Auteur Topic: Over de Veekaa  (gelezen 925026 keer)

0 leden en 21 gasten bekijken dit topic.

Offline mutske

  • Leden
  • Berichten: 1.375
Re: Over de Veekaa
« Reactie #3200 Gepost op: september 23, 2011, 11:49:49 am »
En die massa fans waar hij het over heeft? De ene keer dat ze wat volk mee hadden was de allereerste keer toen ze terug in eerste zatten. Ze vonden het dan ook nog nodig om alles af te breken.

Offline mutske

  • Leden
  • Berichten: 1.375
Re: Over de Veekaa
« Reactie #3201 Gepost op: september 23, 2011, 12:24:08 pm »
Blijkbaar was Hein aanwezig in Liverpool - West Ham.

Check vanaf de 25 sec en het vervolg op 38 sec.

http://www.youtube.com/watch?v=3_4pZYGfnm0&feature=related

Offline smurf

  • Leden
  • Berichten: 502
Re: Over de Veekaa
« Reactie #3202 Gepost op: september 23, 2011, 12:44:34 pm »
Voor juffertje Hein geldt hetzelfde als Heulenaar Jolie: "informeer eer ge rondbazuint...".
Bo Braem zaliger keert zich waarschijnlijk om in z'n graf van de stomme en debielel dingen die beide personen als uithangbord van KVK zeggen.

Nuja, als ze zo doordoen dan is de VeeKaa binnenkort echt (opnieuw) kapot  8)
ah en waarom zou de vk kapot zijn? zijn uitspraken zijn inderdaad niet snugger maar waarom zou kvk nu plots slecht bezig zijn en binnenkort kapot gaan?

Geen sportieve/financi?le visie, relatie met Stad Kortrijk en de jeugd, gebrekkige onderlinge communicatie van het bestuur/supportersraad naar de eigen supporters(clubs) toe, communictie en omgang naar "de buitenwereld" die tjah, "anders" is, niet in staat om het bekerduel tegen Antwerp op een manier waardig aan eerste klasse te organiseren (stewards, parkeerbeleid, drank/eet-voorraad,...) [misschien slechts eenmalig en werd tribune 4 voor bezoeker nog eens opendoen deftig onderschat, dit kan ook maar soit], enz.

zoals te verwachten viel weer een post die vol staat met leugens en halve waarheden.

fox

  • Gast
Re: Over de Veekaa
« Reactie #3203 Gepost op: september 23, 2011, 12:57:52 pm »
Voor juffertje Hein geldt hetzelfde als Heulenaar Jolie: "informeer eer ge rondbazuint...".
Bo Braem zaliger keert zich waarschijnlijk om in z'n graf van de stomme en debielel dingen die beide personen als uithangbord van KVK zeggen.

Nuja, als ze zo doordoen dan is de VeeKaa binnenkort echt (opnieuw) kapot  8)
ah en waarom zou de vk kapot zijn? zijn uitspraken zijn inderdaad niet snugger maar waarom zou kvk nu plots slecht bezig zijn en binnenkort kapot gaan?

Geen sportieve/financi?le visie, relatie met Stad Kortrijk en de jeugd, gebrekkige onderlinge communicatie van het bestuur/supportersraad naar de eigen supporters(clubs) toe, communictie en omgang naar "de buitenwereld" die tjah, "anders" is, niet in staat om het bekerduel tegen Antwerp op een manier waardig aan eerste klasse te organiseren (stewards, parkeerbeleid, drank/eet-voorraad,...) [misschien slechts eenmalig en werd tribune 4 voor bezoeker nog eens opendoen deftig onderschat, dit kan ook maar soit], enz.

zoals te verwachten viel weer een post die vol staat met leugens en halve waarheden.

Kan u ze even aanduiden? Kwestie dat ook wij weten welke leugens er in de pers verschijnen h?

Offline smurf

  • Leden
  • Berichten: 502
Re: Over de Veekaa
« Reactie #3204 Gepost op: september 23, 2011, 01:03:34 pm »
heerlijk toch dat sarcasme...

Offline deltas

  • Leden
  • Berichten: 698
Re: Over de Veekaa
« Reactie #3205 Gepost op: september 23, 2011, 01:11:05 pm »
ik zou zeggen. kom erbij kom erbij kom erbij!! als 15 euro al te veel is voor die mannen zullen ze zeker geen 20 euro willen(kunnen) betalen voor een zitplaats. bende wankers!!

Offline smurf

  • Leden
  • Berichten: 502
Re: Over de Veekaa
« Reactie #3206 Gepost op: september 23, 2011, 01:23:49 pm »
kritiek geven op de ontvangst van de antwerp supporters....
we weten onderhand uiteraard allemaal al dat de bouwvallige kvk-tribune waarop de 2200 antwerp supporters werden gedumpt totaal niet kan tippen aan die sublieme bezoekerstribune in het majestueuze regenboogstadium. Het is dan ook onbegrijpelijk dat svzw de prijzen voor deze tribune , weliswaar na veel gebleit van die kortrijke primitieven, terugbracht tot de bespottelijk goedkope dumpingprijs, namelijk 15 euro. In het buitenland kunnen voor een dergelijk ticket (dat een fantastisch zicht op het veld en de sterrenhemel garandeert, op een subtiel vormgegeven tribune die werd opgenomen in het canon van de internationale modernistische architectuur, het spel van de thuisploeg dat van een buitenaardse schoonheid is) makkelijke prijzen tot 100 euro gevraagd worden. we weten onderhand ook dat een metropool als waregem over meer dan voldoende parkeergelegenheid beschikt om 2200 supporters (die hoofdzakelijk met de wagen zijn gekomen) in perfecte omstandigheden op te vangen.  Denk we maar aan het fenomenale complex waregem expo dat, het mag gezegd, op korte tijd wist uit te groeien tot het kroonjuweel van de west-europese expo sector. We mogen uiteraard de horeca infrastructuur niet vergeten met baristas en maitres die ruim hun strepen hebben verdiend op mondaine evenementen als Waregem Koerse. Nergens schuimt de Bavik mooier als in het regenboogstadium, allen daarheen!

fox

  • Gast
Re: Over de Veekaa
« Reactie #3207 Gepost op: september 23, 2011, 01:27:40 pm »
heerlijk toch dat sarcasme...

Mja. Ik vraag me gewoon af waar wij verkeerd geinformeerd worden. Dat is alles.

1. Sportieve visie/financiele visie: Ik weet het wel, vrij subjectief. Maar het huurlingenlegioen dat jullie bij elkaar sprokkelen sinds de promotie naar eerste klasse getuigt naar mijn mening niet van een goed beleid op lange termijn. Je mag het daar gerust oneens mee zijn.
http://www.focus-wtv.be/nieuws/algemeen/kv-kortrijk-vraagt-overbruggingskrediet-aan-bij-de-stad/article-1194722768420.htm

2. Relatie met de stad:
http://www.nieuwsblad.be/article/detail.aspx?articleid=C02R33I3
http://www.drk.be/persberichten/stad-kortrijk-kv-kortrijk-een-spijtige-match-met-vandaag-alleen-maar-verliezers
http://www.medium4you.be/Voetbalclub-KV-Kortrijk-buigt-voor.html

Nu KVK geplooid heeft en alles weer "koek en ei" is, lijkt me alleen een gevolg van het feit dat KVK verloren heeft van de stad. Het is alvast geen gezonde basis van samenwerking.

3. Jeugd

http://www.nieuwsblad.be/article/detail.aspx?articleid=C02R33I3
http://www.nieuwsblad.be/article/detail.aspx?articleid=D62RLH2N

4. Omgaan met de buitenwereld

Calimero Hein en de youtube filmpjes.

5. Bekerwedstrijd tegen Antwerpen

Als de helf van de Antwerpsupporters tijdens de match geen drankje kunnen nuttigen omwille van te weinig personeel achter de toog, dan noem ik dat een gebrekkige organisatie.

Offline Justinho

  • Leden
  • Berichten: 1.030
Re: Over de Veekaa
« Reactie #3208 Gepost op: september 23, 2011, 01:29:09 pm »
kritiek geven op de ontvangst van de antwerp supporters....
we weten onderhand uiteraard allemaal al dat de bouwvallige kvk-tribune waarop de 2200 antwerp supporters werden gedumpt totaal niet kan tippen aan die sublieme bezoekerstribune in het majestueuze regenboogstadium. Het is dan ook onbegrijpelijk dat svzw de prijzen voor deze tribune , weliswaar na veel gebleit van die kortrijke primitieven, terugbracht tot de bespottelijk goedkope dumpingprijs, namelijk 15 euro. In het buitenland kunnen voor een dergelijk ticket (dat een fantastisch zicht op het veld en de sterrenhemel garandeert, op een subtiel vormgegeven tribune die werd opgenomen in het canon van de internationale modernistische architectuur, het spel van de thuisploeg dat van een buitenaardse schoonheid is) makkelijke prijzen tot 100 euro gevraagd worden. we weten onderhand ook dat een metropool als waregem over meer dan voldoende parkeergelegenheid beschikt om 2200 supporters (die hoofdzakelijk met de wagen zijn gekomen) in perfecte omstandigheden op te vangen.  Denk we maar aan het fenomenale complex waregem expo dat, het mag gezegd, op korte tijd wist uit te groeien tot het kroonjuweel van de west-europese expo sector. We mogen uiteraard de horeca infrastructuur niet vergeten met baristas en maitres die ruim hun strepen hebben verdiend op mondaine evenementen als Waregem Koerse. Nergens schuimt de Bavik mooier als in het regenboogstadium, allen daarheen!
En als we nu alle ironie wegnemen en tussen de lijnen lezen zeg je gewoon dat Kortrijk op al die vlakken beter is... We verwachten natuurlijk niets anders...

Terzijde, moest wel even lachen:
https://www.facebook.com/pages/Hein-Vanhaezebrouck/124093161001429
Atleet??? :-)

Offline smurf

  • Leden
  • Berichten: 502
Re: Over de Veekaa
« Reactie #3209 Gepost op: september 23, 2011, 01:35:53 pm »
kritiek geven op de ontvangst van de antwerp supporters....
we weten onderhand uiteraard allemaal al dat de bouwvallige kvk-tribune waarop de 2200 antwerp supporters werden gedumpt totaal niet kan tippen aan die sublieme bezoekerstribune in het majestueuze regenboogstadium. Het is dan ook onbegrijpelijk dat svzw de prijzen voor deze tribune , weliswaar na veel gebleit van die kortrijke primitieven, terugbracht tot de bespottelijk goedkope dumpingprijs, namelijk 15 euro. In het buitenland kunnen voor een dergelijk ticket (dat een fantastisch zicht op het veld en de sterrenhemel garandeert, op een subtiel vormgegeven tribune die werd opgenomen in het canon van de internationale modernistische architectuur, het spel van de thuisploeg dat van een buitenaardse schoonheid is) makkelijke prijzen tot 100 euro gevraagd worden. we weten onderhand ook dat een metropool als waregem over meer dan voldoende parkeergelegenheid beschikt om 2200 supporters (die hoofdzakelijk met de wagen zijn gekomen) in perfecte omstandigheden op te vangen.  Denk we maar aan het fenomenale complex waregem expo dat, het mag gezegd, op korte tijd wist uit te groeien tot het kroonjuweel van de west-europese expo sector. We mogen uiteraard de horeca infrastructuur niet vergeten met baristas en maitres die ruim hun strepen hebben verdiend op mondaine evenementen als Waregem Koerse. Nergens schuimt de Bavik mooier als in het regenboogstadium, allen daarheen!
En als we nu alle ironie wegnemen en tussen de lijnen lezen zeg je gewoon dat Kortrijk op al die vlakken beter is... We verwachten natuurlijk niets anders...

Terzijde, moest wel even lachen:
https://www.facebook.com/pages/Hein-Vanhaezebrouck/124093161001429
Atleet??? :-)

ik zal u misschien wel verrassen maar neen, dat denk ik niet, svzw staat verder dan kvk op diverse vlakken.  ik ben wellicht niet de best geplaatste persoon maar ik denk wel nog steeds dat de gemiddelde supporter van een eerste klasse ploeg de uittribune van kvk beter vindt dan die van svzw.  de kritiek op de ontvangst van de rafc supporters is gewoon gratuit.

Offline Wouter

  • Leden
  • Berichten: 1.771
Re: Over de Veekaa
« Reactie #3210 Gepost op: september 23, 2011, 01:44:48 pm »
Ik moet zeggen, ik heb het wel voor die smurf :)

Offline mutske

  • Leden
  • Berichten: 1.375
Re: Over de Veekaa
« Reactie #3211 Gepost op: september 23, 2011, 01:45:02 pm »
kritiek geven op de ontvangst van de antwerp supporters....
we weten onderhand uiteraard allemaal al dat de bouwvallige kvk-tribune waarop de 2200 antwerp supporters werden gedumpt totaal niet kan tippen aan die sublieme bezoekerstribune in het majestueuze regenboogstadium. Het is dan ook onbegrijpelijk dat svzw de prijzen voor deze tribune , weliswaar na veel gebleit van die kortrijke primitieven, terugbracht tot de bespottelijk goedkope dumpingprijs, namelijk 15 euro. In het buitenland kunnen voor een dergelijk ticket (dat een fantastisch zicht op het veld en de sterrenhemel garandeert, op een subtiel vormgegeven tribune die werd opgenomen in het canon van de internationale modernistische architectuur, het spel van de thuisploeg dat van een buitenaardse schoonheid is) makkelijke prijzen tot 100 euro gevraagd worden. we weten onderhand ook dat een metropool als waregem over meer dan voldoende parkeergelegenheid beschikt om 2200 supporters (die hoofdzakelijk met de wagen zijn gekomen) in perfecte omstandigheden op te vangen.  Denk we maar aan het fenomenale complex waregem expo dat, het mag gezegd, op korte tijd wist uit te groeien tot het kroonjuweel van de west-europese expo sector. We mogen uiteraard de horeca infrastructuur niet vergeten met baristas en maitres die ruim hun strepen hebben verdiend op mondaine evenementen als Waregem Koerse. Nergens schuimt de Bavik mooier als in het regenboogstadium, allen daarheen!
En als we nu alle ironie wegnemen en tussen de lijnen lezen zeg je gewoon dat Kortrijk op al die vlakken beter is... We verwachten natuurlijk niets anders...

Terzijde, moest wel even lachen:
https://www.facebook.com/pages/Hein-Vanhaezebrouck/124093161001429
Atleet??? :-)

ik zal u misschien wel verrassen maar neen, dat denk ik niet, svzw staat verder dan kvk op diverse vlakken.  ik ben wellicht niet de best geplaatste persoon maar ik denk wel nog steeds dat de gemiddelde supporter van een eerste klasse ploeg de uittribune van kvk beter vindt dan die van svzw.  de kritiek op de ontvangst van de rafc supporters is gewoon gratuit.

Zaagt Hein ook zo als de KVK op bezoek moet in Sint Truiden? Er zijn ook enkel maar staanplaaten en er staat nen wand voor uw neus en het is ook veel geld voor een ticket.
Ok? we hebben geen prachtig uitvak. Dat weten we ... Moeten we daarom de prijs verminderen? De match tegen KVK is een derby dus een verhoogde prijs. Vorig jaar Harelbeke - Zwevegem in eerste provinciale 10 euro en dan ga gij zagen over een derby in eerste klasse die 15 euro of 20 euro kost. Oftewel kom je & oftewel kom je niet.

Offline smurf

  • Leden
  • Berichten: 502
Re: Over de Veekaa
« Reactie #3212 Gepost op: september 23, 2011, 01:50:07 pm »
heerlijk toch dat sarcasme...

Mja. Ik vraag me gewoon af waar wij verkeerd geinformeerd worden. Dat is alles.

1. Sportieve visie/financiele visie: Ik weet het wel, vrij subjectief. Maar het huurlingenlegioen dat jullie bij elkaar sprokkelen sinds de promotie naar eerste klasse getuigt naar mijn mening niet van een goed beleid op lange termijn. Je mag het daar gerust oneens mee zijn.
http://www.focus-wtv.be/nieuws/algemeen/kv-kortrijk-vraagt-overbruggingskrediet-aan-bij-de-stad/article-1194722768420.htm

2. Relatie met de stad:
http://www.nieuwsblad.be/article/detail.aspx?articleid=C02R33I3
http://www.drk.be/persberichten/stad-kortrijk-kv-kortrijk-een-spijtige-match-met-vandaag-alleen-maar-verliezers
http://www.medium4you.be/Voetbalclub-KV-Kortrijk-buigt-voor.html

Nu KVK geplooid heeft en alles weer "koek en ei" is, lijkt me alleen een gevolg van het feit dat KVK verloren heeft van de stad. Het is alvast geen gezonde basis van samenwerking.

3. Jeugd

http://www.nieuwsblad.be/article/detail.aspx?articleid=C02R33I3
http://www.nieuwsblad.be/article/detail.aspx?articleid=D62RLH2N

4. Omgaan met de buitenwereld

Calimero Hein en de youtube filmpjes.

5. Bekerwedstrijd tegen Antwerpen

Als de helf van de Antwerpsupporters tijdens de match geen drankje kunnen nuttigen omwille van te weinig personeel achter de toog, dan noem ik dat een gebrekkige organisatie.

punt 1: heel subjectief.  heb trouwens niet de indruk dat de kern van svzw zoveel sterker is dan die van kvk.  voor zover ik weet is de bedoeling bij kvk stap voor stap te groeien zonder te spreken over meedoen voor de titel binnen drie jaar.  beter met niet teveel huurlingen maar uiteindelijk liever een goede huurling dan een paar slechte gekochte spelers.

punt 2: je hebt gelijk op dit punt. het moddergevecht met de stad was belachelijk en slecht voor het imago

punt 3: de waarheid zal wel ergens in het midden liggen. dat het slecht was voor het imago is een feit.

punt 4: de communicatie is jaren een ramp geweest, heb je geen 100% maar 200% gelijk. afwachten of het in de toekomst beter gaat (ik ben nog niet overtuigd dat het zal beteren maar soit)

punt 5: ik zat in kortrijk vak en ik weet dus niet hoe erg het was, feit is dat er bijna geen enkele eerste klasser zoveel bezoekers in 100% ideale omstandigheden kan opvangen.  jammer dat niet iedereen tijdig kon drinken maar drank blijft nog altijd ondergeschikt aan de match en daar kunnen ze zeker niet over klagen, over het zicht en de prijzen.

dus fox, ik kan u grotendeels volgen maar ik vind dit geen redenen om te zeggen dat kvk kapot zou gaan (wat door een andere poster werd aangehaald)  ik ben de eerste om te zeggen dat er dingen moeten verbeteren, professioneler worden.  aan de andere kant zou ik zeker niet zomaar svzw als HET voorbeeld willen naar voor schuiven. ik ben nog steeds nog niet overtuigd door decuyper en zijn entourage.  ik heb diverse vrienden en kennissen die svzw of die-hard essevee supporter zijn en tussen de wederzijdse plaagstoten door hoor ik toch geregeld schrik over de mogelijke luchtkastelen en de communicatieve blunders van decuyper.  ik heb geen glazen bol en misschien lukt het allemaal, who knows.  de constructie rond de yu-card en co doen mij wel denken aan een lege doos.

Offline Justinho

  • Leden
  • Berichten: 1.030
Re: Over de Veekaa
« Reactie #3213 Gepost op: september 23, 2011, 02:09:18 pm »
kritiek geven op de ontvangst van de antwerp supporters....
we weten onderhand uiteraard allemaal al dat de bouwvallige kvk-tribune waarop de 2200 antwerp supporters werden gedumpt totaal niet kan tippen aan die sublieme bezoekerstribune in het majestueuze regenboogstadium. Het is dan ook onbegrijpelijk dat svzw de prijzen voor deze tribune , weliswaar na veel gebleit van die kortrijke primitieven, terugbracht tot de bespottelijk goedkope dumpingprijs, namelijk 15 euro. In het buitenland kunnen voor een dergelijk ticket (dat een fantastisch zicht op het veld en de sterrenhemel garandeert, op een subtiel vormgegeven tribune die werd opgenomen in het canon van de internationale modernistische architectuur, het spel van de thuisploeg dat van een buitenaardse schoonheid is) makkelijke prijzen tot 100 euro gevraagd worden. we weten onderhand ook dat een metropool als waregem over meer dan voldoende parkeergelegenheid beschikt om 2200 supporters (die hoofdzakelijk met de wagen zijn gekomen) in perfecte omstandigheden op te vangen.  Denk we maar aan het fenomenale complex waregem expo dat, het mag gezegd, op korte tijd wist uit te groeien tot het kroonjuweel van de west-europese expo sector. We mogen uiteraard de horeca infrastructuur niet vergeten met baristas en maitres die ruim hun strepen hebben verdiend op mondaine evenementen als Waregem Koerse. Nergens schuimt de Bavik mooier als in het regenboogstadium, allen daarheen!
En als we nu alle ironie wegnemen en tussen de lijnen lezen zeg je gewoon dat Kortrijk op al die vlakken beter is... We verwachten natuurlijk niets anders...

Terzijde, moest wel even lachen:
https://www.facebook.com/pages/Hein-Vanhaezebrouck/124093161001429
Atleet??? :-)

ik zal u misschien wel verrassen maar neen, dat denk ik niet, svzw staat verder dan kvk op diverse vlakken.  ik ben wellicht niet de best geplaatste persoon maar ik denk wel nog steeds dat de gemiddelde supporter van een eerste klasse ploeg de uittribune van kvk beter vindt dan die van svzw.  de kritiek op de ontvangst van de rafc supporters is gewoon gratuit.
Dat jullie uittribune veel beter/mooier/functioneler... is dat ziet het kleinste kind! Ik vind trouwens jullie uittribune een van de besten in eerste klasse!
Ik had het meer over uw ironische (belachelijke) manier van 'commentaar geven' op expo Waregem, de plaatselijke horeca, parking rond het stadion etc.

Offline Goesse

  • Leden
  • Berichten: 1.431
Re: Over de Veekaa
« Reactie #3214 Gepost op: september 23, 2011, 02:50:35 pm »

Boer Boerie

  • Gast
Re: Over de Veekaa
« Reactie #3215 Gepost op: september 23, 2011, 02:52:04 pm »
Heintje ook aan het bleiten dat Colpaert mag meedoen tegen KVK blijkbaar :)
Dien die daar elleboog gaf was niet geschorst tegen Antwerpen en Colpaert was da wel tegen Ronse
waardoor datie weer mag meespelen :)
Zalige diene vent.  Het uihangbord van Krotrijk, ge moogter trots op zijn :)

Offline Goesse

  • Leden
  • Berichten: 1.431
Re: Over de Veekaa
« Reactie #3216 Gepost op: september 23, 2011, 02:55:51 pm »
smurf = hein vanhaezebrouck????

Offline smurf

  • Leden
  • Berichten: 502
Re: Over de Veekaa
« Reactie #3217 Gepost op: september 23, 2011, 03:09:04 pm »
smurf = hein vanhaezebrouck????

uhm merci voor de belediging ;-)

Offline Eugene

  • Leden
  • Berichten: 405
Re: Over de Veekaa
« Reactie #3218 Gepost op: september 23, 2011, 03:16:41 pm »
Voor ik me in 't weekend smijt, nog 3 zaken zeggen tegen Smurf:
- Wie haalt het in z'n hoofd om Antwerpsupporters en VK-supporters door elkaar te laten parkeren (Euroshop en Haantjeshoek. Niet moeilijk dat er dan probleempjes zijn (Euroshop door VK, Moorseelsestraat/Haantjeshoek door Antwerp)
- Tijdens de rust was de drank bij de bezoekers op en erna kon er ook geen eten meer gekocht worden. Ik stond erbij en keek ernaar...
- Vele VK-supporters verstaan niet waarover de kwestie ivm de ticketprijzen//zitplaatsen gaan en/of vielen uit de lucht toen ze in de krant ivm de boycot lazen. M.a.w.: Ze vinden 15 ?, ondanks/los van het zicht, niet veel voor een derby. Ik het het niet over supporters die af en toe eens 'n verplaatsing meemaken.

Tot morgen!
« Laatst bewerkt op: september 23, 2011, 03:23:37 pm door Eugene »

Offline die hard esseveeƫr

  • Leden
  • Berichten: 2.369
Re: Over de Veekaa
« Reactie #3219 Gepost op: september 23, 2011, 05:34:58 pm »
...
- Vele VK-supporters verstaan niet waarover de kwestie ivm de ticketprijzen//zitplaatsen gaan en/of vielen uit de lucht toen ze in de krant ivm de boycot lazen. M.a.w.: Ze vinden 15 ?, ondanks/los van het zicht, niet veel voor een derby. Ik het het niet over supporters die af en toe eens 'n verplaatsing meemaken.

Tot morgen!

Ik heb het eerder toch al gezegd: allemaal drogredenen!
ZE SCHIJTEN GEWOON IN HUN BROEK!!!  ;D