Auteur Topic: Speeldag 02 : 07/04/2017 20:30u : KV Oostende - Essevee  (gelezen 12837 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Patje

  • Leden
  • Berichten: 1.738
  • Essevee!
Re: Speeldag 02 : 07/04/2017 20:30u : KV Oostende - Essevee
« Reactie #40 Gepost op: april 07, 2017, 10:38:47 pm »
Eerste 20 minuten niet kunnen zien.
Hoor ik op de radio Vandenbempt opeens zeggen: "Leye staat op links, Muhren in de spits."

Leye staat w??r ?  ;D

Had al geen zin meer om te kijken moet ik zeggen.
En ja hoor, w?t heb ik me ge?rgerd aan hem op die beide flanken in die eerste helft. Dat kan toch niet meer. Staat, ja st??t, loopt geen meter, als een oude man en wordt afgetroefd in de duels door godbetert Bruno Godeau.

Hoe kan je je nu als trainer serieus nemen als je Leye op een flank plaatst? Slaat h?-le-maal nergens op. Dit zijn dingen voor mij, echt, daar kan ik met mijn verstand niet bij.
Omdat hij vorige week eens een voorzet vanop links gegeven heeft? Serieus? D??rom?  :P
En wat voor lulletjes rozewater ben je wel niet als assistent als je daar niet tegenin gaat?
Francky maakt zich tot op de dag van vandaag nog altijd wijs dat Vetokele de 3 aanvallende posities aankan terwijl dat gewoon een zuivere centrale spits is.
Hij vergelijkt hem dan ook nog eens met Luis Suarez "want die kan ook links, rechts en centraal spelen".  :D
Zolang ik al naar voetbal kijk, staat Luis Suarez diep in de punt, maar soit.

Komaan. Toch gewoon Leye in de punt.
En haal Meit? er ook maar eens van hoor. Daar staan geen straffen op.
Lerager en Marrone voor de verdediging, Coopman op 10, Cordaro op rechts. Iedereen gewoon op zijn normale positie.

En dit is helemaal niet anti-Leye bedoeld. Helemaal niet. Maar dit moet je gewoon die man zelf ook niet aandoen. Het is geen gezicht.

Leye speelde bij Gent en Standard ook op de flank hoor, zo uitzonderlijk is dat niet.
Redelijke match van Essevee, eerste kwartier kansen op 0-1 daarna KVO baas.
Prachtige goal van Dalsgaard. Bij 1-1 staat weer niemand bij Berrier. Wel juiste uitslag.

Offline koenie69

  • Leden
  • Berichten: 1.606
Re: Speeldag 02 : 07/04/2017 20:30u : KV Oostende - Essevee
« Reactie #41 Gepost op: april 07, 2017, 10:43:26 pm »
Eerste 20 minuten niet kunnen zien.
Hoor ik op de radio Vandenbempt opeens zeggen: "Leye staat op links, Muhren in de spits."

Leye staat w??r ?  ;D

Had al geen zin meer om te kijken moet ik zeggen.
En ja hoor, w?t heb ik me ge?rgerd aan hem op die beide flanken in die eerste helft. Dat kan toch niet meer. Staat, ja st??t, loopt geen meter, als een oude man en wordt afgetroefd in de duels door godbetert Bruno Godeau.

Hoe kan je je nu als trainer serieus nemen als je Leye op een flank plaatst? Slaat h?-le-maal nergens op. Dit zijn dingen voor mij, echt, daar kan ik met mijn verstand niet bij.
Omdat hij vorige week eens een voorzet vanop links gegeven heeft? Serieus? D??rom?  :P
En wat voor lulletjes rozewater ben je wel niet als assistent als je daar niet tegenin gaat?
Francky maakt zich tot op de dag van vandaag nog altijd wijs dat Vetokele de 3 aanvallende posities aankan terwijl dat gewoon een zuivere centrale spits is.
Hij vergelijkt hem dan ook nog eens met Luis Suarez "want die kan ook links, rechts en centraal spelen".  :D
Zolang ik al naar voetbal kijk, staat Luis Suarez diep in de punt, maar soit.

Komaan. Toch gewoon Leye in de punt.
En haal Meit? er ook maar eens van hoor. Daar staan geen straffen op.
Lerager en Marrone voor de verdediging, Coopman op 10, Cordaro op rechts. Iedereen gewoon op zijn normale positie.

En dit is helemaal niet anti-Leye bedoeld. Helemaal niet. Maar dit moet je gewoon die man zelf ook niet aandoen. Het is geen gezicht.

Leye speelde bij Gent en Standard ook op de flank hoor, zo uitzonderlijk is dat niet.
Redelijke match van Essevee, eerste kwartier kansen op 0-1 daarna KVO baas.
Prachtige goal van Dalsgaard. Bij 1-1 staat weer niemand bij Berrier. Wel juiste uitslag.

bij gent en standard is wel al een tijdje geleden h?!
nu loopt hij precies achteruit.
hoe kun je nu een match winnen op de counter met al die trage slakken voorin (leye en lepoint)

Offline Patje

  • Leden
  • Berichten: 1.738
  • Essevee!
Re: Speeldag 02 : 07/04/2017 20:30u : KV Oostende - Essevee
« Reactie #42 Gepost op: april 07, 2017, 10:54:04 pm »
Eerste 20 minuten niet kunnen zien.
Hoor ik op de radio Vandenbempt opeens zeggen: "Leye staat op links, Muhren in de spits."

Leye staat w??r ?  ;D

Had al geen zin meer om te kijken moet ik zeggen.
En ja hoor, w?t heb ik me ge?rgerd aan hem op die beide flanken in die eerste helft. Dat kan toch niet meer. Staat, ja st??t, loopt geen meter, als een oude man en wordt afgetroefd in de duels door godbetert Bruno Godeau.

Hoe kan je je nu als trainer serieus nemen als je Leye op een flank plaatst? Slaat h?-le-maal nergens op. Dit zijn dingen voor mij, echt, daar kan ik met mijn verstand niet bij.
Omdat hij vorige week eens een voorzet vanop links gegeven heeft? Serieus? D??rom?  :P
En wat voor lulletjes rozewater ben je wel niet als assistent als je daar niet tegenin gaat?
Francky maakt zich tot op de dag van vandaag nog altijd wijs dat Vetokele de 3 aanvallende posities aankan terwijl dat gewoon een zuivere centrale spits is.
Hij vergelijkt hem dan ook nog eens met Luis Suarez "want die kan ook links, rechts en centraal spelen".  :D
Zolang ik al naar voetbal kijk, staat Luis Suarez diep in de punt, maar soit.

Komaan. Toch gewoon Leye in de punt.
En haal Meit? er ook maar eens van hoor. Daar staan geen straffen op.
Lerager en Marrone voor de verdediging, Coopman op 10, Cordaro op rechts. Iedereen gewoon op zijn normale positie.

En dit is helemaal niet anti-Leye bedoeld. Helemaal niet. Maar dit moet je gewoon die man zelf ook niet aandoen. Het is geen gezicht.

Leye speelde bij Gent en Standard ook op de flank hoor, zo uitzonderlijk is dat niet.
Redelijke match van Essevee, eerste kwartier kansen op 0-1 daarna KVO baas.
Prachtige goal van Dalsgaard. Bij 1-1 staat weer niemand bij Berrier. Wel juiste uitslag.

bij gent en standard is wel al een tijdje geleden h?!
nu loopt hij precies achteruit.
hoe kun je nu een match winnen op de counter met al die trage slakken voorin (leye en lepoint)

Het stond 0-1 tot in minuut 91..... Berrier stond moederziel alleen om binnen te koppen en dat is volgens u die alleen op het forum komt als ze niet winnen natuurlijk de fout van Leye en Lepoint....

Offline mogul

  • Leden
  • Berichten: 7.678
Re: Speeldag 02 : 07/04/2017 20:30u : KV Oostende - Essevee
« Reactie #43 Gepost op: april 07, 2017, 11:07:03 pm »
Komaan gasten, dit was een goeie tot heel goeie match,eerst wij heel sterk daarna Oostende met een beresterke Berrier vol energie.  De tweede helft waren wij baas, hoe die lijnrechter dat niet ziet dat Muhren niet off-side staat, onbegrijpelijk.  Wij moeten altijd die 3 punten binnenhalen, Berrier zo vrij laten(normaal moest Lerager op hem staan, maar die gast zat overal, die voorzet mag er ook niet komen, we waren te laks na de 0-1,Oostende was dood, effkes doorduwen en we konden die gasten echt wel volledig dood doen, goeie les voor het vervolg van de play-offs).
Dalsgaard was weeral heel goed, niet alleen die goal, ook in verdediging was hij goed,ook Steppe speelde goed.
Coopman toonde de eerste helft weer zijn klasse,Marrone ook,Leye was zeker niet slecht, had wel last van zijn masker,normaal gezien moeten we nu 3 punten meer hebben en stonden we aan de leiding!
Ik ben heel tevreden over de inzet van de spelers, ik hoop dat ze dit iedere match kunnen tonen, ook eens tegen Club Brugge!! 
Jammer van die late goal, maar ik ben trots op het voetbal dat we brengen.

Offline JSPR_G

  • Leden
  • Berichten: 1.576
Re: Speeldag 02 : 07/04/2017 20:30u : KV Oostende - Essevee
« Reactie #44 Gepost op: april 07, 2017, 11:12:24 pm »
Coopman toonde de eerste helft weer zijn klasse,Marrone ook,Leye was zeker niet slecht, had wel last van zijn masker,normaal gezien moeten we nu 3 punten meer hebben en stonden we aan de leiding!
Dat vind ik dan ook vrij onbegrijpelijk. We hebben (als we eerlijk toegeven) niets meer te winnen of te verliezen in PO1, waarom dan toch nog 90 minuten spelen met een Leye die een gebroken neus heeft en duidelijk nog veel last had ermee?
Voor de rest vond ik het een heerlijke match, de flank Coopman - Dalsgaard was in aanvallend opzicht echt genieten.
Spijtig dat Steppe de nul uiteindelijk niet kon houden, want het was hem wel gegund. Enkele zeer knappe saves gedaan vandaag. Iemand zei hier deze week dat hij geen reflexen heeft, vandaag bewees hij het tegendeel.

Offline isidoor

  • Leden
  • Berichten: 2.471
  • Essevee!
Re: Speeldag 02 : 07/04/2017 20:30u : KV Oostende - Essevee
« Reactie #45 Gepost op: april 07, 2017, 11:12:27 pm »
In een eerder bericht schreef ik dat ik Steppe geen goede keeper vond. Maar na wat ik deze match van hem zag, moet ik mijn mening volledig herzien. Hij was vandaag grote klasse, met enkele wereldsaves !
Dat we hier twee punten verliezen, komt volgens mij doordat we de laatste drie minuten het verzaakt hebben om volwassen te spelen. Dit wil zeggen de bal in de ploeg houden. Dikwijls de bal terug naar de keeper spelen. Deze wint wat tijd. Dan de bal eens geven aan de speler aan de andere kant. Pas geven aan een vrije speler. Deze geeft de bal terug aan de keeper enz. Drie minuten lang, en we winnen deze wedstrijd. Maar wat doen we ? Bij het uitverdedigen de bal direct terug aan de tegenstander geven. Ja, dat is om problemen vragen. Hier zie je dan ook dat we een speler als De Fauw missen.
Maar niet getreurd, we hebben aan gans Vlaanderen kunnen laten zien, dat wij en ook Oostende heel leuk kunnen voetballen en een terechte plaats verdienen in deze PO1

Offline Patje

  • Leden
  • Berichten: 1.738
  • Essevee!
Re: Speeldag 02 : 07/04/2017 20:30u : KV Oostende - Essevee
« Reactie #46 Gepost op: april 07, 2017, 11:17:09 pm »
Komaan gasten, dit was een goeie tot heel goeie match,eerst wij heel sterk daarna Oostende met een beresterke Berrier vol energie.  De tweede helft waren wij baas, hoe die lijnrechter dat niet ziet dat Muhren niet off-side staat, onbegrijpelijk.  Wij moeten altijd die 3 punten binnenhalen, Berrier zo vrij laten(normaal moest Lerager op hem staan, maar die gast zat overal, die voorzet mag er ook niet komen, we waren te laks na de 0-1,Oostende was dood, effkes doorduwen en we konden die gasten echt wel volledig dood doen, goeie les voor het vervolg van de play-offs).
Dalsgaard was weeral heel goed, niet alleen die goal, ook in verdediging was hij goed,ook Steppe speelde goed.
Coopman toonde de eerste helft weer zijn klasse,Marrone ook,Leye was zeker niet slecht, had wel last van zijn masker,normaal gezien moeten we nu 3 punten meer hebben en stonden we aan de leiding!
Ik ben heel tevreden over de inzet van de spelers, ik hoop dat ze dit iedere match kunnen tonen, ook eens tegen Club Brugge!! 
Jammer van die late goal, maar ik ben trots op het voetbal dat we brengen.
Ik vond dat ook maar voor sommigen is het nooit goed. Al blijft die dekkingsfout op Berrier onvergeeflijk. 

Offline mogul

  • Leden
  • Berichten: 7.678
Re: Speeldag 02 : 07/04/2017 20:30u : KV Oostende - Essevee
« Reactie #47 Gepost op: april 07, 2017, 11:30:44 pm »
Komaan gasten, dit was een goeie tot heel goeie match,eerst wij heel sterk daarna Oostende met een beresterke Berrier vol energie.  De tweede helft waren wij baas, hoe die lijnrechter dat niet ziet dat Muhren niet off-side staat, onbegrijpelijk.  Wij moeten altijd die 3 punten binnenhalen, Berrier zo vrij laten(normaal moest Lerager op hem staan, maar die gast zat overal, die voorzet mag er ook niet komen, we waren te laks na de 0-1,Oostende was dood, effkes doorduwen en we konden die gasten echt wel volledig dood doen, goeie les voor het vervolg van de play-offs).
Dalsgaard was weeral heel goed, niet alleen die goal, ook in verdediging was hij goed,ook Steppe speelde goed.
Coopman toonde de eerste helft weer zijn klasse,Marrone ook,Leye was zeker niet slecht, had wel last van zijn masker,normaal gezien moeten we nu 3 punten meer hebben en stonden we aan de leiding!
Ik ben heel tevreden over de inzet van de spelers, ik hoop dat ze dit iedere match kunnen tonen, ook eens tegen Club Brugge!! 
Jammer van die late goal, maar ik ben trots op het voetbal dat we brengen.
Ik vond dat ook maar voor sommigen is het nooit goed. Al blijft die dekkingsfout op Berrier onvergeeflijk.
Ja, Lerager moest daar bij zijn, maar bon,nu afwachten wat Chalala doet tegen Brugge en Gent in Anderlecht, hoe dat we nu spelen is toch goed, of ben ik mis? 

Offline gva

  • Leden
  • Berichten: 570
Re: Speeldag 02 : 07/04/2017 20:30u : KV Oostende - Essevee
« Reactie #48 Gepost op: april 08, 2017, 06:57:37 am »
Zeer goed Essevee gezien, po1 waardig. Waarom doet dury geen vervanging meer in minuut 90 ? Aanvalsritme van Oostende wordt onderbroken, Essevee krijgt tijd om zich beter te organiseren...

Offline Boer uit Waregem

  • Leden
  • Berichten: 5.772
  • Essevee!
Re: Speeldag 02 : 07/04/2017 20:30u : KV Oostende - Essevee
« Reactie #49 Gepost op: april 08, 2017, 07:44:25 am »
goeie match
veel werkers en inzet
jammer van die goal
was match die ge onder controle hebt
en da zag je aan frustratie van KVO
die snappen da ze goe wegkomen

Offline balboa

  • Leden
  • Berichten: 2.729
Re: Speeldag 02 : 07/04/2017 20:30u : KV Oostende - Essevee
« Reactie #50 Gepost op: april 08, 2017, 08:00:24 am »
Zuur, zuur, zuur.

Maar o z? voorspelbaar, die 1-1 in de slotfase.
Je kon er je klok op gelijk zetten. Je voelde ze zo verschrikkelijk hard aankomen.
Wat ging daar weer allemaal mis zeg in die laatste 5 minuten. Steppe met een h?le goede redding op dat schot van Rozehnal, maar hoe die daar helemaal alleen mag vrijstaan... Remember Kortrijk uit waar Pavlovic exact hetzelfde mag doen en daar nog de 2-2 scoorde.

Het ging een verdiende overwinning geweest zijn, tegen een Oostende die compleet aangeslagen bleek na de 0-1.

Maar ze hebben het weeral zelf laten liggen door het gewoon niet uit te spelen, maar met die spelers voorin k?n dat ook niet. Nochtans deed de ploeg het op een bepaald moment echt goed door gewoon iedere keer de bal simpel rond te spelen naar de vrijstaande man, maar op een bepaald moment dacht Leye dat hij Maradona was en wou hij aan het dribbelen slaan (ipv opnieuw een vrijstaande man aan te spelen waardoor je Oostende achter een ongrijpbare bal laat hollen), een van de vele dingen die hij niet kan. Zo spijtig dat die niet gewoon als een grote meneer zijn afscheid aankondigde na de bekerwinst. Dan kon hij hij verdorie nog 10 finales spelen in POI en langs de grote poort vertrekken.
We hebben het natuurlijk al 100 keer gezegd allemaal, maar je hebt geen enkele snelheid voorin waardoor je niets kan betekenen bij een voorsprong om de match definitief te beslissen.
Ze aantrekken (Vetokele) is ??n zaak, ze opstellen blijkbaar nog een heel ander paar mouwen. Maar Drogba zal altijd mogen blijven staan.
Marrone, die gewoon prima speelde, wordt er dan nog eens afgehaald ook. Moet frustrerend zijn voor die jongen, waar ik trouwens echt wel iets in zie.

Dury begint nu al voor de 3e week op rij, bekerfinale incluis, met de verkeerde opstelling.
Ik vind dat die opeens hele rare dingen begint te doen de laatste weken.
Gueye vorige week op de bank terwijl bij de tegenstand Kara rondloopt en je weet dat hij tegen Leye alle duels gaat winnen.
In de Bekerfinale zet hij man-in-vorm Coopman ernaast, die uiteindelijk zijn ongelijk bewijst. Of nee, wacht, GOUDEN WISSEL van Dury.  ::)
Ik hoorde het Joos gisteren ook zeggen, dat "Dury de match deed kantelen met de inbreng van Kaya". Euh Jooske, kan het misschien ook zijn omdat iedereen gewoon weer op zijn normale positie stond? Dat Leye in de punt stond en Kaya vanop de linkerflank voor balbezit, voetbalinzicht, technisch vermogen en goede voorzetten zorgde?

Nogmaals, zo zonde. Want hier had eigenlijk al een 6 op 6 ingezeten met wat meer geluk/kwaliteit/normaal gedrag van de trainer.
« Laatst bewerkt op: april 08, 2017, 08:02:48 am door balboa »

Offline Thraso

  • Leden
  • Berichten: 1.695
Re: Speeldag 02 : 07/04/2017 20:30u : KV Oostende - Essevee
« Reactie #51 Gepost op: april 08, 2017, 09:00:01 am »
Idd. Opstellingen Dury verraden weinig ambitie meer te hebben. Ook de gelatenheid na de match viel me op. Ik zou razend kwaad zijn na onterecht afgekeurde goal van M?hren. Ook in de heenmatch werden we al bestolen door onterecht afgekeurde goal Derijck in slotminuten na komedie Ovono. Dat zijn weeral 2 (1) + 2 punten afgepakt door falende arbitrage... moedeloos word je er van!

Online Frank D

  • Leden
  • Berichten: 573
Re: Speeldag 02 : 07/04/2017 20:30u : KV Oostende - Essevee
« Reactie #52 Gepost op: april 08, 2017, 09:27:23 am »
Los van de goede wedstrijd (naar verloop althans) op Oostende het volgende:
Voor de 2de match op rij laat Hamalainen het als verdediger volledig afweten. Tegen RSCA lag hij 2x aan de basis van het tegendoelpunt door te laks of zelfs volledig zijn tegenstander te gemakkelijk los te laten. Gisteren, in blesuretijd notabene, terug van hetzelfde (stopt zelfs zijn actie en staat gewoon naar Berrier te kijken!). De medespelers en Dury moeten dat toch ook zien en hem erop wijzen dat dat zo niet verder kan!
Het kost ons al zeker 3 punten of zelf zes (tegen RSCA wil ik het nog door de vingers zien).   
« Laatst bewerkt op: april 08, 2017, 09:32:04 am door Frank D »

Offline essevee1972

  • Leden
  • Berichten: 1.157
  • Essevee!
Re: Speeldag 02 : 07/04/2017 20:30u : KV Oostende - Essevee
« Reactie #53 Gepost op: april 08, 2017, 09:36:23 am »
Komaan gasten, dit was een goeie tot heel goeie match,eerst wij heel sterk daarna Oostende met een beresterke Berrier vol energie.  De tweede helft waren wij baas, hoe die lijnrechter dat niet ziet dat Muhren niet off-side staat, onbegrijpelijk.  Wij moeten altijd die 3 punten binnenhalen, Berrier zo vrij laten(normaal moest Lerager op hem staan, maar die gast zat overal, die voorzet mag er ook niet komen, we waren te laks na de 0-1,Oostende was dood, effkes doorduwen en we konden die gasten echt wel volledig dood doen, goeie les voor het vervolg van de play-offs).
Dalsgaard was weeral heel goed, niet alleen die goal, ook in verdediging was hij goed,ook Steppe speelde goed.
Coopman toonde de eerste helft weer zijn klasse,Marrone ook,Leye was zeker niet slecht, had wel last van zijn masker,normaal gezien moeten we nu 3 punten meer hebben en stonden we aan de leiding!
Ik ben heel tevreden over de inzet van de spelers, ik hoop dat ze dit iedere match kunnen tonen, ook eens tegen Club Brugge!! 
Jammer van die late goal, maar ik ben trots op het voetbal dat we brengen.

?

Voil?, gewoon weer een puike partij gespeeld en w??r de nodige pech. Mocht het voetbal slecht zijn je zou het hier weer mogen lezen. Maar we spelen meer dan behoorlijk en zijn dus iets van die play-offs aan het maken, wat iets was waar we toch allen een beetje voor vreesden.

Forza Essevee! 8)

Offline Patje

  • Leden
  • Berichten: 1.738
  • Essevee!
Re: Speeldag 02 : 07/04/2017 20:30u : KV Oostende - Essevee
« Reactie #54 Gepost op: april 08, 2017, 11:20:10 am »
Toen Dury bijna iedere match voor dezelfde 11 koos was er kritiek omdat een aantal spelers geen kansen kreeg. Nu hij een aantal spelers uit de ploeg laat (Cordaro, Lepoint, Kaya) en anderen kansen geeft is het weer niet goed.
Gisteren natuurlijk sneu om nog de gelijkmaker te slikken maar gemakshalve vergeet men de kans van Canesin alleen voor Steppe maar naast, de bal op de paal, de reddingen van Steppe op pogingen van Musona en Rozenahl.
Ik had ze natuurlijk liever zien winnen maar een gelijkspel is wel een normale uitslag.

Offline bullseye

  • Leden
  • Berichten: 1.841
Re: Speeldag 02 : 07/04/2017 20:30u : KV Oostende - Essevee
« Reactie #55 Gepost op: april 08, 2017, 11:38:09 am »
Los van de goede wedstrijd (naar verloop althans) op Oostende het volgende:
Voor de 2de match op rij laat Hamalainen het als verdediger volledig afweten. Tegen RSCA lag hij 2x aan de basis van het tegendoelpunt door te laks of zelfs volledig zijn tegenstander te gemakkelijk los te laten. Gisteren, in blesuretijd notabene, terug van hetzelfde (stopt zelfs zijn actie en staat gewoon naar Berrier te kijken!). De medespelers en Dury moeten dat toch ook zien en hem erop wijzen dat dat zo niet verder kan!
Het kost ons al zeker 3 punten of zelf zes (tegen RSCA wil ik het nog door de vingers zien).   

Idd, hij staat niemand te dekken. Dan moet die gewoon naar binnen komen om Berrier op te pikken...

Online Zigzag

  • Global Moderator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 4.657
  • Essevee!
Re: Speeldag 02 : 07/04/2017 20:30u : KV Oostende - Essevee
« Reactie #56 Gepost op: april 08, 2017, 11:50:19 am »
Dalsgaard en Marrone sterke match.

Onze lepoint (en zijn entourage) hebben dan nog het lef wild om zich heen te schoppen en zeggen dat Marrone moet spelen om de relatie met Juve hoog te houden. Awel, na gisteren heb ik genoeg gezien. Laat die jongen iedere match spelen, gaf meer goede passen dan Lepoint heel het seizoen gegeven heeft.
Heb te doen met Muhren dat het niet wil lukken, maarja veel kunnen wij daar ook niet aandoen.
Coopman ook heel degelijk match. Maar eigenlijk moet die op de 10 spelen.
Eigenlijk spijtig dat Dury weinig met echte flanken wil spelen, was nu toch de ideale moment om zo'n Ankersen of Bala kansen te geven...

Ohja iemand opgemerkt? Die kans die Leye op Proto schiet, voor mij was dat penalty. De tackle van Godeau kwam daar te laat, vol op de schenen van Leye.
Onterecht afgekeurde goal, al moest Me?te ook rood gekregen hebben.

Offline isidoor

  • Leden
  • Berichten: 2.471
  • Essevee!
Re: Speeldag 02 : 07/04/2017 20:30u : KV Oostende - Essevee
« Reactie #57 Gepost op: april 08, 2017, 12:21:55 pm »
Ik ben nog altijd niet 100% gewonnen voor Meit?. Hij lijdt nog te vaak gevaarlijk balverlies met soms zware gevolgen. Hij wil soms teveel van het goede en heeft soms niet door dat hij kort omringd staat door twee of drie tegenstanders, met als gevolg balverlies.  Bovendien is hij de tweede helft vaak afwezig. Kwestie van fysiek ? Hij moet toch nog veel leren en de bal proberen in ??n tijd te spelen, ook al kan hij persoonlijke nummertje opvoeren. Met zijn technische bagage moet dat toch kunnen.
Ik vind ook dat hij aanvallend te weinig brengt.
Het klinkt weer allemaal negatief, ik weet het wel. Toch denk ik dat deze speler nog een grote groeimarge heeft en dat hij kan uitbloeien tot een echte grote mijnheer. Maar nu is hij nog niet zover.

Offline ivantje

  • Leden
  • Berichten: 614
Re: Speeldag 02 : 07/04/2017 20:30u : KV Oostende - Essevee
« Reactie #58 Gepost op: april 08, 2017, 12:39:08 pm »
Los van de goede wedstrijd (naar verloop althans) op Oostende het volgende:
Voor de 2de match op rij laat Hamalainen het als verdediger volledig afweten. Tegen RSCA lag hij 2x aan de basis van het tegendoelpunt door te laks of zelfs volledig zijn tegenstander te gemakkelijk los te laten. Gisteren, in blesuretijd notabene, terug van hetzelfde (stopt zelfs zijn actie en staat gewoon naar Berrier te kijken!). De medespelers en Dury moeten dat toch ook zien en hem erop wijzen dat dat zo niet verder kan!
Het kost ons al zeker 3 punten of zelf zes (tegen RSCA wil ik het nog door de vingers zien).   

Idd, hij staat niemand te dekken. Dan moet die gewoon naar binnen komen om Berrier op te pikken...
Zo weten we meteen waarom Genk hem zo gemakkelijk liet gaan, elke match gaat op verdedigend vlak een paar keer het licht uit.

Offline bullseye

  • Leden
  • Berichten: 1.841
Re: Speeldag 02 : 07/04/2017 20:30u : KV Oostende - Essevee
« Reactie #59 Gepost op: april 08, 2017, 12:43:25 pm »
Die afgekeurde goal wil niet zeggen dat het dan per se 0-2 wordt h?... EN Meit? moet altijd rood krijgen. Dus klagen over ref vind ik niet terecht..