Auteur Topic: [NB] Essevee - STVV  (gelezen 7416 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline bigfoot12345

  • Leden
  • Berichten: 199
Re:[NB] Essevee - STVV
« Reactie #20 Gepost op: maart 13, 2011, 10:36:38 am »
In die 20 jaar dat ik den essevee in het stadion kom aanmoedigen heb ik dit toch nog maar zelden gezien hoor. :-\ :o :( >:( :'(
Ze hebben blijkbaar niks meer over voor hun supporters.
Ik waande me terug in 4de klasse.
Nogmaals bedankt voor het geleverde spel duurbetaalde super voetballers!!!!!

Offline Soulscream

  • Leden
  • Berichten: 3.066
  • Voice of the voiceless!
Re:[NB] Essevee - STVV
« Reactie #21 Gepost op: maart 13, 2011, 10:38:33 am »
Ik kon niet gaan gisteren en kreeg men abbo aan de straatstenen niet kwijt, het resultaat van gisteren is daarvan een bevestiging waarom..

Offline tsjolder

  • Leden
  • Berichten: 23
Re:[NB] Essevee - STVV
« Reactie #22 Gepost op: maart 13, 2011, 11:20:24 am »
Niet te geloven wat we gisteren te zien kregen.  Sinds nieuwjaar al de hele tijd hetzelfde liedje: iedere week voor een thuismatch de gazetten volschrijven dat ze de supporters iets willen teruggeven en telkens opnieuw is het ??n grote ontgoocheling.  T zal deze week opnieuw van dat zijn: "Tegen Kortrijk gaan we goed presteren om iets goed te maken voor de supporters..."

Het geduld is al lang op.  En als we dan al niet mogen fluiten...  Als ik ergens anders klant ben en die leverancier doet zijn best niet, dan zeg ik het hem ook.  Het enige verschil is dat je bij voetbal niet snel van leverancier verandert (gelukkig maar voor essevee).

Het zal volgend seizoen veel beter moeten, want als het eind volgend seizoen opnieuw dit niveau is, vraag ik mij af waarmee ze in 2012-2013 hun tribunes gaan vullen in Moeskroen of Roeselare.

Er zal maar ??n ding opzitten: grote kuis!  En hopelijk volgend jaar echte versterkingen.  Want van de nieuwe spelers dit seizoen zit er eigenlijk geen enkele echte meerwaarde tussen.  Habibou heeft in het begin onder Broos wel zijn waarde bewezen (en dankzij zijn goals blijven we erin), maar daarvoor en daarna heeft hij ook erg weinig gebracht.  VDB was gisteren ondanks zijn goal in mijn ogen de allerzwakste.  Delaplace doet zijn best, maar komt te kort.  Mareval kan het wel, maar heeft dan de verkeerde metaliteit. En Bokila en Traore wegen veel te licht...


2 spelers vond ik redelijk gisteren: Tamsin deed het vrij goed voor zijn eerste match in eerste klasse.  En Minne trok goed zijn plan op een positie die de zijne niet echt is. (Lutte deed ook zijn best, maar zijn passing was echt weer ondermaats)

Offline EAGLE

  • Leden
  • Berichten: 2.345
Re:[NB] Essevee - STVV
« Reactie #23 Gepost op: maart 13, 2011, 11:31:42 am »
Tamsin redelijk? Ik weet dat iedereen mild wil zijn omdat het zijn 1ste keer is, maar het was weldegelijk niet goed. Kopduels 0,0, gaat met zijn rug naar de bal. Snelheid?? werd er meerdere keren afgelopen.
Lutte en Minne toonden inzet, maar daar koop je ook niet vel mee.

We zouden beter ne keer protesteren lijk die mannen van Brugge, Anderlecht en GBA.
ZE moeten eens goe te kakken worden gezet.
Ze spelen al een heel seizoen rete slecht, zo een voetbal zie je zelf  niet in 2de klasse...

claeys

  • Gast
Re:[NB] Essevee - STVV
« Reactie #24 Gepost op: maart 13, 2011, 11:37:08 am »
Tamsin redelijk? Ik weet dat iedereen mild wil zijn omdat het zijn 1ste keer is, maar het was weldegelijk niet goed. Kopduels 0,0, gaat met zijn rug naar de bal. Snelheid?? werd er meerdere keren afgelopen.
Lutte en Minne toonden inzet, maar daar koop je ook niet vel mee.

We zouden beter ne keer protesteren lijk die mannen van Brugge, Anderlecht en GBA.
ZE moeten eens goe te kakken worden gezet.
Ze spelen al een heel seizoen rete slecht, zo een voetbal zie je zelf  niet in 2de klasse...

In verdedigend opzicht kwam tamsin idd wel wat tekort, ik vond echter wel dat hij vooral in de eerste helft, een aantal keer goed mee kwam naar voor

Offline Pringless

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 6.290
Re:[NB] Essevee - STVV
« Reactie #25 Gepost op: maart 13, 2011, 11:46:11 am »
Uitfluiten natuurlijk! Als we zo slecht voetbal zien al weken aan een stuk en tegen een ploeg als stvv niets kunnen brengen dit is gewoon schaamtelijk! Volgende week op kortrijk zal het voetballes worden ..
SV TILL I DIE

Offline EAGLE

  • Leden
  • Berichten: 2.345
Re:[NB] Essevee - STVV
« Reactie #26 Gepost op: maart 13, 2011, 11:58:37 am »
Nen boycot moeter komen, mss niet in kortrijk, maar thuis in de PO.
Lege tribunes, en iedereen pas binnen na 10min!

Offline Naessens C

  • Leden
  • Berichten: 2.958
  • We pakken ze. Één voor één.
Re:[NB] Essevee - STVV
« Reactie #27 Gepost op: maart 13, 2011, 12:12:52 pm »
Niet te hard van stapel lopen... Als de wedstrijden in PO II ook flut zijn, dan moet er iets ondernomen worden. Voor mij hebben ze nog 1 kans. PO II.

Offline EAGLE

  • Leden
  • Berichten: 2.345
Re:[NB] Essevee - STVV
« Reactie #28 Gepost op: maart 13, 2011, 12:22:25 pm »
Niet te hard van stapel lopen... Als de wedstrijden in PO II ook flut zijn, dan moet er iets ondernomen worden. Voor mij hebben ze nog 1 kans. PO II.

Nog 1 kans??
Genoeg kansen gehad!!
Na Charleroi gingen ze zich herpakken, niets van, wanprestatie op Club.
Na Club gingen ze een deftig woordje praten, wat haalt het uit?? 1-1 tegen Lierse met zwak voetbal.
En nu krijgen we weer dit.

Offline svzw81

  • Leden
  • Berichten: 3.953
Re:[NB] Essevee - STVV
« Reactie #29 Gepost op: maart 13, 2011, 12:23:57 pm »
hopelijk zijn jullie nu heel content met het (voorlopig ? ) niet opstellen van spelers zoals chevalier en mar?val. goed spelen en veel inzet dat we tonen sinds de door vele "gehate vedetten" niet meer mee doen amaai ...

was het met hen dan altijd zo een festijn dit seizoen ? nee . maar beteren doet het er toch ook niet op hoor ...

en ps. tamsin trok goed zijn plan vond ik .

Offline mutske

  • Leden
  • Berichten: 1.386
Re:[NB] Essevee - STVV
« Reactie #30 Gepost op: maart 13, 2011, 12:46:36 pm »
Verkopen die handel ....
En Hugo er zijn problemen in uwen hof ....

Offline 4ever

  • Leden
  • Berichten: 142
Re:[NB] Essevee - STVV
« Reactie #31 Gepost op: maart 13, 2011, 12:52:28 pm »
wij zijn onozelaars dat we hen blijven aanmoedigen

als ze het niet kunnen dat is 1 zaak maar ze kunnen het wel dat hebben ze al bewezen
waarom onozelaar
we blijven hen aanmoedigen ondertussen er totaal geen motivatie is en ook geen respect voor de supporters ondertussen wij wel een deel van hun maandloon betalen
en de koude trotseren regen verplaatsingen op verjaardagsfeestjes enzo afwezig zijn om toch maar de club van ons hart te kunnen aanmoedigen en ondersteunen
dit hebben de supporters van svzw niet verdiend
en eigenlijk zouden we eens goed moeten laten blijken dat we met dit resultaat niet tevreden zijn
uitfluiten helpt blijkbaar niet

we zouden gerust eens een lesje kunnen leren van andere supporters bv gba
we zijn veel te braaf geweest
het is tijd voor andere tijden en ons laten horen
we kunnen zeveren van den diene kan nie schotten en den andere kan dat niet
maar ze kunnen allemaal zonder sschotten dat hebben we al gezien alle behalve ene persoon kga geen namen noemen nummer 9
 hopelijk is er een goed resultaat tegen krotrijk want anders vrees ik dat er volgend jaar weer combiregeling zal zijn
en voor alle speler zonder supporters is er geen club en dus ook geen centjes

Offline Porky

  • Leden
  • Berichten: 4.936
Re:[NB] Essevee - STVV
« Reactie #32 Gepost op: maart 13, 2011, 12:58:33 pm »
en terecht dat de supporters onze ploeg uitfloten toen zij aan de bal waren !!

Offline EAGLE

  • Leden
  • Berichten: 2.345
Re:[NB] Essevee - STVV
« Reactie #33 Gepost op: maart 13, 2011, 12:59:43 pm »
wij zijn onozelaars dat we hen blijven aanmoedigen

als ze het niet kunnen dat is 1 zaak maar ze kunnen het wel dat hebben ze al bewezen
waarom onozelaar
we blijven hen aanmoedigen ondertussen er totaal geen motivatie is en ook geen respect voor de supporters ondertussen wij wel een deel van hun maandloon betalen
en de koude trotseren regen verplaatsingen op verjaardagsfeestjes enzo afwezig zijn om toch maar de club van ons hart te kunnen aanmoedigen en ondersteunen
dit hebben de supporters van svzw niet verdiend
en eigenlijk zouden we eens goed moeten laten blijken dat we met dit resultaat niet tevreden zijn
uitfluiten helpt blijkbaar niet

we zouden gerust eens een lesje kunnen leren van andere supporters bv gba
we zijn veel te braaf geweest
het is tijd voor andere tijden en ons laten horen
we kunnen zeveren van den diene kan nie schotten en den andere kan dat niet
maar ze kunnen allemaal zonder sschotten dat hebben we al gezien alle behalve ene persoon kga geen namen noemen nummer 9
 hopelijk is er een goed resultaat tegen krotrijk want anders vrees ik dat er volgend jaar weer combiregeling zal zijn
en voor alle speler zonder supporters is er geen club en dus ook geen centjes

Kan iemand dit vertalen???

Offline Ranter

  • Leden
  • Berichten: 1.637
Re:[NB] Essevee - STVV
« Reactie #34 Gepost op: maart 13, 2011, 01:31:40 pm »
Woedende Broos: "Mensen het stadion uitgejaagd"Hugo Broos was bijzonder boos op zijn spelers na de 1-2-nederlaag tegen Sint-Truiden. "We hebben de mensen uit het stadion gejaagd", foeterde de coach van Zulte Waregem

Ik kan begrijpen dat een ploeg slecht speelt, maar ik heb het heel moeilijk als ik geen reactie zie op het veld. Tijdens de rust heb ik mijn zegje gedaan, maar ik zag in de tweede helft geen beterschap", aldus Broos. (VRT)

"Play-off II? Ik eis van deze spelersgroep dat ze daar nog iets van maken", vervolgde de coach. "Er is geen excuus voor onze slechte prestaties van na Nieuwjaar. De bal ligt in het kamp van de spelers. Zij zullen dringend een prestatie moet leveren waar iedereen tevreden mee is."

Bron : Voetbalkrant.be

Offline Ranter

  • Leden
  • Berichten: 1.637
Re:[NB] Essevee - STVV
« Reactie #35 Gepost op: maart 13, 2011, 01:32:51 pm »
Woedende Broos: "Mensen het stadion uitgejaagd"Hugo Broos was bijzonder boos op zijn spelers na de 1-2-nederlaag tegen Sint-Truiden. "We hebben de mensen uit het stadion gejaagd", foeterde de coach van Zulte Waregem

Ik kan begrijpen dat een ploeg slecht speelt, maar ik heb het heel moeilijk als ik geen reactie zie op het veld. Tijdens de rust heb ik mijn zegje gedaan, maar ik zag in de tweede helft geen beterschap", aldus Broos. (VRT)

"Play-off II? Ik eis van deze spelersgroep dat ze daar nog iets van maken", vervolgde de coach. "Er is geen excuus voor onze slechte prestaties van na Nieuwjaar. De bal ligt in het kamp van de spelers. Zij zullen dringend een prestatie moet leveren waar iedereen tevreden mee is."

Bron : Voetbalkrant.be

Hugo, waarom ben je dan in godsnaam geen enkele keer van uw bankje geweest??? Te koud?

Offline Nico the master

  • Leden
  • Berichten: 1.914
Re:[NB] Essevee - STVV
« Reactie #36 Gepost op: maart 13, 2011, 01:33:07 pm »
Veel blablabla maar met 90 minuten op de bank te blijven zitten helpt het ook niet precies. Ik vraag me werkelijk af wat er op de stage in Spanje gebeurd is.. wat heeft onze ploeg toch na nieuwjaar een metamorfose (in negatieve zin) meegemaakt.

Offline alex

  • Leden
  • Berichten: 453
Re:[NB] Essevee - STVV
« Reactie #37 Gepost op: maart 13, 2011, 01:50:16 pm »
ik zeg het NOG eens,met zo een spelersgroep geraak je nergens dat was al zo bij BDR,Broos heeft veel geluk gehad de eerste matchen na de overname dat er toch iets oplakkerde bij de groep maar hoelang heeft dit geduurd,niet lang h?.Al zet ge mourinho voor zo een groep hij zou er niets meer kunnen uithalen en de mannen die het misschien iets zouden kunnen aan doen wanen zich vedette,jammer >:(

Offline balboa

  • Leden
  • Berichten: 2.729
Re:[NB] Essevee - STVV
« Reactie #38 Gepost op: maart 13, 2011, 02:02:32 pm »
We hebben toch ook geen enkele speler die de boel kan forceren, h?. Vannieuwenhuyze is de man niet van de splijtende passes, Mattonske staat zoals altijd te slapen, Delaplaceke weegt te licht en Hyland was ook niet veel soeps. Traor? is geen voetballer, maar meer iemand die iets forceert met horten en stoten (een type Nfor met het verschil dat Traor? soms wel de goal weet te staan). Habibou ging ook ten onder met de ploeg. Sammy sukkelt met het zelfvertrouwen, maar bij die beruchte 2e goal vind ik dat Sammy zich niets te verwijten heeft. Ok, er was geen inzet, maar ik vond dat Colpaert totaal futloos stond te acteren. En ja onze Kevin... wat heb ik gezegd? Iedereen stond hier te schreeuwen om Roelandts wanneer hij geblesseerd was. Ik had gezegd dat wanneer Roelandts weer ging staan slapen op het plein de fluitconcerten het logische gevolg zouden zijn. Resultaat: Roelandts had nog geen leer geraakt of hij werd al samen met Jeremy " kga toch nie te veel moetn lopen h? vandaag " Bokila uitgefloten.
Bon dit allemaal terzijde wil ik graag nog een woordje kwijt over de 'supporters'

Ja, essevee speelt ondermaats. Ja, essevee toont geen inzet. Ja, ...
Maar is dat dan een reden om de ploeg totaal niet aan te moedigen? Sterker nog: de spelers uit te fluiten? De tegenstanders aan te moedigen?
En zitten juichen telkenmale Kortrijk een tegendoelpunt binnen krijgt tegen Brugge tart toch alle verbeelding !!! Houd jullie maar eerst met jullie eigen ploeg bezig!!! Zulte Waregem staat al niet bekend om zijn vurigste supporters, maar wanneer er gisteren een paar zaten te lachen, te spelen, te brieln en toten te trekken stel ik mij toch serieuze vragen bij de begaanheid voor essevee van sommige "supporters" !!!


Offline SVZW.BE

  • Leden
  • Berichten: 1.565
  • webteam SV Zulte Waregem - svzw.be - essevee.be
    • SV Zulte Waregem
Re:[NB] Essevee - STVV
« Reactie #39 Gepost op: maart 13, 2011, 02:09:48 pm »

Ja, essevee speelt ondermaats. Ja, essevee toont geen inzet. Ja, ...
Maar is dat dan een reden om de ploeg totaal niet aan te moedigen? Sterker nog: de spelers uit te fluiten? De tegenstanders aan te moedigen?
En zitten juichen telkenmale Kortrijk een tegendoelpunt binnen krijgt tegen Brugge tart toch alle verbeelding !!! Houd jullie maar eerst met jullie eigen ploeg bezig!!! Zulte Waregem staat al niet bekend om zijn vurigste supporters, maar wanneer er gisteren een paar zaten te lachen, te spelen, te brieln en toten te trekken stel ik mij toch serieuze vragen bij de begaanheid voor essevee van sommige "supporters" !!!



Dikke ?. Sommigen van die ??ndagsvliegsupporters (lekker woord) toonden zich maar al te graag. Wanneer het efkes minder gaat, hoor je ze de grofste verwijten maken. Als het goed gaat, zin ze stil en dan juichen ze als hypocrieten wanneer er een doelpunt valt ...
Webteam SV Zulte Waregem