017, 11:44:15 pm »
Is simpel.Omdat dury in n match zoals tegen club op die plaats iemand wil hebben die duelkracht en lengte heeft.leye kan het moeilijk allemaal alleen doen voorin tegen club.soit,ipv het glas half leeg te zien zie ik het liever halfvol en is het aangenaam om dalsgaard bezig te zien de laatste wedstrijden...Joske mocht veel tegen zijn zin verdedigen...