Auteur Topic: Over de Veekaa  (gelezen 924987 keer)

0 leden en 15 gasten bekijken dit topic.

Boer Boerie

  • Gast
Re: Over de Veekaa
« Reactie #3740 Gepost op: maart 24, 2012, 02:28:14 pm »
De stewards van ZulteWaregem zijn aan het verzamelen.

Yep gulder zijt DE club van de streek, 6000 mensen denken zoals gij ;),
ge moet uldere status van nekke eer aan doen e.

Tot seffes op de Heizel :)

Offline forzasvzw

  • Leden
  • Berichten: 630
  • Forzaaa SV !!
Re: Over de Veekaa
« Reactie #3741 Gepost op: maart 24, 2012, 04:01:17 pm »
aan welke brug gaan we nu met zn allen gaan staan. ( bij verlies)

Offline deltas

  • Leden
  • Berichten: 698
Re: Over de Veekaa
« Reactie #3742 Gepost op: maart 24, 2012, 05:13:56 pm »
aan welke brug gaan we nu met zn allen gaan staan. ( bij verlies)
ik sta in deerlijk op de brug :p

Offline roodgroenZW

  • Leden
  • Berichten: 33
  • Essevee!
Re: Over de Veekaa
« Reactie #3743 Gepost op: maart 24, 2012, 05:21:34 pm »
kvk - beerschot : 5476 toeschouwers!!! (HLN) Voor zo een belangrijke match en vlak voor de finale.

essevee - kv mechelen: van geen kanten van belang e een rotseizoen: 7600 man...

Ja...
Dat je HLN op dat gebied geloofd ? Sorry maar als er nu een site, gazet daarop niet te vertrouwen is zijn zij het.
+ Kortrijk zal is goed lachen, want per verkocht ticket dient elke club een soort tax te betalen. Dus het komt hen absoluut niet slecht uit. Trouwens HLN zal gewoon de betalende toeschouwers hebben verrekend volgens mij.

Offline deltas

  • Leden
  • Berichten: 698
Re: Over de Veekaa
« Reactie #3744 Gepost op: maart 24, 2012, 05:22:17 pm »
Man man man gunder kunt toch overdrijven ze... Dit seizoen zat iedere topper zo goed als of tot in de nok gevuld (Club Brugge, Gent, Standard, Anderlecht, Genk). Dat wil zeggen 5 matchen waar er 9000 tot 9400 supporters aanwezig waren. Zie dit filmpje als voorbeeld als je het niet gelooft: http://www.youtube.com/watch?v=OhRYOhe1Bt0

De kranten zitten er bij Kortrijk ALTIJD naast. Stop dus maar met dat als referentie te gebruiken.

De andere matchen, tegen pakweg OHL of STVV trekken inderdaad minder volk omdat de sympathisant zich niet aangetrokken voelt tot zo'n match. Dat is bij jullie ook het geval. Als er al een verschil in supportersaantallen is tussen KVK en Zulte gaat het misschien maximum over 200 man. (zie gemiddeldes vorig jaar) maar ik denk dat dit niet lang meer zal duren. We zien wel volgend jaar maar volgens mij hebben we jullie dan ingehaald in supportersaantallen. Wij groeien langzaam maar zeker terwijl jullie al een aantal jaren aan jullie top zitten. Face it, de Veekaa is d? ploeg en d? club van de streek aan het worden en dat op alle vlak. Ge zult ermee moeten leven vrees ik. En nu ben ik naar de Heizel. Bye
jah als buiten die 6500 supporters allemaal bezoekende fans zijn is dit niet moeilijk om een volhuis te krijgen. En na een goed seizoen en een bekerfinale zal je idd msch 100 abbo's meer hebben volgend seizoen maar die ben je evensnelal terug kwijt. wat het niet het geval is bij ons. wij blijven bij ons gem.abbo's en supporters ook al hebben we een slecht seizoen. en dat jullie de ploeg van de streek aan het worden zijn?? laat me niet lachen! jullie zullen altijd in onze schaduw staan! je bent euforisch omdat je naar de heizel mag sry maar wij hebben eerder geschiedenis geschreven jammer we waren jullie weer voor. oja en ons europees avontuur niet te vergeten veel succes zou ik zo zeggen. oja en binnen 3 jaar moet je ook niet komen aan kloppen als wij een modern stadion hebben en trg zoals het hoort ieder jaar (buiten eens een uitschieter van jullie) trg boven jullie zullen eindigen. veel succes vnv je zal het nodig hebben!! c'mon lokeren

Offline forzasvzw

  • Leden
  • Berichten: 630
  • Forzaaa SV !!
Re: Over de Veekaa
« Reactie #3745 Gepost op: maart 24, 2012, 05:44:39 pm »
aan welke brug gaan we nu met zn allen gaan staan. ( bij verlies)
ik sta in deerlijk op de brug :p

ik denk dat ik eens in waregem ga aan de ring.  rond wanneer zouden ze in waregem zijn ongeveer ?

Offline depinguin

  • Leden
  • Berichten: 473
Re: Over de Veekaa
« Reactie #3746 Gepost op: maart 24, 2012, 05:51:59 pm »
tweet van karlvannieuwkerke :

Bus met Kortrijkfans 'en panne' op E40 thv Erpe-Mere. Worden geholpen door bus van De Lijn. #bekerfinale #bakkensleuren #korlok #lokkor
"Hoe sterker je zelf bent hoe minder je de fouten van uw eigen falen bij een ander lecht"

"Proberen is voor janetten"

Offline Nico the master

  • Leden
  • Berichten: 1.914
Re: Over de Veekaa
« Reactie #3747 Gepost op: maart 24, 2012, 08:40:26 pm »
Goal al onterecht afgekeurd van Lokeren na 3min  ::)

Offline essevee007

  • Leden
  • Berichten: 3.155
Re: Over de Veekaa
« Reactie #3748 Gepost op: maart 24, 2012, 08:40:47 pm »
Man,man.  loepzuivere goal Lokeren ongeldig gemaakt.  Tekent voor het vele geluk die kortrijk heeft dit jaar en waar wij juist het tegenovergestelde van zijn.

Offline SV-boer

  • Leden
  • Berichten: 1.214
Re: Over de Veekaa
« Reactie #3749 Gepost op: maart 24, 2012, 08:42:50 pm »
Man,man.  loepzuivere goal Lokeren ongeldig gemaakt.  Tekent voor het vele geluk die kortrijk heeft dit jaar en waar wij juist het tegenovergestelde van zijn.
was offside...

Offline essevee007

  • Leden
  • Berichten: 3.155
Re: Over de Veekaa
« Reactie #3750 Gepost op: maart 24, 2012, 08:45:11 pm »
Man,man.  loepzuivere goal Lokeren ongeldig gemaakt.  Tekent voor het vele geluk die kortrijk heeft dit jaar en waar wij juist het tegenovergestelde van zijn.
was offside...

Totaal niet toch?  Leuke Frank melde dit ook.  Herhaling wel bekeken?

Offline SV-boer

  • Leden
  • Berichten: 1.214
Re: Over de Veekaa
« Reactie #3751 Gepost op: maart 24, 2012, 08:54:16 pm »
Ok, rode kaart is er zwaar over :s

Offline essevee007

  • Leden
  • Berichten: 3.155
Re: Over de Veekaa
« Reactie #3752 Gepost op: maart 24, 2012, 08:54:40 pm »
All? hop en Lokeren rood???  En waarom?  Nzolo prutser zeg.  En weer een geluk voor de kvk.

Offline pamfluit

  • Leden
  • Berichten: 1.601
Re: Over de Veekaa
« Reactie #3753 Gepost op: maart 24, 2012, 08:54:53 pm »
wel offside want keeper stond er niet meer

maar nu fluit Nzolo de match al kapot
De Ceulaer krijgt rood door loser Capon.... Wa nen idioot!

Offline Nico the master

  • Leden
  • Berichten: 1.914
Re: Over de Veekaa
« Reactie #3754 Gepost op: maart 24, 2012, 08:55:21 pm »
En nu onterecht rood, hoeveel heeft diene lijnrechter wel nie gehad zeg.... triestig

Offline StevieG.

  • Leden
  • Berichten: 171
Re: Over de Veekaa
« Reactie #3755 Gepost op: maart 24, 2012, 09:12:35 pm »
capon zieligaard! zon schwalbe!

Online alex

  • Leden
  • Berichten: 452
Re: Over de Veekaa
« Reactie #3756 Gepost op: maart 24, 2012, 09:16:00 pm »
er is helemaal niks gebeurt,wat een arbitrage da kan nie h? komaan zeg en die lijnrechter kwam nog het veld op om hem aan te wijzen,dat is onbekwaamheid of favoritisme en ik denk helaas het laatste,DA KAN NIE schande

Offline essevee007

  • Leden
  • Berichten: 3.155
Re: Over de Veekaa
« Reactie #3757 Gepost op: maart 24, 2012, 09:19:49 pm »
Erg, wat een contrast met al het ongeluk die wij meemaakten dit seizoen en wat kortrijk soms cadeau krijgt of goed wegkomt.  Dat capon niet beschaamd is.  Gezien zijn reactie? Toen de ref en lijnrechter kwam aangelopen, wijzen naar de ceulaer dat hij een kaart moet krijgen.
« Laatst bewerkt op: maart 24, 2012, 09:24:51 pm door essevee007 »

Online alex

  • Leden
  • Berichten: 452
Re: Over de Veekaa
« Reactie #3758 Gepost op: maart 24, 2012, 09:23:00 pm »
da heeft er nu niks mee te maken h?,zo fluit je een match kapot

Offline Gruunwit

  • Leden
  • Berichten: 139
Re: Over de Veekaa
« Reactie #3759 Gepost op: maart 24, 2012, 09:49:24 pm »
Die rode kaart was misschien wel een zware straf, maar ik vond het ook een domme opzichtige actie van De Ceulaer. Er is een verschil tussen even iemand onopvallend aan zijn arm of shirt vasthouden, dan waar De Ceulaer met zijn arm was, ter hoogte van het hoofd en schouder van Capon. 
Ik stel me zelfs de vraag of Capon zich bewust liet vallen of door het duel met De Ceulaer ten val kwam.
Capon stond ook meteen op, hij gaf zelf niet aan dat hij een bewuste tik van De Ceulaer ontvangen had.
« Laatst bewerkt op: maart 24, 2012, 10:03:49 pm door Gruunwit »