(nieuw)bannersysteem in testfase
Zomertransfers seizoen 2018-2019

Auteur Topic: Zomertransfers seizoen 2018-2019  (gelezen 44716 keer)

belli, poerkes, essevee;) en 3 gasten bekijken dit topic.

Offline Patje

• Leden
  • Essevee!
Re: Zomertransfers seizoen 2018-2019
« Reactie #420 Gepost op: juni 13, 2018, 12:47:59 pm »
Mikael Soisalo, Thomas Buffel en Hendrik Bjordal zijn alledrie rechtbuitens volgens transfermarkt.
Theo speelde ook rechtsbuiten (al zegt transfermarkt dat hij zijn favoriete positie linksbuiten is).

Het lijkt me meer waarschijnlijk dat het 'of' 'of' is in plaats van 'en' 'en'..

Akkoord maar in het slechtste geval vertrekken er 7 huurspelers + Hamalainen en misschien Cordaro, Madu, De Mets, Heylen, Deryck om maar die te noemen. Ook voor Baudry is er interesse.
Dan moeten er nog een pak spelers bijkomen om een deftige kern te hebben.
Euhm, er vallen namen van rechtsbuiten. Van waar dan plots het vergelijk met Hamalainen en co?
Cordaro is sowieso weg want einde contract.
Van waar die plotse interesse in Baudry? Bron?

Ik bedoel gewoon dat als er van een kern van ongeveer 25 spelers ongeveer de helft vertrekken (Hamalainen is zo een vertrekker) er nog een pak versterkingen moeten komen. Meer niet.

EsseveeFORUM

« Reactie #420 Gepost op: juni 13, 2018, 12:47:59 pm »

Offline svennay

• Global Moderator
  • Leden
  • Essevee!
« Reactie #421 Gepost op: juni 13, 2018, 04:47:36 pm »
Zowel wij als onze kleinere buren grijpen naast de komst van Alpaslan Özturk.
Hij werd immers bij Göztepe vastgelegd voor 3 jaar...

Bron: https://gazeteturk.be/haber/belcika-anvers-dogumlu-alpaslan-oeztuerk-goeztepeye-imza-atti-6767

Online essevee;)

• Leden
  • Essevee!
« Reactie #422 Gepost op: juni 13, 2018, 11:08:25 pm »
We blijven de Noord Europese landen afspeuren

Buffel & co werden al genoemd, maar Essevee haalt plots deze versterking
13 juni 2018 via voetbalkrant.com

Zulte Waregem versterkte zich al met Bürki en Faik, maar wil bij de eerste training op 24 juni een zo goed als mogelijk gevulde, competitieve kern hebben. Diverse namen circuleerden al, maar de transfer die zo goed als in orde is komt uit enigszins onverwachte hoek.

Thomas Buffel, Mikael Soisalo en Henrik Bjordal. Het zijn maar drie van de namen die de voorbije dagen in de wandelgangen van het Regenboogstadion circuleerden. Toch is het een andere naam die mogelijk de eerste handtekening zal opleveren van de laatste spurt richting de eerste training op 24 juni.

Zo werd ene Urho Nissilä vandaag gespot in België en zou hij erg dicht bij een overgang naar de Gaverbeek staan. Nog deze week zouden medische en fysieke testen op het programma staan en zou de overgang kunnen worden getekend.

Nissilä
Opvallend: Nissilä - een 22-jarige Finse jeugdinternational - speelde én scoorde dinsdagavond nog voor zijn Finse team KuPS in de subtopper tegen Ilves. De creatieve aanvallende middenvelder werd vorig seizoen nog tweede in de plaatselijke verkiezing van speler van het jaar bij zijn club.

Dit seizoen zorgde hij al voor vijf goals en drie assists in twintig matchen over alle competities heen. De kwieke middenvelder toonde al heel wat vista bij KuPS en staat in Finland te boek als een talent, al is er volgens insiders nog wat werk aan de duelkracht. Dat wordt ons ook bevestigd door Belgische scoutingsanalisten.

Bron: https://www.voetbalkrant.com/nl/nieuws/lees/2018-06-13/zulte-waregem-staat-dicht-bij-handtekening-van-urhonissila-kups#ixzz5ILFpNJfv
« Laatst bewerkt op: juni 13, 2018, 11:29:02 pm door svennay »

Offline Frederik

• Administrator
  • Leden
  • Essevee! Ol? Ol?!
« Reactie #423 Gepost op: juni 14, 2018, 12:51:09 pm »

Waarom niet natuurlijk, we kunnen niet allemaal (blijven) vissen in de Franse 2e klasse.

Offline isidoor

• Leden
  • Essevee!
« Reactie #424 Gepost op: juni 14, 2018, 03:26:09 pm »
Dat alles zo traag verloopt, hangt volgens mij af van wat er met Bongonda gebeurt op 30 juni.

Offline svennay

• Global Moderator
  • Leden
  • Essevee!
« Reactie #425 Gepost op: juni 14, 2018, 03:47:38 pm »
Dat alles zo traag verloopt, hangt volgens mij af van wat er met Bongonda gebeurt op 30 juni.
Dat heeft er niks mee te maken want we zoeken op verschillende posities spelers en er is budget vrij gehouden voor het aantrekken van Theo...

Nogmaals, je valt in herhaling want het gaat niet traag!
Het is gebruikelijk dat er pas spelers voorgesteld worden daags voor de eerste training en tijdens de oefenperiode.  ::)

Offline Koekenaas

• Leden
  • Essevee!
« Reactie #426 Gepost op: juni 14, 2018, 04:46:24 pm »
Idd. Geduld is een schone deugd!

Offline cb_simon

• Leden
« Reactie #427 Gepost op: juni 14, 2018, 05:14:13 pm »
denk jij dat zij maar een optie hebben er wordt geld vrij gemaakt voor Theo!! Zoals er wordt vermeld dus geduld hebben en wie zegt er dat ze geen vier of vijf spelers voorstellen in twee weken tijd of na de eerste training ze hebben nog tijd genoeg om die spelers voor te stellen hé

Offline toptrainer

• Leden
« Reactie #428 Gepost op: juni 14, 2018, 09:50:44 pm »

Waarom niet natuurlijk, we kunnen niet allemaal (blijven) vissen in de Franse 2e klasse.

Vaak goede mentaliteit, dus voor mij ok

Offline San Iker

• Leden
« Reactie #429 Gepost op: juni 15, 2018, 08:06:58 am »

Vaak goede mentaliteit, dus voor mij ok

Maar ze komen wel uit de zwakste competitie van de 4 (Denemarken,Zweden, Noorwegen, Finland)
Remember Neemelo en Muinonen...
Finse competitie is geen waardemeter. Natuurlijk zijn er altijd talenten en moet je hopen dat er 1 meevalt.

Volgens andere scouts gebrek aan duelkracht. Beetje een 2de Sander Coopman?

Laat ond hopen dat wij dan toch dat 1ne grote talent er uit pikken!

Offline svennay

• Global Moderator
  • Leden
  • Essevee!
« Reactie #430 Gepost op: juni 15, 2018, 11:16:40 am »
Via Ludwig V. uit Krant van West-Vlaanderen
15 juni 2018

Offline Frennie

• Leden
  • Essevee!
« Reactie #431 Gepost op: juni 15, 2018, 05:40:00 pm »
Welkom Mikael Soisalo
15 juni 2018 via essevee.be

Essevee heeft met Mikael Soisalo (20) zijn vierde versterking beet voor het komende seizoen. De rechtsvoetige winger komt over van het Engelse Middlesbrough en tekende een contract voor 3 seizoenen (+1 jaar optie) in het Regenboogstadion. Met zeven doelpunten en zes assists bij Ilves maakte Soisalo indruk in de Finse eerste klasse. Het leverde hem een plaats op in het elftal van het jaar 2016.

“Ik ben extreem gelukkig om mijn carrière verder te zetten bij deze club”, glundert de 20-jarige Finse jeugdinternational. “Toen ik vernam dat Zulte Waregem interesse in mij toonde wilde ik alles weten over de club. Ik had een interessant gesprek met de trainer en voel veel vertrouwen. Ik kijk ernaar uit om in het shirt van Essevee te mogen spelen."

Bron: http://www.essevee.be/nl/team-essevee/nieuws/welkom-mikael-soisalo
« Laatst bewerkt op: juni 15, 2018, 05:49:09 pm door svennay »

Offline mogul

• Leden
« Reactie #432 Gepost op: juni 15, 2018, 06:39:47 pm »
Is te hopen dat hij beter presteert dan onze eerste Finse aanwinst,hoe heette die gast weer? Munionnen of zoiets?

Offline simon1806

• Leden
  • Essevee!
« Reactie #433 Gepost op: juni 15, 2018, 07:12:26 pm »
Dit staat op de twitterpagina van essevee: Vanavond verwelkomt #TeamEssevee zijn businesspartners voor de officiële opening van de Zuidercorner. En we hebben straks nog nieuws 😉! Misschien komt er vandaag nog een transfer bij.

Offline svennay

• Global Moderator
  • Leden
  • Essevee!
« Reactie #434 Gepost op: juni 15, 2018, 08:11:51 pm »
Dit staat op de twitterpagina van essevee: Vanavond verwelkomt #TeamEssevee zijn businesspartners voor de officiële opening van de Zuidercorner. En we hebben straks nog nieuws 😉! Misschien komt er vandaag nog een transfer bij.
Intussen werd nog een tweet de wereld ingestuurd met de boodschap dat de bistro toegekend is aan David "Berto" Bertolozzi en de naam Bistro Berto zal dragen.
Dat zal dus hoogstwaarschijnlijk het "nieuws" zijn... :P

Offline Zigzag

• Global Moderator
  • Leden
  • Essevee!
« Reactie #435 Gepost op: juni 16, 2018, 08:04:03 am »
Ik word er niet wild van. Speler van de beloften van Middlesborough, da’s nu niet echt adelbrieven hebben. Talent? Als het echt een talent was, stobd die al verder dan beloften.

Soit, we zien wel hoe hij presteert

Offline Porky

• Leden
« Reactie #436 Gepost op: juni 16, 2018, 08:09:12 am »
Geen nieuws in krant v West Vlaanderen?

Jonge onbekende talenten mogen er zeker bijkomen.
Niemand had iets verwacht van olayinka ook he..

Maar eens een mooie naam met faam is ook leuk voor de supps

Offline cb_simon

• Leden
« Reactie #437 Gepost op: juni 16, 2018, 08:27:19 am »
Ik word er niet wild van. Speler van de beloften van Middlesborough, da’s nu niet echt adelbrieven hebben. Talent? Als het echt een talent was, stobd die al verder dan beloften.

onbekend is  soms onbemind,wie kende lukas lerager of henrik dalsgaard? Niemand of bijna niemand dus we zien wel hoe het loopt

Offline koenie69

• Leden
« Reactie #438 Gepost op: juni 16, 2018, 08:43:30 am »

onbekend is  soms onbemind,wie kende lukas lerager of henrik dalsgaard? Niemand of bijna niemand dus we zien wel hoe het loopt

Die mannen waren wel basisspeler bij ploeg in 1 ste klasse hè . Volgens de Finse media komt die andere van 22 jaar ook naar essevee.

Offline svennay

• Global Moderator
  • Leden
  • Essevee!
« Reactie #439 Gepost op: juni 16, 2018, 08:53:05 am »
Geen nieuws in krant v West Vlaanderen?
Het artikeltje uit KvW werd gisteren al geplaatst. ;)

Klopt, we zien wel hoe het loopt maar je kan een onbekende aanvallend ingestelde speler niet vergelijken met onbekende verdedigend ingestelde spelers he...
Verdedigend val je immers veel minder rap op in het buitenland.