Auteur Topic: Over de Veekaa  (gelezen 924945 keer)

0 leden en 32 gasten bekijken dit topic.

Offline smurf

  • Leden
  • Berichten: 502
Re: Over de Veekaa
« Reactie #2900 Gepost op: juni 17, 2011, 04:45:56 pm »
De zotte kuren van ??n man: biermarchand Jean-Marc De Grijse

Jullie kunnen misschien wel lachen met ons, maar 't gaat bij jullie blijkbaar diezelfde richting uit met de "zonnekoning" aan het roer...
Met ??n groot verschil, wij zetten telkens weer een stap voorwaarts, jullie zijn gestart met de processie van echternach...
We hebben nagenoeg nog dezelfde kern.. er zijn spelers weg die niet meer in de plannen pasten of te plat zijn geworden.. Dat vandenbroeck uitgeleend is, is de schuld van Broos geweest (toch de oorzaak ervan).. We hebben al enkele transfers gedaan en er zullen er wel nog volgen.. ons stadion wordt aantreklijker.. Er wordt gewerkt aan de sfeer.. en qua budget zijde nog steeds een dwergske tegenover zowel ons als wss het meerendeel van eerste klasse..

sorry maar hier doe je toch wel de waarheid onrecht aan. budget was dit jaar bij kvk iets meer dan 7 miljoen, denk daarmee het op 1 na kleinste van eerste klasse maar de kloof met ploegen als westerlo en zo is niet zo groot.  we weten nu allemaal al dat waregem volgend jaar 16 miljoen zal hebben, daarna 24 miljoen etc etc. maar om daarom te zeggen dat kvk daarom een dwergbudget had ten opzichte van dat van waregem.... sorry, hoogmoed komt voor de val.  trouwens de vele tientallen extra miljoenen die waregem ongetwijfeld al had (ik was er niet van op de hoogte, misschien waren ze enkel en alleen in uw dromen?)  vertaalden zich niet zozeer in zoveel subliemer spel (ook al won waregem dan wel de matchen tegen kvk)

Offline smurf

  • Leden
  • Berichten: 502
Re: Over de Veekaa
« Reactie #2901 Gepost op: juni 17, 2011, 04:50:44 pm »
De zotte kuren van ??n man: biermarchand Jean-Marc De Grijse

Jullie kunnen misschien wel lachen met ons, maar 't gaat bij jullie blijkbaar diezelfde richting uit met de "zonnekoning" aan het roer...
Met ??n groot verschil, wij zetten telkens weer een stap voorwaarts, jullie zijn gestart met de processie van echternach...

;D

Jullie stappen vooruit zijn bedenkelijk, snelle opsomming...

- Personeel zien komen en gaan omdat niemand er in slaagt om een structuur op te bouwen.
- Nog altijd geen deftige commerci?le cel m?t netwerk op poten gezet.
- Wij bouwen een tribune bij, jullie moeten schooien bij 't stad om aan een spelerstunnel te geraken die marginaal gedrag vanuit jullie "spionkop" moet vermijden
- "KVK for Life" is een letterlijke rip-off van "Essevee for Life", een schitterende actie van onze commerci?le cel waarbij eveneens werd rondgetrokken naar evenementen in de omgeving & waarmee de winnaar eveneens een levenslang abonnement kon winnen.
- De transfer van Monrose bekendmaken alvorens Lens hem vrijgeeft (of je hem nu te pakken krijgt of niet, zoiets is not done in de voetbalwereld).

En over jullie jeugdwerking begin ik zelfs niet. Of toch even de U7 vermelden...
KVK - Essevee 0-28, dit geheel terzijde.

Gewoon maar even benadrukken dus: als er hier van ons twee iemand mag spreken over de processie van Echternach... Inderdaad.

toch wel een aantal povere argumenten / opmerkingen bij rafa, had van u beter verwacht !

- wat monroose betreft: bijna niemand weet er momenteel het fijne van, dus beetje makkelijk om nu dingen te zeggen waarvan je niet weet hoe het nu juist in elkaar zit (ikzelf trouwens ook niet)

- wat tunnel betreft: was inderdaad door een deel marginalen dat hij er moest komen, kan ik niets tegenin brengen. ik ben blij om vast te stellen dat waregem voldoende middelen heeft om alle infrastructuurwerken van het nieuwe stadium zelf te kunnen dragen, geen beroep moet doen op de stad. chapeau !  dat kvk iets vraagt aan de eigenaar van het stadium wil wellicht zeggen dat de club binnen hier en een paar weken failliet is  ::)

Offline die hard esseveeër

  • Leden
  • Berichten: 2.369
Re: Over de Veekaa
« Reactie #2902 Gepost op: juni 17, 2011, 05:08:33 pm »
...
toch wel een aantal povere argumenten / opmerkingen bij rafa, had van u beter verwacht !

- wat monroose betreft: bijna niemand weet er momenteel het fijne van, dus beetje makkelijk om nu dingen te zeggen waarvan je niet weet hoe het nu juist in elkaar zit (ikzelf trouwens ook niet)

- wat tunnel betreft: was inderdaad door een deel marginalen dat hij er moest komen, kan ik niets tegenin brengen. ik ben blij om vast te stellen dat waregem voldoende middelen heeft om alle infrastructuurwerken van het nieuwe stadium zelf te kunnen dragen, geen beroep moet doen op de stad. chapeau !  dat kvk iets vraagt aan de eigenaar van het stadium wil wellicht zeggen dat de club binnen hier en een paar weken failliet is  ::)
Ten eerste : we moeten niet te straf van den toren blazen, we hebben 't zelfste voorgehad met Defauw... Te vroeg naar buiten gebracht dat ie naar hier kwam...
Ten tweede : 'k ben content dat ze zelfs in smurfrijk zelve inzien dat het marginalen zijn...
Ten derde : 't is stadion en niet stadium.
Ten vierde : ze steken ier precies ulder geld liever in stenen dan in spelers...
Ten vijfde : de veekaa binnen een paar weken failliet? Ge maakt mijnen dag goe!!!  :D
Allez, tot smurfs!

Offline lorrekvk

  • KVK Supporter
  • Leden
  • Berichten: 117
Re: Over de Veekaa
« Reactie #2903 Gepost op: juni 18, 2011, 03:43:48 pm »
...
toch wel een aantal povere argumenten / opmerkingen bij rafa, had van u beter verwacht !

- wat monroose betreft: bijna niemand weet er momenteel het fijne van, dus beetje makkelijk om nu dingen te zeggen waarvan je niet weet hoe het nu juist in elkaar zit (ikzelf trouwens ook niet)

- wat tunnel betreft: was inderdaad door een deel marginalen dat hij er moest komen, kan ik niets tegenin brengen. ik ben blij om vast te stellen dat waregem voldoende middelen heeft om alle infrastructuurwerken van het nieuwe stadium zelf te kunnen dragen, geen beroep moet doen op de stad. chapeau !  dat kvk iets vraagt aan de eigenaar van het stadium wil wellicht zeggen dat de club binnen hier en een paar weken failliet is  ::)
Ten tweede : 'k ben content dat ze zelfs in smurfrijk zelve inzien dat het marginalen zijn...

Dit nodigt mij uit om hierop te reageren. Je praat over iemand zijn manier van schrijven, maar begrijpend lezen was ook niet uw sterkste vak precies!

Ivm Monrose, zijt er maar zeker van dat alles officieel en in orde is! Enkel het (nieuwe) bestuur van Lens doet moeilijk door zijn schitterend tornooi in Toulon, dit omdat het oude bestuur hem niet meer nodig vond voor volgend jaar.

Offline sv.caene

  • Leden
  • Berichten: 908
Re: Over de Veekaa
« Reactie #2904 Gepost op: juni 18, 2011, 06:44:20 pm »
...
toch wel een aantal povere argumenten / opmerkingen bij rafa, had van u beter verwacht !

- wat monroose betreft: bijna niemand weet er momenteel het fijne van, dus beetje makkelijk om nu dingen te zeggen waarvan je niet weet hoe het nu juist in elkaar zit (ikzelf trouwens ook niet)

- wat tunnel betreft: was inderdaad door een deel marginalen dat hij er moest komen, kan ik niets tegenin brengen. ik ben blij om vast te stellen dat waregem voldoende middelen heeft om alle infrastructuurwerken van het nieuwe stadium zelf te kunnen dragen, geen beroep moet doen op de stad. chapeau !  dat kvk iets vraagt aan de eigenaar van het stadium wil wellicht zeggen dat de club binnen hier en een paar weken failliet is  ::)
Ten tweede : 'k ben content dat ze zelfs in smurfrijk zelve inzien dat het marginalen zijn...

Dit nodigt mij uit om hierop te reageren. Je praat over iemand zijn manier van schrijven, maar begrijpend lezen was ook niet uw sterkste vak precies!

Ivm Monrose, zijt er maar zeker van dat alles officieel en in orde is! Enkel het (nieuwe) bestuur van Lens doet moeilijk door zijn schitterend tornooi in Toulon, dit omdat het oude bestuur hem niet meer nodig vond voor volgend jaar.
Als het nieuwe bestuur van Lens nog moeilijk doet kan er toch geen sprake zijn van een akkoord? En zolang er geen akkoord is met zowel ploeg als speler is er niets officieel rond.. Toch?
One Essevee!

Offline pit750

  • Leden
  • Berichten: 479
Re: Over de Veekaa
« Reactie #2905 Gepost op: juni 18, 2011, 07:46:27 pm »
het zit Glenne niet echt mee, eerst verliezen (met alle respect) van bejaarde Eric, nu dit :

http://www.sporza.be/cm/sporza/voetbal/Jupiler_Pro_League/110618_verbauwhede

Offline X-man

  • Leden
  • Berichten: 109
Re: Over de Veekaa
« Reactie #2906 Gepost op: juni 18, 2011, 09:32:54 pm »

Als het nieuwe bestuur van Lens nog moeilijk doet kan er toch geen sprake zijn van een akkoord? En zolang er geen akkoord is met zowel ploeg als speler is er niets officieel rond.. Toch?
Er is een getekend akkoord met het oude bestuur van Lens, dat op dat moment het enige bestuur was.  Het nieuwe bestuur vindt het lastig dat de speler verkocht is, zeker na het schitterende tornooi dat hij speelde.  Ze proberen daarom onder het getekende akkoord uit te komen, omdat hij op dit moment meer zou kunnen opbrengen dat het bedrag waarvoor ze hem aan KVK verkochten.
Enfin, dat is wat ik ervan begrepen heb.
Het is trouwens ook niet zo dat KVK de transfer te vroeg aankondigde, Lens ziet het niet meer zitten om hem aan te kondigen.

Offline lorrekvk

  • KVK Supporter
  • Leden
  • Berichten: 117
Re: Over de Veekaa
« Reactie #2907 Gepost op: juni 19, 2011, 08:50:26 am »
Correct X-man !

Kortrijk zit momenteel in een luxe positie. Ofwel speelt Monrose bij ons volgend seizoen: verhogen van zijn waarde (hopelijk toch) ofwel willen andere club hem n? nog hebben (ook Lens) en dan passeren ze langs de kassa van Kortrijk. Win win situatie dus.

Contract werd getekend m?t speler ?n club.

Offline Smettie

  • Leden
  • Berichten: 11
Re: Over de Veekaa
« Reactie #2908 Gepost op: juni 19, 2011, 12:54:07 pm »
Als Monrose zoooo goed is wrm dan voor scum kiezen?
Als het zo'n toptalent is, waarom dan geen interesse van serieuse ploegen??
Wij kochten ook Ngossan. Beste speler van Ivoorkust op dat moment. Geen seconde gespeeld.

Medich gecheckt scum of niet aan gedacht??

Offline lorrekvk

  • KVK Supporter
  • Leden
  • Berichten: 117
Re: Over de Veekaa
« Reactie #2909 Gepost op: juni 19, 2011, 02:33:42 pm »
Als Monrose zoooo goed is wrm dan voor scum kiezen?
Als het zo'n toptalent is, waarom dan geen interesse van serieuse ploegen??
Wij kochten ook Ngossan. Beste speler van Ivoorkust op dat moment. Geen seconde gespeeld.

Medich gecheckt scum of niet aan gedacht??

Wat bedoel je nu infeite met die laatste zin? Maak je anders nog wat meer belachelijk...

Kijk, ik vind Monrose persoonlijk een 'risicotransfer'. Dit omdat hij nog nooit kon doorbreken, zowel bij Lens niet als bij Chateauroux. Wat wel een feit is, is dat hij zopas een schitterend 'junioren' tornooi speelde in Toulon, wat die plotse interesse van andere clubs doet opleven. Kortrijk heeft hem natuurlijk v??r dit tornooi gaan scouten, en in de matchen die ze zagen moet hij toch al goed kunnen shotten hebben.
Ik ben geen scout, dus ik kan het u niet verder vertellen. U plakt de naam toptalent op hem, niet ik.

Offline SVZW.BE

  • Leden
  • Berichten: 1.565
  • webteam SV Zulte Waregem - svzw.be - essevee.be
    • SV Zulte Waregem
Re: Over de Veekaa
« Reactie #2910 Gepost op: juni 19, 2011, 03:05:43 pm »
Als Monrose zoooo goed is wrm dan voor scum kiezen?
Als het zo'n toptalent is, waarom dan geen interesse van serieuse ploegen??
Wij kochten ook Ngossan. Beste speler van Ivoorkust op dat moment. Geen seconde gespeeld.

Medich gecheckt scum of niet aan gedacht??

Wat bedoel je nu infeite met die laatste zin? Maak je anders nog wat meer belachelijk...

Kijk, ik vind Monrose persoonlijk een 'risicotransfer'. Dit omdat hij nog nooit kon doorbreken, zowel bij Lens niet als bij Chateauroux. Wat wel een feit is, is dat hij zopas een schitterend 'junioren' tornooi speelde in Toulon, wat die plotse interesse van andere clubs doet opleven. Kortrijk heeft hem natuurlijk v??r dit tornooi gaan scouten, en in de matchen die ze zagen moet hij toch al goed kunnen shotten hebben.
Ik ben geen scout, dus ik kan het u niet verder vertellen. U plakt de naam toptalent op hem, niet ik.

In se is het risico slechts evenredig met de (eventuele?) transfersom, dus al bij al denk ik dat dit wel een goeie transfer kan zijn. Wel eigenaardig dat hij niet doorbrak in Frankrijk.
Webteam SV Zulte Waregem

Offline mutske

  • Leden
  • Berichten: 1.375
Re: Over de Veekaa
« Reactie #2911 Gepost op: juni 19, 2011, 08:09:54 pm »
Hij heeft nu ??n goed tornooi gespeeld maar in Lens werd hij geblokkeerd omdat er gewoon veel betere jeugdspelers zijn of hem. Hij heeft af en toe eens mogen meespelen vooral in tweede klasse. Hij is een talent maar hij heeft ook een kopke. Vorig jaar is hij uitgeleend geweest aan een ploeg uit tweede klasse maar dat was ook gene vetten. Bij Lens willen ze er nu gewoon geld uitslaan na zijn goed tornooi omdat ze het geld goed kunnen gebruiken.

Offline die hard esseveeër

  • Leden
  • Berichten: 2.369
Re: Over de Veekaa
« Reactie #2912 Gepost op: juni 19, 2011, 08:59:49 pm »
...
Dit nodigt mij uit om hierop te reageren. Je praat over iemand zijn manier van schrijven, maar begrijpend lezen was ook niet uw sterkste vak precies!
...
Het begrip humor is blijkbaar nog niet tot bij jullie doorgedrongen, daarom vergeef ik je voor deze ene keer dat je niet begrepen hebt wat je gelezen hebt...  :P

Offline lorrekvk

  • KVK Supporter
  • Leden
  • Berichten: 117
Re: Over de Veekaa
« Reactie #2913 Gepost op: juni 20, 2011, 10:17:56 pm »
...
Dit nodigt mij uit om hierop te reageren. Je praat over iemand zijn manier van schrijven, maar begrijpend lezen was ook niet uw sterkste vak precies!
...
Het begrip humor is blijkbaar nog niet tot bij jullie doorgedrongen, daarom vergeef ik je voor deze ene keer dat je niet begrepen hebt wat je gelezen hebt...  :P

Ik begrijp het juist wel genoeg hoor, je kan niet ontkennen dat er hier personen zitten die zoiets wel helemaal menen. In iedere voetbalploeg zitten marginalen...

Offline die hard esseveeër

  • Leden
  • Berichten: 2.369
Re: Over de Veekaa
« Reactie #2914 Gepost op: juni 21, 2011, 07:25:54 pm »
...
Dit nodigt mij uit om hierop te reageren. Je praat over iemand zijn manier van schrijven, maar begrijpend lezen was ook niet uw sterkste vak precies!
...
Het begrip humor is blijkbaar nog niet tot bij jullie doorgedrongen, daarom vergeef ik je voor deze ene keer dat je niet begrepen hebt wat je gelezen hebt...  :P

Ik begrijp het juist wel genoeg hoor, je kan niet ontkennen dat er hier personen zitten die zoiets wel helemaal menen. In iedere voetbalploeg zitten marginalen...
Alleen bij sommige ploegen wat meer dan bij andere...  ;)

Offline svzwfan arne

  • Leden
  • Berichten: 664
Re: Over de Veekaa
« Reactie #2915 Gepost op: juni 28, 2011, 10:57:16 pm »
En jawel de eerste nederlaag is een feit.
Oudenaarde(klein essevee) wint met 1-0  ;D

Offline StevieG.

  • Leden
  • Berichten: 171
Re: Over de Veekaa
« Reactie #2916 Gepost op: juni 29, 2011, 09:53:10 am »
haha merci lutte en stefan!

Offline EAGLE

  • Leden
  • Berichten: 2.345
Re: Over de Veekaa
« Reactie #2917 Gepost op: juni 29, 2011, 10:59:50 am »
HOHO, Krotrijk gaat volgend seizoen iedereen overtreffen...

(voebalbelgie/ s/vm)

Offline StevieG.

  • Leden
  • Berichten: 171
Re: Over de Veekaa
« Reactie #2918 Gepost op: juni 29, 2011, 11:11:30 am »
HOHO, Krotrijk gaat volgend seizoen iedereen overtreffen...

(voebalbelgie/ s/vm)
zeveraars van voetbalbelgi?

Offline Nonkel Bernie

  • Leden
  • Berichten: 143
Re: Over de Veekaa
« Reactie #2919 Gepost op: juni 29, 2011, 11:38:22 am »
haha merci lutte en stefan!

En Pierre Merlier !