Auteur Topic: Vragen/opmerkingen  (gelezen 198884 keer)

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Offline svennay

  • Global Moderator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 5.241
  • Essevee!
Re: Vragen/opmerkingen
« Reactie #160 Gepost op: maart 07, 2017, 07:07:16 pm »
Snap niet echt waarom wij in de fout gaan met zwarte kledij?
Truien klauwaert: zwart (er zijn ng andere kleuren ook natuurlijk.
Onlangs ook truien zien passeren van beneboys? ook int zwart..
Omdat ze bij de Klauwaert, Beneboys, ... allemaal te weinig nagedacht hebben...
Velen hebben dit reeds eerder aangekaart hier maar helaas is de club er intussen in geslaagd om zelf die tour op te gaan door een zwarte pull te lanceren.
Dus neen, jullie doen niets fout maar kunnen wel het goede voorbeeld geven in de toekomst en de clubkleuren dragen en via Tappi en GT, daar zij goeie contacten hebben, de club laten inzien dat die zwarte pulls geen slimme zet waren...

Wij als ''gewone'' supporters zien bepaalde zaken anders dan jullie en dit commentaar is dan ook opbouwende kritiek...
Ik denk dat jullie ook graag een soort effect zouden willen cre?ren als die Gelbe wand bij Borussia en dat begint met de kleur en samenhorigheid hierdoor.
De Gelbe wand in borussia word niet gemaakt omdat ze daar allemaal int geel rondlopen. De harde kern is daar ook allemaal int zwart.. met subtiele hint van geel...

https://goo.gl/images/iGGD6I
Neen inderdaad, die Gelbe Wand wordt zo genoemd omdat het gele stoeltjes zijn... ::)
Komaan e man, als je argumenteert moet je er wel voor zorgen dat je uitleg ergens op slaat he.
In je beide reacties hier staan zaken die we niet serieus kunnen nemen omdat ze gewoon nergens op slaan.
Jij verwart ook de begrippen ''harde kern", "sfeergroep" en "ultras" want jouw foto's toont enkele ultras van Borussia en dus geen harde kern of sfeergroep.  ;)
Wa maakt het ook allemaal uit.. Onze vesten zijn zwart met redenen. Wij blijven bij ons standpunt of iedereen da nu wil of nie. Zal daardoor onze sfeer & passie voor de club anders zijn? Totaal niet...
Wij gaan niet het werk van de club doen & iedereen voorzien van een kleurke. Wanneer de club met dergelijke actie komt om heel de sfeertribune een gekleurd shirt te geven, dan zullen we met veel plezier daar aan meehelpen. Hadden we geen vesten & we kwamen in ons dagdagelijkse kleren naar het voetbal.. Geen haan die kraaide. we kleden ons niet naar andere groepen.. Al is het wel een fenomeen die je bij heeel veel groepen ziet. Wij kozen hier zelf voor en hebben er onze reden voor.
Dit topic gaat over vragen en opmerkingen dus die zijn er van onze kant.  ;)
Dat jullie doen wat jullie willen is jullie volste recht uiteraard maar ik vind dan ook dat jullie niet moeten klagen dat jullie extra in de gaten gehouden worden omdat jullie in het zwart (SLC-vestje) gekleed zijn zoals in het topic over de match tegen Westerlo wordt aangegeven...
Zouden we overigens mogen weten wat de redenen zijn dat jullie in het zwart getooid zijn wat naar mijn weten werd dat hier nog niet aangekaart?!

Offline Glitch.

  • Leden
  • Berichten: 2.057
Re: Vragen/opmerkingen
« Reactie #161 Gepost op: maart 07, 2017, 10:13:59 pm »
Snap niet echt waarom wij in de fout gaan met zwarte kledij?
Truien klauwaert: zwart (er zijn ng andere kleuren ook natuurlijk.
Onlangs ook truien zien passeren van beneboys? ook int zwart..
Omdat ze bij de Klauwaert, Beneboys, ... allemaal te weinig nagedacht hebben...
Velen hebben dit reeds eerder aangekaart hier maar helaas is de club er intussen in geslaagd om zelf die tour op te gaan door een zwarte pull te lanceren.
Dus neen, jullie doen niets fout maar kunnen wel het goede voorbeeld geven in de toekomst en de clubkleuren dragen en via Tappi en GT, daar zij goeie contacten hebben, de club laten inzien dat die zwarte pulls geen slimme zet waren...

Wij als ''gewone'' supporters zien bepaalde zaken anders dan jullie en dit commentaar is dan ook opbouwende kritiek...
Ik denk dat jullie ook graag een soort effect zouden willen cre?ren als die Gelbe wand bij Borussia en dat begint met de kleur en samenhorigheid hierdoor.
De Gelbe wand in borussia word niet gemaakt omdat ze daar allemaal int geel rondlopen. De harde kern is daar ook allemaal int zwart.. met subtiele hint van geel...

https://goo.gl/images/iGGD6I
Neen inderdaad, die Gelbe Wand wordt zo genoemd omdat het gele stoeltjes zijn... ::)
Komaan e man, als je argumenteert moet je er wel voor zorgen dat je uitleg ergens op slaat he.
In je beide reacties hier staan zaken die we niet serieus kunnen nemen omdat ze gewoon nergens op slaan.
Jij verwart ook de begrippen ''harde kern", "sfeergroep" en "ultras" want jouw foto's toont enkele ultras van Borussia en dus geen harde kern of sfeergroep.  ;)
Wa maakt het ook allemaal uit.. Onze vesten zijn zwart met redenen. Wij blijven bij ons standpunt of iedereen da nu wil of nie. Zal daardoor onze sfeer & passie voor de club anders zijn? Totaal niet...
Wij gaan niet het werk van de club doen & iedereen voorzien van een kleurke. Wanneer de club met dergelijke actie komt om heel de sfeertribune een gekleurd shirt te geven, dan zullen we met veel plezier daar aan meehelpen. Hadden we geen vesten & we kwamen in ons dagdagelijkse kleren naar het voetbal.. Geen haan die kraaide. we kleden ons niet naar andere groepen.. Al is het wel een fenomeen die je bij heeel veel groepen ziet. Wij kozen hier zelf voor en hebben er onze reden voor.

Elk zijn mening. Vind jullie keuze om voor zwart te kiezen dik ok. Doe zo voort, gasten!  :)
-SVZW Forever-

Offline Zigzag

  • Global Moderator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 4.649
  • Essevee!
Re: Vragen/opmerkingen
« Reactie #162 Gepost op: maart 09, 2017, 05:16:15 pm »
Snap niet echt waarom wij in de fout gaan met zwarte kledij?
Truien klauwaert: zwart (er zijn ng andere kleuren ook natuurlijk.
Onlangs ook truien zien passeren van beneboys? ook int zwart..

Tiens... GT zegt iets anders?

Offline Vidmar

  • Leden
  • Berichten: 1.744
Re: Vragen/opmerkingen
« Reactie #163 Gepost op: maart 09, 2017, 06:08:06 pm »
't Is algemeen geweten dat GT in zijn interviews graag in naam van alle supporters spreekt, h?  :)

Nuja, ik blijf erbij, zolang er in de fanshop zwarte truitjes, zwarte sjaals, keepertruitjes (geel, blauw, ...) worden verkocht, dan zullen we nooit een deftig kleureneffect hebben in de sfeertribune.

Je hebt tevens altijd van die averechtse die dan zo'n fanwear kopen.
« Laatst bewerkt op: maart 09, 2017, 06:09:57 pm door Vidmar »

Online Frederik

  • Administrator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 8.671
  • Essevee! Olé Olé!
Re: Vragen/opmerkingen
« Reactie #164 Gepost op: maart 10, 2017, 06:21:13 pm »
Zwart is voor mij "ultra's" ... en ultra's worden associeert met relschoppers.
Daarom vind ook ik het een foute keuze.

Dat een deel van SLC zich wil associ?ren/spiegelen met/aan de ultra's kan ik misschien nog begrijpen, maar dat het de -main color- van SLC is als je het mij vraagt ook echt geen goede keuze geweest.


Offline LoyalMate1312

  • Leden
  • Berichten: 53
  • SLC
Re: Vragen/opmerkingen
« Reactie #165 Gepost op: maart 10, 2017, 07:14:37 pm »
Zwart is voor mij "ultra's" ... en ultra's worden associeert met relschoppers.
Daarom vind ook ik het een foute keuze.

Dat een deel van SLC zich wil associ?ren/spiegelen met/aan de ultra's kan ik misschien nog begrijpen, maar dat het de -main color- van SLC is als je het mij vraagt ook echt geen goede keuze geweest.

Graag even het verschil lezen. Danku. Vooral het stukje van de ultras. 
https://nl.m.wikipedia.org/wiki/Ultras
https://en.m.wikipedia.org/wiki/Football_hooliganism
Onze club, onze passie.
South Lane Crew

Online Frederik

  • Administrator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 8.671
  • Essevee! Olé Olé!
Re: Vragen/opmerkingen
« Reactie #166 Gepost op: maart 10, 2017, 08:55:53 pm »
Zwart is voor mij "ultra's" ... en ultra's worden associeert met relschoppers.
Daarom vind ook ik het een foute keuze.

Dat een deel van SLC zich wil associ?ren/spiegelen met/aan de ultra's kan ik misschien nog begrijpen, maar dat het de -main color- van SLC is als je het mij vraagt ook echt geen goede keuze geweest.

Graag even het verschil lezen. Danku. Vooral het stukje van de ultras. 
https://nl.m.wikipedia.org/wiki/Ultras
https://en.m.wikipedia.org/wiki/Football_hooliganism

Ik ken het verschil heus wel hoor ...
Maar, dat is gewoon een bedenking/associatie dat de meeste mensen maken.




Offline svennay

  • Global Moderator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 5.241
  • Essevee!
Re: Vragen/opmerkingen
« Reactie #167 Gepost op: maart 11, 2017, 10:53:12 am »
Zwart is voor mij "ultra's" ... en ultra's worden associeert met relschoppers.
Daarom vind ook ik het een foute keuze.

Dat een deel van SLC zich wil associ?ren/spiegelen met/aan de ultra's kan ik misschien nog begrijpen, maar dat het de -main color- van SLC is als je het mij vraagt ook echt geen goede keuze geweest.

Graag even het verschil lezen. Danku. Vooral het stukje van de ultras. 
https://nl.m.wikipedia.org/wiki/Ultras
https://en.m.wikipedia.org/wiki/Football_hooliganism
De lijn blijft sowieso dun he want ultra's staan er ook om bekend de autoriteiten uit te dagen...
Vandaar ook de redenering van spotters en co; zwart = ultra = probleemgedrag = extra controle

Offline essevee5381

  • Moderator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 513
  • SLC
Re: Vragen/opmerkingen
« Reactie #168 Gepost op: maart 11, 2017, 04:01:06 pm »
Denk da we beetje de essentie van de zaak aan het verliezen zijn.. Dus als ik hier beetje de logica vol is iemand die in het zwart gekleed is een risico supp. Dus iemand die in het zwart naar de voetbal gaat, loopt meer kans om een stadionverbod te hebben..  :-\
Ofda ge nu int zwart, rood, groen of fluoroze gaat.. Vanaf dat ge u groepeerd worde geviseerd en is het doel van de politie de groep aan banden te leggen. Nie meer nie min.
South Lane Crew.

Offline Pringless

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 6.261
Re: Vragen/opmerkingen
« Reactie #169 Gepost op: augustus 14, 2017, 12:39:06 pm »
In de wedstrijd Essevee - FCB waren er heel weinig vlaggen te zien, minder dan anders. Heel spijtig, maar hoe komt dit?

Heb ook al horen waaien dat er wat problemen zijn binnen SLC?
SV TILL I DIE

Offline essevee5381

  • Moderator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 513
  • SLC
Re: Vragen/opmerkingen
« Reactie #170 Gepost op: augustus 14, 2017, 12:54:48 pm »
In de wedstrijd Essevee - FCB waren er heel weinig vlaggen te zien, minder dan anders. Heel spijtig, maar hoe komt dit?

Heb ook al horen waaien dat er wat problemen zijn binnen SLC?
Vlaggen worden teveel meegenomen door mensen.. Waardoor we minder en minder vlaggen hebben...

Buiten massaal stadionverboden, geen problemen.
South Lane Crew.

Offline Vidmar

  • Leden
  • Berichten: 1.744
Re: Vragen/opmerkingen
« Reactie #171 Gepost op: augustus 14, 2017, 01:04:39 pm »
Misschien een 9-10 tal grote vlaggen verdelen onder de absolute kern (SLC leden zelf), kan toch al een mooier beeld van de sfeertribune opleveren.

Online Frederik

  • Administrator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 8.671
  • Essevee! Olé Olé!
Re: Vragen/opmerkingen
« Reactie #172 Gepost op: augustus 14, 2017, 01:48:56 pm »
Vlaggen kwestie moet toch opgelost kunnen worden. Vlaggen vast maken aan de borstwering, ik zeg maar het eerste dat in mij opkomt.

Of ... als je opschrijft wie ze in bruikleen krijgt, kan je die toch nadien aan zijn huis gaan terugeisen?

Offline essevee5381

  • Moderator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 513
  • SLC
Re: Vragen/opmerkingen
« Reactie #173 Gepost op: augustus 15, 2017, 11:32:36 am »
Vlaggen kwestie moet toch opgelost kunnen worden. Vlaggen vast maken aan de borstwering, ik zeg maar het eerste dat in mij opkomt.

Of ... als je opschrijft wie ze in bruikleen krijgt, kan je die toch nadien aan zijn huis gaan terugeisen?

We rekenen eerder op de goodwil van de mensen... We zijn tenslotte voetbalsupporters...
South Lane Crew.

Online Frederik

  • Administrator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 8.671
  • Essevee! Olé Olé!
Re: Vragen/opmerkingen
« Reactie #174 Gepost op: augustus 15, 2017, 01:56:38 pm »
Vlaggen kwestie moet toch opgelost kunnen worden. Vlaggen vast maken aan de borstwering, ik zeg maar het eerste dat in mij opkomt.

Of ... als je opschrijft wie ze in bruikleen krijgt, kan je die toch nadien aan zijn huis gaan terugeisen?

We rekenen eerder op de goodwil van de mensen... We zijn tenslotte voetbalsupporters...

idd :) dus hoogtijd om manier van werken aan te passen :)

Offline Pringless

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 6.261
Re: Vragen/opmerkingen
« Reactie #175 Gepost op: augustus 15, 2017, 03:16:51 pm »
Indien zoals eerder vermeld enkel mensen van SLC een vlag in hun handen houden, dan krijg je toch al meteen een beter visueel effect. Want tegen Brugge was het troosteloos jammer genoeg.
SV TILL I DIE

Offline svennay

  • Global Moderator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 5.241
  • Essevee!
Re: Vragen/opmerkingen
« Reactie #176 Gepost op: augustus 15, 2017, 03:52:43 pm »
Indien zoals eerder vermeld enkel mensen van SLC een vlag in hun handen houden, dan krijg je toch al meteen een beter visueel effect. Want tegen Brugge was het troosteloos jammer genoeg.
Er waren inderdaad bitter weinig vlaggen toen.
Beneden ''stop stadionverboden'' en ''SLC'' terwijl ikzelf halverwege de tribune mijn rood-groene essevee vlag in aanslag had.

Offline jenske

  • Leden
  • Berichten: 2.177
    • SV Anzegem
Re: Vragen/opmerkingen
« Reactie #177 Gepost op: augustus 15, 2017, 03:54:57 pm »
Oplossing: maak 1 iemand verantwoordelijk voor de vlaggen.  ;)

Offline depinguin

  • Leden
  • Berichten: 473
Re: Vragen/opmerkingen
« Reactie #178 Gepost op: augustus 19, 2017, 11:14:13 am »
Mag ik nog eens deze suggestie doen ....
Voor het seizoen had ik het hier al over .... Als de Mayo pakte....

Denk dat we stilaan zien dat ze niet aan het schiften is ....


[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=L8mLrLDd-5Q[/youtube]

in de plaats van "you know" .... Dury--yyyyy-yyyy

Edit: filmpje zichtbaar gemaakt.
« Laatst bewerkt op: augustus 19, 2017, 02:29:30 pm door svennay »
"Hoe sterker je zelf bent hoe minder je de fouten van uw eigen falen bij een ander lecht"

"Proberen is voor janetten"

Offline Lorenzo Di Marco

  • Leden
  • Berichten: 421
  • Essevee!
Re: Vragen/opmerkingen
« Reactie #179 Gepost op: september 10, 2017, 08:49:03 am »
Ik ben opzoek naar foto's van de thorgan hazard tifo van enkele jaren geleden. Wie kan mij helpen?