Auteur Topic: Anderlecht - Essevee : 1-1  (gelezen 10308 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline svzw81

  • Leden
  • Berichten: 3.953
Re: Anderlecht - Essevee : 1-1
« Reactie #20 Gepost op: mei 20, 2013, 11:40:48 am »
ja zo vlug een tegendoelpunt is spijtig;

leye draait zich in de muur , en de bal wijkt daarop af . voor hetzelfde geld wijkt de bal daardoor natuurlijk "goed" af ook ... achja we hebben het hen toch h???l moeilijk gemaakt.

Offline nicolazzze

  • Leden
  • Berichten: 741
Re: Anderlecht - Essevee : 1-1
« Reactie #21 Gepost op: mei 20, 2013, 12:13:14 pm »
onwaardig hoe anderlecht gisteren kampioen geworden is, met vallen en ... nog eens vallen! triestig echt waar, ze mogen nog trots op hunzelf zijn maar ik denk dat heel belgie het erover eens is dat essevee de verdiende kampioen zou geweest zijn! Naessens bracht euforie die al veel te snel getemperd werd door het geluk van anderlecht...

Sfeer in het stadion stelde mij teleur gisteren, precies veel ??ndagsvliegen maar de sfeer op de markt dit had ik wel niet verwacht  :D zoveel volk!  Ik hoop dat wij hier volgend seizoen de vruchten van plukken qua abo verkoop, aantal toeschouwers, ...

Wanneer start de abonnementenverkoop?  :D
Liberta per gli ultras!

Offline remcofra

  • Leden
  • Berichten: 104
  • Groen Rood
Re: Anderlecht - Essevee : 1-1
« Reactie #22 Gepost op: mei 20, 2013, 12:13:51 pm »
Merci SV
One team One dream, i'm a believer

Offline walrus

  • Leden
  • Berichten: 57
Re: Anderlecht - Essevee : 1-1
« Reactie #23 Gepost op: mei 20, 2013, 12:40:59 pm »
Tja, heel spijtig. Nu, ben al blij dat de scheidsrechter het resultaat niet beinvloed heeft. Twas een super-lullige goal van Anderlecht, maar dat is voetbal. Tzou pas frusterend geweest zijn moest er ons onterecht een goal zijn afgekeurd of moest Anderlecht onterecht een penalty gekregen hebben.

Wat vond men hier trouwens van Sammy die de laatste minuut meeging naar voor? Ik hield toch mijn hart vast hoor dat we nog 3de zouden eindigen. Ik weet ook wel dat je alles op alles moet zetten om kampioen te spelen, maar 3de plaats is toch ook een pak erger dan de 2de (voorrondes champions league, prijzenpot,...)

Offline San Iker

  • Leden
  • Berichten: 11.267
Re: Anderlecht - Essevee : 1-1
« Reactie #24 Gepost op: mei 20, 2013, 01:16:37 pm »
Tja, heel spijtig. Nu, ben al blij dat de scheidsrechter het resultaat niet beinvloed heeft. Twas een super-lullige goal van Anderlecht, maar dat is voetbal. Tzou pas frusterend geweest zijn moest er ons onterecht een goal zijn afgekeurd of moest Anderlecht onterecht een penalty gekregen hebben.

Wat vond men hier trouwens van Sammy die de laatste minuut meeging naar voor? Ik hield toch mijn hart vast hoor dat we nog 3de zouden eindigen. Ik weet ook wel dat je alles op alles moet zetten om kampioen te spelen, maar 3de plaats is toch ook een pak erger dan de 2de (voorrondes champions league, prijzenpot,...)

Vond ik niet erg! Zo zie je waar deze groep van droomde, en wat ze wilden, kampioen spelen!

Offline fan4ever

  • Leden
  • Berichten: 1.278
  • Essevee!
Re: Anderlecht - Essevee : 1-1
« Reactie #25 Gepost op: mei 20, 2013, 01:36:53 pm »

Wanneer start de abonnementenverkoop?  :D
[/quote]

Nu zou essevee van de hoogconjunctuur moeten profiteren om een paar duizend abo's meer te verkopen.  Helaas, die kunnen er niet in.
Nu Kurtje volop op de frontpagina's stond de voorbije dagen, mag hij handelen en fase 1 van het project doen starten.  Nu CL sowieso niet in Waregem kan, kan hij zich daar op focussen ipv tijdelijke oplapwerken.  Allez, 't is te hopen zekers of dromen we nog?



Offline sv.caene

  • Leden
  • Berichten: 908
Re: Anderlecht - Essevee : 1-1
« Reactie #26 Gepost op: mei 20, 2013, 01:41:32 pm »
We hebben een jaar meegedraaid bovenin en zijn nooit uit de top weggevallen. Ondanks het feit dat menig persoon dat dacht hebben we steeds iedereen verbaas. Een succesformule van een goed bestuur, een toptrainer, jonge en ervaren spelers, goeie mentaliteit en sfeer en uiteraard fantastische supporters. Dit alles heeft er voor gezorgd dat we nu staan waar we staan. We eindigen tweede op twee punten van de titel, we spelen voorronde CL en kwam ongelooflijk dicht bij de ultieme apotheose. Helaas, teleurstelling is er wel want het zat er verdomme in, desondanks zijn we supertrots want het lag niet aan ons dat we het niet halen, integendeel. Diep van binnen is iedereen jaloers op ons, ook die van rsca wees gerust.

WE ARE ESSEVEE
One Essevee!

Offline balboa

  • Leden
  • Berichten: 2.729
Re: Anderlecht - Essevee : 1-1
« Reactie #27 Gepost op: mei 20, 2013, 01:57:53 pm »
Fantastisch seizoen dat we volop moeten koesteren ! Dit gaan we niet vaak meer meemaken !
Zelden gezien dat er zo gevierd werd bij een 2e plaats ! Zegt veel over hoe dankbaar de supporters zijn voor heel Zulte Waregem voor hun ronduit schitterend seizoen !

Offline willem putman

  • Leden
  • Berichten: 199
Re: Anderlecht - Essevee : 1-1
« Reactie #28 Gepost op: mei 20, 2013, 02:11:54 pm »
Inderdaad, een fantastisch seizoen waarbij grote erkentelijkheid en dankbaarheid past naar al diegenen die hiertoe hebben bijgedragen.

En toch...is er ook een knagend gevoel. Hoe komt dat toch ?
We waren er zo dichtbij, dichter bij een titel kan je niet komen.
De ontgoocheling over een droom die net niet uitgekomen is.
Een droom waarbij een klein clubje uit de provincie met kameraadschap en goed voetbal de dikke nekken uit de hoofdstad durft uit te dagen. De droom van de overwinning van het voetbal op de brute macht van het geld. Trots op onze jongens maar heel pijnlijk en moeizaam om die mooie droom los te laten.

En toch is dit iets waar we binnen 20 jaar nog met trots zullen op terugkijken.

Offline balboa

  • Leden
  • Berichten: 2.729
Re: Anderlecht - Essevee : 1-1
« Reactie #29 Gepost op: mei 20, 2013, 02:13:56 pm »
Ik vond het ook mooi dat werkelijk ieder Anderlecht-lid hun sympathie en erkenning uitsprak voor Zulte Waregem.
Essevee heeft veel (voetbal)harten veroverd !!

Offline gva

  • Leden
  • Berichten: 570
Re: Anderlecht - Essevee : 1-1
« Reactie #30 Gepost op: mei 20, 2013, 02:18:35 pm »
@walrus : scheids heeft wedstrijd wel degelijk be?nvloed : hoeveel vrije trappen heeft rsca niet "gekregen" in de buurt van het strafschopgebied, met de nadruk op gekregen.  Anderlechtaanvallers hebben ganse week geoefend op vallen, met suarez op kop... bovendien krijgen dhaene en delaplace vlug heel, terwijl gillet voor een aanslag op conte er met noppes vanaf komt...

Offline d esseveeer

  • Leden
  • Berichten: 294
Re: Anderlecht - Essevee : 1-1
« Reactie #31 Gepost op: mei 20, 2013, 02:47:20 pm »
Ge moest ma kijken na de spelers van Anderlecht en ze lagen er al.

RSCA, kampioen in het bibberen. Aje al bang bent van SVZW, zeker nu ze opnieuw moeten bouwen, hoe gaje dan spelen tegen de Europese top?

Betonvoetbal spelen  ;)



Offline nicolazzze

  • Leden
  • Berichten: 741
Re: Anderlecht - Essevee : 1-1
« Reactie #32 Gepost op: mei 20, 2013, 03:31:21 pm »
Proficiat met jullie fantastisch seizoen.

Ik had jullie de titel van ganser harte toegewenst, maar de trots moet overheersen op de ontgoocheling.

Tot volgend seizoen


Een Cercle supporter
hopelijk tot volgend seizoen h?  ;)
Liberta per gli ultras!

Offline nicolazzze

  • Leden
  • Berichten: 741
Re: Anderlecht - Essevee : 1-1
« Reactie #33 Gepost op: mei 20, 2013, 03:32:32 pm »
https://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=DR6hnKecH1I

onze habib ook bij esseveetv  :) praat alsof hij nog altijd bij ons speelt terwijl hij bij leeds zit  ;D zegt dat hij gaat terug komen volgend seizoen, afwachten of dit effectief zal gebeuren.
Liberta per gli ultras!

Online toptrainer

  • Leden
  • Berichten: 1.320
Re: Anderlecht - Essevee : 1-1
« Reactie #34 Gepost op: mei 20, 2013, 05:21:30 pm »
natuurlijk komt hij terug. Optie niet gelicht. Maar normaal wel tegen lagere voorwaarden :)

Offline San Iker

  • Leden
  • Berichten: 11.267
Re: Anderlecht - Essevee : 1-1
« Reactie #35 Gepost op: mei 20, 2013, 05:25:23 pm »
natuurlijk komt hij terug. Optie niet gelicht. Maar normaal wel tegen lagere voorwaarden :)

Er zit wat twijfel bij jou in die zin :) Hoeft helemaal niet, hij komt terug, en ja met een stuk minder loon dan vroeger.

Offline nicolazzze

  • Leden
  • Berichten: 741
Re: Anderlecht - Essevee : 1-1
« Reactie #36 Gepost op: mei 20, 2013, 05:28:57 pm »
natuurlijk komt hij terug. Optie niet gelicht. Maar normaal wel tegen lagere voorwaarden :)

Er zit wat twijfel bij jou in die zin :) Hoeft helemaal niet, hij komt terug, en ja met een stuk minder loon dan vroeger.
langs de ene kant ben ik blij daarvoor omdat hij toch echt een meerwaarde is als zijn hoofd er naar staat, langs de andere kant DE vedette komt terug en hopelijk loopt het daar niet terug mis
Liberta per gli ultras!

Offline dienstman-inkom

  • Leden
  • Berichten: 208
Re: Anderlecht - Essevee : 1-1
« Reactie #37 Gepost op: mei 20, 2013, 06:53:28 pm »
Patrick ge speekt niet zomaar over een fusie met kvk >:(

Freve

  • Gast
Re: Anderlecht - Essevee : 1-1
« Reactie #38 Gepost op: mei 20, 2013, 06:59:29 pm »
Patrick ge speekt niet zomaar over een fusie met kvk >:(
?

Offline Frank D

  • Leden
  • Berichten: 573
Re: Anderlecht - Essevee : 1-1
« Reactie #39 Gepost op: mei 20, 2013, 07:33:34 pm »
Patrick ge speekt niet zomaar over een fusie met kvk >:(
?

PDC zojuist op radio 1:
Zelfs met deze 2de plaats en eventueel Champ. Leage kan het budget niet frapant worden verhoogd.
Qua middelen en potentie in de streek zit men nu aan het maximum.
Qua nieuw stadion werkt Stad Waregem ook niet echt mee, dus zit men met het huidige budget van rond de 9 milj. euro aan het plafond.
Enige oplossing zou kunnen zijn een fusie met KVK (vissen in dezelfde vijver en zitten ook aan het max. van hun budget zonder enig ander uitzicht). PDC heeft dit gewoon in hoofde van goed manager als mogelijke optie vermeld zonder meer. Dus geen paniek voor de tegenstanders...

Maar misschien zal hij met de tijd nog gelijk krijgen...