Auteur Topic: Over de Veekaa  (gelezen 925004 keer)

0 leden en 11 gasten bekijken dit topic.

Offline delphine

  • Leden
  • Berichten: 319
Re: Over de Veekaa
« Reactie #2520 Gepost op: juni 19, 2010, 12:01:23 pm »
who cares ?

Offline svzw81

  • Leden
  • Berichten: 3.953
Re: Over de Veekaa
« Reactie #2521 Gepost op: juni 23, 2010, 11:17:43 pm »
de veekaa hoopt het abonnee aantal te doen staan van maar liefst 3100 tot maar liefst 4000 ... tuurlijk ... waarom zouden er nu 900 man meer komen ? omdat ze ne keer vijfde geworden zijn ? omdat heintje er terug is ? omdat de georges weg is ? omdat glenntje gebleven is ? omdat ciman en benteke weg zijn  ?

Offline dimmah

  • Leden
  • Berichten: 24
Re: Over de Veekaa
« Reactie #2522 Gepost op: juni 27, 2010, 12:06:09 pm »
de veekaa hoopt het abonnee aantal te doen staan van maar liefst 3100 tot maar liefst 4000 ... tuurlijk ... waarom zouden er nu 900 man meer komen ? omdat ze ne keer vijfde geworden zijn ? omdat heintje er terug is ? omdat de georges weg is ? omdat glenntje gebleven is ? omdat ciman en benteke weg zijn  ?

om terug te zien dat jullie 4x op de bek gaan ....  :-X

fox

  • Gast
Re: Over de Veekaa
« Reactie #2523 Gepost op: juni 27, 2010, 12:35:23 pm »
de veekaa hoopt het abonnee aantal te doen staan van maar liefst 3100 tot maar liefst 4000 ... tuurlijk ... waarom zouden er nu 900 man meer komen ? omdat ze ne keer vijfde geworden zijn ? omdat heintje er terug is ? omdat de georges weg is ? omdat glenntje gebleven is ? omdat ciman en benteke weg zijn  ?

om terug te zien dat jullie 4x op de bek gaan ....  :-X

Hierzie, onzen degradatiekandidaat nr 2 komt hem ook ne keer moeien.

Offline sv_forever

  • Leden
  • Berichten: 3.182
Re: Over de Veekaa
« Reactie #2524 Gepost op: juni 28, 2010, 08:36:04 am »
Ik heb de indruk dat 'Dimmah' niet weet wat de betekenis is van 'op jullie bek gaan'. Er is maar 1 match geweest waarbij 1 van de ploegen op zijn bek ging en dat was de laatste match met jullie huidige trainer... ik kijk al uit naar dit seizoen...

Offline svzw81

  • Leden
  • Berichten: 3.953
Re: Over de Veekaa
« Reactie #2525 Gepost op: juni 28, 2010, 06:39:40 pm »
de veekaa hoopt het abonnee aantal te doen staan van maar liefst 3100 tot maar liefst 4000 ... tuurlijk ... waarom zouden er nu 900 man meer komen ? omdat ze ne keer vijfde geworden zijn ? omdat heintje er terug is ? omdat de georges weg is ? omdat glenntje gebleven is ? omdat ciman en benteke weg zijn  ?

om terug te zien dat jullie 4x op de bek gaan ....  :-X

jij kijkt naar de laatste 4 onderlinge confrontaties . ik kijk naar de resultaten over een gans seizoen de laatste 6 jaar . wie zou dan het succesvolst geweest zijn denk je ?

Offline soesoe

  • Leden
  • Berichten: 24
Re: Over de Veekaa
« Reactie #2526 Gepost op: juni 29, 2010, 10:01:06 pm »
 Vanaf seizoen 2001-2002 :

11 onderlinge confrontaties (kampioenschap 1ste en 2de, beker en POI) , KVK 7 keer winst, 4 keer verlies, doelpuntensaldo 15-15.

(bron BSDB)


fox

  • Gast
Re: Over de Veekaa
« Reactie #2527 Gepost op: juni 29, 2010, 10:02:25 pm »
Vanaf seizoen 2001-2002 :

11 onderlinge confrontaties (kampioenschap 1ste en 2de, beker en POI) , KVK 7 keer winst, 4 keer verlies, doelpuntensaldo 15-15.

(bron BSDB)



En hoeveel bekers van Belgie heeft KVK sindsdien gewonnen. Hoeveel Europese wedstrijden werden er gespeeld?

Offline die hard esseveeër

  • Leden
  • Berichten: 2.369
Re: Over de Veekaa
« Reactie #2528 Gepost op: juni 30, 2010, 08:13:18 am »
...
En hoeveel bekers van Belgie heeft KVK sindsdien gewonnen. Hoeveel Europese wedstrijden werden er gespeeld?
Jong ventje, zeker? Dat heeft hoegenaamd niets met het derbygevoel te maken. Als Waregemnaar en ex-KSVW'er piekt het verschrikkelijk dat we het in de onderlinge confrontaties inderdaad (meestal) ronduit slecht doen. Zeker het afgelopen seizoen is absoluut niet voor herhaling vatbaar! Als er iets is wat ik ons bestuur kwalijk neem, dan is het wel de lichtheid waarmee ze over de derby der derby's heen gaan. Als er ??n wedstrijd is in het ganse seizoen die niet verloren mag worden, dan is het deze wel.
 >:(

fox

  • Gast
Re: Over de Veekaa
« Reactie #2529 Gepost op: juni 30, 2010, 09:45:55 am »
...
En hoeveel bekers van Belgie heeft KVK sindsdien gewonnen. Hoeveel Europese wedstrijden werden er gespeeld?
Jong ventje, zeker? Dat heeft hoegenaamd niets met het derbygevoel te maken. Als Waregemnaar en ex-KSVW'er piekt het verschrikkelijk dat we het in de onderlinge confrontaties inderdaad (meestal) ronduit slecht doen. Zeker het afgelopen seizoen is absoluut niet voor herhaling vatbaar! Als er iets is wat ik ons bestuur kwalijk neem, dan is het wel de lichtheid waarmee ze over de derby der derby's heen gaan. Als er ??n wedstrijd is in het ganse seizoen die niet verloren mag worden, dan is het deze wel.
 >:(

Ja, ik ben een peuter en uw reactie getuigt van een groot relativeringsvermogen en volwassenheid.

Offline sv_forever

  • Leden
  • Berichten: 3.182
Re: Over de Veekaa
« Reactie #2530 Gepost op: juni 30, 2010, 10:54:08 am »
@Die Hard essevee?r: leer inderdaad eens een beetje te relatieveren. VOlgens uw redenering is elke verlieswedstrijd het gevolg van het feit dat ons bestuur licht gaat over het belang van een match, dus met andere woorden, als ons bestuur elke match serieus zou nemen, dan spelen we gewoon kampioen... ;) komaan vent, efkes serieus he. We weten ondertussen wel dat we geen efficiente spitsen hadden dit seizoen, in tegenstelling tot KVK, maar daarom moet ge niet doen alsof ons bestuur, trainer, of spelers die matchen aan hun laars lapten.

Offline die hard esseveeër

  • Leden
  • Berichten: 2.369
Re: Over de Veekaa
« Reactie #2531 Gepost op: juni 30, 2010, 02:26:18 pm »
...
En hoeveel bekers van Belgie heeft KVK sindsdien gewonnen. Hoeveel Europese wedstrijden werden er gespeeld?
Jong ventje, zeker? Dat heeft hoegenaamd niets met het derbygevoel te maken. Als Waregemnaar en ex-KSVW'er piekt het verschrikkelijk dat we het in de onderlinge confrontaties inderdaad (meestal) ronduit slecht doen. Zeker het afgelopen seizoen is absoluut niet voor herhaling vatbaar! Als er iets is wat ik ons bestuur kwalijk neem, dan is het wel de lichtheid waarmee ze over de derby der derby's heen gaan. Als er ??n wedstrijd is in het ganse seizoen die niet verloren mag worden, dan is het deze wel.
 >:(

Ja, ik ben een peuter en uw reactie getuigt van een groot relativeringsvermogen en volwassenheid.
Als het over de derby der derby's gaat wordt er inderdaad niet gerelativeerd en wat die volwassenheid betreft, de derby's tegen die gasten zijn pure emotie en daar heeft volwassenheid hoegenaamd niets mee te maken. Is zingen, roepen en tieren temidden duizenden anderen, vloeken op een scheidsrechter en ander supportersgedrag dan wel volwassen gedrag? Ik dacht het niet nee, dat heeft alles met emoties te maken en niets met volwassenheid. Verliezen tegen die gasten is absolutely not done! En kom nu astemblieft nie af lijk onze grootmeester himself de afgelopen 2 seizoenen dat het slechts om 3 punten gaat, want daar krijg ik nog meer het schijt van. Daaraan alleen al zie je hoeveel voeling hij had met de eigen achterban. Als ik moet kiezen tussen een zware nederlaag tegen pakweg kluup bruhhe en een onterechte 1-0 nederlaag tegen de nekken, dan kies ik gegarandeerd voor voor de pandoering tegen blauw-zwart, zolang we maar niet ten ondergaan tegen de veekaa. En trust me, ik ben bijlange de enige niet die er zo over denkt.

Offline die hard esseveeër

  • Leden
  • Berichten: 2.369
Re: Over de Veekaa
« Reactie #2532 Gepost op: juni 30, 2010, 02:30:50 pm »
@Die Hard essevee?r: leer inderdaad eens een beetje te relatieveren. VOlgens uw redenering is elke verlieswedstrijd het gevolg van het feit dat ons bestuur licht gaat over het belang van een match, dus met andere woorden, als ons bestuur elke match serieus zou nemen, dan spelen we gewoon kampioen... ;) komaan vent, efkes serieus he. We weten ondertussen wel dat we geen efficiente spitsen hadden dit seizoen, in tegenstelling tot KVK, maar daarom moet ge niet doen alsof ons bestuur, trainer, of spelers die matchen aan hun laars lapten.
Neen, het gaat er mij alleen om dat sommigen binnen deze club de wedstrijd tegen de veekaa zien als eender welke andere wedstrijd, terwijl dat voor (een groot deel van) de supporters die al jarenlang vergroeid zijn met de club absoluut niet zo is. Dit zijn voor hen d? belangrijkste wedstrijden van het jaar!

Offline svzw81

  • Leden
  • Berichten: 3.953
Re: Over de Veekaa
« Reactie #2533 Gepost op: juni 30, 2010, 10:23:45 pm »
Vanaf seizoen 2001-2002 :

11 onderlinge confrontaties (kampioenschap 1ste en 2de, beker en POI) , KVK 7 keer winst, 4 keer verlies, doelpuntensaldo 15-15.

(bron BSDB)



voor alle duidelijkheid : ik heb het hier niet over de onderlinge confrontaties, maar over de globale resultaten van een GANS seizoen , die uit meer dan 2 of 4 wedstrijden bestaat ...

ja de wedstrijd tegen kv kutrijk is belangrijk, en ja ik heb natuurlijk liever dat we tegen krotrijk winnen , en ja ik vind verliezen tegen kutrijk spijtiger dan verliezen tegen pakweg westerlo maar ik eindig liever 6e met verliezen tegen kutrijk , dan 10e met 1 keer winnen tegen kutrijk (en zo honderdduizenden euros tv-gelden mislopen)

WAEREGHEM

  • Gast
Re: Over de Veekaa
« Reactie #2534 Gepost op: juli 05, 2010, 06:28:03 pm »
...
En hoeveel bekers van Belgie heeft KVK sindsdien gewonnen. Hoeveel Europese wedstrijden werden er gespeeld?
Jong ventje, zeker? Dat heeft hoegenaamd niets met het derbygevoel te maken. Als Waregemnaar en ex-KSVW'er piekt het verschrikkelijk dat we het in de onderlinge confrontaties inderdaad (meestal) ronduit slecht doen. Zeker het afgelopen seizoen is absoluut niet voor herhaling vatbaar! Als er iets is wat ik ons bestuur kwalijk neem, dan is het wel de lichtheid waarmee ze over de derby der derby's heen gaan. Als er ??n wedstrijd is in het ganse seizoen die niet verloren mag worden, dan is het deze wel.
 >:(

Ja, ik ben een peuter en uw reactie getuigt van een groot relativeringsvermogen en volwassenheid.
Als het over de derby der derby's gaat wordt er inderdaad niet gerelativeerd en wat die volwassenheid betreft, de derby's tegen die gasten zijn pure emotie en daar heeft volwassenheid hoegenaamd niets mee te maken. Is zingen, roepen en tieren temidden duizenden anderen, vloeken op een scheidsrechter en ander supportersgedrag dan wel volwassen gedrag? Ik dacht het niet nee, dat heeft alles met emoties te maken en niets met volwassenheid. Verliezen tegen die gasten is absolutely not done! En kom nu astemblieft nie af lijk onze grootmeester himself de afgelopen 2 seizoenen dat het slechts om 3 punten gaat, want daar krijg ik nog meer het schijt van. Daaraan alleen al zie je hoeveel voeling hij had met de eigen achterban. Als ik moet kiezen tussen een zware nederlaag tegen pakweg kluup bruhhe en een onterechte 1-0 nederlaag tegen de nekken, dan kies ik gegarandeerd voor voor de pandoering tegen blauw-zwart, zolang we maar niet ten ondergaan tegen de veekaa. En trust me, ik ben bijlange de enige niet die er zo over denkt.

Dikke, vette ?.

Offline belli

  • Leden
  • Berichten: 3.767
Re: Over de Veekaa
« Reactie #2535 Gepost op: juli 07, 2010, 08:35:13 am »
Fandag van KVK gaat niet door.....
is er nu al geen geld meer?! te weinig respons?
als er iets is dat een ploeg toch moet doen voor hun supporters, supporters met kinderen is toch een fandag??!!
zelfs op dat gebied hebben ze een korte termijn politiek

Offline SV5381.be

  • Leden
  • Berichten: 424
    • SV5381.be
Re: Over de Veekaa
« Reactie #2536 Gepost op: juli 08, 2010, 07:55:15 am »
Fandag van KVK gaat niet door.....
is er nu al geen geld meer?! te weinig respons?
als er iets is dat een ploeg toch moet doen voor hun supporters, supporters met kinderen is toch een fandag??!!
zelfs op dat gebied hebben ze een korte termijn politiek

Perfect alternatief op 25 juli aan de Expo. In Waregem. :)
SV5381.be
D? fansite van SV Zulte Waregem


Offline wOaregem

  • Leden
  • Berichten: 1.200
  • PROUD TO BE A FARMER
Re: Over de Veekaa
« Reactie #2537 Gepost op: juli 08, 2010, 10:46:05 am »
Vanaf seizoen 2001-2002 :

11 onderlinge confrontaties (kampioenschap 1ste en 2de, beker en POI) , KVK 7 keer winst, 4 keer verlies, doelpuntensaldo 15-15.

(bron BSDB)



Essevee - Kutrijk 5-1 ..  die vergeet ik nooit ;)

Offline mister f

  • Leden
  • Berichten: 627
Re: Over de Veekaa
« Reactie #2538 Gepost op: juli 08, 2010, 12:18:25 pm »
Vanaf seizoen 2001-2002 :

11 onderlinge confrontaties (kampioenschap 1ste en 2de, beker en POI) , KVK 7 keer winst, 4 keer verlies, doelpuntensaldo 15-15.

(bron BSDB)



Essevee - Kutrijk 5-1 ..  die vergeet ik nooit ;)
die 4 nederlagen van vorig seizoen liggen toch ook lelijk op mijn maag.

Offline die hard esseveeër

  • Leden
  • Berichten: 2.369
Re: Over de Veekaa
« Reactie #2539 Gepost op: juli 08, 2010, 05:42:37 pm »
...
 die 4 nederlagen van vorig seizoen liggen toch ook lelijk op mijn maag.
Mijn gedacht!  >:(