Auteur Topic: Over de Veekaa  (gelezen 924998 keer)

0 leden en 10 gasten bekijken dit topic.

Offline svzw25

  • Leden
  • Berichten: 326
Re: Over de Veekaa
« Reactie #2880 Gepost op: juni 10, 2011, 03:09:58 pm »
'k Vind dat ze zo mogen blijven doordoen in Kortrijk. Goed om mijn lachspieren wat te trainen  :-* .

Offline zulwar

  • Leden
  • Berichten: 203
Re: Over de Veekaa
« Reactie #2881 Gepost op: juni 10, 2011, 11:22:05 pm »
De zotte kuren van ??n man: biermarchand Jean-Marc De Grijse

Of de zotte kuren van 2 stewards die de andere meetrekken. Wie zal het zeggen.

Mja, lorrkvk, tis toch verdacht dat wel degelijk iedereen het heeft over De Grijze he, zelfs tot het stadsbestuur toe. De enige die het ontkennen is het bestuur van KVK. Dan moet er toch wel iets aan de hand zijn denk ik toch.

Feit, maar velen vergeten door wie het komt dat we nu een (imo volwaardige) eerste klasse club zijn. Er wordt heel veel 'modder' gesmeten naar JMD zonder dat die personen ook maar iets weten van zijn bestaan en hoe belangrijk hij juist is voor KVK. Daarom neem ik toch dergelijke artikels met een grote korrel zout en die stewards zullen zeker ook niet weten waarom Pol Vervaecke juist ontslagen werd.

Toch raad dat het volgens het huidige bestuur altijd de fout is van een ander: De stewards, Pol Vervaecke, SB en het stadsbestuur, het bestuur van wat tot voor kort KVK jeugd was, de talloze medewerkers die het amper enkele weken uithielden, ...

Zij systeem werkt misschien op korte termijn, maar dit houden jullie toch geen jaren meer vol op die manier

Offline smurf

  • Leden
  • Berichten: 502
Re: Over de Veekaa
« Reactie #2882 Gepost op: juni 14, 2011, 07:34:31 pm »
« Laatst bewerkt op: juni 14, 2011, 09:23:48 pm door smurf »

Offline thierslouis

  • Leden
  • Berichten: 402
Re: Over de Veekaa
« Reactie #2883 Gepost op: juni 14, 2011, 10:42:04 pm »
http://www.voetbalbelgie.be/nl/article.php?id=41950

Mooie transfer als je het mij vraagt!

Offline belli

  • Leden
  • Berichten: 3.767
Re: Over de Veekaa
« Reactie #2884 Gepost op: juni 15, 2011, 08:23:56 am »
ach, het is moeilijk dit allemaal in te schatten. wij hadden twee jaar geleden ook een franse speler die in de jeugdselecties zat, onze linksback en hij is hier nooit doorgebroken.
kan lukken maar even goed mislukken.

Offline Rafa

  • Leden
  • Berichten: 1.325
Re: Over de Veekaa
« Reactie #2885 Gepost op: juni 15, 2011, 10:17:51 am »
Goed... Jullie doen negatief, ik ga beter doen.

In een heel ver verleden (2009-2010) haalde Essevee Badis Lebbihi.
- niet doorgebroken bij Rijsel
- jeugdinternational op dat moment bij Frankrijk
- zonder zijn zware blessure in de tweede voorbereidingsmatch was hij met Algerije aanwezig op de Africa Cup
- komt naar Belgi? om zich te bewijzen en opnieuw hogerop te komen

Dus als jullie die Monrose een onvoorwaardelijk schot in de roos vinden, heb ik daar serieus mijn twijfels bij.
Chance dat er nog mannen van het "Rafa-kaliber" rondlopen op de Esseveematchen...ge zou der anders depressief van worden. - Fredje

Offline smurf

  • Leden
  • Berichten: 502
Re: Over de Veekaa
« Reactie #2886 Gepost op: juni 15, 2011, 01:49:37 pm »
tuurlijk heb je nooit een garantie maar dit ziet er toch niet slecht uit : Op het internationale beloftetoernooi van Toulon kroonde Joseph-Monrose zich vorige week tot topschutter. Hij scoorde vijf keer voor Frankrijk.

Offline M.

  • Leden
  • Berichten: 1.019
Re: Over de Veekaa
« Reactie #2887 Gepost op: juni 15, 2011, 03:16:43 pm »
Jelavic was ook een grote belofte in Kroati? en scoorde daar aan de lopende band..
Hier lukte het gewoon niet..

Offline mister f

  • Leden
  • Berichten: 627
Re: Over de Veekaa
« Reactie #2888 Gepost op: juni 15, 2011, 05:21:26 pm »
kvind dat kvk goe bezig is op gebied van transfers. konden wij dat ook maar zeggen. :(

Offline japarov

  • Leden
  • Berichten: 2.114
Re: Over de Veekaa
« Reactie #2889 Gepost op: juni 15, 2011, 08:58:46 pm »
Aha mister f je ware aard komt boven !!!! :D

WAEREGHEM

  • Gast
Re: Over de Veekaa
« Reactie #2890 Gepost op: juni 15, 2011, 10:18:01 pm »
kvind dat kvk goe bezig is op gebied van transfers. konden wij dat ook maar zeggen. :(

Wie hebben ze al allemaal aangetrokken dan? (serieuze vraag, ik volg het niet echt)

Offline Aurelio

  • Leden
  • Berichten: 33
Re: Over de Veekaa
« Reactie #2891 Gepost op: juni 15, 2011, 10:23:44 pm »
Den beste transfer van de veekaa is Rossini weg  :D

Offline Nico the master

  • Leden
  • Berichten: 1.914
Re: Over de Veekaa
« Reactie #2892 Gepost op: juni 15, 2011, 10:26:00 pm »
kvind dat kvk goe bezig is op gebied van transfers. konden wij dat ook maar zeggen. :(

Wie hebben ze al allemaal aangetrokken dan? (serieuze vraag, ik volg het niet echt)

In goal Keet en Van Hout. En onze Nfor en VDB uiteraard.
Verder nog een paar onbekende Franse talenten en een Hongaar zullen de vervangers moeten zijn van zowat de halve basisploeg die vertrokken is met Verbauwhede, Gershon, Rossini, Kums en De Beule.

Offline toptrainer

  • Leden
  • Berichten: 1.319
Re: Over de Veekaa
« Reactie #2893 Gepost op: juni 15, 2011, 11:04:17 pm »
tuurlijk heb je nooit een garantie maar dit ziet er toch niet slecht uit : Op het internationale beloftetoernooi van Toulon kroonde Joseph-Monrose zich vorige week tot topschutter. Hij scoorde vijf keer voor Frankrijk.

Dacht gehoord te hebben dat Frankrijk daar met een ongewone selectie speelde en niet de normale jeugdploeg? Of heb ik dat verkeerd gehoord op Eurosport?

Offline belli

  • Leden
  • Berichten: 3.767
Re: Over de Veekaa
« Reactie #2894 Gepost op: juni 16, 2011, 08:29:42 am »
de VK heeft ook al een Hongaar vastgelegd met veel ervaring en scorend vermogen om Kums te vervangen.

Offline lorrekvk

  • KVK Supporter
  • Leden
  • Berichten: 117
Re: Over de Veekaa
« Reactie #2895 Gepost op: juni 16, 2011, 11:13:18 pm »
de VK heeft ook al een Hongaar vastgelegd met veel ervaring en scorend vermogen om Kums te vervangen.

N'Diaye zal eerder voor positie Kums zijn. Czvitkovics als CAM voor De Beule.

Offline Mister K

  • Leden
  • Berichten: 9
Re: Over de Veekaa
« Reactie #2896 Gepost op: juni 17, 2011, 02:51:35 pm »
De zotte kuren van ??n man: biermarchand Jean-Marc De Grijse

Jullie kunnen misschien wel lachen met ons, maar 't gaat bij jullie blijkbaar diezelfde richting uit met de "zonnekoning" aan het roer...
Met ??n groot verschil, wij zetten telkens weer een stap voorwaarts, jullie zijn gestart met de processie van echternach...

Offline sv.caene

  • Leden
  • Berichten: 908
Re: Over de Veekaa
« Reactie #2897 Gepost op: juni 17, 2011, 03:28:00 pm »
De zotte kuren van ??n man: biermarchand Jean-Marc De Grijse

Jullie kunnen misschien wel lachen met ons, maar 't gaat bij jullie blijkbaar diezelfde richting uit met de "zonnekoning" aan het roer...
Met ??n groot verschil, wij zetten telkens weer een stap voorwaarts, jullie zijn gestart met de processie van echternach...
We hebben nagenoeg nog dezelfde kern.. er zijn spelers weg die niet meer in de plannen pasten of te plat zijn geworden.. Dat vandenbroeck uitgeleend is, is de schuld van Broos geweest (toch de oorzaak ervan).. We hebben al enkele transfers gedaan en er zullen er wel nog volgen.. ons stadion wordt aantreklijker.. Er wordt gewerkt aan de sfeer.. en qua budget zijde nog steeds een dwergske tegenover zowel ons als wss het meerendeel van eerste klasse..

One Essevee!

Offline sv_forever

  • Leden
  • Berichten: 3.182
Re: Over de Veekaa
« Reactie #2898 Gepost op: juni 17, 2011, 04:08:31 pm »
De zotte kuren van ??n man: biermarchand Jean-Marc De Grijse

Jullie kunnen misschien wel lachen met ons, maar 't gaat bij jullie blijkbaar diezelfde richting uit met de "zonnekoning" aan het roer...
Met ??n groot verschil, wij zetten telkens weer een stap voorwaarts, jullie zijn gestart met de processie van echternach...

Welke stap voorwaarts? Mijn gedacht was het dit seizoen minder dan vorig seizoen of heb ik iets gemist? Op dit moment is de helft van jullie basisploeg vertrokken (bijna allemaal gratis). Hele vreemde opmerking als je het mij vraagt...

Offline Rafa

  • Leden
  • Berichten: 1.325
Re: Over de Veekaa
« Reactie #2899 Gepost op: juni 17, 2011, 04:16:33 pm »
De zotte kuren van ??n man: biermarchand Jean-Marc De Grijse

Jullie kunnen misschien wel lachen met ons, maar 't gaat bij jullie blijkbaar diezelfde richting uit met de "zonnekoning" aan het roer...
Met ??n groot verschil, wij zetten telkens weer een stap voorwaarts, jullie zijn gestart met de processie van echternach...

;D

Jullie stappen vooruit zijn bedenkelijk, snelle opsomming...

- Personeel zien komen en gaan omdat niemand er in slaagt om een structuur op te bouwen.
- Nog altijd geen deftige commerci?le cel m?t netwerk op poten gezet.
- Wij bouwen een tribune bij, jullie moeten schooien bij 't stad om aan een spelerstunnel te geraken die marginaal gedrag vanuit jullie "spionkop" moet vermijden
- "KVK for Life" is een letterlijke rip-off van "Essevee for Life", een schitterende actie van onze commerci?le cel waarbij eveneens werd rondgetrokken naar evenementen in de omgeving & waarmee de winnaar eveneens een levenslang abonnement kon winnen.
- De transfer van Monrose bekendmaken alvorens Lens hem vrijgeeft (of je hem nu te pakken krijgt of niet, zoiets is not done in de voetbalwereld).

En over jullie jeugdwerking begin ik zelfs niet. Of toch even de U7 vermelden...
KVK - Essevee 0-28, dit geheel terzijde.

Gewoon maar even benadrukken dus: als er hier van ons twee iemand mag spreken over de processie van Echternach... Inderdaad.
Chance dat er nog mannen van het "Rafa-kaliber" rondlopen op de Esseveematchen...ge zou der anders depressief van worden. - Fredje