Auteur Topic: [24] D'HAENE Karel - ex-speler  (gelezen 23871 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Frederik

  • Administrator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 8.671
  • Essevee! Olé Olé!
[24] D'HAENE Karel - ex-speler
« Gepost op: april 15, 2015, 09:00:03 am »
Het seizoen van de Essevee-aanvoerder is voorbij
15 april 2015 07:13 via voetbalkrant.com

Karel D'Haene komt dit seizoen niet meer in actie. De aanvoerder van Zulte Waregem ondergaat morgen een kijkoperatie en richt de pijlen al op volgend seizoen.

Karel D'Haene zal dit seizoen de voetbalschoenen dus niet meer aantrekken. De 34-jarige verdediger kampt met een kwaaltje in de knie en ondergaat morgen een kijkoperatie. Dat laat Het Nieuwsblad weten.

Ook voor Zulte Waregem valt er in play-off 2 namelijk niets meer te winnen. De fusieclub puurde in de nacompetitie nog geen enkel punt uit twee wedstrijden. De vakantieperiode valt zo stilaan binnen aan de Gaverbeek.

Bron: http://www.voetbalkrant.com/nl/nieuws/lees/2015-04-15/het-seizoen-van-de-essevee-aanvoerder-is-voorbij
« Laatst bewerkt op: juli 04, 2016, 07:14:00 am door svennay »

Offline Frederik

  • Administrator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 8.671
  • Essevee! Olé Olé!
Re: [24] D'HAENE Karel - speler
« Reactie #1 Gepost op: april 15, 2015, 09:01:25 am »
Allez naast Colpaert die lange tijd uit was vanachter, nu ook es D'Haene.
Ok, is nu minder belangrijk.

Maar wetende hoe onze club omgaat met geblesseerde spelers ...
Zien we Karel nog terug op ons veld?

Offline San Iker

  • Leden
  • Berichten: 11.178
Re: [24] D'HAENE Karel - speler
« Reactie #2 Gepost op: april 15, 2015, 09:21:58 am »
Allez naast Colpaert die lange tijd uit was vanachter, nu ook es D'Haene.
Ok, is nu minder belangrijk.

Maar wetende hoe onze club omgaat met geblesseerde spelers ...
Zien we Karel nog terug op ons veld?

Aja, die heeft nog een contract dus die zal blijven. Wie wil Karel D'haene nu nog als verdediger?

Offline Grompie

  • Leden
  • Berichten: 1.013
Re: [24] D'HAENE Karel - speler
« Reactie #3 Gepost op: april 16, 2015, 08:56:57 am »
Aja, die heeft nog een contract dus die zal blijven. Wie wil Karel D'haene nu nog als verdediger?

Indien hij x aantal matchen dit jaar speelde kreeg hij een contract van 1 jaar bij met nieuwjaar. Zal idd nog een jaar blijven maar denk dat het zijn laatste seizoen zal worden want denk niet dat ze van plan zijn om hem nog eens een contract te geven.

Offline San Iker

  • Leden
  • Berichten: 11.178
Re: [24] D'HAENE Karel - speler
« Reactie #4 Gepost op: april 16, 2015, 10:06:34 am »
Indien hij x aantal matchen dit jaar speelde kreeg hij een contract van 1 jaar bij met nieuwjaar. Zal idd nog een jaar blijven maar denk dat het zijn laatste seizoen zal worden want denk niet dat ze van plan zijn om hem nog eens een contract te geven.

Als Karel echt voor het spelen kiest, dan zal hij wel vertrekken hoor.
Maar Karel is een jongen die niet echt ge?nteresseerd is in het voetbal denk ik. Die is al content dat hij hier nog een jaar een vast inkomen heeft en zal dan stoppen om te gaan werken samen met zijn vrouw.

Ik zie hem niet in lagere reeksen gaan spelen hoor, dat is niets voor hem.

Offline fozie

  • Leden
  • Berichten: 1.842
  • Mr Gold
Re: [24] D'HAENE Karel - speler
« Reactie #5 Gepost op: april 16, 2015, 06:09:16 pm »
Aja, die heeft nog een contract dus die zal blijven. Wie wil Karel D'haene nu nog als verdediger?
Tot nader order nog steeds onze beste man achterin. Als hij teveel "rommel" moet opruimen van de anderen dan loopt het wel eens mis idd. Maw verdedigen doe je met het ganse team.
Een beetje respect is dus wel op z'n plaats !
Ge kent er gene zak van jong  ::)

Offline San Iker

  • Leden
  • Berichten: 11.178
Re: [24] D'HAENE Karel - speler
« Reactie #6 Gepost op: april 16, 2015, 06:46:51 pm »
Tot nader order nog steeds onze beste man achterin. Als hij teveel "rommel" moet opruimen van de anderen dan loopt het wel eens mis idd. Maw verdedigen doe je met het ganse team.
Een beetje respect is dus wel op z'n plaats !
Ge kent er gene zak van jong  ::)

Komaan, Karel kan het niveau niet meer aan.
Tis niet omdat je respect hebt voor iemand dat je dat niet kan zeggen he.

Maja, hier heerst nog altijd de 'ronde de toren' mentaliteit!

Offline Frederik

  • Administrator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 8.671
  • Essevee! Olé Olé!
Re: [24] D'HAENE Karel - speler
« Reactie #7 Gepost op: april 16, 2015, 07:25:34 pm »
Spelersnieuws: Karel D?Haene onderging vandaag een kijkoperatie aan knie.

Bron: Facebook

Offline Pringless

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 6.260
Re: [24] D'HAENE Karel - speler
« Reactie #8 Gepost op: april 16, 2015, 08:41:16 pm »
Komaan, Karel kan het niveau niet meer aan.
Tis niet omdat je respect hebt voor iemand dat je dat niet kan zeggen he.

Maja, hier heerst nog altijd de 'ronde de toren' mentaliteit!
En vorig jaar speelde die de pannen van het dak. Hij ging gewoon mee ten onder met de ploeg, staat er een goed middenveld dan speelt hij vanzelf ook stukken beter.
SV TILL I DIE

Offline San Iker

  • Leden
  • Berichten: 11.178
Re: [24] D'HAENE Karel - speler
« Reactie #9 Gepost op: april 17, 2015, 09:53:00 am »
En vorig jaar speelde die de pannen van het dak. Hij ging gewoon mee ten onder met de ploeg, staat er een goed middenveld dan speelt hij vanzelf ook stukken beter.

De pannen van het dak... Nu ook nie beginnen overdrijven e.
Karel kan het niet meer, maar door die clausule (slim gezien van hem) zit hij hier nog, en wees maar zeker dat ze dat graag anders gezien hadden!

Offline meulie

  • Leden
  • Berichten: 582
Re: [24] D'HAENE Karel - speler
« Reactie #10 Gepost op: april 17, 2015, 10:16:50 am »
Karel heeft toch pas in januari zijn contract verlengd of niet?

Offline San Iker

  • Leden
  • Berichten: 11.178
Re: [24] D'HAENE Karel - speler
« Reactie #11 Gepost op: april 17, 2015, 10:31:25 am »
Karel heeft toch pas in januari zijn contract verlengd of niet?

Idd, had een clausule staan dat hij automatisch en contact verlenging kreeg als hij zoveel mathcen startte (ik denk 20? kan mis zijn ook)

Offline willem putman

  • Leden
  • Berichten: 199
Re: [24] D'HAENE Karel - speler
« Reactie #12 Gepost op: april 17, 2015, 03:43:39 pm »
Of Karel het nog kan of niet, zal volgend seizoen moeten blijken.
Wat ik wel weet is dat Karel zijn bijdrage heeft geleverd aan de twee schitterende seizoenen van Essevee.
En dat het mede dankzij hem is dat play-off 3 of erger ons dit seizoen bespaard is gebleven. Na een desastreuze eerste derde van het seizoen, heeft Essevee zich gered door een goed tweede derde van het seizoen te spelen (laatste derde was dan weer catastrofaal). Analyseer eens goed welke spelers belangrijk waren in dat goede deel van de competitie. Bij een zorgvuldige analyse zal je vaststellen welke belangrijke rol Karel daarin gespeeld heeft. Ik zou hem niet te vlug afschrijven.

Ik heb het hier al vaker moeten vaststellen dat San Iker geen D'Haene-fan is. Dat is inderdaad zijn goed recht, ik ben trouwens ook geen San Iker-fan. San Iker is misschien wel al San maar nog geen God de vader die over alle voetbalwijsheid beschikt😜.

Offline San Iker

  • Leden
  • Berichten: 11.178
Re: [24] D'HAENE Karel - speler
« Reactie #13 Gepost op: april 17, 2015, 05:53:17 pm »
Of Karel het nog kan of niet, zal volgend seizoen moeten blijken.
Wat ik wel weet is dat Karel zijn bijdrage heeft geleverd aan de twee schitterende seizoenen van Essevee.
En dat het mede dankzij hem is dat play-off 3 of erger ons dit seizoen bespaard is gebleven. Na een desastreuze eerste derde van het seizoen, heeft Essevee zich gered door een goed tweede derde van het seizoen te spelen (laatste derde was dan weer catastrofaal). Analyseer eens goed welke spelers belangrijk waren in dat goede deel van de competitie. Bij een zorgvuldige analyse zal je vaststellen welke belangrijke rol Karel daarin gespeeld heeft. Ik zou hem niet te vlug afschrijven.

Ik heb het hier al vaker moeten vaststellen dat San Iker geen D'Haene-fan is. Dat is inderdaad zijn goed recht, ik ben trouwens ook geen San Iker-fan. San Iker is misschien wel al San maar nog geen God de vader die over alle voetbalwijsheid beschikt😜.

Ah, en ik vind het klein dat men altijd naar de persoon zelf schiet. Dit is een forum, en mensen mogen hun mening geven! Als jij een andere hebt, ok, dat is u volste recht zo simpel is het.

Ik ga hier niet beginnen zagen over de persoon Willem Putman, ik vind dat klein en kinderachtig!

Voor mij is Karel geen verdediger meer van deze tijd. Geen snelheid, geen wendbaarheid, weinig body en beperkte voetballende kwaliteiten.

Offline Pringless

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 6.260
Re: [24] D'HAENE Karel - speler
« Reactie #14 Gepost op: april 17, 2015, 06:51:08 pm »
Of Karel het nog kan of niet, zal volgend seizoen moeten blijken.
Wat ik wel weet is dat Karel zijn bijdrage heeft geleverd aan de twee schitterende seizoenen van Essevee.
En dat het mede dankzij hem is dat play-off 3 of erger ons dit seizoen bespaard is gebleven. Na een desastreuze eerste derde van het seizoen, heeft Essevee zich gered door een goed tweede derde van het seizoen te spelen (laatste derde was dan weer catastrofaal). Analyseer eens goed welke spelers belangrijk waren in dat goede deel van de competitie. Bij een zorgvuldige analyse zal je vaststellen welke belangrijke rol Karel daarin gespeeld heeft. Ik zou hem niet te vlug afschrijven.
Ik vergeet vooral niet hoe hij naar de supporters kwam na de 3-1 nederlaag op Lierse.
SV TILL I DIE

Offline willem putman

  • Leden
  • Berichten: 199
Re: [24] D'HAENE Karel - speler
« Reactie #15 Gepost op: april 17, 2015, 07:48:24 pm »
Ah, en ik vind het klein dat men altijd naar de persoon zelf schiet. Dit is een forum, en mensen mogen hun mening geven! Als jij een andere hebt, ok, dat is u volste recht zo simpel is het.

Ik ga hier niet beginnen zagen over de persoon Willem Putman, ik vind dat klein en kinderachtig!

Voor mij is Karel geen verdediger meer van deze tijd. Geen snelheid, geen wendbaarheid, weinig body en beperkte voetballende kwaliteiten.

@San Iker:
Daarmee reageer je wel niet inhoudelijk op wat ik schrijf, namelijk dat Karel de voorbije drie seizoenen een belangrijke bijdrage aan de ploeg heeft geleverd.
Uiteindelijk gaat het toch daarom: wat brengt een speler de ploeg bij ? Ja, Karel heeft maar net genoeg snelheid, wendbaarheid en body om zich op dit niveau staande te houden, maar blijkbaar had hij (en hopelijk heeft hij nog) toch voldoende kwaliteiten om belangrijk te zijn voor Essevee

Verder is het niet mijn bedoeling om op uw persoon te schieten en als ik het inderdaad toch een beetje doe, dan is het omdat ik mij inderdaad erger aan het gemak waarmee u uw eigen spelers bij het het grof vuil zet. In dit geval een speler die veel betekend heeft en misschien volgend seizoen nog iets kan betekenen voor deze club. Ik erger mij trouwens ook aan de manier waarop men nu Steve Colpaert en Skulasson behandelt. Al deze spelers verdienen beter. Het strekt onze club en sommige supporters niet tot eer hoe men spelers hier soms behandelt.

Offline Bertrand

  • Leden
  • Berichten: 1.072
Re: [24] D'HAENE Karel - speler
« Reactie #16 Gepost op: april 17, 2015, 09:49:44 pm »
@San Iker:
Daarmee reageer je wel niet inhoudelijk op wat ik schrijf, namelijk dat Karel de voorbije drie seizoenen een belangrijke bijdrage aan de ploeg heeft geleverd.
Uiteindelijk gaat het toch daarom: wat brengt een speler de ploeg bij ? Ja, Karel heeft maar net genoeg snelheid, wendbaarheid en body om zich op dit niveau staande te houden, maar blijkbaar had hij (en hopelijk heeft hij nog) toch voldoende kwaliteiten om belangrijk te zijn voor Essevee

Verder is het niet mijn bedoeling om op uw persoon te schieten en als ik het inderdaad toch een beetje doe, dan is het omdat ik mij inderdaad erger aan het gemak waarmee u uw eigen spelers bij het het grof vuil zet. In dit geval een speler die veel betekend heeft en misschien volgend seizoen nog iets kan betekenen voor deze club. Ik erger mij trouwens ook aan de manier waarop men nu Steve Colpaert en Skulasson behandelt. Al deze spelers verdienen beter. Het strekt onze club en sommige supporters niet tot eer hoe men spelers hier soms behandelt.


In het voetbal is er geen plaats voor sentiment.  Een speler die zich kan verbeteren zal vertrekken en een speler die niet meer voldoet kan beschikken? Zo gaat dat in het voetbal, de spelers denken op de eerste plaats aan zichzelf en aan hun carri?re en het is niet omdat een speler twee jaar geleden nog goed was, dat hij dat nu ook nog is en dat men hem daarom moet blijven opstellen. Er zijn zoveel spelers die veel betekend hebben voor Essevee, moet men ze daarom blijven opstellen. Als we  ambitie hebben voor PO1 moet men zien dat we er de spelers voor hebben, anders kunnen we in 2de afdeling gaan spelen.

Offline San Iker

  • Leden
  • Berichten: 11.178
Re: [24] D'HAENE Karel - speler
« Reactie #17 Gepost op: april 18, 2015, 10:45:27 am »
@San Iker:
Daarmee reageer je wel niet inhoudelijk op wat ik schrijf, namelijk dat Karel de voorbije drie seizoenen een belangrijke bijdrage aan de ploeg heeft geleverd.
Uiteindelijk gaat het toch daarom: wat brengt een speler de ploeg bij ? Ja, Karel heeft maar net genoeg snelheid, wendbaarheid en body om zich op dit niveau staande te houden, maar blijkbaar had hij (en hopelijk heeft hij nog) toch voldoende kwaliteiten om belangrijk te zijn voor Essevee

Verder is het niet mijn bedoeling om op uw persoon te schieten en als ik het inderdaad toch een beetje doe, dan is het omdat ik mij inderdaad erger aan het gemak waarmee u uw eigen spelers bij het het grof vuil zet. In dit geval een speler die veel betekend heeft en misschien volgend seizoen nog iets kan betekenen voor deze club. Ik erger mij trouwens ook aan de manier waarop men nu Steve Colpaert en Skulasson behandelt. Al deze spelers verdienen beter. Het strekt onze club en sommige supporters niet tot eer hoe men spelers hier soms behandelt.

De voorbije 2 jaar ja, maar zo was iedereen belangrijk hoor, zelfs Marvin Pourie, die ons naar de finale schoot.
Men zat in een goede flow, iedereen was goed. Dat is altijd zo.
D'haene heeft een zeker leeftijd, en respect voor wat hij voor de club gedaan heeft, maar als het tijd is, dan is het tijd he.

Offline Zigzag

  • Global Moderator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 4.649
  • Essevee!
Re: [24] D'HAENE Karel - speler
« Reactie #18 Gepost op: april 18, 2015, 10:46:57 am »
De voorbije 2 jaar ja, maar zo was iedereen belangrijk hoor, zelfs Marvin Pourie, die ons naar de finale schoot.
Men zat in een goede flow, iedereen was goed. Dat is altijd zo.
D'haene heeft een zeker leeftijd, en respect voor wat hij voor de club gedaan heeft, maar als het tijd is, dan is het tijd he.

Klopt al denk ik wel dat hij volgend jaar nog zijn waarde zal hebben. Misschien niet als basisspeler, maar op z'n minst als er een CV geblesseerd uitvalt heeft hij nog altijd zijn nut. Da's mijn mening ee. Als je hem toch nog hebt, kan je hem zo goed mogelijk gebruiken he ;)

Offline San Iker

  • Leden
  • Berichten: 11.178
Re: [24] D'HAENE Karel - speler
« Reactie #19 Gepost op: april 18, 2015, 01:01:18 pm »
Klopt al denk ik wel dat hij volgend jaar nog zijn waarde zal hebben. Misschien niet als basisspeler, maar op z'n minst als er een CV geblesseerd uitvalt heeft hij nog altijd zijn nut. Da's mijn mening ee. Als je hem toch nog hebt, kan je hem zo goed mogelijk gebruiken he ;)

Ik denk dan juist van niet, een D'haene zonder matchritme gaat niet denk ik. En je moet hem ook niet bij de beloften laten spelen he...