Auteur Topic: Over de Veekaa  (gelezen 925098 keer)

0 leden en 13 gasten bekijken dit topic.

Offline drets

  • Leden
  • Berichten: 353
Re: Over de Veekaa
« Reactie #3040 Gepost op: juli 29, 2011, 12:18:28 am »
Ik herinner me vooral belhocine van zijn smerige overtredingen. Ik denk maar op die dubbele aanslag op Naessens in Play-Off II in Kortrijk vorig seizoen. Ik vind het ook onbegrijpelijk dat Standard die binnenhaalt, is niet eens vaste waarde in kortrijk...

ik herinner me vooral dat het enige doelpunt er kwam nadat bepaalde spelers het nodig vonden om door te spelen nadat hyland (?) zijn elleboog in het gezicht van scepovic had gezet...

Dat herinner ik mij ook nog. En wat ik mij ook nog herinner is dat er in die bewuste fase niets aan de hand was...

Inderdaad !!
Schrijffouten hierboven zijn er met de bedoeling mij een stap dichter te brengen bij werelddominantie.. Duhh!!

Offline bullseye

  • Leden
  • Berichten: 1.841
Re: Over de Veekaa
« Reactie #3041 Gepost op: juli 31, 2011, 12:51:18 pm »
prachtige match van nfor ;)  even vermelden dat de ref in die match vorig jaar zijn debuut maakte in eerste klasse en dat ik dit echt wel een goede ref vind

Offline Wouter

  • Leden
  • Berichten: 1.771
Re: Over de Veekaa
« Reactie #3042 Gepost op: juli 31, 2011, 01:36:55 pm »
Juist de beelden van kvk bekeken; belachelijke rode kaart toch. Maar ik ga er alvast mijn slaap niet voor laten :)

Offline japarov

  • Leden
  • Berichten: 2.114
Re: Over de Veekaa
« Reactie #3043 Gepost op: juli 31, 2011, 02:53:14 pm »
Wouter ben toch blij da we der vanaf zijn kan geen doelpunten maken en ligt constant op de grond !!!!

Offline xellielois

  • Leden
  • Berichten: 9
  • Essevee!
Re: Over de Veekaa
« Reactie #3044 Gepost op: juli 31, 2011, 05:32:19 pm »
Wouter ben toch blij da we der vanaf zijn kan geen doelpunten maken en ligt constant op de grond !!!!

was tot de rode kaart de beste man op het veld nochtans

Offline jenske

  • Leden
  • Berichten: 2.177
    • SV Anzegem
Re: Over de Veekaa
« Reactie #3045 Gepost op: juli 31, 2011, 05:51:47 pm »
Wouter ben toch blij da we der vanaf zijn kan geen doelpunten maken en ligt constant op de grond !!!!

was tot de rode kaart de beste man op het veld nochtans

De opvallendste man... Sex met die ...

Offline Nonkel Bernie

  • Leden
  • Berichten: 143
Re: Over de Veekaa
« Reactie #3046 Gepost op: juli 31, 2011, 06:57:16 pm »
Bij ons zou ik dit nooit rood gevonden hebben. Bij de Veekaa ALTIJD  8) ! Goeien arbiter !!

Boer Boerie

  • Gast
Re: Over de Veekaa
« Reactie #3047 Gepost op: juli 31, 2011, 07:10:24 pm »
We mogen blij zijn da we der vanaf zijn, ze gaan hem viseren.
Alstie gisteren den besten was, dan zit de kans erin da ge ulderen
besten een matchke of 2 ga mogen missen :)

Online Sharky

  • Leden
  • Berichten: 457
Re: Over de Veekaa
« Reactie #3048 Gepost op: augustus 01, 2011, 10:29:11 am »
Een klein raadselke:
We zijn 1 speeldag ver en welke trainer staat er weeral aan de klaagmuur???
Dikke Hein!! 
Vanhaezebrouck (Kortrijk): ?Ik heb geen spitsen meer'  (Bron: Het Nieuwsblad)

Offline svzw81

  • Leden
  • Berichten: 3.953
Re: Over de Veekaa
« Reactie #3049 Gepost op: augustus 01, 2011, 03:16:58 pm »
Citaat
E?n speeldag ver en voor KV Kortrijk dreigt al een kleine ramp. ?We hebben geen spitsen meer', jammerde trainer Hein Vanhaezebrouck. ?En de competitie is pas begonnen', voegde de trainer van KV Kortrijk er fijntjes aan toe.


De rode kaart van Ernest Nfor was uiteraard ??n van de gespreksonderwerpen na afloop. ?Pfff. Ik heb niet gezien wat er gebeurd is. Maar het is duidelijk dat Ernest slachtoffer is van zijn reputatie. Voor de rust speelde hij erg sterk. Met zijn snelheid en dribbels was hij een gesel voor de verdediging van Lierse. Zijn uitsluiting betekent onvermijdelijk een schorsing. Ik houd ??n spits over: Monrose. Je zag dat hij nieuw is. Hij moet zich nog aanpassen. Niet gemakkelijk als je weet dat hij op de tweede speeldag het gewicht van de aanval op zijn schouders krijgt', blikte Vanhaezebrouck vooruit.
 
Schlemiel Nfor mocht van de Kortrijkse trainer geen interviews geven.
 
?Nee, dat heb ik hem verboden. Laat hem maar even afkoelen', nam Vanhaezebrouck zijn aanvaller in bescherming. De ex-analist was scherp over het doelpunt tegen. ?Ik had nog zo gewaarschuwd voor de basketters van Lierse. Die ploeg heeft veel gestalte. Ik vroeg om bij dat soort fases hoog te gaan staan, wat niet gebeurde. Bovendien miste Pavlovic de bal met het hoofd en bukte hij zich, waardoor Van Hout verrast werd', beschreef de ex-analist het vrijschopdoelpunt van Milos Maric.
 
Verloren zoon Kristof Van Hout beschaamde het vertrouwen niet van zijn trainer. ?Hij toonde meteen dat hij het verdient in het doel te staan', was Vanhaezebrouck blij met zijn keuze voor de dubbele meter.
 
Het is duidelijk dat de West-Vlamingen een kwaliteitsinjectie nodig hebben. ?Ik weet niet of er versterking komt. De naam van Veselinovic van Anderlecht circuleert. Er moet vooraan zeker iemand bijkomen.'


Offline jenske

  • Leden
  • Berichten: 2.177
    • SV Anzegem
Re: Over de Veekaa
« Reactie #3050 Gepost op: augustus 01, 2011, 03:27:20 pm »
Anderlecht verhuurt Pablo Chavarria voor ??n seizoen zonder optie aan KV Kortrijk.

Online Sharky

  • Leden
  • Berichten: 457
Re: Over de Veekaa
« Reactie #3051 Gepost op: augustus 01, 2011, 04:49:09 pm »
Anderlecht verhuurt Pablo Chavarria voor ??n seizoen zonder optie aan KV Kortrijk.
Dat noemen ze een lange termijnsvisie.

Offline Nico the master

  • Leden
  • Berichten: 1.914
Re: Over de Veekaa
« Reactie #3052 Gepost op: augustus 01, 2011, 05:44:41 pm »
Van zodra je "huren" ziet staan, kan je der vanop aan dat het om Kortrijk gaat ;D

Boer Boerie

  • Gast
Re: Over de Veekaa
« Reactie #3053 Gepost op: augustus 01, 2011, 08:22:50 pm »
Mja, zoveel huurlingen lopen daar nu ook weer ni rond e :)

Boer Boerie

  • Gast
Re: Over de Veekaa
« Reactie #3054 Gepost op: augustus 07, 2011, 08:10:21 pm »
Ke naar Krotrijk kijken straks, zien wa het dit jaar zal worden.
Kbeloof dak heel neutraal zal kijken en niet met een groen-rode bril ;)

Offline Nico the master

  • Leden
  • Berichten: 1.914
Re: Over de Veekaa
« Reactie #3055 Gepost op: augustus 07, 2011, 08:53:10 pm »
Zukanovic ;D ;D

Nu al rood na 2 gele kaarten en die eerste gele kaart is echt gewoon ronduit DOM.
Gaat zijn schoens knopen buiten het veld en loopt vervolgens het veld op zonder toestemming te vragen en geel

Offline boerkens4ever

  • Leden
  • Berichten: 2.646
Re: Over de Veekaa
« Reactie #3056 Gepost op: augustus 07, 2011, 08:54:01 pm »
Ik kijk met een blauwgele bril:p rood voor Zukanovic ondertussen

Boer Boerie

  • Gast
Re: Over de Veekaa
« Reactie #3057 Gepost op: augustus 07, 2011, 09:31:38 pm »
Eerste 10minuten waren zeker ni slecht.  Ging mooi op en af en zij toonden meer wil dan Westerlo.  Dan een domme gele kaart.  Schoenen toe doen buiten het veld en binnen komen zonder toestemming.  2de geel was zuiver en terecht.  Daarna wast muurke optrekken voor de eigen rechthoek.  Monrose kan mij wel bekoren, vinnig en inzicht maar alleen ga die jongen da daar ook ni kunnen.  Nfor moet daar het scorende vermogen worden want hij scoorde blijkbaar de meeste goals uit de selectie?.  Ze zijn in mijn ogen veel minder sterk dan vorig jaar.  Achterin is het af en toe kaas met gaten, opbouw zit er ni veel in want middenveld is onbestaande eigenlijk.

Boer Boerie

  • Gast
Re: Over de Veekaa
« Reactie #3058 Gepost op: augustus 07, 2011, 10:01:25 pm »
Rood voor Ousalah :)
zo ne kleine kern en na 2 matchen al 3 rode, da noem ik goe bezig zijn.

Westel wordt moe en zo komt Krotrijk er wa door, maar met 9 is da toch al wa moeilijker.

Pavlovic met slagske. 
« Laatst bewerkt op: augustus 07, 2011, 10:05:23 pm door Boer Boerie »

Offline boerkens4ever

  • Leden
  • Berichten: 2.646
Re: Over de Veekaa
« Reactie #3059 Gepost op: augustus 07, 2011, 10:18:36 pm »
Westerlo ga ook mogen opletten dit seizoen, onnoemelijk zwak