Auteur Topic: Over de Veekaa  (gelezen 924959 keer)

0 leden en 23 gasten bekijken dit topic.

Offline koene

  • Leden
  • Berichten: 624
Re: Over de Veekaa
« Reactie #2980 Gepost op: juli 11, 2011, 06:25:04 pm »
Ikzelf woon al jaren in Kortrijk negen om correct te zijn. Ga al jaren gaan kijken naar Waregem en Zulte Waregem samen met nog anderen. Velen onder jullie hebben misschien zelf daar gaan studeren. Ben ik dan ook onder die marginalen gerekend? En zij die daar studeerden vonden zij geen betere stad om hun studies te voltooien? Overal van stad tot in het kleinste gehucht heb je marginalen. Maar al bij al blijven die ook mensen niet iedereen word geboren met een aktentasje in de kraamkliniek bij velen onder jullie zal dat ook niet het geval denk ik.

ah laat ze zeggen wat ze willen. bij sommigen zit het blijkbaar zodanig ingebakken dat er geen weg terug is. Ik woon ik in waregem en heb 4 jaar hoger onderwijs gevolgd in kortrijk. Heb daar nooit geen problemen gehad met Kortrijkzanen... De sportieve rivaliteit kan ik wel smaken, maar ze uitmaken voor marginalen en OCMW bezoekers enzo vindt ik een brug te ver. Maar kdenk dat dit voor velen onder sportieve rivaliteit valt, en ze dit dan ook niet echt menen. Want eerlijk gezegd zijn er plaatsen in waregem waar ze ook nen gigantische nek hebben ze.

Kzou me der alleszins niet te druk in maken ;-)

Offline SV-boer

  • Leden
  • Berichten: 1.214
Re: Over de Veekaa
« Reactie #2981 Gepost op: juli 11, 2011, 06:49:10 pm »
Als je 4 jaar in Kortrijk gestudeerd hebt, moet je toch ook wel gezien hebben dat het volk dat daar rondloopt toch echt wel verschilt van dat in Waregem :) Wat eigenlijk gewoon logisch is gezien de grootte van de stad... Als je uitgaat op 't hoge valt dat nog mee, maar eens je in stad bent kom je soms echt ogen tekort

Offline koene

  • Leden
  • Berichten: 624
Re: Over de Veekaa
« Reactie #2982 Gepost op: juli 11, 2011, 06:52:38 pm »
Als je 4 jaar in Kortrijk gestudeerd hebt, moet je toch ook wel gezien hebben dat het volk dat daar rondloopt toch echt wel verschilt van dat in Waregem :) Wat eigenlijk gewoon logisch is gezien de grootte van de stad... Als je uitgaat op 't hoge valt dat nog mee, maar eens je in stad bent kom je soms echt ogen tekort

Met alle respect voor uw mening, ik weet niet waar jij dit dan allemaal hebt gezien. Akkoord er lopen "specials" rond. Maar die heb je hier in waregem ook...

fox

  • Gast
Re: Over de Veekaa
« Reactie #2983 Gepost op: juli 11, 2011, 06:54:13 pm »
Vandaag in hln werd KVK besproken voor het seizoen 2011-2012. Prognose hln = 15de.

Online Pringless

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 6.272
Re: Over de Veekaa
« Reactie #2984 Gepost op: juli 11, 2011, 07:21:28 pm »
Je moet eens naar de fore in kortrijk gaan, je gaat wat zien.
SV TILL I DIE

Offline Wouter

  • Leden
  • Berichten: 1.771
Re: Over de Veekaa
« Reactie #2985 Gepost op: juli 11, 2011, 07:34:32 pm »
Ik 'werk' al 8 jaar in Kortrijk en inderdaad; der loopt daar raar volk rond. Ik woon al 4 jaar in Waregem en ook hier loopt er volk rond die ik liever niet in mijn vriendenkring wil opnemen. Wat 'de fore' betreft, ge moet anders ne keer aan den decadance gaan staan op Waregem Koerse...

Offline svzw81

  • Leden
  • Berichten: 3.953
Re: Over de Veekaa
« Reactie #2986 Gepost op: juli 11, 2011, 07:46:45 pm »
Ik 'werk' al 8 jaar in Kortrijk en inderdaad; der loopt daar raar volk rond. Ik woon al 4 jaar in Waregem en ook hier loopt er volk rond die ik liever niet in mijn vriendenkring wil opnemen. Wat 'de fore' betreft, ge moet anders ne keer aan den decadance gaan staan op Waregem Koerse...

heb je het dan over die stoere 15-jaren met hun pet schuin op hun hoofd en hun afzakkende jeans die constant aan het smsen zijn :) ?

Offline Daredevil

  • Leden
  • Berichten: 593
Re: Over de Veekaa
« Reactie #2987 Gepost op: juli 12, 2011, 08:32:52 am »
Ik 'werk' al 8 jaar in Kortrijk en inderdaad; der loopt daar raar volk rond. Ik woon al 4 jaar in Waregem en ook hier loopt er volk rond die ik liever niet in mijn vriendenkring wil opnemen. Wat 'de fore' betreft, ge moet anders ne keer aan den decadance gaan staan op Waregem Koerse...

zit hier ergens een 'I Like' knop ??

Offline smurf

  • Leden
  • Berichten: 502
Re: Over de Veekaa
« Reactie #2988 Gepost op: juli 12, 2011, 02:23:58 pm »
blij om te zien dat er hier toch nog een aantal mensen zitten die normaal kunnen doen als het over kortrijk en zijn inwoners gaat

fox

  • Gast
Re: Over de Veekaa
« Reactie #2989 Gepost op: juli 12, 2011, 02:41:07 pm »
blij om te zien dat er hier toch nog een aantal mensen zitten die normaal kunnen doen als het over kortrijk en zijn inwoners gaat

Gij kunt een stukske zagen vent. Leg u er toch ne keer bij neer dat er hier over KVK gezeverd wordt in minder lieve bewoordingen. Als jullie het continu hebben over de boeren betekent dat ook nog niet dat Waregem bestaat uit 100% landbouwers. Jongens toch, get over it.

By the way, Kortrijk is marginaal.

Offline smurf

  • Leden
  • Berichten: 502
Re: Over de Veekaa
« Reactie #2990 Gepost op: juli 12, 2011, 03:20:06 pm »
blij om te zien dat er hier toch nog een aantal mensen zitten die normaal kunnen doen als het over kortrijk en zijn inwoners gaat

By the way, Kortrijk is marginaal.

 :'( ;)

Offline lorrekvk

  • KVK Supporter
  • Leden
  • Berichten: 117
Re: Over de Veekaa
« Reactie #2991 Gepost op: juli 12, 2011, 09:05:00 pm »
blij om te zien dat er hier toch nog een aantal mensen zitten die normaal kunnen doen als het over kortrijk en zijn inwoners gaat
Als jullie het continu hebben over de boeren betekent dat ook nog niet dat Waregem bestaat uit 100% landbouwers. Jongens toch, get over it.

Wat is jullie trotse bijnaam die jullie telkens zelf uitspreken alweer? Juist ja...  ;)

Offline sv.caene

  • Leden
  • Berichten: 908
Re: Over de Veekaa
« Reactie #2992 Gepost op: juli 12, 2011, 09:56:43 pm »
blij om te zien dat er hier toch nog een aantal mensen zitten die normaal kunnen doen als het over kortrijk en zijn inwoners gaat
Als jullie het continu hebben over de boeren betekent dat ook nog niet dat Waregem bestaat uit 100% landbouwers. Jongens toch, get over it.

Wat is jullie trotse bijnaam die jullie telkens zelf uitspreken alweer? Juist ja...  ;)
Skart em
One Essevee!

Offline lorrekvk

  • KVK Supporter
  • Leden
  • Berichten: 117
Re: Over de Veekaa
« Reactie #2993 Gepost op: juli 13, 2011, 07:33:11 am »
blij om te zien dat er hier toch nog een aantal mensen zitten die normaal kunnen doen als het over kortrijk en zijn inwoners gaat
Als jullie het continu hebben over de boeren betekent dat ook nog niet dat Waregem bestaat uit 100% landbouwers. Jongens toch, get over it.

Wat is jullie trotse bijnaam die jullie telkens zelf uitspreken alweer? Juist ja...  ;)
Skart em

Zou niet weten waarom, zit hier graag  8)

Boer Boerie

  • Gast
Re: Over de Veekaa
« Reactie #2994 Gepost op: juli 13, 2011, 11:50:04 am »
Ge zit ier liever dan op de VK e:)
kan da verstaan zulle
klasse drijft altijd boven ;)

Offline RedRoom

  • Leden
  • Berichten: 629
Re: Over de Veekaa
« Reactie #2995 Gepost op: juli 14, 2011, 12:16:23 am »
4-4 in roeselare :-/ weliswaar niet met basiselftal, maar dat is hein zijn probleem met nog match of 2 te spelen!

Boer Boerie

  • Gast
Re: Over de Veekaa
« Reactie #2996 Gepost op: juli 14, 2011, 09:02:33 am »
Tegen 31 januari zullen ze hun basiselftal wel hebben.

Offline EAGLE

  • Leden
  • Berichten: 2.345
Re: Over de Veekaa
« Reactie #2997 Gepost op: juli 14, 2011, 09:27:18 am »

Ik ben 100% anti kortrijk, maar die nekken doen het toch wel altijd goed met beperkte middelen.
Al was er veel te danken aan spelers zoals, Kums, De Beule, Mboyo, Messoudi.
Daar schiet nu nog 1 man van over.

prognose: plaats 14 :)

Offline meulie

  • Leden
  • Berichten: 582
Re: Over de Veekaa
« Reactie #2998 Gepost op: juli 14, 2011, 11:05:59 am »
en ze zijn Rosini ook kwijt ;)

Offline xellielois

  • Leden
  • Berichten: 9
  • Essevee!
Re: Over de Veekaa
« Reactie #2999 Gepost op: juli 14, 2011, 12:20:45 pm »
Dat Rossini weg is is eerder een versterking denk ik!! ;D