Auteur Topic: [VB]Charleroi - Essevee  (gelezen 8630 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Glitch.

  • Leden
  • Berichten: 2.057
Re:[VB]Charleroi - Essevee
« Reactie #40 Gepost op: februari 05, 2011, 10:22:27 pm »
Blijkbaar is Broos toch geen tovenaar.

Er was zelfs g??n spatje ambitie of inzet te zien.
-SVZW Forever-

Offline EAGLE

  • Leden
  • Berichten: 2.345
Re:[VB]Charleroi - Essevee
« Reactie #41 Gepost op: februari 05, 2011, 10:25:12 pm »
het zal under spijten dazze geen wintertransfers gedaan hebben.
Twaren precies allemaal lege zakken dan opt plein stonden.

Offline Fredje SVZW

  • Leden
  • Berichten: 1.269
Re:[VB]Charleroi - Essevee
« Reactie #42 Gepost op: februari 05, 2011, 10:29:24 pm »
Wat een onzin lees ik hier helemaal! Habibou mist d? kans op 0-1, Sammy blundert 2x (gelukkig lees ik hier nog niet dat men aan zijn kunnen gaat twijfelen, want in wiens schoenen zouden we dit moeten schuiven, nietwaar?). Hier is het precies de verkiezing "t zwart schaap van de week", waarbij men zoveel mogelijk d? schuldigen van een niet-gewonnen match moet gaan aanduiden...mannekes toch! Ik vraag me af wat sommigen verlangen: play-off I, da's duidelijk...geen greintje inzet lees ik hier...ik ben ook ontgoocheld dat we verloren hebben, maar blijkbaar is elk verloren puntje hier te wijten aan een compleet gebrek aan inzet,h?! Mannekes, toch, we spelen allang PO 2, hoor! Net zoals KVK! Kan nog een leuk onderonsje worden, in de play-offs 2, waarbij ik hoop dat alle negatievo's dan consequent thuisblijven! Groeten en tot in Brugge!

Offline meulie

  • Leden
  • Berichten: 582
Re:[VB]Charleroi - Essevee
« Reactie #43 Gepost op: februari 05, 2011, 10:51:48 pm »
we gaan hem moeten opdracht geven om in Afrike nog een nieuwe Nfor te zoeken

Offline Glitch.

  • Leden
  • Berichten: 2.057
Re:[VB]Charleroi - Essevee
« Reactie #44 Gepost op: februari 05, 2011, 11:00:13 pm »
Wat een onzin lees ik hier helemaal! Habibou mist d? kans op 0-1, Sammy blundert 2x (gelukkig lees ik hier nog niet dat men aan zijn kunnen gaat twijfelen, want in wiens schoenen zouden we dit moeten schuiven, nietwaar?). Hier is het precies de verkiezing "t zwart schaap van de week", waarbij men zoveel mogelijk d? schuldigen van een niet-gewonnen match moet gaan aanduiden...mannekes toch! Ik vraag me af wat sommigen verlangen: play-off I, da's duidelijk...geen greintje inzet lees ik hier...ik ben ook ontgoocheld dat we verloren hebben, maar blijkbaar is elk verloren puntje hier te wijten aan een compleet gebrek aan inzet,h?! Mannekes, toch, we spelen allang PO 2, hoor! Net zoals KVK! Kan nog een leuk onderonsje worden, in de play-offs 2, waarbij ik hoop dat alle negatievo's dan consequent thuisblijven! Groeten en tot in Brugge!

Ik constateer alleen maar dat het tegen Chalala ??n grote ellende was. Er zat massa's schrik in SV, de combinaties waren zwak en de afwerking wad helemaal niks.
Dat we het niet makkelijk zouden hebben daar, tegen de laatste, dat wist ik reeds op voorhand. Maar dat het er zo tam zou aan toe gaan, dat had 'k niet verwacht. En zelfs Broos kon, na de rust, hier niks aan veranderen, precies.
Er is een fundamenteel tekort aan kwaliteit,hoor.  Ik had ook een deftige transfer verwacht, voor in onze voorlinie.


En trouwens...mag er nooit negatief gesproken worden,nee??  (en ik zeg niks over Sammy..vergeef hem massa's z'n blunder, hij heeft ons ook al h??l vaak uit de miserie getrokken).
-SVZW Forever-

Offline Nico the master

  • Leden
  • Berichten: 1.914
Re:[VB]Charleroi - Essevee
« Reactie #45 Gepost op: februari 05, 2011, 11:05:29 pm »
Wat een armoevoetbal was dit weer. Na de winterstop enkel tegen Genk goed voetbal gezien, terwijl dat voor de winterstop onder Broos toch wel wat beter was.. 3/12 tegen GBA, Eupen, Genk en Charleroi is niet echt goed... Maarja, PO1 was al lang weg. Volgende week Club Brugge vrees ik ook voor..

Offline skalle p

  • Leden
  • Berichten: 360
Re:[VB]Charleroi - Essevee
« Reactie #46 Gepost op: februari 06, 2011, 03:57:45 am »
wat deze week en reeds veelanger ervoor  duidelijk was : we hebben gewoon geen scorende spitsen en heel weinig middenvelders met ideen................. en als da

Offline skalle p

  • Leden
  • Berichten: 360
Re:[VB]Charleroi - Essevee
« Reactie #47 Gepost op: februari 06, 2011, 04:01:40 am »
en als dan nog eens onze keeper begint te blunderen , ja dan zijn we gezien,zelfs tegen den laatsten ! merci sv voor de mooie winterambities dito transfers !
al? Arneke ik wacht op uw antwoord en by the way, hoe smaakt de kont van Willy ?

Offline alex

  • Leden
  • Berichten: 454
Re:[VB]Charleroi - Essevee
« Reactie #48 Gepost op: februari 06, 2011, 04:13:24 am »
een schande :-\

Offline Breeza

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 1.589
    • SV5381.be
Re:[VB]Charleroi - Essevee
« Reactie #49 Gepost op: februari 06, 2011, 08:42:39 am »
en als dan nog eens onze keeper begint te blunderen , ja dan zijn we gezien,zelfs tegen den laatsten ! merci sv voor de mooie winterambities dito transfers !
al? Arneke ik wacht op uw antwoord en by the way, hoe smaakt de kont van Willy ?

Altijd leuk om je zondag mee te starten...

Pascal, is die persoonlijke aanval nu echt nodig? Daarvoor dient het forum niet. Als je elkaar wat te zeggen hebt doe het dan face to face of zeg helemaal niets!

Offline alex

  • Leden
  • Berichten: 454
Re:[VB]Charleroi - Essevee
« Reactie #50 Gepost op: februari 06, 2011, 10:35:18 am »
skalle p,of wie je ook bent, je bent een zielig ventje met je reacties en persoonlijke aanvallen .trap het af op dit forum  :-X

Offline Essevee boy

  • Leden
  • Berichten: 1.455
Re:[VB]Charleroi - Essevee
« Reactie #51 Gepost op: februari 06, 2011, 11:03:20 am »
de reactie van broos na de wedstrijd zegt wel veel. Dit seizoen moeten we niet veel meer verwachten. Het is vooral vooruit kijken naar volgend seizoen

Offline skalle p

  • Leden
  • Berichten: 360
Re:[VB]Charleroi - Essevee
« Reactie #52 Gepost op: februari 06, 2011, 11:39:36 am »
kan ik dan wa centen recupereren van mijn abo ? ge moest ne keer zo een uitspraken doen als trainer van standard.............

Offline Ranter

  • Leden
  • Berichten: 1.637
Re:[VB]Charleroi - Essevee
« Reactie #53 Gepost op: februari 06, 2011, 12:39:06 pm »
de reactie van broos na de wedstrijd zegt wel veel. Dit seizoen moeten we niet veel meer verwachten. Het is vooral vooruit kijken naar volgend seizoen

Hij heeft toch gelijk. Het is een wonder dat we nog een fractie van een seconde mochten denken aan PO1 na het debacle met De Roover. Mensen vergeten tovh snel hoe slecht het wel was een 4'tal maanden geleden.

Na het vertrek van Dury werd toch meteen door IEDEREEN gezegd dat het een overgangsjaar ging worden, dus...

Offline Ranter

  • Leden
  • Berichten: 1.637
Re:[VB]Charleroi - Essevee
« Reactie #54 Gepost op: februari 06, 2011, 12:43:51 pm »
kan ik dan wa centen recupereren van mijn abo ? ge moest ne keer zo een uitspraken doen als trainer van standard.............


Ik stel voor dat iedereen van dit forum samenlegt om het abonnement tegen resterende waarde over te nemen.
Dan zijn we af van u als supporter. Zeg terzelfdertijd ook uw internetabonnement op, dat zijn we in het geheel verlost van uw opmerkingen...

En wat betreft uw opmerking van van Standard... ten eerste : een voorbeeld nemen aan Standard  ;D
ten tweede : wat is er verkeerd mee om realistisch te zijn... PO2 zal het worden. Of ben jij comical  8) ali??
« Laatst bewerkt op: februari 06, 2011, 02:37:30 pm door Ranter »

Offline Xavier Waterslaeghers

  • Leden
  • Berichten: 353
Re:[VB]Charleroi - Essevee
« Reactie #55 Gepost op: februari 06, 2011, 12:59:11 pm »
kan ik dan wa centen recupereren van mijn abo ? ge moest ne keer zo een uitspraken doen als trainer van standard.............


Ik stel voor dat iedereen van dit forum samenlegt om het abonnement tegen resterende waarde over te nemen.
Dan zijn we af van u als supporter. Zeg terzelfdertijd ook uw internetabonnement op, dat zijn we in het geheel verlost van uw opmerkingen...

En wat betreft uw opmerking van van Standard... ten eerste : een voorbeeld nemen aan Standard  ;D
ten tweede : wat is er verkeerd mee om realistisch te zijn... PO2 zal het worden. Of ben jij chemical ali??

Comical Ali bedoelt ge waarschijnlijk  :D

Offline Ranter

  • Leden
  • Berichten: 1.637
Re:[VB]Charleroi - Essevee
« Reactie #56 Gepost op: februari 06, 2011, 02:36:42 pm »
kan ik dan wa centen recupereren van mijn abo ? ge moest ne keer zo een uitspraken doen als trainer van standard.............


Ik stel voor dat iedereen van dit forum samenlegt om het abonnement tegen resterende waarde over te nemen.
Dan zijn we af van u als supporter. Zeg terzelfdertijd ook uw internetabonnement op, dat zijn we in het geheel verlost van uw opmerkingen...

En wat betreft uw opmerking van van Standard... ten eerste : een voorbeeld nemen aan Standard  ;D
ten tweede : wat is er verkeerd mee om realistisch te zijn... PO2 zal het worden. Of ben jij chemical ali??

Comical Ali bedoelt ge waarschijnlijk  :D

ah Oeps, uiteraard bedoelde ik zijn broer  ;)
(ze bestaan alletwee, vandaar de vergissing btw )

Offline bigfoot12345

  • Leden
  • Berichten: 199
Re:[VB]Charleroi - Essevee
« Reactie #57 Gepost op: februari 06, 2011, 04:06:37 pm »
Als het niet goed is dan is het niet goed,en gisteren was het niet goed.
Ze hebben hun lessen niet getrokken na PO1 vorig jaar.Jammer.
Hoeveel goede matchen hebben we al gezien dit seizoen?
We hebben al dikwijls het geluk gehad over een goede doelman te beschikken en die had gisteren een mindere dag en dan ga je roemloos ten onder tegen een Ch'loi die nog een nfor'ke gaat doen om er proberen in te blijven.
Hopelijk draait de scouting al op volle toeren om de ploeg te versterken en het bijna zekere vertrek van Hyland,Colpaert en Bossut op te vangen.

Offline sv.caene

  • Leden
  • Berichten: 908
Re:[VB]Charleroi - Essevee
« Reactie #58 Gepost op: februari 06, 2011, 04:38:00 pm »
en als dan nog eens onze keeper begint te blunderen , ja dan zijn we gezien,zelfs tegen den laatsten ! merci sv voor de mooie winterambities dito transfers !
al? Arneke ik wacht op uw antwoord en by the way, hoe smaakt de kont van Willy ?
Beste monsieur Pessimiste,
Moesten ze dan snel eventjes een spits aangetrokken hebben zonder enige grondige scouting, geld uitgeven met een enorm grote kans om een slechte zaak te doen? Moesten we veel geld uitgeven aan een spelverdeler terwijl we Roelandts hebben die volgend seizoen terug volledig fit zal zijn?
Hadden we dit gedaan dan zou het hoe dan ook een slechte zaak geweest zijn, wintertransfers die uitgroeien tot superhelden, er zijn er maar toch op ??n hand te tellen. Dus: 8,10,12 of zelfs 14de wat maakt het uit play-off2 zullen we hoe dan ook spelen. We zijn safe voor behoud, we maken al lang geen kans meer op play-off 1.. Dan wacht ik liever wat langer met transfers dan te gokken op ??n speler..

Btw, wees blij dat Sammy nu en dan eens 'dutst' misschien blijft hij nog een jaartje..

One Essevee!

Offline edw007

  • Leden
  • Berichten: 96
Re:[VB]Charleroi - Essevee
« Reactie #59 Gepost op: februari 06, 2011, 05:40:12 pm »
Geef ons volgend seizoen Rossini en Losada,het zal wel draaien.