Auteur Topic: Speeldag 05 : 25/04/2017 20:30u : Essevee - AA Gent  (gelezen 12372 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline svennay

  • Global Moderator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 5.257
  • Essevee!
Speeldag 05 : 25/04/2017 20:30u : Essevee - AA Gent
« Gepost op: april 23, 2017, 03:23:27 pm »
Terwijl de verplaatsing naar Charleroi nog niet helemaal verteerd is mogen we overmorgen AA Gent alweer ontvangen in eigen huis voor de laatste match van de heenronde in de Play-Offs...

Wat moet Dury veranderen?
Wie vliegt naar de bank (of verder)?
Wie moet erin?
Wie moet zich gaan bezinnen?
Hoe moeten ze het aanpakken?

Offline San Iker

  • Leden
  • Berichten: 11.231
Re: Speeldag 05 : 25/04/2017 20:30u : Essevee - AA Gent
« Reactie #1 Gepost op: april 23, 2017, 03:26:48 pm »
Bossut, is die fit?
Ik zie hem De fauw weer brengen en Dalsgaard op de rechtsvoor posteren

Offline Essevee boy

  • Leden
  • Berichten: 1.455
Re: Speeldag 05 : 25/04/2017 20:30u : Essevee - AA Gent
« Reactie #2 Gepost op: april 23, 2017, 03:28:20 pm »
Gaat hij weer met lepoint starten of gaat het gezonde verstand eindelijk eens zegevieren? 2 doelpunten en 1! Assist dit seizoen... en dat speelt dan op de nummer 10 positie...

Offline svennay

  • Global Moderator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 5.257
  • Essevee!
Re: Speeldag 05 : 25/04/2017 20:30u : Essevee - AA Gent
« Reactie #3 Gepost op: april 23, 2017, 03:31:54 pm »
Bossut, is die fit?
Ik zie hem De fauw weer brengen en Dalsgaard op de rechtsvoor posteren
Met Bossut zullen ze geen risico's nemen maar dat hoeft ook niet want Steppe doet het goed in het doel...

Offline svennay

  • Global Moderator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 5.257
  • Essevee!
Re: Speeldag 05 : 25/04/2017 20:30u : Essevee - AA Gent
« Reactie #4 Gepost op: april 23, 2017, 03:33:12 pm »
De scheidsrechters die de wedstrijd in goede banen gaan proberen leiden zijn:
REF: DIERICK CHRISTOF
AR1: CREMERS JIMMY
AR2: MEERS KRISTOF
OFF4: NIJSSEN THIBAUD
OFF5: VERTENTEN BART
OFF6: GUMIENNY SERGE

Offline isidoor

  • Leden
  • Berichten: 2.476
  • Essevee!
Re: Speeldag 05 : 25/04/2017 20:30u : Essevee - AA Gent
« Reactie #5 Gepost op: april 23, 2017, 06:57:00 pm »
De meesten hier denken tot nog toe dat we gaan verliezen.
Hoop niet dat de spelers dit lezen. Of misschien juist wel !

Offline Patje

  • Leden
  • Berichten: 1.738
  • Essevee!
Re: Speeldag 05 : 25/04/2017 20:30u : Essevee - AA Gent
« Reactie #6 Gepost op: april 23, 2017, 08:09:22 pm »
De meesten hier denken tot nog toe dat we gaan verliezen.
Hoop niet dat de spelers dit lezen. Of misschien juist wel !
Ik denk niet dat de spelers zich daar mee bezig houden.
Over de match tegen Gent : Gent ruikt de tweede plaats en is waarschijnlijk na Anderlecht (dat iedere match beter en beter speelt) de beste ploeg in deze PO's. Laat ons hopen dat de traditie dat Hein niet kan winnen in het Regenboogstadion overeind blijft. Door de resultaten van de eerste 4 speeldagen is de spanning spijtig genoeg grotendeels weg.

Offline svennay

  • Global Moderator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 5.257
  • Essevee!
Re: Speeldag 05 : 25/04/2017 20:30u : Essevee - AA Gent
« Reactie #7 Gepost op: april 24, 2017, 07:29:17 am »
Via Joost M. uit Het Laatste Nieuws
24 april 2017

Offline essevee1972

  • Leden
  • Berichten: 1.157
  • Essevee!
Re: Speeldag 05 : 25/04/2017 20:30u : Essevee - AA Gent
« Reactie #8 Gepost op: april 24, 2017, 10:14:11 am »
De meesten hier denken tot nog toe dat we gaan verliezen.
Hoop niet dat de spelers dit lezen. Of misschien juist wel !

Stel je voor dat de spelers dit forum zouden lezen (zelfs na overwinningen).  ;D

Ik denk dat ze allemaal van club willen veranderen.

Offline Zigzag

  • Global Moderator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 4.666
  • Essevee!
Re: Speeldag 05 : 25/04/2017 20:30u : Essevee - AA Gent
« Reactie #9 Gepost op: april 24, 2017, 10:26:52 am »
De meesten hier denken tot nog toe dat we gaan verliezen.
Hoop niet dat de spelers dit lezen. Of misschien juist wel !

Stel je voor dat de spelers dit forum zouden lezen (zelfs na overwinningen).  ;D

Ik denk dat ze allemaal van club willen veranderen.

Dan moeten ze niet meer voetballen.


Offline Zigzag

  • Global Moderator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 4.666
  • Essevee!
Re: Speeldag 05 : 25/04/2017 20:30u : Essevee - AA Gent
« Reactie #10 Gepost op: april 24, 2017, 05:09:15 pm »
Selectie voor morgen:

De fauw, Baudry, Marrone, Severin, Derijck, Bala, Lerager, Leye, Kaya, Dalsgaard, Madu, Me?t?, Gueye, M?hren, Steppe, Lepoint, Bostyn, Cordaro, Coopman, Denayer

Offline svennay

  • Global Moderator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 5.257
  • Essevee!
Re: Speeldag 05 : 25/04/2017 20:30u : Essevee - AA Gent
« Reactie #11 Gepost op: april 24, 2017, 06:05:50 pm »
Selectie voor morgen:

De fauw, Baudry, Marrone, Severin, Derijck, Bala, Lerager, Leye, Kaya, Dalsgaard, Madu, Me?t?, Gueye, M?hren, Steppe, Lepoint, Bostyn, Cordaro, Coopman, Denayer
Ik blijf me keer op keer afvragen wat Ankersen misdaan heeft dat hij zelfs de bank niet haalt terwijl bepaalde spelers die al weken en maanden in een serieuze dip wel steeds de bank en zelfs de basis halen?! ::)

Offline San Iker

  • Leden
  • Berichten: 11.231
Re: Speeldag 05 : 25/04/2017 20:30u : Essevee - AA Gent
« Reactie #12 Gepost op: april 24, 2017, 08:01:10 pm »
Selectie voor morgen:

De fauw, Baudry, Marrone, Severin, Derijck, Bala, Lerager, Leye, Kaya, Dalsgaard, Madu, Me?t?, Gueye, M?hren, Steppe, Lepoint, Bostyn, Cordaro, Coopman, Denayer
Ik blijf me keer op keer afvragen wat Ankersen misdaan heeft dat hij zelfs de bank niet haalt terwijl bepaalde spelers die al weken en maanden in een serieuze dip wel steeds de bank en zelfs de basis halen?! ::)
Ankersen is geen Deen zoals de andere, is niet het rustige type en durft wss al eens zijn gedacht zeggen. Of foeteren op training. Dury heeft liever brave Muhren. Waarvan je van minuut 1 eigenlijk al zag dat dat niets zal worden. Zij die dat anders zien, tjah.

Offline belli

  • Leden
  • Berichten: 3.774
Re: Speeldag 05 : 25/04/2017 20:30u : Essevee - AA Gent
« Reactie #13 Gepost op: april 24, 2017, 10:57:59 pm »
Eigenlijk moet ik wel lachen met wat in de winterstop werd gezegd:we hadden snelheid nodig,gasten met n actie en ze moesten direct inzetbaar zijn zodat we competitief waren😀 voor play-offs 1.we weten dat we dat met n korrel zout moeten nemen.onze wintertransfers zijn voor volgend seizoen....Hoop dan vooral Ankersen,muhren,bala


Offline Svarrogh

  • Leden
  • Berichten: 1.806
Re: Speeldag 05 : 25/04/2017 20:30u : Essevee - AA Gent
« Reactie #14 Gepost op: april 25, 2017, 12:33:09 am »
Tjah, in de zomer quasi een hele ploeg samen stellen met een paar 100.000 euro, en ondertussen weten we dat het niet uit gierigheid is maar omdat ze geen rotte bal in kas hebben.

Beetje idioot om dan te gaan verkondigen dat ze direct inzetbare snelle mannen willen gaan aantrekken die meteen PO1-niveau halen.
Als je ziet hoeveel miljoenen Gent over de balk heeft gegooid voor hun geslaagde wintertransfers, daar moeten we zelfs niet aan denken.

Ik zie Dury straks weer niet veel veranderen, een puntje halen zal al een succes te noemen zijn denk ik.

Offline Buffalo MC

  • Leden
  • Berichten: 127
Re: Speeldag 05 : 25/04/2017 20:30u : Essevee - AA Gent
« Reactie #15 Gepost op: april 25, 2017, 10:25:34 am »
Tjah, in de zomer quasi een hele ploeg samen stellen met een paar 100.000 euro, en ondertussen weten we dat het niet uit gierigheid is maar omdat ze geen rotte bal in kas hebben.

Beetje idioot om dan te gaan verkondigen dat ze direct inzetbare snelle mannen willen gaan aantrekken die meteen PO1-niveau halen.
Als je ziet hoeveel miljoenen Gent over de balk heeft gegooid voor hun geslaagde wintertransfers, daar moeten we zelfs niet aan denken.

Ik zie Dury straks weer niet veel veranderen, een puntje halen zal al een succes te noemen zijn denk ik.
Geld over de balk gooien betekent geld verspillen, veel te veel uitgeven. Ik denk dat dit bij Gent deze winter toch niet het geval was. Men heeft verstandig geinvesteerd. Het 4-tal Kalinic, Gigot, Kalu, Kubo heeft zowat 9 miljoen gekost maar kan je nu al met mooie winst doorverkopen.

Offline Grompie

  • Leden
  • Berichten: 1.013
Re: Speeldag 05 : 25/04/2017 20:30u : Essevee - AA Gent
« Reactie #16 Gepost op: april 25, 2017, 11:07:13 am »
Tjah, in de zomer quasi een hele ploeg samen stellen met een paar 100.000 euro, en ondertussen weten we dat het niet uit gierigheid is maar omdat ze geen rotte bal in kas hebben.

Beetje idioot om dan te gaan verkondigen dat ze direct inzetbare snelle mannen willen gaan aantrekken die meteen PO1-niveau halen.
Als je ziet hoeveel miljoenen Gent over de balk heeft gegooid voor hun geslaagde wintertransfers, daar moeten we zelfs niet aan denken.

Ik zie Dury straks weer niet veel veranderen, een puntje halen zal al een succes te noemen zijn denk ik.
Geld over de balk gooien betekent geld verspillen, veel te veel uitgeven. Ik denk dat dit bij Gent deze winter toch niet het geval was. Men heeft verstandig geinvesteerd. Het 4-tal Kalinic, Gigot, Kalu, Kubo heeft zowat 9 miljoen gekost maar kan je nu al met mooie winst doorverkopen.

9 miljoen is idd geen geld als je het budget bekijkt van de andere "kleine" 11 in de belgische competitie.  ::) ::) ::)
Serieus je heeft het volledig jaar budget van sommige ploegen uit in 1 transfer periode en dat noem je dan niet met het geld gooien... Onvoorstelbaar...

Offline gunther

  • Leden
  • Berichten: 1.231
Re: Speeldag 05 : 25/04/2017 20:30u : Essevee - AA Gent
« Reactie #17 Gepost op: april 25, 2017, 11:25:51 am »
Geld over de balk gooien betekent geld verspillen, veel te veel uitgeven. Ik denk dat dit bij Gent deze winter toch niet het geval was. Men heeft verstandig geinvesteerd. Het 4-tal Kalinic, Gigot, Kalu, Kubo heeft zowat 9 miljoen gekost maar kan je nu al met mooie winst doorverkopen.
correct. maar desalniettemin moet ik niets van die voetbalfabriek weten.
met op kop een blaas die ook mee draait in de verkoopstructuur en een linksback die noch vlaams noch frans kan staat aan te prijzen als rode duivel...
daarenboven zijn interview weer nav dees match; met de grijns zulte staan te zeggen... man man man, kleinzielig.

Offline Buffalo MC

  • Leden
  • Berichten: 127
Re: Speeldag 05 : 25/04/2017 20:30u : Essevee - AA Gent
« Reactie #18 Gepost op: april 25, 2017, 11:29:18 am »
Tjah, in de zomer quasi een hele ploeg samen stellen met een paar 100.000 euro, en ondertussen weten we dat het niet uit gierigheid is maar omdat ze geen rotte bal in kas hebben.

Beetje idioot om dan te gaan verkondigen dat ze direct inzetbare snelle mannen willen gaan aantrekken die meteen PO1-niveau halen.
Als je ziet hoeveel miljoenen Gent over de balk heeft gegooid voor hun geslaagde wintertransfers, daar moeten we zelfs niet aan denken.

Ik zie Dury straks weer niet veel veranderen, een puntje halen zal al een succes te noemen zijn denk ik.
Geld over de balk gooien betekent geld verspillen, veel te veel uitgeven. Ik denk dat dit bij Gent deze winter toch niet het geval was. Men heeft verstandig geinvesteerd. Het 4-tal Kalinic, Gigot, Kalu, Kubo heeft zowat 9 miljoen gekost maar kan je nu al met mooie winst doorverkopen.

9 miljoen is idd geen geld als je het budget bekijkt van de andere "kleine" 11 in de belgische competitie.  ::) ::) ::)
Serieus je heeft het volledig jaar budget van sommige ploegen uit in 1 transfer periode en dat noem je dan niet met het geld gooien... Onvoorstelbaar...
Sorry hoor, maar dat is toch echt complete onzin. Je moet zaaien naar den zak, dat zouden jullie als 'boeren' toch moeten weten. Gent zat deze zomer op een berg geld van rond de 40 miljoen euro. Dan kan je toch moeilijk gaan eisen dat Gent maar zoveel uitgeeft als die zogenaamde kleinere clubs. Trouwens de transferbalans van dit seizoen staat volgens transfermarkt bij Gent nog steeds op +9.400.000 euro, die van bvb Zulte Waregem op -500.000 euro. Tis dus maar allemaal hoe je het bekijkt!

Offline Goesse

  • Leden
  • Berichten: 1.431
Re: Speeldag 05 : 25/04/2017 20:30u : Essevee - AA Gent
« Reactie #19 Gepost op: april 25, 2017, 12:51:35 pm »
Dury heeft gans december/januari zitten zagen dat hij een speler nodig had met een actie en snelheid.
Hij krijgt Bala en Ankersen, maar geen van beiden krijgt minuten of zelfs een plaats op de bank.

Van Bala te begrijpen, hij is nog jong, had ook amper gespeeld maar Ankersen is 26jaar, ??n van de beste in Zweden, kan op verschillende posities spelen maar haalt de kern niet meer ... .