Auteur Topic: Speeldag 01 : zondag 13/08/2023 - 19.15u : Essevee - Royal Francs Borains  (gelezen 13767 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Koekenaas

  • Leden
  • Berichten: 2.645
  • Essevee!
Re: Speeldag 01 : zondag 13/08/2023 - 19.15u : Essevee - Royal Francs Borains
« Reactie #220 Gepost op: augustus 15, 2023, 05:44:22 pm »
Was het goed?neen.Maar tegen een promovendus spelen op de eerste speeldag is geen cadeau.Dat is reeds dikwijls gebleken,herinner onze eerste speeldag in eerste klasse,1-3 in Gent.(als ik mij goed herinner)

Offline Naessens C

  • Leden
  • Berichten: 2.958
  • We pakken ze. Één voor één.
Re: Speeldag 01 : zondag 13/08/2023 - 19.15u : Essevee - Royal Francs Borains
« Reactie #221 Gepost op: augustus 16, 2023, 12:08:24 am »
Puur objectief…Vossen heeft wel 2 geldige goals gemaakt he…grappig ook hoe Gano nu plots opgehemeld wordt door diegenen die hem een kapstok vonden. Vossen gaat er minstens 20 maken, let op mijn woorden. Over Braem geef ik jullie helaas gelijk. Dat Ndour maar snel terugkeert. Als het na een kwartier 1-0 staat, spreekt hier niemand over de voorbereiding. Ik was nog op reis, maar schreef me na de nederlaag asap met 3 man in voor de verplaatsing naar het Kiel. Geen enkel team is al top hoor. Het is enkel zaak nu punten te pakken en dan volgt de rest. Ik bekeek de samenvattingen van Beveren, Deinze, KVO….door hier mekaar op te stoken bereik je werkelijk niks, he. Ik weet 1 ding: Als we na 5 matchen geen 10 punten hebben, ligt Dhollander buiten
Als we dus op Beerschot verliezen ligt hij buiten (want dan hebben we al 0/6)? Ik betwijfel het. Zal weer te lang duren zoals met Leye vorig seizoen.

Als we verliezen op Beerschot MOET hij buiten, zo simpel is het.

Offline Fats Domino

  • Leden
  • Berichten: 749
  • Essevee!
Re: Speeldag 01 : zondag 13/08/2023 - 19.15u : Essevee - Royal Francs Borains
« Reactie #222 Gepost op: augustus 16, 2023, 09:24:24 am »
Puur objectief…Vossen heeft wel 2 geldige goals gemaakt he…grappig ook hoe Gano nu plots opgehemeld wordt door diegenen die hem een kapstok vonden. Vossen gaat er minstens 20 maken, let op mijn woorden. Over Braem geef ik jullie helaas gelijk. Dat Ndour maar snel terugkeert. Als het na een kwartier 1-0 staat, spreekt hier niemand over de voorbereiding. Ik was nog op reis, maar schreef me na de nederlaag asap met 3 man in voor de verplaatsing naar het Kiel. Geen enkel team is al top hoor. Het is enkel zaak nu punten te pakken en dan volgt de rest. Ik bekeek de samenvattingen van Beveren, Deinze, KVO….door hier mekaar op te stoken bereik je werkelijk niks, he. Ik weet 1 ding: Als we na 5 matchen geen 10 punten hebben, ligt Dhollander buiten
Als we dus op Beerschot verliezen ligt hij buiten (want dan hebben we al 0/6)? Ik betwijfel het. Zal weer te lang duren zoals met Leye vorig seizoen.

Als we verliezen op Beerschot MOET hij buiten, zo simpel is het.

Gooi dan Defauw ook buiten? Wat doe je dan met kameraadschap vossen en vormer en derijck?
Wie wil dat overpakken ?

Offline Neleuh1985

  • Leden
  • Berichten: 1.592
  • Essevee!
Re: Speeldag 01 : zondag 13/08/2023 - 19.15u : Essevee - Royal Francs Borains
« Reactie #223 Gepost op: augustus 16, 2023, 09:31:46 am »
Puur objectief…Vossen heeft wel 2 geldige goals gemaakt he…grappig ook hoe Gano nu plots opgehemeld wordt door diegenen die hem een kapstok vonden. Vossen gaat er minstens 20 maken, let op mijn woorden. Over Braem geef ik jullie helaas gelijk. Dat Ndour maar snel terugkeert. Als het na een kwartier 1-0 staat, spreekt hier niemand over de voorbereiding. Ik was nog op reis, maar schreef me na de nederlaag asap met 3 man in voor de verplaatsing naar het Kiel. Geen enkel team is al top hoor. Het is enkel zaak nu punten te pakken en dan volgt de rest. Ik bekeek de samenvattingen van Beveren, Deinze, KVO….door hier mekaar op te stoken bereik je werkelijk niks, he. Ik weet 1 ding: Als we na 5 matchen geen 10 punten hebben, ligt Dhollander buiten
Als we dus op Beerschot verliezen ligt hij buiten (want dan hebben we al 0/6)? Ik betwijfel het. Zal weer te lang duren zoals met Leye vorig seizoen.

Als we verliezen op Beerschot MOET hij buiten, zo simpel is het.

Gooi dan Defauw ook buiten? Wat doe je dan met kameraadschap vossen en vormer en derijck?
Wie wil dat overpakken ?
Jij laat het nu uitschijnen alsof de spelers baas zijn.

Een speler heeft zich toch nog altijd te schikken naar hun werkgever (essevee) en de trainer zeker?

Maar ik hoop dat men niet zolang treuzelt of bij Leye als de resultaten uitblijven want op dit moment is er nog niets verloren natuurlijk.