Auteur Topic: Over de Veekaa  (gelezen 924980 keer)

maes en 13 gasten bekijken dit topic.

Offline svzw81

  • Leden
  • Berichten: 3.953
Re: Over de Veekaa
« Reactie #5040 Gepost op: oktober 02, 2013, 07:19:22 pm »
achja zij kunnen alvast donderdag een gratis training van hun ploegje in heule meevolgen, iets wat wij in waregem niet gaan kunnen :)

Offline StreuvelsX

  • Leden
  • Berichten: 729
Re: Over de Veekaa
« Reactie #5041 Gepost op: oktober 03, 2013, 08:59:46 am »
Ook Ivan Santini en Elimane Coulibaly trainden vandaag niet mee. Laatstgenoemde kreeg een inspuiting in de enkel. Santini kampt dan weer met last aan de dij en revalideert bij een kinesist in Waregem.

Gooi hem met pek en veren in de Gaverbeek! Die kinesist dan, Santini houden we hier :)

Offline belli

  • Leden
  • Berichten: 3.767
Re: Over de Veekaa
« Reactie #5042 Gepost op: oktober 04, 2013, 09:31:23 am »
 :). tja, het is een topkin?....en blijkbaar hebben ze dat niet in Kortrijk :-).
die kin? gaat trouwens soms in het regenboogstadion gaan kijken ze

Offline svzw81

  • Leden
  • Berichten: 3.953
Re: Over de Veekaa
« Reactie #5043 Gepost op: oktober 21, 2013, 09:14:13 am »
Boze fans Club Brugge koelen woede op zitjes


De eerste nederlaag was meteen een erg pijnlijke voor Club Brugge: 4-1 bij provinciegenoot Kortrijk. De bittere pil was extra moeilijk om slikken voor de Brugse supporters omdat enkele beslissingen van ref Luc Wouters op z'n minst discutabel waren. Wouters stuurde De Sutter (twee keer geel) en Engels (rechtstreeks rood) van het veld. Engels' uitsluiting was volkomen onterecht en een regelrechte blunder van Wouters. Op de Brugse bank waren de gemoederen al danig verhit: zowel assistent Clement (na omkoopgebaar) als trainer Preud'homme (felle kritiek) werden naar de tribunes verwezen. Enkele Brugse heethoofden in die tribunes gingen ook stevig door het lint en gooiden zitjes op het veld. Een eerste verlies met een hoge prijs dus voor blauwzwart.



Schadevergoeding
Kortrijk-voorzitter Joseph Allijns was een tevreden man toen hij het Guldensporenstadion verliet, al had dat stadion dus schade opgelopen. "Het zou gaan om een vijftigtal zitjes. Normaal maakt de scheidsrechter daar een verslag van en dan wordt de schadevergoeding via de bond geregeld. Ik snap de frustratie van de supporters, want weggespeeld worden door KV Kortrijk doet pijn", zegt de Kortrijkse preses in Het Nieuwsblad. "Maar deze reactie keur ik uiteraard niet goed."


en nog een leuke foto  ::)



Offline gva

  • Leden
  • Berichten: 570
Re: Over de Veekaa
« Reactie #5044 Gepost op: oktober 21, 2013, 11:10:05 am »
Lieven Scheire in de 'slimste mens' naar aanleiding van een vraag over 1302 : "dit was de laatste keer dat er iets gebeurde in kortrijk"

Offline belli

  • Leden
  • Berichten: 3.767
Re: Over de Veekaa
« Reactie #5045 Gepost op: oktober 21, 2013, 11:30:07 am »
man, quickie ziet zichzelf toch graag?!! mag die daar zo maar op dat veld? :-). hij staat daar alsof hij de trainer is.
los van kvk...verdiende overwinning....maar na de wedstrijd komt calimero plots weer tevoorschijn....en ziet het volgende week in Bergen negatief in...want ze hebben daar nog nooit veel punten gehaald...man man man. na zo'n wedstrijd tegen Club en je moet naar Bergen ben je gewoon favoriet! point final. blij dat Dury zo'n nonsens nooit zegt

Offline Boer uit Waregem

  • Leden
  • Berichten: 5.769
  • Essevee!
Re: Over de Veekaa
« Reactie #5046 Gepost op: oktober 21, 2013, 11:58:44 am »
Quickie mocht daar staan ;)
was bij de aftrap samen met dienen die de iron man gewonnen had Lierde

Offline essevee007

  • Leden
  • Berichten: 3.155
Re: Over de Veekaa
« Reactie #5047 Gepost op: oktober 21, 2013, 01:14:25 pm »
Kortrijk staat op zijn kop.  Straks ontvangst spelers op de markt?  Als die niet al bezet zou zijn voor 1 of ander vtm evenement?  Het absolute hoogtepunt uit hen bestaan de afgelopen 2 weken.  Dit vergeten ze nooit meer daar.  Geschiedenis geschreven daar me dunkt.  Hehe.  En quickie wat een aandachtstrekker is me dat zeg.  Aan de andere kant.  Brugge eindelijk op hen bek, hadden quasi iedere match al chance en speelden onaantrekkelijk.  Preudhomme erbij en brugge is nog altijd hetzelfde en zonder Lestienne zijn ze maar een simpel ploegje.
« Laatst bewerkt op: oktober 21, 2013, 01:16:14 pm door essevee007 »

Offline svzw81

  • Leden
  • Berichten: 3.953
Re: Over de Veekaa
« Reactie #5048 Gepost op: oktober 21, 2013, 01:14:34 pm »
Lieven Scheire in de 'slimste mens' naar aanleiding van een vraag over 1302 : "dit was de laatste keer dat er iets gebeurde in kortrijk"

klopt en zelfs die gebeurtenis was historisch gezien eigenlijk niet zo belangrijk, wordt enkel maar in de herinnering gebracht voor toeristische en politieke redenen ...

Offline Skygre

  • Leden
  • Berichten: 201
  • Essevee!
Re: Over de Veekaa
« Reactie #5049 Gepost op: oktober 21, 2013, 05:52:01 pm »
Al bij al, toch chapeau voor Kortrijk om Brugge op hun bek te doen gaan,EINDELIJK

Offline anotherboerke

  • Leden
  • Berichten: 359
Re: Over de Veekaa
« Reactie #5050 Gepost op: oktober 21, 2013, 08:21:56 pm »
Al bij al, toch chapeau voor Kortrijk om Brugge op hun bek te doen gaan,EINDELIJK

Ik gun de vuilkarre geen enkele overwinning. Bruhhe ook niet, behalve dan tegen kortrijk. Soit, wat die zitjes betreft: die staan al jaren gewoon los. E?n tikje en dat ligt op de grond. Niettegenstaande dat  het gedrag van die bruhhemarginalen niet door de beugel kan.

Offline Skygre

  • Leden
  • Berichten: 201
  • Essevee!
Re: Over de Veekaa
« Reactie #5051 Gepost op: oktober 21, 2013, 08:58:09 pm »
Al bij al, toch chapeau voor Kortrijk om Brugge op hun bek te doen gaan,EINDELIJK

Ik gun de vuilkarre geen enkele overwinning. Bruhhe ook niet, behalve dan tegen kortrijk. Soit, wat die zitjes betreft: die staan al jaren gewoon los. E?n tikje en dat ligt op de grond. Niettegenstaande dat  het gedrag van die bruhhemarginalen niet door de beugel kan.
ik ook niet hoor, maar was beter voor ons h? dat Kortrijk won.

Offline fan4ever

  • Leden
  • Berichten: 1.278
  • Essevee!
Re: Over de Veekaa
« Reactie #5052 Gepost op: oktober 21, 2013, 09:26:33 pm »
Al bij al, toch chapeau voor Kortrijk om Brugge op hun bek te doen gaan,EINDELIJK

Ik gun de vuilkarre geen enkele overwinning. Bruhhe ook niet, behalve dan tegen kortrijk. Soit, wat die zitjes betreft: die staan al jaren gewoon los. E?n tikje en dat ligt op de grond. Niettegenstaande dat  het gedrag van die bruhhemarginalen niet door de beugel kan.
ik ook niet hoor, maar was beter voor ons h? dat Kortrijk won.

Ze troffen zowel Anderlecht als Brugge op hun dieptepunt - wellicht had zelfs Oostende gewonnen.
Wel opvallend, dat de VK tribune achter de goal voor een groot stuk bezet was door Brugge, met een handvol stewards ertussen.  Zouden ze dat tegen ons ook eens toelaten?

Offline Pringless

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 6.272
Re: Over de Veekaa
« Reactie #5053 Gepost op: oktober 21, 2013, 11:18:44 pm »
Al bij al, toch chapeau voor Kortrijk om Brugge op hun bek te doen gaan,EINDELIJK

Ik gun de vuilkarre geen enkele overwinning. Bruhhe ook niet, behalve dan tegen kortrijk. Soit, wat die zitjes betreft: die staan al jaren gewoon los. E?n tikje en dat ligt op de grond. Niettegenstaande dat  het gedrag van die bruhhemarginalen niet door de beugel kan.
Ik weet niet of u het nog weet, maar onze supporters hebben dit ook al gedaan...
SV TILL I DIE

Offline svzw81

  • Leden
  • Berichten: 3.953
Re: Over de Veekaa
« Reactie #5054 Gepost op: oktober 22, 2013, 12:42:08 pm »
Al bij al, toch chapeau voor Kortrijk om Brugge op hun bek te doen gaan,EINDELIJK

Ik gun de vuilkarre geen enkele overwinning. Bruhhe ook niet, behalve dan tegen kortrijk. Soit, wat die zitjes betreft: die staan al jaren gewoon los. E?n tikje en dat ligt op de grond. Niettegenstaande dat  het gedrag van die bruhhemarginalen niet door de beugel kan.
Ik weet niet of u het nog weet, maar onze supporters hebben dit ook al gedaan...

vandaar dat hij ook zegt dat die stoeltjes niet echt vast staan . 1 klein tikje (stampje) ertiggen en ze kraken al af :)

Offline Pringless

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 6.272
Re: Over de Veekaa
« Reactie #5055 Gepost op: oktober 22, 2013, 03:04:39 pm »
Al bij al, toch chapeau voor Kortrijk om Brugge op hun bek te doen gaan,EINDELIJK

Ik gun de vuilkarre geen enkele overwinning. Bruhhe ook niet, behalve dan tegen kortrijk. Soit, wat die zitjes betreft: die staan al jaren gewoon los. E?n tikje en dat ligt op de grond. Niettegenstaande dat  het gedrag van die bruhhemarginalen niet door de beugel kan.
Ik weet niet of u het nog weet, maar onze supporters hebben dit ook al gedaan...

vandaar dat hij ook zegt dat die stoeltjes niet echt vast staan . 1 klein tikje (stampje) ertiggen en ze kraken al af :)
Hoe noemt ze dan ook Bruhhemarginalen, dus ik weet niet hoe hij onze supporters dan noemt.
SV TILL I DIE

Offline anotherboerke

  • Leden
  • Berichten: 359
Re: Over de Veekaa
« Reactie #5056 Gepost op: oktober 22, 2013, 04:33:15 pm »
Al bij al, toch chapeau voor Kortrijk om Brugge op hun bek te doen gaan,EINDELIJK

Ik gun de vuilkarre geen enkele overwinning. Bruhhe ook niet, behalve dan tegen kortrijk. Soit, wat die zitjes betreft: die staan al jaren gewoon los. E?n tikje en dat ligt op de grond. Niettegenstaande dat  het gedrag van die bruhhemarginalen niet door de beugel kan.
Ik weet niet of u het nog weet, maar onze supporters hebben dit ook al gedaan...

vandaar dat hij ook zegt dat die stoeltjes niet echt vast staan . 1 klein tikje (stampje) ertiggen en ze kraken al af :)
Hoe noemt ze dan ook Bruhhemarginalen, dus ik weet niet hoe hij onze supporters dan noemt.
Ik herinner mij de wedstrijd van vorig jaar waar ik zelf ook aanwezig was. Na de wedstrijd zag ik overal barsten en kapotte stoeltjes liggen, weliswaar niet op het veld gesmeten.
Ja, bij elke supportersgroepen zitten er marginalen, het valt gewoon op dat het bij bruhhe wel een grote meerderheid is. En met marginalen bedoel ik niet de letterlijk 'marginalen', eerder triestigaards.

Offline belli

  • Leden
  • Berichten: 3.767
Re: Over de Veekaa
« Reactie #5057 Gepost op: november 25, 2013, 03:47:23 pm »
straks zit Heintje om 19u bij Telenet in hun wekelijks voetbalpraatje....ben benieuwd hoeveel keer hij het terug over Zulte-Waregem zal hebben... vraag me af of hij eigenlijk interviews kan geven zonder naar ons te refereren....
Ken al een antwoord op de volgende vraag: Kan KVK playoff I halen?
antwoord: ja, we gaan er voor gaan maar het zal moeilijk zijn...als je ziet dat Lokeren en Zulte-Waregem hun beste spelers kunnen houden en wij elk jaar opnieuw moeten bouwen......

Online fozie

  • Leden
  • Berichten: 1.842
  • Mr Gold
Re: Over de Veekaa
« Reactie #5058 Gepost op: november 25, 2013, 05:22:59 pm »
straks zit Heintje om 19u bij Telenet in hun wekelijks voetbalpraatje....ben benieuwd hoeveel keer hij het terug over Zulte-Waregem zal hebben... vraag me af of hij eigenlijk interviews kan geven zonder naar ons te refereren....
Ken al een antwoord op de volgende vraag: Kan KVK playoff I halen?
antwoord: ja, we gaan er voor gaan maar het zal moeilijk zijn...als je ziet dat Lokeren en Zulte-Waregem hun beste spelers kunnen houden en wij elk jaar opnieuw moeten bouwen......

Nee, dat kan hij(n) niet  :) is me ook al meermaals opgevallen.

Offline balboa

  • Leden
  • Berichten: 2.729
Re: Over de Veekaa
« Reactie #5059 Gepost op: november 25, 2013, 08:04:58 pm »
Haha. Mij ook. Vanhaezebrouck k?n gewoon geen interview geven zonder het over Zulte Waregem en/of Dury te hebben.

Daarjuist weer van hetzelfde bij 'De Kleedkamer'.
'Het is geen toeval, h?, dat Zulte Waregem bovenaan staat.' En dan nog de verbazing van Hein waarom T.Hazard voor Essevee koos en niet voor Genk of Anderlecht. Daarnaast verstond hij er zich ook niet aan waarom geen Belgische topclub informeerde naar Sven Kums.

Maar ik hoor hem wel altijd graag bezig, Vanhaezebrouck. En is natuurlijk een van de beste trainers van de Jupiler Pro League. Hij en Dury.