Auteur Topic: Speeldag 05 : 25/04/2017 20:30u : Essevee - AA Gent  (gelezen 12350 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline belli

  • Leden
  • Berichten: 3.767
Re: Speeldag 05 : 25/04/2017 20:30u : Essevee - AA Gent
« Reactie #40 Gepost op: april 26, 2017, 07:30:15 am »
Als we over de opstelling beginnen en de fauw daar zetten is het dury die zich eigenlijk ronduit belachelijk maakt. Tegen de pers zeggen dat we er voor zullen gaan en dan zogezegd experimenteren.ik noem dat niet experimenteren..Reactie van mensen rond mij in de tribune:we kunnen met die opstelling niet winnen of dat is Gent de drie punten op voorhand cadeau geven of dury zet de supporters te kakken. Begrijp deze reacties volledig.tegen n ploeg met snelheid beslist dury om alle traagste spelers op te stellen en zeker geen druk te zetten zodat Gent kan doen wat ze willen...Het is een goeie trainer maar heeft toch soms kronkels....Het was precies of hij wou het bestuur duidelijk maken dat ze met geld over de brug zullen moeten komen om spelers te halen.

Offline Massaker

  • Leden
  • Berichten: 1.222
Re: Speeldag 05 : 25/04/2017 20:30u : Essevee - AA Gent
« Reactie #41 Gepost op: april 26, 2017, 08:06:24 am »
Als we over de opstelling beginnen en de fauw daar zetten is het dury die zich eigenlijk ronduit belachelijk maakt. Tegen de pers zeggen dat we er voor zullen gaan en dan zogezegd experimenteren.ik noem dat niet experimenteren..Reactie van mensen rond mij in de tribune:we kunnen met die opstelling niet winnen of dat is Gent de drie punten op voorhand cadeau geven of dury zet de supporters te kakken. Begrijp deze reacties volledig.tegen n ploeg met snelheid beslist dury om alle traagste spelers op te stellen en zeker geen druk te zetten zodat Gent kan doen wat ze willen...Het is een goeie trainer maar heeft toch soms kronkels....Het was precies of hij wou het bestuur duidelijk maken dat ze met geld over de brug zullen moeten komen om spelers te halen.
Ofwel wil hij bij Essevee blijven en tonen aan Mannaert (die in de tribune zat) dat hij helemaal geen goeie trainer is voor Kluup  :)

Offline Grompie

  • Leden
  • Berichten: 1.013
Re: Speeldag 05 : 25/04/2017 20:30u : Essevee - AA Gent
« Reactie #42 Gepost op: april 26, 2017, 08:34:01 am »
Positief: Coopman, Lerager, Dalsgaard, Baudry zijn hoofd.
Negatief: Madu, Marrone en Dury.

Coopman was opnieuw heel erg sterk.

Leye heeft eigenhandig de beste kansen weg gegooid en snap ook niet waarom hij niet naar de flank gaat als Gueye erop staat.

Madu, zie nog iets in die jongen maar verdedigend zal het niet lukken met die jongen. Zag in de eerste helft sterretjes. En maakte aanvallend bijzonder weinig klaar.

Geloof steeds minder in Marrone, echt slechte passing en moet echt iemand naast hem hebben als Meite om een beetje te presteren. Je ziet hem ook nauwelijks een pass vooruit geven.

Wissels aan de rusten maakten het verschil in spelbeeld, maar het kalf was al half verdronken.

Opvallend: Dalsgaard die minuten lang op het veld bleef zitten na de match. Was er duidelijk niet goed van, hopelijk kan hij de knop omdraaien.

Offline Svarrogh

  • Leden
  • Berichten: 1.806
Re: Speeldag 05 : 25/04/2017 20:30u : Essevee - AA Gent
« Reactie #43 Gepost op: april 26, 2017, 09:42:08 am »
Baudry wel besten van het veld. Salut muhren,  madu, Lepoint  en leye.  Waar blijft Ankersen? Wie zet nu de Fauw int midden?

Verdedigend mss wel, in de opbouw is het veel te dikwijls balletje wegpompen of hem gigantisch verloren trappen. Lerager had op een bepaald moment in de laatste minuten een hele boulevard op de flank, een simpele pass van misschien 20-25 meter bolt gewoon buiten. Onbegrijpelijk..

Nu, het zal misschien bij het experiment van Dury behoren h?  ::)
Als hij PO1 al wil gebruiken als oefenmatchkes moet hij volgend seizoen maar een plaats buiten de top 6 ambi?ren, dan kan hij doen en laten wat hij wil tegen Union, Roeselare en Lierse in de vergeetput van PO 2, dan kan hij daar ook weer een potje over zagen.

Een serieus vergiftigd geschenk die bekerwinst voor de start van de PO's, en dan willen ze veel volk naar het stadion krijgen.  ::)
« Laatst bewerkt op: april 26, 2017, 09:44:22 am door Svarrogh »

Offline niederbacher76

  • Leden
  • Berichten: 783
  • Essevee!
Re: Speeldag 05 : 25/04/2017 20:30u : Essevee - AA Gent
« Reactie #44 Gepost op: april 26, 2017, 10:24:12 am »
Positief: Coopman, Lerager, Dalsgaard, Baudry zijn hoofd.
Negatief: Madu, Marrone en Dury.

Coopman was opnieuw heel erg sterk.

Leye heeft eigenhandig de beste kansen weg gegooid en snap ook niet waarom hij niet naar de flank gaat als Gueye erop staat.

Madu, zie nog iets in die jongen maar verdedigend zal het niet lukken met die jongen. Zag in de eerste helft sterretjes. En maakte aanvallend bijzonder weinig klaar.

Geloof steeds minder in Marrone, echt slechte passing en moet echt iemand naast hem hebben als Meite om een beetje te presteren. Je ziet hem ook nauwelijks een pass vooruit geven.

Wissels aan de rusten maakten het verschil in spelbeeld, maar het kalf was al half verdronken.

Opvallend: Dalsgaard die minuten lang op het veld bleef zitten na de match. Was er duidelijk niet goed van, hopelijk kan hij de knop omdraaien.

Sorry heb toch een afwijkende mening, vooral voor Marrone

Marrone was erg goed aan de bal. Schuift netjes in met goede inspeelpass. Blijft altijd rustig, kapt goed weg. Heeft het wel lastig wanneer de tegenstander de bal heeft en rondtikt. Is niet de grote recuperator. Heeft flink wat ballen weggekopt in eigen strafschopgebied in 2de helft.

Madu : ik vond die jongen op Charlerloi goed invallen. Gisteren wat ongelukkige voorzetten maar voor de rest , niet zo slecht. Heeft snelheid en power , de rest komt wel.  Die jongen is 20jaar en heeft nauwelijks 3 matchen gestart, hij komt er echt wel. We gaan hem nu toch niet afserveren.

Leye mist de kans op de gelijkmaker maar ik ken andere Theo's en Perbets die ook dergelijke kansen missen. Dus daarom geen slechte match.

Muhren : tjah die jongen wint geen kopbalduels, heeft geen snelheid, geen power, is schuw in de duels.  Wie heeft in godsnaam die jongen gescout , of zijn ze er in gerold door een sluwe Hollandse manager ?  Hij heeft een contract van 4 jaar dus hopen op een mirakel dat hij via de voorbereiding tot ontbolstering komt.

Gueye : durf te investeren. Die gast is de max. Als supporter wil je altijd zo een speler in je ploeg. Zelfs als je slecht speelt, met zo een beest kan er altijd iets gebeuren.

Offline 2460

  • Leden
  • Berichten: 1.603
Re: Speeldag 05 : 25/04/2017 20:30u : Essevee - AA Gent
« Reactie #45 Gepost op: april 26, 2017, 10:40:50 am »

Sorry heb toch een afwijkende mening, vooral voor Marrone

Marrone was erg goed aan de bal. Schuift netjes in met goede inspeelpass. Blijft altijd rustig, kapt goed weg. Heeft het wel lastig wanneer de tegenstander de bal heeft en rondtikt. Is niet de grote recuperator. Heeft flink wat ballen weggekopt in eigen strafschopgebied in 2de helft.

Madu : ik vond die jongen op Charlerloi goed invallen. Gisteren wat ongelukkige voorzetten maar voor de rest , niet zo slecht. Heeft snelheid en power , de rest komt wel.  Die jongen is 20jaar en heeft nauwelijks 3 matchen gestart, hij komt er echt wel. We gaan hem nu toch niet afserveren.

Leye mist de kans op de gelijkmaker maar ik ken andere Theo's en Perbets die ook dergelijke kansen missen. Dus daarom geen slechte match.

Muhren : tjah die jongen wint geen kopbalduels, heeft geen snelheid, geen power, is schuw in de duels.  Wie heeft in godsnaam die jongen gescout , of zijn ze er in gerold door een sluwe Hollandse manager ?  Hij heeft een contract van 4 jaar dus hopen op een mirakel dat hij via de voorbereiding tot ontbolstering komt.

Gueye : durf te investeren. Die gast is de max. Als supporter wil je altijd zo een speler in je ploeg. Zelfs als je slecht speelt, met zo een beest kan er altijd iets gebeuren.

Compleet mee akkoord Richard !

Online isidoor

  • Leden
  • Berichten: 2.469
  • Essevee!
Re: Speeldag 05 : 25/04/2017 20:30u : Essevee - AA Gent
« Reactie #46 Gepost op: april 26, 2017, 12:12:32 pm »
Ik vind Gueye toch wat overschat. Ik zag gisteren dat hij, ondanks zijn lengte, geen enkel kopduel won.
Positief is wel, dat hij er echt wil voor gaan.
Wij zeggen vaak : Ons seizoen is geslaagd, maar wij blijven toch met een wrange nasmaak zitten. Het doet pijn dat we keer op keer niet kunnen winnen in PO1. En zolang die eerste overwinning uitblijft, hoe moeilijker het wordt. Het is bijna om moedeloos van te worden. Maar ik verwijt onze spelers niets en ook de trainer niets. We spelen tegen ploegen met een veel groter budget en dat zie je gewoon en daar kunnen we niet tegen op. Wij blijven Zulte Waregem met onze beperkte middelen, maar desondanks hebben we het fantastisch gedaan dit seizoen. Ik maak mij dus ook niet druk meer over een verloren wedstrijd. Tegen het grote geld verlies je altijd uiteindelijk.

Online San Iker

  • Leden
  • Berichten: 11.192
Re: Speeldag 05 : 25/04/2017 20:30u : Essevee - AA Gent
« Reactie #47 Gepost op: april 26, 2017, 12:28:35 pm »
Dury verliest hier de match he zeg.
De fauw op de 6 en Muhren linksvoor... Dat is gelijk aan zeggen: 'Ik wil verliezen vandaag'
Waar Dury mee bezig is in deze PO's, ik begrijp er niets van.
King Mbaye, man, die kerel doet echt volledig af bij mij. Al dat gesticuleren, en vitten op medemaats, hoelang blijven die dat nog pikken?

De fauw erin, want Dury wou Dalsgaard niet van zijn plaats halen omdat die goed bezig is.
Wat is het volgende? Sammy in de spits omdat Steppe goed bezig is?

De meeste verliespunten mogen we hier op de naam van onze trainer schrijven!!

Offline Hartson

  • Leden
  • Berichten: 388
Re: Speeldag 05 : 25/04/2017 20:30u : Essevee - AA Gent
« Reactie #48 Gepost op: april 26, 2017, 12:47:09 pm »
Wanneer wordt er eens gestart met Gueye en Leye samen? Telkens spelen we pas goed als die twee er samen in staan. Wel meestal als het kalf al verdronken is.

Offline niederbacher76

  • Leden
  • Berichten: 783
  • Essevee!
Re: Speeldag 05 : 25/04/2017 20:30u : Essevee - AA Gent
« Reactie #49 Gepost op: april 26, 2017, 12:49:02 pm »
Dury verliest hier de match he zeg.


Meit? kwam disciplinair niet aan de aftrap.

Muhren krijgt de voorkeur op Gueye , hoewel die laatste vele malen beter is maar Muhren ligt vast voor 4 jaar.

De Fauw stond daar niet goed. Hij had mss beter De Fauw rechtsachter gezet. Dalsgaard op de plaats van coopman (rechtsmidden) en Coopman op de plaats van Muhren.

Offline ivantje

  • Leden
  • Berichten: 614
Re: Speeldag 05 : 25/04/2017 20:30u : Essevee - AA Gent
« Reactie #50 Gepost op: april 26, 2017, 01:11:00 pm »
Dury verliest hier de match he zeg.


Meit? kwam disciplinair niet aan de aftrap.

Muhren krijgt de voorkeur op Gueye , hoewel die laatste vele malen beter is maar Muhren ligt vast voor 4 jaar.

De Fauw stond daar niet goed. Hij had mss beter De Fauw rechtsachter gezet. Dalsgaard op de plaats van coopman (rechtsmidden) en Coopman op de plaats van Muhren.
Dit was te logisch voor Dury.
Soms zoekt hij het echt wel te ver.

Offline Zigic14

  • Leden
  • Berichten: 552
  • Essevee!
Re: Speeldag 05 : 25/04/2017 20:30u : Essevee - AA Gent
« Reactie #51 Gepost op: april 26, 2017, 01:48:10 pm »
Dury verliest hier de match he zeg.
De fauw op de 6 en Muhren linksvoor... Dat is gelijk aan zeggen: 'Ik wil verliezen vandaag'
Waar Dury mee bezig is in deze PO's, ik begrijp er niets van.
King Mbaye, man, die kerel doet echt volledig af bij mij. Al dat gesticuleren, en vitten op medemaats, hoelang blijven die dat nog pikken?

De fauw erin, want Dury wou Dalsgaard niet van zijn plaats halen omdat die goed bezig is.
Wat is het volgende? Sammy in de spits omdat Steppe goed bezig is?

De meeste verliespunten mogen we hier op de naam van onze trainer schrijven!!

Ik snap dat een coach in bepaalde matchen niet altijd zijn beste spelers opstelt, maar wel spelers die het best in een systeem passen. Gisteren waren er echter een paar serieus mis gecast voor het systeem.

M?hren wil ik nooit meer op die linkerflank zien. Een spits moet in de spits.

Door toedoen van M?hren speelde Madu continu tegen 2 man. Natuurlijk dat zijn eerste helft niet goed was. Tweede helft naar mijn mening wel goed herpakt en toen kwam het er ook aanvallend uit (o.m bal op de lat).

Davy heeft ooit eens een redelijke match gespeeld bij Club op CM, maar verwacht toch niet dat hij bij zijn eerste basisplaats na lange blessure direct opnieuw gaat kunnen.

De keuze om Dalsgaard op de flank te laten kon ik wel begrijpen. Brengt aanvallend heel veel bij en was de enige die nog wat niveau haalde de eerste helft.

Tweede helft spelen we exact hetzelfde systeem als Gent en dan zie je dat, als je de duels wint, je ook automatisch gevaarlijk bent (want man tegen man).
Waarom dat lef niet tonen van aan de aftrap?

Voor de 4e keer op 5 matchen in de play-offs het gevoel dat er (veel) meer in zat.

Online Zigzag

  • Global Moderator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 4.653
  • Essevee!
Re: Speeldag 05 : 25/04/2017 20:30u : Essevee - AA Gent
« Reactie #52 Gepost op: april 26, 2017, 03:17:53 pm »
Opnieuw enorm ontgoocheld na gisteren...

Die eerste helft man man man, moeten we daarvoor naar het stadion komen?
Wat een opstelling was dat ook. Een experiment volgens Dury? Wel da's nu echt de belachelijkste reden die ik gehoord heb. Volgende week misschien eens met Steppe op de linksbuiten? Als we dan toch aan het experimenteren zijn.

Je mag en moet zelf experimenteren, maar AUB Francky steek het nu eens int koppeke: JUISTE spelers op de JUISTE plaats. Anders is het sop de kolen niet waard.

Tweede helft was velen malen beter. Eindelijk eens de durf om met 3 achteraan te spelen en het loonde eigenlijk. Met Marrone heb je een zeer goede CV die kan voetballen en 1 vd 3 kon eigenlijk constant inschuiven waardoor je een man meer situatie kon cre?ren.

Dalsgaard was echt fantastisch. Enigste foutje die hij maakte kwam er wel goal uit voort, ging te braaf in duel, maarja er zat nog wel tijd tussen dat en de goal.

Leye kon en moest er eigenlijk minstens 2 of 3 maken. Maarja...

Gelijkspel zou logische uitslag geweest zijn.

Offline mogul

  • Leden
  • Berichten: 7.670
Re: Speeldag 05 : 25/04/2017 20:30u : Essevee - AA Gent
« Reactie #53 Gepost op: april 26, 2017, 04:48:06 pm »
Zelfde mening Zig Zag,Leye moet altijd scoren.  Dury doet soms toch rare dingen,maar er is waarschijnlijk niemand van de technische staf die eens ingaat tegen Dury.

Offline Thraso

  • Leden
  • Berichten: 1.695
Re: Speeldag 05 : 25/04/2017 20:30u : Essevee - AA Gent
« Reactie #54 Gepost op: april 26, 2017, 05:36:04 pm »
Een blammage voor de supporters die naar POI komen kijken en verwachten dat hun ploeg met het sterkst mogelijke elftal aan de aftrap te zien staan en voor de overwinning ziet strijden. Een slechte reclame voor het Essevee voetbal. Is dit dan 'competitief zijn in Play-Offs I' Francky?

Kan iemand de retour-zending regelen van Muhren? Heeft sinds zijn debuut in en tegen Anderlecht nooit bewezen welke meerwaarde hij aan dit team levert. Miscasting!

PS: wat heb ik mij ge?rgerd aan die scheidsrechter. Maar bon, daar lag het niet aan.
« Laatst bewerkt op: april 26, 2017, 10:41:22 pm door Thraso »

Online isidoor

  • Leden
  • Berichten: 2.469
  • Essevee!
Re: Speeldag 05 : 25/04/2017 20:30u : Essevee - AA Gent
« Reactie #55 Gepost op: april 26, 2017, 05:40:09 pm »
Waarom niet van bij de aftrap spelen zoals tijdens de tweede helft, is volgens mij omdat de spelers dit tempo geen twee helften kunnen volhouden. Liever een voorzichtige eerste helft en volle bak in de tweede helft, dan alles geven in de eerste helft om daarna weg te zakken in de tweede helft en de tegenstander gebruik kan maken van onze vermoeidheid.
Ik denk dus dat wij alleen maar ??n helft snel en goed kunnen spelen.

Online Justinho

  • Leden
  • Berichten: 1.030
Re: Speeldag 05 : 25/04/2017 20:30u : Essevee - AA Gent
« Reactie #56 Gepost op: april 26, 2017, 05:55:34 pm »
Waarom niet van bij de aftrap spelen zoals tijdens de tweede helft, is volgens mij omdat de spelers dit tempo geen twee helften kunnen volhouden. Liever een voorzichtige eerste helft en volle bak in de tweede helft, dan alles geven in de eerste helft om daarna weg te zakken in de tweede helft en de tegenstander gebruik kan maken van onze vermoeidheid.
Ik denk dus dat wij alleen maar ??n helft snel en goed kunnen spelen.
Gisteren was dat louter door de inbreng van Gueye en Meit?, lijkt mij duidelijk...

Online San Iker

  • Leden
  • Berichten: 11.192
Re: Speeldag 05 : 25/04/2017 20:30u : Essevee - AA Gent
« Reactie #57 Gepost op: april 26, 2017, 06:24:03 pm »
Een blammage voor de supporters die naar POI komen kijken en verwachten dat hun ploeg met het sterkst mogelijke elftal aan de aftrap te zien staan en voor de overwinning ziet strijden. Een slechte reclame voor het Essevee voetbal. Is dit dan 'competitief zijn in Play-Offs I' zijn Francky?

Kan iemand de retour-zending regelen van Muhren? Heeft sinds zijn debuut in en tegen Anderlecht nooit bewezen welke meerwaarde hij aan dit team levert. Miscasting!

PS: wat heb ik mij ge?rgerd aan die scheidsrechter. Maar bon, daar lag het niet aan.

In het nieuwe stadion komt er was een Bart Smit winkel, en men zocht nog verkopers.
Ik zie geen andere mogelijkheid.

Dat die jongen meer kansen krijgt dan Bala of Ankersen, het is mij niet duidelijk.

Offline fozie

  • Leden
  • Berichten: 1.842
  • Mr Gold
Re: Speeldag 05 : 25/04/2017 20:30u : Essevee - AA Gent
« Reactie #58 Gepost op: april 26, 2017, 06:35:26 pm »
Een blammage voor de supporters die naar POI komen kijken en verwachten dat hun ploeg met het sterkst mogelijke elftal aan de aftrap te zien staan en voor de overwinning ziet strijden. Een slechte reclame voor het Essevee voetbal. Is dit dan 'competitief zijn in Play-Offs I' zijn Francky?

Kan iemand de retour-zending regelen van Muhren? Heeft sinds zijn debuut in en tegen Anderlecht nooit bewezen welke meerwaarde hij aan dit team levert. Miscasting!

PS: wat heb ik mij ge?rgerd aan die scheidsrechter. Maar bon, daar lag het niet aan.

In het nieuwe stadion komt er was een Bart Smit winkel, en men zocht nog verkopers.
Ik zie geen andere mogelijkheid.

Dat die jongen meer kansen krijgt dan Bala of Ankersen, het is mij niet duidelijk.
Aldus een kenner die Dalsgaard liever niet zag terugkeren,enkele maanden geleden...Er is dus nog hoop voor Muhren  :)
Over het gedag van Mbaye heb je 100pct gelijk,echt irritant.
En k'zie liever Dury eens (volledig) de mist in gaan dan dat hij naar Brugge of Standard trekt.

ps: je was hier niet de enige die Dalsgaard liever niet terug zag hoor...
« Laatst bewerkt op: april 26, 2017, 07:12:26 pm door fozie »

Offline balboa

  • Leden
  • Berichten: 2.729
Re: Speeldag 05 : 25/04/2017 20:30u : Essevee - AA Gent
« Reactie #59 Gepost op: april 26, 2017, 07:35:39 pm »
Ik had het niet mogen zeggen dat er ook gisterenavond niks met de mentaliteit mis ging zijn.
Eerste helft zo slap als wat, al lag dat natuurlijk ook voor een heel groot stuk aan het door elkaar smijten van je elftal. De houvast is weg.
Toen ik zag dat De fauw ging spelen dacht ik aan 2 opties. Ofwel Davy rechtsback met Dalsgaard ervoor, ofwel Davy linksback met Madu ervoor. Wat was die laatste trouwens slecht zeg gisteren, pf.
Maar Davy dus centrale middenvelder omdat Preudhomme hem daar ooit eens op een blauwe maandag posteerde bij Club Brugge.

Dat is Dury. Een heel jaar vasthouden aan een elftal en op een dag tovert hij een opstelling uit zijn hoed waar je je niet aan verstaat. Zo dropte hij hier eens thuis tegen Genk Hernan Hinostroza voor het eerst in 6 maanden ofzo in de basis, ook plots Godeau ipv Colpaert. 0-4 verloren.
Het jaar erop in de PO's thuis tegen Anderlecht opeens Leye in de basis als rechtsbuiten voor het eerst sinds weken na een hamstringblessure.
Aan de rust 0-2 achter en match gespeeld. Leye kwam totaal niet in het stuk voor en tijdens de rust vervangen.

Thuis tegen Gent, de laatste topper thuis, moet je niet experimenteren.
Je moet je sterkste elftal opstellen. (buiten Meit? dan, als hij effectief die training oversloeg is het terecht dat hij op de bank moest beginnen. Speelde wel een zeer sterke 2e helft buiten dat foutje bij de 0-2. Dan zie je eens wat het doet als hij niet meedoet.)
Gewoon Lerager-Marrone voor de verdediging met Leye-Gueye daarvoor. Kaya op links.

Me ontzettend ge?rgerd aan Leye gisteren. Los van de kansen die hij mist.
Dat loopt daar met een air over dat veld te sloffen alsof het Messi en Ronaldo in ??n en dezelfde persoon is. Kerel lijdt aan een zeer pijnlijke vorm van zelfoverschatting. Op een bepaald moment in de 2e helft liep er eens 2 man vrij op links en meneer besloot zich aan dribbel te wagen waarop hij knullig de bal verloor. Weet wat je kan en vooral niet kan, zou je denken.

Enige positieve is voor mij de ontwikkeling van Dalsgaard.
Beste speler bij Essevee op dit moment. Een wapen ook met zijn snelheid, voetballend vermogen en voorzet. Lijkt plots ook overzicht te hebben.