Auteur Topic: Over de Veekaa  (gelezen 924968 keer)

0 leden en 11 gasten bekijken dit topic.

Offline antiekske

  • Leden
  • Berichten: 58
Re: Over de Veekaa
« Reactie #3220 Gepost op: september 23, 2011, 06:16:51 pm »
Ik heb het eerder toch al gezegd: allemaal drogredenen!
ZE SCHIJTEN GEWOON IN HUN BROEK!!!  ;D

Ja, we hebben schrik omwille van
a)De huidige rangschikking in de Jupiler League, waarin jullie veel meer punten hebben vergaard.
b)De balans tijdens de laatste 6 derby's tussen beide ploegen duidelijk in jullie voordeel doorweegt
c)Jullie indrukwekkende supporterslegioen tijdens de afgelopen derby's (zeker in het Regenboogstadion) een onuitwisbare indruk heeft nagelaten.
d)Het risico dat het afdak boven onze tribune kan instorten... O, juist.

Offline sv.caene

  • Leden
  • Berichten: 908
Re: Over de Veekaa
« Reactie #3221 Gepost op: september 23, 2011, 06:26:21 pm »
Ik heb het eerder toch al gezegd: allemaal drogredenen!
ZE SCHIJTEN GEWOON IN HUN BROEK!!!  ;D

Ja, we hebben schrik omwille van
a)De huidige rangschikking in de Jupiler League, waarin jullie veel meer punten hebben vergaard.
b)De balans tijdens de laatste 6 derby's tussen beide ploegen duidelijk in jullie voordeel doorweegt
c)Jullie indrukwekkende supporterslegioen tijdens de afgelopen derby's (zeker in het Regenboogstadion) een onuitwisbare indruk heeft nagelaten.
d)Het risico dat het afdak boven onze tribune kan instorten... O, juist.
gij zijt mij tog n antieken geval ze, OJA..
see ya tommorow
One Essevee!

Offline deltas

  • Leden
  • Berichten: 698
Re: Over de Veekaa
« Reactie #3222 Gepost op: september 23, 2011, 06:31:13 pm »

jullie hebben natuurlijk schrik van onsi
A: omdat wij veel beter en mooier voetbal brengen dan jullie. En onze pech niet kan blijven duren.
B: jullie de laatste 2 wedstrijden niet hebben kunnen winnen van ons! terwijl wij dan echt heel zwak waren.
C: met onze nieuwe tribune x meer indruk maken en altijd zullen maken dan jullie thuis vak.
D: jullie bang zijn om de zonneslag te krijgen morgen. en aangezien jullie al jullie spaarcentjes hebben samen geraapt (lees: 15 euro) niet meer naar de apotheker of de dokter kunnen langs gaan.

Offline Pringless

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 6.272
Re: Over de Veekaa
« Reactie #3223 Gepost op: september 23, 2011, 06:53:31 pm »

jullie hebben natuurlijk schrik van onsi
A: omdat wij veel beter en mooier voetbal brengen dan jullie. En onze pech niet kan blijven duren.
B: jullie de laatste 2 wedstrijden niet hebben kunnen winnen van ons! terwijl wij dan echt heel zwak waren.
C: met onze nieuwe tribune x meer indruk maken en altijd zullen maken dan jullie thuis vak.
D: jullie bang zijn om de zonneslag te krijgen morgen. en aangezien jullie al jullie spaarcentjes hebben samen geraapt (lees: 15 euro) niet meer naar de apotheker of de dokter kunnen langs gaan.
Met puntje C ben ik wel niet akkoord ... Vak X is deftig maar de tribune achter de goal bij kvk is veel mooier/beter...
SV TILL I DIE

Offline svzw81

  • Leden
  • Berichten: 3.953
Re: Over de Veekaa
« Reactie #3224 Gepost op: september 23, 2011, 06:55:18 pm »
ik vraag mij wel af hoeveel van de 500 gratis ocmw-kaarten per wedstrijd er in kortrijk worden uitgedeeld voor de tribune achter doel in het guldensporenstadion  :)

Offline smurf

  • Leden
  • Berichten: 502
Re: Over de Veekaa
« Reactie #3225 Gepost op: september 23, 2011, 07:43:20 pm »
Kaarten voor stadsbestuur zijn om te zitten

Offline deltas

  • Leden
  • Berichten: 698
Re: Over de Veekaa
« Reactie #3226 Gepost op: september 23, 2011, 08:36:28 pm »

jullie hebben natuurlijk schrik van onsi
A: omdat wij veel beter en mooier voetbal brengen dan jullie. En onze pech niet kan blijven duren.
B: jullie de laatste 2 wedstrijden niet hebben kunnen winnen van ons! terwijl wij dan echt heel zwak waren.
C: met onze nieuwe tribune x meer indruk maken en altijd zullen maken dan jullie thuis vak.
D: jullie bang zijn om de zonneslag te krijgen morgen. en aangezien jullie al jullie spaarcentjes hebben samen geraapt (lees: 15 euro) niet meer naar de apotheker of de dokter kunnen langs gaan.
Met puntje C ben ik wel niet akkoord ... Vak X is deftig maar de tribune achter de goal bij kvk is veel mooier/beter...
ja hun tribune is idd veel mooier en beter geef ik je gelijk in maar ik had het over de sfeer in de tribune ;-) daar kennen ze maar 3 liedjes waarvan er al 2 tegen ons zijn :p


Offline edbzk

  • Leden
  • Berichten: 13
Re: Over de Veekaa
« Reactie #3227 Gepost op: september 23, 2011, 09:41:20 pm »

jullie hebben natuurlijk schrik van onsi
A: omdat wij veel beter en mooier voetbal brengen dan jullie. En onze pech niet kan blijven duren.
B: jullie de laatste 2 wedstrijden niet hebben kunnen winnen van ons! terwijl wij dan echt heel zwak waren.
C: met onze nieuwe tribune x meer indruk maken en altijd zullen maken dan jullie thuis vak.
D: jullie bang zijn om de zonneslag te krijgen morgen. en aangezien jullie al jullie spaarcentjes hebben samen geraapt (lees: 15 euro) niet meer naar de apotheker of de dokter kunnen langs gaan.
Haha, best grappig dat wij moeten bang zijn omdat wij al twee keer niet konden winnen.

En de KVK-supporters kennen maar drie liedjes? Laat me niet lachen.

Offline Naessens C

  • Leden
  • Berichten: 2.958
  • We pakken ze. Één voor één.
Re: Over de Veekaa
« Reactie #3228 Gepost op: september 23, 2011, 10:18:32 pm »
1-1 (buitenspelgoal), 2-2, 0-1, 2-0, ...

Vorig jaar bitter weinig derbyplezier gehad daar wa kilometers verder...

Offline forzasvzw

  • Leden
  • Berichten: 630
  • Forzaaa SV !!
Re: Over de Veekaa
« Reactie #3229 Gepost op: september 23, 2011, 11:47:33 pm »
ik zou zeggen. kom erbij kom erbij kom erbij!! als 15 euro al te veel is voor die mannen zullen ze zeker geen 20 euro willen(kunnen) betalen voor een zitplaats. bende wankers!!

Hopelijk hebben de stewards meer vertrouwen om die beesten terug buiten testeken. en niet na lang aarzelen  . 

Offline Daaihart

  • Leden
  • Berichten: 11
  • Essevee!
Re: Over de Veekaa
« Reactie #3230 Gepost op: september 24, 2011, 06:56:47 am »
...
Ja, we hebben schrik omwille van
a)De huidige rangschikking in de Jupiler League, waarin jullie veel meer punten hebben vergaard.
De huidige rangschikking is een momentopname en is bijgevolg zeer relatief. Zo speelden wij tot nu toe tegen 4 van de 6 ploegen uit de po1 van vorig seizoen en jullie tegen 2...
b)De balans tijdens de laatste 6 derby's tussen beide ploegen duidelijk in jullie voordeel doorweegt
Lang moeten zoeken hoeveel matchen ge er nog moest bijtellen om aan een positief resultaat te geraken?
c)Jullie indrukwekkende supporterslegioen tijdens de afgelopen derby's (zeker in het Regenboogstadion) een onuitwisbare indruk heeft nagelaten.
De enige onuitwisbare indruk die jullie supporterslegioen op mij heeft nagelaten is er een van stukgeslagen sanitair, omgesmeten bloembakken en marginale stoerdoenerij tegenover gastjes van 13 en 14 jaar... Proficiat daarvoor!
d)Het risico dat het afdak boven onze tribune kan instorten... O, juist.
Dedju, jammer dat het geen stront mee aakskes regnt...  :'(
C U tonight, wanker. OR NOT !!!

Offline antiekske

  • Leden
  • Berichten: 58
Re: Over de Veekaa
« Reactie #3231 Gepost op: september 24, 2011, 09:55:25 am »
[C U tonight, wanker. OR NOT !!!

Den drank zat nog in het lijf zeker? (hoop ik)

Offline edbzk

  • Leden
  • Berichten: 13
Re: Over de Veekaa
« Reactie #3232 Gepost op: september 24, 2011, 10:10:18 am »
b)De balans tijdens de laatste 6 derby's tussen beide ploegen duidelijk in jullie voordeel doorweegt
Lang moeten zoeken hoeveel matchen ge er nog moest bijtellen om aan een positief resultaat te geraken?
Kerel, wat maak je uzelf belachelijk.

Boer Boerie

  • Gast
Re: Over de Veekaa
« Reactie #3233 Gepost op: september 24, 2011, 11:02:02 am »
Allez
de sfeer zitter eindelijk goe in :)

Offline sv.caene

  • Leden
  • Berichten: 908
Re: Over de Veekaa
« Reactie #3234 Gepost op: september 24, 2011, 12:14:27 pm »
WE HATE KORTRIJK
One Essevee!

Offline deltas

  • Leden
  • Berichten: 698
Re: Over de Veekaa
« Reactie #3235 Gepost op: september 24, 2011, 12:52:58 pm »
b)De balans tijdens de laatste 6 derby's tussen beide ploegen duidelijk in jullie voordeel doorweegt
Lang moeten zoeken hoeveel matchen ge er nog moest bijtellen om aan een positief resultaat te geraken?
Kerel, wat maak je uzelf belachelijk.
ie heeft wel gelijk! wanker!!

Offline Naessens C

  • Leden
  • Berichten: 2.958
  • We pakken ze. Één voor één.
Re: Over de Veekaa
« Reactie #3236 Gepost op: september 24, 2011, 01:10:57 pm »
Citaat
EN DE VEEKA IS KAPOT!

Citaat van de heer D. De fauw

fox

  • Gast
Re: Over de Veekaa
« Reactie #3237 Gepost op: september 25, 2011, 03:34:10 am »
Nog zwakker als Ohl. Onbegrijpelijk,dat die gasten uberhaupt punten halen.

Offline smurf

  • Leden
  • Berichten: 502
Re: Over de Veekaa
« Reactie #3238 Gepost op: september 25, 2011, 10:14:30 am »
Nog zwakker als Ohl. Onbegrijpelijk,dat die gasten uberhaupt punten halen.

zo onbegrijpelijk is het niet hoor ;) dit was veruit de zwakste match van het seizoen. svzw was toch ook niet zo subliem gisteren trouwens

Online alex

  • Leden
  • Berichten: 452
Re: Over de Veekaa
« Reactie #3239 Gepost op: september 25, 2011, 12:50:23 pm »
waar zaten ze nu met hun boycot? ;D