Auteur Topic: Oefenprogramma seizoen 2017-2018  (gelezen 50852 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline fozie

  • Leden
  • Berichten: 1.843
  • Mr Gold
Re: Oefenprogramma seizoen 2017-2018
« Reactie #200 Gepost op: juli 15, 2017, 10:12:41 pm »
Flauwkes,geen middenveld bij ons.Als Cordaro al spelverdeler moet spelen de 2e helft weet je het wel.

Offline Soulscream

  • Leden
  • Berichten: 3.066
  • Voice of the voiceless!
Re: Oefenprogramma seizoen 2017-2018
« Reactie #201 Gepost op: juli 15, 2017, 10:17:46 pm »
stond ook op het Nieuwsblad, slag om het midden veld verloren, Demets geblesseerd.

Offline koenie69

  • Leden
  • Berichten: 1.607
Re: Oefenprogramma seizoen 2017-2018
« Reactie #202 Gepost op: juli 15, 2017, 10:23:10 pm »
Flauwkes,geen middenveld bij ons.Als Cordaro al spelverdeler moet spelen de 2e helft weet je het wel.


inderdaad, niets van power op het middenveld coopman en desart winnen bijna nooit een duel.
heylen achteraan is ook niet van de zekerste en vooraan missen we wel de nodige ervaring.
die reichert zal niet veel spelen.

Online boerkens4ever

  • Leden
  • Berichten: 2.653
Re: Oefenprogramma seizoen 2017-2018
« Reactie #203 Gepost op: juli 15, 2017, 11:17:54 pm »
Zoals ik al vreesde. We missen op ons middenveld power.

Offline Sharky

  • Leden
  • Berichten: 457
Re: Oefenprogramma seizoen 2017-2018
« Reactie #204 Gepost op: juli 15, 2017, 11:58:39 pm »
En waar is baudry?
Verlies is geen ramp, is nog altijd kwestie van een nieuwe ploeg te bouwen.

Offline Bertrand

  • Leden
  • Berichten: 1.072
Re: Oefenprogramma seizoen 2017-2018
« Reactie #205 Gepost op: juli 16, 2017, 12:08:26 am »
En waar is baudry?
Verlies is geen ramp, is nog altijd kwestie van een nieuwe ploeg te bouwen.

Ik heb gisteren in HNB geleden dat hij gekwetst is (knie) en daarbij nog ook nog ziek is.

Offline Sharky

  • Leden
  • Berichten: 457
Re: Oefenprogramma seizoen 2017-2018
« Reactie #206 Gepost op: juli 16, 2017, 12:29:08 am »
En waar is baudry?
Verlies is geen ramp, is nog altijd kwestie van een nieuwe ploeg te bouwen.

Ik heb gisteren in HNB geleden dat hij gekwetst is (knie) en daarbij nog ook nog ziek is.
Merci voor de info. Centraal duo baudry/de ryck kon me vorig jaar wel bekoren.

Offline Vidmar

  • Leden
  • Berichten: 1.753
Re: Oefenprogramma seizoen 2017-2018
« Reactie #207 Gepost op: juli 16, 2017, 02:47:41 am »
En waar is baudry?
Verlies is geen ramp, is nog altijd kwestie van een nieuwe ploeg te bouwen.

Ik heb gisteren in HNB geleden dat hij gekwetst is (knie) en daarbij nog ook nog ziek is.
Merci voor de info. Centraal duo baudry/de ryck kon me vorig jaar wel bekoren.

Lieve hemel. Derijck, jongens.

Offline svennay

  • Global Moderator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 5.257
  • Essevee!
Re: Oefenprogramma seizoen 2017-2018
« Reactie #208 Gepost op: juli 16, 2017, 10:02:45 am »
Via Vijncke L. uit Het Laatste Nieuws
16 juli 2017

Online ManU

  • Leden
  • Berichten: 1.049
Re: Oefenprogramma seizoen 2017-2018
« Reactie #209 Gepost op: juli 16, 2017, 12:27:25 pm »
Eigenlijk verlies je beter eens een oefenmatch, want zo zie je tock ook de mancos. Als je alles wint, denk je dat alles gesmeerd loopt, maar wat als je dan de eerste competitiewedstrijd verliest...

Offline mogul

  • Leden
  • Berichten: 7.717
Re: Oefenprogramma seizoen 2017-2018
« Reactie #210 Gepost op: juli 16, 2017, 03:29:30 pm »
En waar is baudry?
Verlies is geen ramp, is nog altijd kwestie van een nieuwe ploeg te bouwen.

Ik heb gisteren in HNB geleden dat hij gekwetst is (knie) en daarbij nog ook nog ziek is.
Merci voor de info. Centraal duo baudry/de ryck kon me vorig jaar wel bekoren.

Lieve hemel. Derijck, jongens.
En wat dan nog,ge weet toch over wie hij het heeft?  Peerdezaege :).

Offline Sharky

  • Leden
  • Berichten: 457
Re: Oefenprogramma seizoen 2017-2018
« Reactie #211 Gepost op: juli 16, 2017, 09:07:01 pm »
En waar is baudry?
Verlies is geen ramp, is nog altijd kwestie van een nieuwe ploeg te bouwen.

Ik heb gisteren in HNB geleden dat hij gekwetst is (knie) en daarbij nog ook nog ziek is.
Merci voor de info. Centraal duo baudry/de ryck kon me vorig jaar wel bekoren.

Lieve hemel. Derijck, jongens.
En wat dan nog,ge weet toch over wie hij het heeft?  Peerdezaege :).
Ooit al gehoord van autocorrect op een smartphone. Sorry... zal er op letten in het vervolg of niks meer posten...

Offline svennay

  • Global Moderator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 5.257
  • Essevee!
Re: Oefenprogramma seizoen 2017-2018
« Reactie #212 Gepost op: juli 17, 2017, 07:42:42 am »
Via Vijncke L. uit Het Laatste Nieuws
17 juli 2017

Offline balboa

  • Leden
  • Berichten: 2.729
Re: Oefenprogramma seizoen 2017-2018
« Reactie #213 Gepost op: juli 17, 2017, 01:59:27 pm »
Niets om je zorgen over te maken hoor.

Na de match, wat zeg ik, tijdens de rust al, werden al de grootste conclusies getrokken. Lachwekkend, maar het valt niet tegen te houden.
"Het kan zo maar gebeuren dat je een heel seizoen tegen de degradatie zal strijden." en meer van dat soort onzin.  ;D

Een gelijkopgaande, gesloten partij met een heel verdedigend en stevig Waasland-Beveren.
En het is inderdaad eens goed dat er werd verloren. Iedereen zal nu weer scherp staan.

Duelkracht missen? Je speelde wel tegen Seck die een ongelooflijke atleet is en als hij dan tegen De Sart moet opboksen wint hij veel duels ja.

Dury trouwens heel kritisch over De Sart tijdens de match.
De Sart leek niet te weten waar te lopen waarop Dury in een col?re schoot tegen zijn assitenten "dat iet nog zo gezeid at vandeweke", "ke 't em nog zo vworgetwond".
Ook over De Pauw was hij niet helemaal tevreden. Kwam de bal naar zijn zin te diep halen.
En naar mijn zin mis ik wat agressiviteit bij die jongen.

Derijck heel actief in de coaching, maar moet niet denken dat hij Beckenbauer is.
Heb nu 2 oefenmatchen gezien en 2 keer leed hij heel kinderlijk balverlies omdat hij zichzelf overschatte. Hou het simpel, Timothy. Ken je beperkingen.

Heylen een zeer goede lange crossbal. Ze komen iedere keer op de stropdas terecht bij de ploegmaat.
Maar puur verdedigend heb ik mijn vraagtekens. Liet ziet makkelijk ringeloren bij de goal van Gano. Schiet ook nogal snel in paniek wanneer het achterin eens wat warm komt, heb ik de indruk.
Maar goed, door veel matchen te spelen zal hij wel groeien en vertrouwen pakken.

Olayinka charmeerde mij. Slangenmens met goede voeten.
Werd wel op links geposteerd en Kaya centraal.
Iets wat Dury nochtans afzwoor 2 jaar geleden en als reden gaf voor de mindere prestaties na nieuwjaar in het seizoen 2015-2016. Kaya die centraal niet genoeg verdedigend werk deed en de wisselwerking die met het middenveld niet optimaal was.
Soit, zie Kaya wel gewoon weer op links staan eens het seizoen echt bezig is hoor. De Mets nu nog in de lappenmand.


Offline die hard esseveeër

  • Leden
  • Berichten: 2.369
Re: Oefenprogramma seizoen 2017-2018
« Reactie #214 Gepost op: juli 17, 2017, 02:15:02 pm »
...
Duelkracht missen? Je speelde wel tegen Seck die een ongelooflijke atleet is en als hij dan tegen De Sart moet opboksen wint hij veel duels ja.
...
Tiens, en als ik hier een maand of 2 geleden de naam Seck liet vallen als eventuele vervanger voor Meit?, dan werd ik hier weggelachen.
Soit, feit is dat we met middenvelders als Coopman, Kaya, De Sart en De Pauw geen beer in onze rangen hebben om duels te winnen.
Van Coopman en Kaya wisten we al langer dat ze er minder/niet uitkomen als het er iets steviger aan toe gaat, van De Sart en De Pauw had ik ( tot nu toe ) meer weerwerk verwacht.
Reichert, tja, ik weet het niet, die gaat dan weer wel voldoende in duel, maar pakt daar blijkbaar ook telkens kaarten voor, dus dat is ook geen oplossing.
De Mets ligt blijkbaar voor langere tijd in de lappenmand, dus die wordt het ook al niet.
En die Doumbia van Anderlecht ken ik te weinig, dus daar kan ik geen oordeel over vellen.
Slotsom : we MO?TEN echt wel nog op zoek naar een stevige nummer 6!

Online Lorenzo Di Marco

  • Leden
  • Berichten: 421
  • Essevee!
Re: Oefenprogramma seizoen 2017-2018
« Reactie #215 Gepost op: juli 17, 2017, 04:05:22 pm »
...
Duelkracht missen? Je speelde wel tegen Seck die een ongelooflijke atleet is en als hij dan tegen De Sart moet opboksen wint hij veel duels ja.
...
Tiens, en als ik hier een maand of 2 geleden de naam Seck liet vallen als eventuele vervanger voor Meit?, dan werd ik hier weggelachen.
[...]

Of hoe in twee maanden tijd zaken serieus verdraaid kunnen worden in sommige hoofden. Als dit al 'weglachen worden' is  :o  :o  :

Citaat van: die hard essevee?r op mei 06, 2017, 08:20:24 pm
Als we toch namen naar voor aan't brengen zijn,  wat dachten jullie van Ibrahima Seck van Beveren als vervanger van Meite?

De enige reactie op jouw suggestie, een reactie van Svennay:
De meest haalbare van de 3 geopperde namen (naast VdBruggen en Dusenne). Groot, sterk, kopbalsterk, kent de competitie al, ... maar pakt veel te makkelijke domme vermijdbare kaarten.
Dat zou toch een serieus werkpunt zijn want naast die kaarten die hij pakt maakt hij ook veel overtredingen die op of net over het randje zijn.

Offline die hard esseveeër

  • Leden
  • Berichten: 2.369
Re: Oefenprogramma seizoen 2017-2018
« Reactie #216 Gepost op: juli 17, 2017, 04:45:03 pm »
...
Duelkracht missen? Je speelde wel tegen Seck die een ongelooflijke atleet is en als hij dan tegen De Sart moet opboksen wint hij veel duels ja.
...
Tiens, en als ik hier een maand of 2 geleden de naam Seck liet vallen als eventuele vervanger voor Meit?, dan werd ik hier weggelachen.
[...]

Of hoe in twee maanden tijd zaken serieus verdraaid kunnen worden in sommige hoofden. Als dit al 'weglachen worden' is  :o  :o  :

Citaat van: die hard essevee?r op mei 06, 2017, 08:20:24 pm
Als we toch namen naar voor aan't brengen zijn,  wat dachten jullie van Ibrahima Seck van Beveren als vervanger van Meite?

De enige reactie op jouw suggestie, een reactie van Svennay:
De meest haalbare van de 3 geopperde namen (naast VdBruggen en Dusenne). Groot, sterk, kopbalsterk, kent de competitie al, ... maar pakt veel te makkelijke domme vermijdbare kaarten.
Dat zou toch een serieus werkpunt zijn want naast die kaarten die hij pakt maakt hij ook veel overtredingen die op of net over het randje zijn.

Sorry, zal in 't vervolg alles eerst nog eens alles nalezen alvorens te reageren.
Het stond me enkel nog voor dat er niemand enthousiast was i.v.m. Seck...
Niet dat het een wereldspeler is, maar hij beantwoord toch het meest aan het profiel dat Meit? had.

Offline Bertrand

  • Leden
  • Berichten: 1.072
Re: Oefenprogramma seizoen 2017-2018
« Reactie #217 Gepost op: juli 17, 2017, 04:51:40 pm »
Niets om je zorgen over te maken hoor.

Na de match, wat zeg ik, tijdens de rust al, werden al de grootste conclusies getrokken. Lachwekkend, maar het valt niet tegen te houden.
"Het kan zo maar gebeuren dat je een heel seizoen tegen de degradatie zal strijden." en meer van dat soort onzin.  ;D

Een gelijkopgaande, gesloten partij met een heel verdedigend en stevig Waasland-Beveren.
En het is inderdaad eens goed dat er werd verloren. Iedereen zal nu weer scherp staan.

Duelkracht missen? Je speelde wel tegen Seck die een ongelooflijke atleet is en als hij dan tegen De Sart moet opboksen wint hij veel duels ja.

Dury trouwens heel kritisch over De Sart tijdens de match.
De Sart leek niet te weten waar te lopen waarop Dury in een col?re schoot tegen zijn assitenten "dat iet nog zo gezeid at vandeweke", "ke 't em nog zo vworgetwond".
Ook over De Pauw was hij niet helemaal tevreden. Kwam de bal naar zijn zin te diep halen.
En naar mijn zin mis ik wat agressiviteit bij die jongen.

Derijck heel actief in de coaching, maar moet niet denken dat hij Beckenbauer is.
Heb nu 2 oefenmatchen gezien en 2 keer leed hij heel kinderlijk balverlies omdat hij zichzelf overschatte. Hou het simpel, Timothy. Ken je beperkingen.

Heylen een zeer goede lange crossbal. Ze komen iedere keer op de stropdas terecht bij de ploegmaat.
Maar puur verdedigend heb ik mijn vraagtekens. Liet ziet makkelijk ringeloren bij de goal van Gano. Schiet ook nogal snel in paniek wanneer het achterin eens wat warm komt, heb ik de indruk.
Maar goed, door veel matchen te spelen zal hij wel groeien en vertrouwen pakken.

Olayinka charmeerde mij. Slangenmens met goede voeten.
Werd wel op links geposteerd en Kaya centraal.
Iets wat Dury nochtans afzwoor 2 jaar geleden en als reden gaf voor de mindere prestaties na nieuwjaar in het seizoen 2015-2016. Kaya die centraal niet genoeg verdedigend werk deed en de wisselwerking die met het middenveld niet optimaal was.
Soit, zie Kaya wel gewoon weer op links staan eens het seizoen echt bezig is hoor. De Mets nu nog in de lappenmand.

Onze goede organisatie, duelkracht en opvangen van de tegenstander en hen niet in hun spel laten komen waren onze grote troeven vorig seizoen maar daarvoor moet ge ook de juiste spelers hebben op de juiste plaats en het vraagt ook een goede fysieke conditie, blijkbaar is er nog veel werk aan de winkel. 

Offline svennay

  • Global Moderator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 5.257
  • Essevee!
Re: Oefenprogramma seizoen 2017-2018
« Reactie #218 Gepost op: juli 18, 2017, 07:36:45 am »
Via Joost M. uit Het Laatste Nieuws
18 juli 2017

Offline Porky

  • Leden
  • Berichten: 4.935
Re: Oefenprogramma seizoen 2017-2018
« Reactie #219 Gepost op: juli 18, 2017, 07:54:25 am »
Speciale prijzen voor abonnementen vnvnd? 😃