Auteur Topic: Extra time  (gelezen 195762 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Vidmar

  • Leden
  • Berichten: 1.744
Re: Extra time
« Reactie #1200 Gepost op: november 21, 2016, 08:20:19 pm »
Misschien kijk je beter niet dan sta je morgen niet met koppijn op. 😀
Onvoorstelbaar hoe negatief je alles wat ZW aangaat bekijkt.
Ik vraag me echt af wat je gaat neerschrijven als het eens heel wat minder zal zijn en die tijd komt of we dat nu willen of niet.
Of is het enkel uw bedoeling om anderen uit hun kot te lokken ?

 ???

Balboa zat er de vorige keer recht op toen Onur in Extra Time zat. Dit is toch gewoon een voorspelling?

Offline Glitch.

  • Leden
  • Berichten: 2.057
Re: Extra time
« Reactie #1201 Gepost op: november 21, 2016, 08:25:25 pm »
Zal uiteraard ook wel weer het vat vol clich?s bovenhalen.

Gaan we geen bingo maken?  8)

- Sowieso Dury die vanavond afkomt met zijn "Competitief zijn in Play Offs 1"
- Dan Raes die op het filmpje drukt waarin de loftrompet wordt bovengehaald voor Meit?, waarop Dury zegt dat ze een aankoopoptie hebben en die gaan lichten, en dat h??l moeilijk zal zijn om hem te houden.
- Raes die dan ook nog eens de vergelijking gaat maken met het team van 2013 en vragen aan Dury wat het verschil nu precies is. Misschien vallen de woorden 'ervaring' en 'm?tier'.
- Dury die opmerkt dat de topploegen na nieuwjaar nog wel zullen accelereren.
- Raes die aan Dury vraagt hoe dat nu precies zit met de banden met Anderlecht en Gent qua transfers.
- "Francky, je was hard voor Anderlecht he?" en dan nog eens de verwijzing naar de thuismatch tegen Brugge dat veel stabieler was/is en moeilijker te ontwrichten. "Als je niet kan winnen moet je zorgen dat je niet verliest"
- Uiteraard steekt Dury nog eens de loftrompet op over Leye. Dat hij zo slim is en zo belangrijk, en zelfs, als hij niet scoort een enorme waarde voor het team heeft. Geen enkele spits in Belgi? is belangrijker als hij niet scoort dan Leye. Misschien vergelijking met Depoitre bij Gent. Alle punten als hij Drogba vermeld.  ;)

En, last but not least, Dury die vermeldt dat zijn grote droom is om ooit eens Europees te spelen in het vernieuwde stadion. (hoogstwaarschijnlijk na een vraag van Raes of Dury ooit nog vertrekt bij Essevee).

Jullie mogen morgen komen afvinken.  :P

Ik vind het gewoonweg geniaal  :D  ge gaat de volle pot hebben!
-SVZW Forever-

Offline Frederik

  • Administrator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 8.671
  • Essevee! Olé Olé!
Re: Extra time
« Reactie #1202 Gepost op: november 21, 2016, 08:38:52 pm »
Peist wok ... is zo voorspelbaar.

Kon het zelf niet beter omschrijven.

Offline fozie

  • Leden
  • Berichten: 1.842
  • Mr Gold
Re: Extra time
« Reactie #1203 Gepost op: november 21, 2016, 09:22:27 pm »
Ook gaat Raes op zoek naar oplossingen voor de problemen bij de mauves,de "foute" wissels van Weiler komen aan bod,de naam Mazzu valt, er wordt Dury naar zijn mening gevraagd.
Ook onze sterke bank komt even aan bod, de namen Naessens,Oulare en Vetokele vallen.

Offline moenie

  • Leden
  • Berichten: 110
Re: Extra time
« Reactie #1204 Gepost op: november 21, 2016, 10:42:20 pm »
Zal uiteraard ook wel weer het vat vol clich?s bovenhalen.

Gaan we geen bingo maken?  8)

- Sowieso Dury die vanavond afkomt met zijn "Competitief zijn in Play Offs 1"
- Dan Raes die op het filmpje drukt waarin de loftrompet wordt bovengehaald voor Meit?, waarop Dury zegt dat ze een aankoopoptie hebben en die gaan lichten, en dat h??l moeilijk zal zijn om hem te houden.
- Raes die dan ook nog eens de vergelijking gaat maken met het team van 2013 en vragen aan Dury wat het verschil nu precies is. Misschien vallen de woorden 'ervaring' en 'm?tier'.
- Dury die opmerkt dat de topploegen na nieuwjaar nog wel zullen accelereren.
- Raes die aan Dury vraagt hoe dat nu precies zit met de banden met Anderlecht en Gent qua transfers.
- "Francky, je was hard voor Anderlecht he?" en dan nog eens de verwijzing naar de thuismatch tegen Brugge dat veel stabieler was/is en moeilijker te ontwrichten. "Als je niet kan winnen moet je zorgen dat je niet verliest"
- Uiteraard steekt Dury nog eens de loftrompet op over Leye. Dat hij zo slim is en zo belangrijk, en zelfs, als hij niet scoort een enorme waarde voor het team heeft. Geen enkele spits in Belgi? is belangrijker als hij niet scoort dan Leye. Misschien vergelijking met Depoitre bij Gent. Alle punten als hij Drogba vermeld.  ;)

En, last but not least, Dury die vermeldt dat zijn grote droom is om ooit eens Europees te spelen in het vernieuwde stadion. (hoogstwaarschijnlijk na een vraag van Raes of Dury ooit nog vertrekt bij Essevee).

Jullie mogen morgen komen afvinken.  :P

daar is drogba, alle punten

Offline Massaker

  • Leden
  • Berichten: 1.222
Re: Extra time
« Reactie #1205 Gepost op: november 21, 2016, 11:37:22 pm »
Mulder heeft PERFECT ge?llustreerd waaroma ALLE andere ploegen Anderlecht zo'n dikkenekkenploeg vinden: Dury is nog iets aan het uitleggen over essevee en meneer Mulder onderbreekt hem op de meest grove manier omdat hij het over A lecht wil hebben. WE weten dat het een arrogant varken is, maar dit vond ik er wel over...

Offline Pringless

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 6.261
Re: Extra time
« Reactie #1206 Gepost op: november 21, 2016, 11:48:09 pm »
Mulder heeft PERFECT ge?llustreerd waaroma ALLE andere ploegen Anderlecht zo'n dikkenekkenploeg vinden: Dury is nog iets aan het uitleggen over essevee en meneer Mulder onderbreekt hem op de meest grove manier omdat hij het over A lecht wil hebben. WE weten dat het een arrogant varken is, maar dit vond ik er wel over...
Ik vond het toch ook redelijk bruut afgebroken MAAR ik vind wel dat ze voldoende over Essevee hebben gepraat. We kunnen niet klagen.
SV TILL I DIE

Offline Grompie

  • Leden
  • Berichten: 1.013
Re: Extra time
« Reactie #1207 Gepost op: november 22, 2016, 08:57:47 am »
Ik vond het toch ook redelijk bruut afgebroken MAAR ik vind wel dat ze voldoende over Essevee hebben gepraat. We kunnen niet klagen.

Idd, vond het een leuk en eerlijk interview.
@Balboa, zo moeilijk was dat nu ook weer niet h? :P.
Alleen je bonus punten voor Europese droom heb je niet gescoord, wss net de uitzending niet gehaald.

Wel een aantal opmerkelijke punten:
- Dury zag er heel erg gelukkig en relaxed uit, was er precies van aan het genieten.
- Vermelding naar de supporters toe! En niet alleen van Dury maar ook Marc herhaalde meermaals dat hij echt genoten heeft van de sfeer in het stadion.
- Het feit dat Dury al gezegd heeft dat we kampioen kunnen worden is voor Dury zijn doening wel heel erg vroeg maar ergens een goeie zet om je ploeg te blijven motiveren.
- Blijkbaar zijn Coopman en Oulare op goeie weg, geen idee of het paaien was maar toch leuk om te horen dat die gasten scherp staan op training.
- Kingsley Madu, is Dury nu al lovend over. Vervanging voor Kaya zit dus al in de pijplijn mocht hij volgend jaar ergens willen gaan cashen.

Tjah en Jan Mulder... Gefrustreerd dat hij nauwelijks aan bod kwam en niet een hele uitzending over Anderlecht kon door draven. Had wel ergens gelijk bij zijn lichte kritiek op Leye al verwoorde Joos of Marc het beter door de correcte fase aan te halen op het einde.

Offline Will McAvoy

  • Leden
  • Berichten: 1.712
  • Essevee!
Re: Extra time
« Reactie #1208 Gepost op: november 22, 2016, 09:17:04 am »
Idd, vond het een leuk en eerlijk interview.
@Balboa, zo moeilijk was dat nu ook weer niet h? :P.
Alleen je bonus punten voor Europese droom heb je niet gescoord, wss net de uitzending niet gehaald.

Wel een aantal opmerkelijke punten:
- Dury zag er heel erg gelukkig en relaxed uit, was er precies van aan het genieten.
- Vermelding naar de supporters toe! En niet alleen van Dury maar ook Marc herhaalde meermaals dat hij echt genoten heeft van de sfeer in het stadion.
- Het feit dat Dury al gezegd heeft dat we kampioen kunnen worden is voor Dury zijn doening wel heel erg vroeg maar ergens een goeie zet om je ploeg te blijven motiveren.
- Blijkbaar zijn Coopman en Oulare op goeie weg, geen idee of het paaien was maar toch leuk om te horen dat die gasten scherp staan op training.
- Kingsley Madu, is Dury nu al lovend over. Vervanging voor Kaya zit dus al in de pijplijn mocht hij volgend jaar ergens willen gaan cashen.

Tjah en Jan Mulder... Gefrustreerd dat hij nauwelijks aan bod kwam en niet een hele uitzending over Anderlecht kon door draven. Had wel ergens gelijk bij zijn lichte kritiek op Leye al verwoorde Joos of Marc het beter door de correcte fase aan te halen op het einde.

Leye zat er dpor in minuut 75. Was niks meer waard als aanspeelpunt vooraan. Ik heb me daar ook aan zitten ergeren. Dat is echter niet de schuld van Leye, maar van Dury. Als hij dan toch zo een fantastische bank heeft met Coopman, Oulare en Madu, dan mag hij dat ook wel eens tonen hoor.

Voor de rest zijn de kwaliteiten van zulte Waregem meer dan voldoende aan bod geweest en was het zwakke spel van Anderlecht slechts een voetnoot in het programma. Ik heb het wel eens anders geweten...

Offline Massaker

  • Leden
  • Berichten: 1.222
Re: Extra time
« Reactie #1209 Gepost op: november 22, 2016, 09:33:00 am »
Ik vond het toch ook redelijk bruut afgebroken MAAR ik vind wel dat ze voldoende over Essevee hebben gepraat. We kunnen niet klagen.
Ik had de indruk dat Dury er ook niet mee kon lachen. En terecht. Natuurlijk hebben ze het lang over Essevee gehad, daar geef ik je 100% gelijk in. Maar de manier waarop Mulder zijnen haak in het betoog van Dury slaat, is van een zeer laag niveau. Zelfs Joos toont meer respect (en dat zegt veel)...

Offline balboa

  • Leden
  • Berichten: 2.729
Re: Extra time
« Reactie #1210 Gepost op: november 22, 2016, 01:23:39 pm »
Misschien kijk je beter niet dan sta je morgen niet met koppijn op. 😀
Onvoorstelbaar hoe negatief je alles wat ZW aangaat bekijkt.
Ik vraag me echt af wat je gaat neerschrijven als het eens heel wat minder zal zijn en die tijd komt of we dat nu willen of niet.
Of is het enkel uw bedoeling om anderen uit hun kot te lokken ?

Die fetisj van u tov mij begint anders stilaan ook wel zorgwekkende proporties aan te nemen.
Ik denk dat jij eerder alles negatief ziet als je mijn posts leest.

Vraag: Die roze bril van u, ben je die bij Jan Vererfven gaan halen of kwam hij van de Pearl?
PS: Ik koop mijn azijn in de Colruyt.  ;)

Offline Ranter

  • Leden
  • Berichten: 1.637
Re: Extra time
« Reactie #1211 Gepost op: maart 14, 2017, 06:52:01 pm »

Offline balboa

  • Leden
  • Berichten: 2.729
Re: Extra time
« Reactie #1212 Gepost op: maart 19, 2017, 06:54:21 pm »
Morgen Derijck in Extra Time?

Normaal altijd iemand van de bekerwinnaar. En Dury (en Kaya) zijn al gepasseerd.

Offline Zigzag

  • Global Moderator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 4.649
  • Essevee!
Re: Extra time
« Reactie #1213 Gepost op: maart 19, 2017, 08:09:35 pm »
Morgen Derijck in Extra Time?

Normaal altijd iemand van de bekerwinnaar. En Dury (en Kaya) zijn al gepasseerd.

Dacht ik ook.
Mocht De fauw gespeeld hebben, zou hij het wel zijn. Maar da's niet het geval.

Offline scott

  • Leden
  • Berichten: 997
  • Essevee!
Re: Extra time
« Reactie #1214 Gepost op: maart 19, 2017, 08:36:44 pm »
Morgen Derijck in Extra Time?

Normaal altijd iemand van de bekerwinnaar. En Dury (en Kaya) zijn al gepasseerd.

Dacht ik ook.
Mocht De fauw gespeeld hebben, zou hij het wel zijn. Maar da's niet het geval.

of Leye

Offline Naessens C

  • Leden
  • Berichten: 2.958
  • We pakken ze. Één voor één.
Re: Extra time
« Reactie #1215 Gepost op: maart 19, 2017, 08:48:56 pm »
Derijck logische keuze.

Offline Zigzag

  • Global Moderator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 4.649
  • Essevee!
Re: Extra time
« Reactie #1216 Gepost op: maart 20, 2017, 11:03:56 am »
Derijck logische keuze.

Vanavond is Francky Dury te gast in #extratime. Analisten zijn Jan Mulder en Peter Vandenbempt. @ESSEVEELIVE @sporza @canvastv om 22u05

Francky dus  :)

Offline balboa

  • Leden
  • Berichten: 2.729
Re: Extra time
« Reactie #1217 Gepost op: maart 20, 2017, 11:14:47 am »
Morgen Derijck in Extra Time?

Normaal altijd iemand van de bekerwinnaar. En Dury (en Kaya) zijn al gepasseerd.

Dacht ik ook.
Mocht De fauw gespeeld hebben, zou hij het wel zijn. Maar da's niet het geval.

of Leye
Niet doen. Nooit mensen daar laten zitten die het Nederlands niet super machtig zijn.

Hebben dat eens gedaan met Sollied en De Camargo.
Dat ik dat nog weet zegt genoeg.

Nuja, jammer dat het Derijck niet is, vind ik.
Hopelijk Dury met wat nieuws.

Offline Pringless

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 6.261
Re: Extra time
« Reactie #1218 Gepost op: maart 20, 2017, 11:15:26 am »
Morgen Derijck in Extra Time?

Normaal altijd iemand van de bekerwinnaar. En Dury (en Kaya) zijn al gepasseerd.

Dacht ik ook.
Mocht De fauw gespeeld hebben, zou hij het wel zijn. Maar da's niet het geval.

of Leye
Niet doen. Nooit mensen daar laten zitten die het Nederlands niet super machtig zijn.

Hebben dat eens gedaan met Sollied en De Camargo.
Dat ik dat nog weet zegt genoeg.

Nuja, jammer dat het Derijck niet is, vind ik.
Hopelijk Dury met wat nieuws.
Dury is nog altijd de beste prater van Essevee.
SV TILL I DIE

Offline Boer uit Waregem

  • Leden
  • Berichten: 5.767
  • Essevee!
Re: Extra time
« Reactie #1219 Gepost op: maart 20, 2017, 12:46:05 pm »
alstie in form is zijn zijn stekskes ook altyd fenomenaal