Auteur Topic: Over de Veekaa  (gelezen 924959 keer)

0 leden en 22 gasten bekijken dit topic.

Offline drets

  • Leden
  • Berichten: 353
Re: Over de Veekaa
« Reactie #2960 Gepost op: juli 06, 2011, 02:12:09 pm »
ben zelf ook niet enthousiast over de terugkeer van nfor ;-)

Denk dat hij wel nog nuttig kan zijn voor jullie. Hangt er van af hoe Heintje hem gebruikt.
Schrijffouten hierboven zijn er met de bedoeling mij een stap dichter te brengen bij werelddominantie.. Duhh!!

Offline belli

  • Leden
  • Berichten: 3.767
Re: Over de Veekaa
« Reactie #2961 Gepost op: juli 06, 2011, 03:00:25 pm »
denk dat die Hongaar bij KVK hoge ogen zal gooien

Online boerkens4ever

  • Leden
  • Berichten: 2.643
Re: Over de Veekaa
« Reactie #2962 Gepost op: juli 06, 2011, 03:47:25 pm »
denk dat die Hongaar bij KVK hoge ogen zal gooien
Op basis van wat denk je dat?

Offline drets

  • Leden
  • Berichten: 353
Re: Over de Veekaa
« Reactie #2963 Gepost op: juli 06, 2011, 04:37:30 pm »
denk dat die Hongaar bij KVK hoge ogen zal gooien
Op basis van wat denk je dat?

Omdat die van KVK rap content zijn waarschijnlijk ;)
Schrijffouten hierboven zijn er met de bedoeling mij een stap dichter te brengen bij werelddominantie.. Duhh!!

Boer Boerie

  • Gast
Re: Over de Veekaa
« Reactie #2964 Gepost op: juli 06, 2011, 06:04:43 pm »
Blijkbaar terug een probleemke met de huisvesting ook in Krotrijk.
Hun accomodatie voor hun secretariaat, bestaande uit containers, zou er staan zonder vergunning :p

http://www.nieuwsblad.be/article/detail.aspx?articleid=MH3CC47S

Mo pas op, ze hebben Gherson voor ons neus gehuurd e :D

Offline Nico the master

  • Leden
  • Berichten: 1.914
Re: Over de Veekaa
« Reactie #2965 Gepost op: juli 06, 2011, 06:11:52 pm »
Blijkbaar terug een probleemke met de huisvesting ook in Krotrijk.
Hun accomodatie voor hun secretariaat, bestaande uit containers, zou er staan zonder vergunning :p

http://www.nieuwsblad.be/article/detail.aspx?articleid=MH3CC47S

Mo pas op, ze hebben Gherson voor ons neus gehuurd e :D

Mooie bureaus...  ;D Professioneel enz.

Offline pit750

  • Leden
  • Berichten: 479
Re: Over de Veekaa
« Reactie #2966 Gepost op: juli 06, 2011, 08:30:16 pm »
ZULTE had 'n poging ondernomen voor bepaalde speler te huren,maar gaat naar de VEEKAA.naam zal spoedig bekend gemaakt worden. ;)

Quinten, jij hebt huisarrest jongen. Hup, naar je kamer ;)

http://www.youtube.com/watch?v=0jNHHPifc5w

op dat filmpje enkele doorsnee marginalen uit de "Stad der Marginalen", als je het mij vraagt ;)

Offline StevieG.

  • Leden
  • Berichten: 171
Re: Over de Veekaa
« Reactie #2967 Gepost op: juli 06, 2011, 10:17:46 pm »
ZULTE had 'n poging ondernomen voor bepaalde speler te huren,maar gaat naar de VEEKAA.naam zal spoedig bekend gemaakt worden. ;)

Quinten, jij hebt huisarrest jongen. Hup, naar je kamer ;)

http://www.youtube.com/watch?v=0jNHHPifc5w

op dat filmpje enkele doorsnee marginalen uit de "Stad der Marginalen", als je het mij vraagt ;)
tis nu verwijderd, maar kheb dat vroeger al gezien en echt zielig, die kleinen...

Offline Rafa

  • Leden
  • Berichten: 1.325
Re: Over de Veekaa
« Reactie #2968 Gepost op: juli 06, 2011, 10:50:45 pm »
Blijkbaar terug een probleemke met de huisvesting ook in Krotrijk.
Hun accomodatie voor hun secretariaat, bestaande uit containers, zou er staan zonder vergunning :p

http://www.nieuwsblad.be/article/detail.aspx?articleid=MH3CC47S

Mo pas op, ze hebben Gherson voor ons neus gehuurd e :D

Aaah, VB maakt zich op slag iets populairder bij de rest van de wereld. :)

Iedere keer als er in zo'n container een ticket wordt gedrukt, trilt de hele bovenverdieping volgens mij mee. Laat staan dat er daar 100 kopietjes moeten gemaakt worden voor hun schitterende, originele, niet-gekopieerde-van-Essevee KVK for life...
Chance dat er nog mannen van het "Rafa-kaliber" rondlopen op de Esseveematchen...ge zou der anders depressief van worden. - Fredje

Offline belli

  • Leden
  • Berichten: 3.767
Re: Over de Veekaa
« Reactie #2969 Gepost op: juli 07, 2011, 08:37:28 am »
Overigens kwam de goedkeuring van de overeenkomst er niet zonder slag of stoot. De voltallige oppositie van SP.A, Vlaams Belang en onafhankelijk raadslid Eric Flo, onthield zich en Philippe De Coene, leider van de progressieve fractie, spaarde zijn kritiek niet. 'Begin vorig jaar wilde het stadsbestuur dat er van alles werd opgenomen in zo'n overeenkomst. Nu merk ik daar niets van. Ik geef twee voorbeelden. Aandeelhouders krijgen geen beperking opgelegd voor hun percentage aan aandelen en er is geen revisor aangesteld om elk kwartaal de rekeningen te controleren.'

De Coene herhaalde nog eens dat volgens de overeenkomst KV Kortrijk jaarlijks 362.500euro belastingsgeld opstrijkt en dat de stad in ruil zichzelf verwent en 560gratis tickets per match ontvangt. 'Maar die gratis tickets vind ik net goed', zei CD&V-raadslid Patrick Jolie. 'Er zijn nog heel wat lege plaatsen in het stadion. Zo krijg je de mogelijkheid om regelmatig nieuwe mensen naar het stadion te lokken en maak je reclame voor het voetbal in Kortrijk.'


560 gratis tickets per match?!! jawadde....is dat niet heel veel? of geven ze er bij ons ook zoveel weg?
heb de indruk dat ze bij de VK constant in het nieuws willen komen onder het motto: slecht nieuws is ook nieuws

Offline zulwar

  • Leden
  • Berichten: 203
Re: Over de Veekaa
« Reactie #2970 Gepost op: juli 07, 2011, 09:16:29 am »
neen, 560 is niet veel: er blijven toch bij iedere match 3000 plekken leeg

Offline smurf

  • Leden
  • Berichten: 502
Re: Over de Veekaa
« Reactie #2971 Gepost op: juli 07, 2011, 12:07:08 pm »
geeuw

dit topic blijkt meer en meer de plaats om stoere praat te verkopen, flagrante leugens te verspreiden of gewoon eens de frustro uit te hangen.  voetbal is oorlog wellicht  ::) en daarom misschien dat sommigen de neiging voelen om de meest krankzinnige praat te verkopen over de stad kortrijk en zijn inwoners.  kortrijk bestaat precies enkel maar uit marginalen en dikkenekken.  dat een grote(re) stad meer gemarginaliseerde figuren / personen in moeilijkheden aantrekt lijkt me niet onlogisch maar om daarom te gaan generaliseren...  wat de dikkenekken en fils ? papa betreft: waregem moet niet veel onderdoen, lopen ook een pak omhooggevallen gestekakkers rond.

Online boerkens4ever

  • Leden
  • Berichten: 2.643
Re: Over de Veekaa
« Reactie #2972 Gepost op: juli 07, 2011, 12:23:14 pm »
geeuw

dit topic blijkt meer en meer de plaats om stoere praat te verkopen, flagrante leugens te verspreiden of gewoon eens de frustro uit te hangen.  voetbal is oorlog wellicht  ::) en daarom misschien dat sommigen de neiging voelen om de meest krankzinnige praat te verkopen over de stad kortrijk en zijn inwoners.  kortrijk bestaat precies enkel maar uit marginalen en dikkenekken.  dat een grote(re) stad meer gemarginaliseerde figuren / personen in moeilijkheden aantrekt lijkt me niet onlogisch maar om daarom te gaan generaliseren...  wat de dikkenekken en fils ? papa betreft: waregem moet niet veel onderdoen, lopen ook een pak omhooggevallen gestekakkers rond.
Ja die laatste categorie proberen we dan ook zo rap mogelijk af te stoten  ;); Zie Glenne. Al bij al blijven wij nog beschaafd op dit forum ten opzichte van KVK'ers dit in schril contrast met hoe jullie reageren op posts van Essevee sups op jullie forum.

Offline lorrekvk

  • KVK Supporter
  • Leden
  • Berichten: 117
Re: Over de Veekaa
« Reactie #2973 Gepost op: juli 07, 2011, 01:00:17 pm »
tgaat over 4 affiches in Krotrijk zelf dus zo zwaar was deze investering niet.
En aangezien het in de pers kwam is deze investering van 4 borden dubbel en dik terugverdiend....

Menen, Wevelgem, Aalbeke, Marke, Lauwe, Moorsele, etc etc.

LorreK*K
uw abonnement al gaan halen?
Anders kijk keer rond het Nou(nou) Camp daar bij jullie,
hangen daar affiches met reclame voor een beter abonnement ;)

Onee. Ben offici?le scheidsrechter, een abo is voor mij al 3 jaar verleden tijd.
Zal wel nog enkele matchen meepikken van jullie, voel je vrij mij te zoeken. Volgens vele gelijken alle Kortrijk (of Krotrijk zoals jullie het zo graag verwoorden) op marginalen (of scum) dus zo moelijk zal het niet zijn om die paar Kortrijk supporters er uit te halen h?.

Zolang je bij ons niet komt fluiten is het goed ;)

Buiten die nutteloze discussie over slecht nieuws is ook nieuws: ben bekwaam genoeg om ploegen te fluiten die mij niet aanstaan  :)

Boer Boerie

  • Gast
Re: Over de Veekaa
« Reactie #2974 Gepost op: juli 07, 2011, 08:20:28 pm »
geeuw

dit topic blijkt meer en meer de plaats om stoere praat te verkopen (nee), flagrante leugens (krantenartikel leugen?) te verspreiden of gewoon eens de frustro uit te hangen (totaal niet, ik gun KVK alles :) ).  voetbal is oorlog wellicht (toch wel een beetje ja) ::) en daarom misschien dat sommigen de neiging voelen om de meest krankzinnige praat te verkopen over de stad kortrijk (ja) en zijn inwoners (ni heel Krotrijk mo toch veel ;) ).  kortrijk bestaat precies enkel maar uit marginalen (nee) en dikkenekken (ja) ;) dat een grote(re) stad meer gemarginaliseerde figuren / personen in moeilijkheden aantrekt lijkt me niet onlogisch maar om daarom te gaan generaliseren...  wat de dikkenekken en fils ? papa betreft: waregem moet niet veel onderdoen, lopen ook een pak omhooggevallen gestekakkers rond.
beet lachen mag toch e
wereld is zo al zuur genoeg ;)

Offline svzw81

  • Leden
  • Berichten: 3.953
Re: Over de Veekaa
« Reactie #2975 Gepost op: juli 07, 2011, 11:01:32 pm »
neen, 560 is niet veel: er blijven toch bij iedere match 3000 plekken leeg

met 560 gratis tickets per match hebben ze na het seizoen al hun ocmw-klanten een leuk avondje bezorgd :)

Offline die hard esseveeƫr

  • Leden
  • Berichten: 2.369
Re: Over de Veekaa
« Reactie #2976 Gepost op: juli 08, 2011, 05:51:02 pm »
neen, 560 is niet veel: er blijven toch bij iedere match 3000 plekken leeg

met 560 gratis tickets per match hebben ze na het seizoen al hun ocmw-klanten een leuk avondje bezorgd :)
'Al'?  :-\
Een klein gedeelte, ja!
En 'leuk'?  :-\
Als gij naar de vuilkarre gaan kijken leuk vindt, teure maar!
« Laatst bewerkt op: juli 08, 2011, 05:53:09 pm door die hard essevee?r »

Offline svzw81

  • Leden
  • Berichten: 3.953
Re: Over de Veekaa
« Reactie #2977 Gepost op: juli 08, 2011, 08:20:51 pm »
voor die kortrijkse ocmw-ers wordt dit DE avond van het jaar he  ;) dat bedoelde ik  ;)

Offline ringo

  • Leden
  • Berichten: 23
Re: Over de Veekaa
« Reactie #2978 Gepost op: juli 09, 2011, 06:39:28 pm »
Ikzelf woon al jaren in Kortrijk negen om correct te zijn. Ga al jaren gaan kijken naar Waregem en Zulte Waregem samen met nog anderen. Velen onder jullie hebben misschien zelf daar gaan studeren. Ben ik dan ook onder die marginalen gerekend? En zij die daar studeerden vonden zij geen betere stad om hun studies te voltooien? Overal van stad tot in het kleinste gehucht heb je marginalen. Maar al bij al blijven die ook mensen niet iedereen word geboren met een aktentasje in de kraamkliniek bij velen onder jullie zal dat ook niet het geval denk ik.

Offline boer boer

  • Leden
  • Berichten: 444
Re: Over de Veekaa
« Reactie #2979 Gepost op: juli 10, 2011, 11:12:39 am »
Ikzelf woon al jaren in Kortrijk negen om correct te zijn. Ga al jaren gaan kijken naar Waregem en Zulte Waregem samen met nog anderen. Velen onder jullie hebben misschien zelf daar gaan studeren. Ben ik dan ook onder die marginalen gerekend? En zij die daar studeerden vonden zij geen betere stad om hun studies te voltooien? Overal van stad tot in het kleinste gehucht heb je marginalen. Maar al bij al blijven die ook mensen niet iedereen word geboren met een aktentasje in de kraamkliniek bij velen onder jullie zal dat ook niet het geval denk ik.
Talk to the hand, ... 8)