Auteur Topic: Speeldag 02 : 07/04/2017 20:30u : KV Oostende - Essevee  (gelezen 12839 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline balboa

  • Leden
  • Berichten: 2.729
Re: Speeldag 02 : 07/04/2017 20:30u : KV Oostende - Essevee
« Reactie #60 Gepost op: april 08, 2017, 12:59:00 pm »
Die afgekeurde goal wil niet zeggen dat het dan per se 0-2 wordt h?... EN Meit? moet altijd rood krijgen. Dus klagen over ref vind ik niet terecht..
Inderdaad, akkoord.
Ik zag deze morgen dat die Titeca al weer wat op Facebook had gezet over de ref. Calimero.

Muhren werd afgevlagd bij 0-0. De 0-1 volgde dan toch. Hoeven dus geen nadruk te leggen op de fout van die grensrechter. Of grensrechtertje, leek wel een 14-jarig schoolkind.

Dat het nog 1-1 werd hebben ze volledig aan zichzelf te danken.

Offline mogul

  • Leden
  • Berichten: 7.678
Re: Speeldag 02 : 07/04/2017 20:30u : KV Oostende - Essevee
« Reactie #61 Gepost op: april 08, 2017, 01:18:35 pm »
 Ben het niet eens met de kritiek op Hamalainen,Berrier was zijn man niet (er stond wel degelijk een speler van KVO waar Hamalainen op verdedigde)hij kan ze niet alle 2 voor zijn rekening houden,nee,Lerager moest op Berrier staan (staat op 3meter)was niet aan het opletten,maar ik neem het hem niet kwalijk, liep de longen uit zijn lijf.
Hamalainen speelt een meer dan fantastisch seizoen, is van levensbelang voor onze ploeg,en ja,tegen Andelecht moest hij harder zijn tegen Tielemans bij die zijn goal,maar gisteren speelde Hamalainen een heel goeie wedstrijd en treft hij absoluut geen schuld bij de goal van Berrier!!
Het enige wat Dury wel moest doen is nog een vervanging doen in minuut 89-90 zoals GVA opmerkt! 

Offline Patje

  • Leden
  • Berichten: 1.738
  • Essevee!
Re: Speeldag 02 : 07/04/2017 20:30u : KV Oostende - Essevee
« Reactie #62 Gepost op: april 08, 2017, 01:27:11 pm »
Ben het niet eens met de kritiek op Hamalainen,Berrier was zijn man niet (er stond wel degelijk een speler van KVO waar Hamalainen op verdedigde)hij kan ze niet alle 2 voor zijn rekening houden,nee,Lerager moest op Berrier staan (staat op 3meter)was niet aan het opletten,maar ik neem het hem niet kwalijk, liep de longen uit zijn lijf.
Hamalainen speelt een meer dan fantastisch seizoen, is van levensbelang voor onze ploeg,en ja,tegen Andelecht moest hij harder zijn tegen Tielemans bij die zijn goal,maar gisteren speelde Hamalainen een heel goeie wedstrijd en treft hij absoluut geen schuld bij de goal van Berrier!!
Het enige wat Dury wel moest doen is nog een vervanging doen in minuut 89-90 zoals GVA opmerkt!

In de laatste minuten van een match en zeker als de ploeg op achterstand alles of niet speelt staat er wel eens een speler ongedekt. Dat was ook zo met Gueye tegen Anderlecht toen hij de bovenkant van de lat trof. De afwerking van Berrier was ook top.
Positief aan de PO's tot nu toe is dat waar we een paar maanden geleden klaagden dat we geen bank hadden spelers als Dalsgaard, Marrone, Coopman, Gueye en Muhren al bewezen hun mannetje te kunnen staan, de ene al meer dan de andere. Hopelijk krijgen Madu, Ankersen en Bala ook nog kansen.

Offline bullseye

  • Leden
  • Berichten: 1.841
Re: Speeldag 02 : 07/04/2017 20:30u : KV Oostende - Essevee
« Reactie #63 Gepost op: april 08, 2017, 01:36:19 pm »
Ik breek Hama zijn seizoen niet af. Integendeel. Heel goed seizoen. Maar je moet de gevaarlijkste man oppikken... Hij gaat in de fout punt. Kost punten in PO1. Is daarom zijn seizoen slecht neen.

Offline essevee007

  • Leden
  • Berichten: 3.155
Re: Speeldag 02 : 07/04/2017 20:30u : KV Oostende - Essevee
« Reactie #64 Gepost op: april 08, 2017, 04:07:13 pm »
Goede match gezien en de neutrale kijker vast en zeker ook.  Reclame voor po1.  Toch een dikke vloek na die 1-1 in minuut 91.  We krijgen niet wat we verdienen en dat is 4 op 6.  Winst op Oostende was juist en een draw tegen anderlecht.  Brugge moet eraan nu.

Offline belli

  • Leden
  • Berichten: 3.767
Re: Speeldag 02 : 07/04/2017 20:30u : KV Oostende - Essevee
« Reactie #65 Gepost op: april 08, 2017, 05:35:50 pm »
Was idd weer reclame voor voetbal...Een mysterie dat het maar 1-1 was.
Ik begrijp niet hoe die lijnrechter zo in de fout kan gaan want hij stond op de lijn. Eens goed om met Coopman,muhren,marrone te starten.ivm de kritiek op Leye...Heb hem bij counter van KVO s zien terug lopen...Niet iedereen zou dat doen.Bij de tegengoal...Ja,hamalainen moest misschien meer naar binnen staan....Maar hij kon van spelers als n Kaya ook wel meer hulp gekregen hebben...Kaya staat bij doelpunt verdomme kweet niet hoe ver naar buiten niks te doen....Ja,dan moet hamalainen wel kiezen...

Offline Zigzag

  • Global Moderator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 4.657
  • Essevee!
Re: Speeldag 02 : 07/04/2017 20:30u : KV Oostende - Essevee
« Reactie #66 Gepost op: april 08, 2017, 06:05:17 pm »
Was idd weer reclame voor voetbal...Een mysterie dat het maar 1-1 was.
Ik begrijp niet hoe die lijnrechter zo in de fout kan gaan want hij stond op de lijn. Eens goed om met Coopman,muhren,marrone te starten.ivm de kritiek op Leye...Heb hem bij counter van KVO s zien terug lopen...Niet iedereen zou dat doen.Bij de tegengoal...Ja,hamalainen moest misschien meer naar binnen staan....Maar hij kon van spelers als n Kaya ook wel meer hulp gekregen hebben...Kaya staat bij doelpunt verdomme kweet niet hoe ver naar buiten niks te doen....Ja,dan moet hamalainen wel kiezen...

Dus Kaya moet bij balbezit van de CV van KVO op de andere flank nota bene al in onze 16m de nr 10 van kvo dekken?

Offline Goesse

  • Leden
  • Berichten: 1.431
Re: Speeldag 02 : 07/04/2017 20:30u : KV Oostende - Essevee
« Reactie #67 Gepost op: april 08, 2017, 06:43:59 pm »
Dat die Lepoint zit te verkondigen tegen de pers dat Marrone enkel speelt om relatie met Juventus positief te houden kan er bij mij niet in.
Lepoint is absoluut een schim van zichzelf de vorige seizoenen, kan echt niet meer mee tegen de topploegen.

Als je dan Marrone ziet spelen ...

Offline balboa

  • Leden
  • Berichten: 2.729
Re: Speeldag 02 : 07/04/2017 20:30u : KV Oostende - Essevee
« Reactie #68 Gepost op: april 08, 2017, 07:03:52 pm »
Het enige wat Dury wel moest doen is nog een vervanging doen in minuut 89-90 zoals GVA opmerkt!
Dat juich ik dan weer juist toe, dat dat soort dingen niet gedaan worden.

Het getuigt van een totaal gebrek aan respect richting een profvoetballer om hem in de 90e minuut in te brengen, 3 stapjes op het veld te laten zetten en dan fluit de scheids af.
Als je nog maar een beetje zelfrespect hebt als voetballer/mens weiger je ook gewoon in te vallen in de slotfase.
Ik zou het bijvoorbeeld nooit doen, spelers inbrengen in de 90e minuut.
Ik snap daar ook nooit iets van, als spelers na de 85e minuut worden ingebracht als er geen blessures mee gemoeid zijn.

Offline mogul

  • Leden
  • Berichten: 7.678
Re: Speeldag 02 : 07/04/2017 20:30u : KV Oostende - Essevee
« Reactie #69 Gepost op: april 09, 2017, 09:13:34 am »
Heeft niks te maken met respect, het is zoals GVA zegt,jijzelf zegt dat je het zag aankomen dat KVO nog ging scoren, en dat klopt.  Dan breng je een speler in om die flow die KVO nog had te doorbreken, is een tactische zet en het zijn inderdaad profvoetballers,die dankzij die wissel bijdragen aan een overwinning en winstpremie!  Moest Leye weigeren om de laatste minuut in te vallen dan zou jij Leye met de grond gelijkmaken (teveel ego en nog wat slap gezever).  Dury begint met een Coopman en Marrone een Muhren en een Leye op de flank en dat werkte de eerste 20 minuten heel goed,moeten dan altijd scoren,dus ik zie niet in waarom je dan terug kritiek geeft op de ploeg opstelling.   Jijzelf bewierookte KVO(terecht!)enkele maanden terug dat zij spelers hadden die zoveel beter waren dan de onze,maar na drie confrontaties met die superploeg winnen wij de beker,waren we thuis beter en uit winnen we niet maar verdienden het wel.

Offline Svarrogh

  • Leden
  • Berichten: 1.806
Re: Speeldag 02 : 07/04/2017 20:30u : KV Oostende - Essevee
« Reactie #70 Gepost op: april 09, 2017, 10:28:39 am »
Laten we de gulden middenweg opzoeken in deze discussie  :)

Een speler inbrengen in minuut 89, daar heb ik ook de pest aan, zeker als de match gespeeld is.
Tegen Oostende had Dury het mss wel moeten doen. Je zag dat tegendoelpunt idd van mijlenver aankomen, de match even 'tactisch' stil leggen voor een vervanging had het tegendoelpunt misschien vermeden. Wie zal het zeggen..

Zure late tegengoal, maar eigelijk toch ook content dat de miljoenenploeg van Coucke er maar niet in slaagt om te winnen van ons  8)

Offline fozie

  • Leden
  • Berichten: 1.843
  • Mr Gold
Re: Speeldag 02 : 07/04/2017 20:30u : KV Oostende - Essevee
« Reactie #71 Gepost op: april 09, 2017, 12:09:17 pm »
Laten we de gulden middenweg opzoeken in deze discussie  :)

Een speler inbrengen in minuut 89, daar heb ik ook de pest aan, zeker als de match gespeeld is.
Tegen Oostende had Dury het mss wel moeten doen. Je zag dat tegendoelpunt idd van mijlenver aankomen, de match even 'tactisch' stil leggen voor een vervanging had het tegendoelpunt misschien vermeden. Wie zal het zeggen..

Zure late tegengoal, maar eigelijk toch ook content dat de miljoenenploeg van Coucke er maar niet in slaagt om te winnen van ons  8)
Hier kan ik mij in vinden.

Offline pamfluit

  • Leden
  • Berichten: 1.601
Re: Speeldag 02 : 07/04/2017 20:30u : KV Oostende - Essevee
« Reactie #72 Gepost op: april 09, 2017, 09:05:26 pm »
Goeie match, jammer van het puntenverlies

Meit? was voor mij alweer de zwakste man. Veel te veel dom balverlies in de opbouw wat echt niet mag...

Trouwens wat ik me ook afvraag is dat niemand hier over de positie van Meit? (onze 6) praat bij het tegendoelpunt. Die staat voorin als diepste man. En ik maar denken dat je het centrum moet dicht houden.
(Hamalainen gaat ook niet voluit net als vorige week op Anderlecht bij de 2 goals)

Offline balboa

  • Leden
  • Berichten: 2.729
Re: Speeldag 02 : 07/04/2017 20:30u : KV Oostende - Essevee
« Reactie #73 Gepost op: april 09, 2017, 09:15:09 pm »
Moest Leye weigeren om de laatste minuut in te vallen dan zou jij Leye met de grond gelijkmaken (teveel ego en nog wat slap gezever).
Dat kan al niet. Want zelfs als Leye een 3 dubbele beenbreuk heeft, staat die nog met krukken in de basis.  ;)
Nee serieus, een man met de stand van Leye kan zich dat ook permitteren om dat te weigeren. En mo?t dat ook gewoon weigeren. Je laat je niet zo voor lul zetten.
Wat je nu bijvoorbeeld wel bij Deschacht ziet. Weiler brengt die steevast 3 minuten voor tijd in. Dat je dat toelaat, Deschacht zijnde.  ;D
Jijzelf bewierookte KVO(terecht!)enkele maanden terug dat zij spelers hadden die zoveel beter waren dan de onze,maar na drie confrontaties met die superploeg winnen wij de beker,waren we thuis beter en uit winnen we niet maar verdienden het wel.
Idd. Over de 3 competitiewedstrijden gezien vond ik Zulte Waregem de betere ploeg. Op de een of andere manier is Essevee een ploeg die Oostende niet ligt.
Puur naar individuele kwaliteiten heeft Oostende betere spelers ja. Vooral aanvallend dan. Want hun verdedigend compartiment is zeker niet beter, absoluut niet. Daar staat ook maar gewoon Bruno Godeau in de verdediging en Vandendriessche ervoor. Die zouden hier nooit basis zijn.

Offline svennay

  • Global Moderator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 5.249
  • Essevee!
Re: Speeldag 02 : 07/04/2017 20:30u : KV Oostende - Essevee
« Reactie #74 Gepost op: april 10, 2017, 12:46:15 pm »
Via Joost M. uit Het Laatste Nieuws
10 april 2017