Auteur Topic: Over de Veekaa  (gelezen 924966 keer)

0 leden en 10 gasten bekijken dit topic.

Offline Goesse

  • Leden
  • Berichten: 1.431
Re: Over de Veekaa
« Reactie #4120 Gepost op: juni 29, 2012, 01:52:37 pm »
Trouwens zowat alle KVK supporters zijn het erover eens dat de advertentie misplaatst is.

Boer Boerie

  • Gast
Re: Over de Veekaa
« Reactie #4121 Gepost op: juni 29, 2012, 02:33:11 pm »
Ik vind ze niet misplaatst, ik vind ze geld op straat :)
De opsomming voor de synoniemen van uw mega Barcelona Club kloppen wel Kaklamanos

Offline fozie

  • Leden
  • Berichten: 1.842
  • Mr Gold
Re: Over de Veekaa
« Reactie #4122 Gepost op: juni 29, 2012, 03:18:35 pm »
Ja zeg fantastisch!!
Het eerste punt zal wel degelijk doelen op thuismacthen
Het tweede punt t'is niet omdat je de beker niet wint dat je geen goede resultaten kan halen want dan zien die van jullie ook al een paar jaar niet te goed uit!!!
Het derde punt 4000 entrebewijzen verkocht als je dan de abo' er bij telt kom je inderdaad aan de 6 ? 7 duizend waar we gemiddeld vr spelen



En toch eindigen we als beschamend-,omhooggevallen-,misplaatst-,huurlingen-, wanhopig-, failliet-, calimero-clubje al 3 jaar voor jullie. Hoe slecht moet het dan wel niet gaan aan de Gaverbeek?

Ons "dipje" is voorbij....nu is het jullie beurt  :)...eens zien wat dat dan geeft. ;D
« Laatst bewerkt op: juni 29, 2012, 03:20:47 pm door fozie »

Offline gunther

  • Leden
  • Berichten: 1.231
Re: Over de Veekaa
« Reactie #4123 Gepost op: juni 29, 2012, 04:58:41 pm »
En toch eindigen we als beschamend-,omhooggevallen-,misplaatst-,huurlingen-, wanhopig-, failliet-, calimero-clubje al 3 jaar voor jullie. Hoe slecht moet het dan wel niet gaan aan de Gaverbeek?

allez blijkbaar ook kort van memorie:
'10-11: POII: wij 2des met 10 punten, gulder laatstes met 3 schamel punten. Getuige tevens de terugval van ulder ploegsken wat betreft tv rechten in dat seizoen...........

Leatherfaceje

  • Gast
Re: Over de Veekaa
« Reactie #4124 Gepost op: juni 29, 2012, 05:00:50 pm »
En toch eindigen we als beschamend-,omhooggevallen-,misplaatst-,huurlingen-, wanhopig-, failliet-, calimero-clubje al 3 jaar voor jullie. Hoe slecht moet het dan wel niet gaan aan de Gaverbeek?

allez blijkbaar ook kort van memorie:
'10-11: POII: wij 2des met 10 punten, gulder laatstes met 3 schamel punten. Getuige tevens de terugval van ulder ploegsken wat betreft tv rechten in dat seizoen...........
Idd, en Kaklamanos, je moet nu niet zeggen dat je hoger stond in de reguliere competitie want het seizoen is pas gedaan na de play-offs ;)

Offline boerio

  • Leden
  • Berichten: 201
Re: Over de Veekaa
« Reactie #4125 Gepost op: juni 29, 2012, 10:59:45 pm »
Dat wij geen enkele beker in de kast staan hebben kan mij eigenlijk gene vorten patat schelen. Ik ben al blij dat we na het faillissement op "eigen" houtje terug op ons plaats geraakt zijn. En dat jullie miss 200 man per thuismatch meer hebben kan mij ook niet veel schelen. Nu ja het kat en muis spel in dit topic kan ik wel smaken het zorgt vr wat leven in de brouwerij. Maar ik kan wel zeggen na al wat wij en jullie meegemaakt hebben, ben ik op geen enkel punt jaloers van jullie. En ik vrees dat we beide gedoemd zijn om een kleine club te blijven. maar dat heeft ook zijn charmes.  :) 

Offline svzw81

  • Leden
  • Berichten: 3.953
Re: Over de Veekaa
« Reactie #4126 Gepost op: juni 29, 2012, 11:16:32 pm »
Dat wij geen enkele beker in de kast staan hebben kan mij eigenlijk gene vorten patat schelen. Ik ben al blij dat we na het faillissement op "eigen" houtje terug op ons plaats geraakt zijn. En dat jullie miss 200 man per thuismatch meer hebben kan mij ook niet veel schelen. Nu ja het kat en muis spel in dit topic kan ik wel smaken het zorgt vr wat leven in de brouwerij. Maar ik kan wel zeggen na al wat wij en jullie meegemaakt hebben, ben ik op geen enkel punt jaloers van jullie. En ik vrees dat we beide gedoemd zijn om een kleine club te blijven. maar dat heeft ook zijn charmes.  :) 

200 man ? in your dreams ja . maak daar maar een veelvoud van. terwijl jullie stadje toch evenveel inwoners heeft als waregem en zulte en quasi alle  buurgemeenten samen :)

13 april 1951

  • Gast
Re: Over de Veekaa
« Reactie #4127 Gepost op: juni 30, 2012, 06:20:52 am »
Dat wij geen enkele beker in de kast staan hebben kan mij eigenlijk gene vorten patat schelen. Ik ben al blij dat we na het faillissement op "eigen" houtje terug op ons plaats geraakt zijn. En dat jullie miss 200 man per thuismatch meer hebben kan mij ook niet veel schelen. Nu ja het kat en muis spel in dit topic kan ik wel smaken het zorgt vr wat leven in de brouwerij. Maar ik kan wel zeggen na al wat wij en jullie meegemaakt hebben, ben ik op geen enkel punt jaloers van jullie. En ik vrees dat we beide gedoemd zijn om een kleine club te blijven. maar dat heeft ook zijn charmes.  :) 

200 man ? in your dreams ja . maak daar maar een veelvoud van. terwijl jullie stadje toch evenveel inwoners heeft als waregem en zulte en quasi alle  buurgemeenten samen :)

Vervang 'evenveel' gerust door 'dubbel zoveel'. Maakt het nog dat tikkeltje pijnlijker.

Offline boerio

  • Leden
  • Berichten: 201
Re: Over de Veekaa
« Reactie #4128 Gepost op: juni 30, 2012, 01:35:42 pm »
Awel als jullie er toch zo op kicken dat jullie meer volk hebben, hoop ik vr jullie dat na het seizoen dit niet het enigste is wat er van sv t.o.z. van Kortrijk kan gezegd worden. Baja "wan toch meer volk ? " want de laatste jaren is dit wel het geval.

Offline svzw81

  • Leden
  • Berichten: 3.953
Re: Over de Veekaa
« Reactie #4129 Gepost op: juni 30, 2012, 02:06:17 pm »
zoals je zegt "de laatste jaren" zijn de sportieve resultaten van jullie fusieploeg wat beter als die van de onze. maar op lange termijn hebben wij toch altijd m??r bereikt.   en qua toeschouwers ook als het wat minder gaat, hebben wij nog veel volk thuis en op verplaatsing...

Freve

  • Gast
Re: Over de Veekaa
« Reactie #4130 Gepost op: juni 30, 2012, 05:50:23 pm »
ik ben benieuwd wat jullie zouden kunnen ondernemen
wanneer je in onze schoenen stond, op sportief gebied, vorig jaar....

Offline pamfluit

  • Leden
  • Berichten: 1.601
Re: Over de Veekaa
« Reactie #4131 Gepost op: juli 01, 2012, 10:48:57 am »
Dat zullen we dit seizoen wel meteen te weten komen. Ik heb er een goed oog in  8)

Offline boerio

  • Leden
  • Berichten: 201
Re: Over de Veekaa
« Reactie #4132 Gepost op: juli 01, 2012, 10:26:54 pm »
Vergelijk onze fusieploeg niet met die van jullie. De onze kwam tot stand door gezond verstand omdat het Kortrijkse voetbal wat in het slop zat. Die van jullie is er gekomen uit noodzaak om het ter ziele gegane sv waregem uit de dood te doen opstaan, en dan nog met een Oostvlaamse ploeg. Dus een groot verschil

Freve

  • Gast
Re: Over de Veekaa
« Reactie #4133 Gepost op: juli 01, 2012, 10:46:03 pm »
Ja en boerio?
wa is nu u punt jongen?
dage met uw stad die groter is dan de som.....
kleiner blijft dan ons?
we zijn fusieploeg, en dan?
Tel keer hoeveel fusieploegen er in 1e spelen?
Na dit seizoen mss fusie met Heule, voetbal mss terug in het slop daar bij ulder
« Laatst bewerkt op: juli 01, 2012, 10:47:58 pm door Freve »

fox

  • Gast
Re: Over de Veekaa
« Reactie #4134 Gepost op: juli 02, 2012, 05:14:43 pm »
Vergelijk onze fusieploeg niet met die van jullie. De onze kwam tot stand door gezond verstand omdat het Kortrijkse voetbal wat in het slop zat. Die van jullie is er gekomen uit noodzaak om het ter ziele gegane sv waregem uit de dood te doen opstaan, en dan nog met een Oostvlaamse ploeg. Dus een groot verschil

Non argumenten. Beide ploegen zijn het resultaat van een fusie. Deal with it.

Offline svzw81

  • Leden
  • Berichten: 3.953
Re: Over de Veekaa
« Reactie #4135 Gepost op: juli 03, 2012, 11:24:48 am »
Vergelijk onze fusieploeg niet met die van jullie. De onze kwam tot stand door gezond verstand omdat het Kortrijkse voetbal wat in het slop zat. Die van jullie is er gekomen uit noodzaak om het ter ziele gegane sv waregem uit de dood te doen opstaan, en dan nog met een Oostvlaamse ploeg. Dus een groot verschil

dat het een fusie is met een "oostvlaamse" ploeg is niet zo raar voor waregem, die met zulte - kruishoutem - wortegem aan een paar oostvlaamse gemeenten grenst h? .  moesten we met een antwerpse ploeg gefusioneert zijn dat je dan zegt "en dan nog met een antwerpse ploeg" dat zou ik nog verstaan :)

Offline bojaaan

  • Leden
  • Berichten: 649
  • Essevee!
Re: Over de Veekaa
« Reactie #4136 Gepost op: juli 03, 2012, 12:21:41 pm »
Hoe zit de abonnementenverkoop nu daar met die goedkope prijzen? en bij ons?

Grtz

Offline RedRoom

  • Leden
  • Berichten: 629
Re: Over de Veekaa
« Reactie #4137 Gepost op: juli 03, 2012, 02:40:15 pm »
Hoe zit de abonnementenverkoop nu daar met die goedkope prijzen? en bij ons?

Grtz

Als ik hun forumpje mag geloven gaat het daar wel goed met de abbo's, maar het kan ook niet anders ? met busreclame , voetbalmagazine, na een goed seizoen en last but not least de weggeefprijzen van die abbo's.

Boer Boerie

  • Gast
Re: Over de Veekaa
« Reactie #4138 Gepost op: juli 03, 2012, 02:45:59 pm »
Als ge vo die prijs ni meer verkoopt dan andere jaren dan weet ik het toch ook niet.
Dan pas zou je ze mogen weggeven via het OCMW of via "t Stad" aan de nieuwe inwoners
die van ni beter weten.
Alst natuurlijk supporters verleggen is van duurdere naar die Aldi-prijs plaatsen,
dan zeide ook ni goe bezig.

Offline Goesse

  • Leden
  • Berichten: 1.431
Re: Over de Veekaa
« Reactie #4139 Gepost op: juli 03, 2012, 02:46:55 pm »
http://www.kvk.be/detail.asp?type=news&news=2036

Matton al onzeker voor oefenmatch, 't seizoen is nog niet begonnen ...