Auteur Topic: Over de Veekaa  (gelezen 925011 keer)

0 leden en 12 gasten bekijken dit topic.

Offline depinguin

  • Leden
  • Berichten: 473
Re: Over de Veekaa
« Reactie #5340 Gepost op: september 01, 2014, 07:35:05 am »
KV Kortrijk had Christophe Lepoint zo goed als binnen, maar de middenvelder van KAA Gent trok zijn staart in. De voormalige aanvoerder zit dan wel op een dood spoor, maar wil voor zijn plaats in de Ghelamco Arena vechten.
Christophe Lepoint moest afgelopen vrijdag vanaf de tribune toekijken hoe KAA Gent verloor van KV Kortrijk. De 29-jarige Belg was niet geblesseerd of geschorst, maar gepasseerd door Hein Vanhaezebrouck.
KV Kortrijk - toevallig de tegenstander van die avond - rook haar kans en wilde de middenvelder huren van de Buffalo's. Meer zelfs: de Kerels kondigden de komst van 'een nieuwe speler' al aan, maar op het laatste moment trok Lepoint zijn staart in.
Vanderhaeghe met handen in het haar
De voormalige aanvoerder van Gent wil vechten voor zijn stekje op het middenveld. Volgens Het Nieuwsblad gaf Hein Vanhaezebrouck afgelopen weekend in een gesprek met de speler nog aan dat er kansen zullen komen. Yves Vanderhaeghe zit ondertussen met de handen in het haar. De kern van KVK is simpel te krap om een degelijke prestatie af te leveren op het hoogste niveau.


Meer: http://www.voetbalkrant.com/nl/nieuws/lees/2014-09-01/lepoint-gooit-handdoek-niet-in-ring#ixzz3C2V6kwhy
"Hoe sterker je zelf bent hoe minder je de fouten van uw eigen falen bij een ander lecht"

"Proberen is voor janetten"

Online Boer uit Waregem

  • Leden
  • Berichten: 5.770
  • Essevee!
Re: Over de Veekaa
« Reactie #5341 Gepost op: september 01, 2014, 08:02:25 am »
Hopelijk vinden ze niemand meer want kern daar is idd te krap
Winnen tegen Gent da ni veel voorstelde in de 2e helft
maar da wast dan ook

Offline fan4ever

  • Leden
  • Berichten: 1.278
  • Essevee!
Re: Over de Veekaa
« Reactie #5342 Gepost op: september 01, 2014, 08:20:34 pm »
KV Kortrijk had Christophe Lepoint zo goed als binnen, maar de middenvelder van KAA Gent trok zijn staart in. De voormalige aanvoerder zit dan wel op een dood spoor, maar wil voor zijn plaats in de Ghelamco Arena vechten.
Christophe Lepoint moest afgelopen vrijdag vanaf de tribune toekijken hoe KAA Gent verloor van KV Kortrijk. De 29-jarige Belg was niet geblesseerd of geschorst, maar gepasseerd door Hein Vanhaezebrouck.
KV Kortrijk - toevallig de tegenstander van die avond - rook haar kans en wilde de middenvelder huren van de Buffalo's. Meer zelfs: de Kerels kondigden de komst van 'een nieuwe speler' al aan, maar op het laatste moment trok Lepoint zijn staart in.
Vanderhaeghe met handen in het haar
De voormalige aanvoerder van Gent wil vechten voor zijn stekje op het middenveld. Volgens Het Nieuwsblad gaf Hein Vanhaezebrouck afgelopen weekend in een gesprek met de speler nog aan dat er kansen zullen komen. Yves Vanderhaeghe zit ondertussen met de handen in het haar. De kern van KVK is simpel te krap om een degelijke prestatie af te leveren op het hoogste niveau.


Meer: http://www.voetbalkrant.com/nl/nieuws/lees/2014-09-01/lepoint-gooit-handdoek-niet-in-ring#ixzz3C2V6kwhy

Aanpassing in de dikke vandaele 2015: de kortrijkzaan wordt kortrijkZWaan. Ene die maar wat luidruchtig rond zich heen klappert maar eigenlijk niets voorstelt. De zwanenzang is ingezet; spelers zullen wel gemotiveerd zijn om hen alsnog elders in de kijker te spelen.


Offline boerio

  • Leden
  • Berichten: 201
Re: Over de Veekaa
« Reactie #5343 Gepost op: september 01, 2014, 08:49:34 pm »
Hopelijk vinden ze niemand meer want kern daar is idd te krap
Winnen tegen Gent da ni veel voorstelde in de 2e helft
maar da wast dan ook
"Hopelijk vinden ze niemand meer" bla bla bla . Zou je je naam niet beter veranderen naar klein kind uit waregem. Man man man

Online Thomas

  • Leden
  • Berichten: 1.907
  • Essevee forever!!!!
Re: Over de Veekaa
« Reactie #5344 Gepost op: september 01, 2014, 08:51:05 pm »
"Hopelijk vinden ze niemand meer" bla bla bla . Zou je je naam niet beter veranderen naar klein kind uit waregem. Man man man
Nee , iedereen hoopt dat jullie niets meer vinden . En zou jij je naam niet beter veranderen naar " ik zit liever op het essevee forum dan op het onze " Salu!

Online Boer uit Waregem

  • Leden
  • Berichten: 5.770
  • Essevee!
Re: Over de Veekaa
« Reactie #5345 Gepost op: september 01, 2014, 09:01:42 pm »
"Hopelijk vinden ze niemand meer" bla bla bla . Zou je je naam niet beter veranderen naar klein kind uit waregem. Man man man
Ik begrijp uw frustratie volledig, ukkie

Offline boerio

  • Leden
  • Berichten: 201
Re: Over de Veekaa
« Reactie #5346 Gepost op: september 01, 2014, 09:04:12 pm »
Nee , iedereen hoopt dat jullie niets meer vinden . En zou jij je naam niet beter veranderen naar " ik zit liever op het essevee forum dan op het onze " Salu!
Thomaske toch nie beginnen wenen ?

Online Thomas

  • Leden
  • Berichten: 1.907
  • Essevee forever!!!!
Re: Over de Veekaa
« Reactie #5347 Gepost op: september 01, 2014, 09:06:04 pm »
Thomaske toch nie beginnen wenen ?
Waarom moet ik beginnen wenen ? ik zeg net hetzelfde zoals jij doet . Amai amai , rare supporters hier 10 km verder .

Offline boerio

  • Leden
  • Berichten: 201
Re: Over de Veekaa
« Reactie #5348 Gepost op: september 01, 2014, 09:10:36 pm »
Waarom moet ik beginnen wenen ? ik zeg net hetzelfde zoals jij doet . Amai amai , rare supporters hier 10 km verder .
Als je maar hetzelfde kan zeggen, zou je dan niet beter zwijgen. Geeeeeuw

Online Thomas

  • Leden
  • Berichten: 1.907
  • Essevee forever!!!!
Re: Over de Veekaa
« Reactie #5349 Gepost op: september 01, 2014, 09:13:38 pm »
Als je maar hetzelfde kan zeggen, zou je dan niet beter zwijgen. Geeeeeuw
Waarom zou ik moeten zwijgen op ons eigen forum :D Wacht ik heb een beter idee , verwijder jij je account gewoon of hou gewoon je mond . Dat is beter voor iedereen .

Offline boerio

  • Leden
  • Berichten: 201
Re: Over de Veekaa
« Reactie #5350 Gepost op: september 01, 2014, 09:15:52 pm »
Waarom zou ik moeten zwijgen op ons eigen forum :D Wacht ik heb een beter idee , verwijder jij je account gewoon of hou gewoon je mond . Dat is beter voor iedereen .
Jij mag ook niet veel gezegd worden. Lastige eerste schooldag achter de rug?

Online Thomas

  • Leden
  • Berichten: 1.907
  • Essevee forever!!!!
Re: Over de Veekaa
« Reactie #5351 Gepost op: september 01, 2014, 09:17:40 pm »
Jij mag ook niet veel gezegd worden. Lastige eerste schooldag achter de rug?
Ik ben helemaal niet opgewonden ofzo hoor :D Maar ik snap het wel dat je het hier leuk vind op ons forum . Niets te beleven zeker op deze moment op jullie forum ? ;)

Offline boerio

  • Leden
  • Berichten: 201
Re: Over de Veekaa
« Reactie #5352 Gepost op: september 01, 2014, 09:20:28 pm »
Ik ben helemaal niet opgewonden ofzo hoor :D Maar ik snap het wel dat je het hier leuk vind op ons forum . Niets te beleven zeker op deze moment op jullie forum ? ;)
Wij laten dan ook al onze spelers niet gaan.

Online Thomas

  • Leden
  • Berichten: 1.907
  • Essevee forever!!!!
Re: Over de Veekaa
« Reactie #5353 Gepost op: september 01, 2014, 09:22:03 pm »
Wij laten dan ook al onze spelers niet gaan.
Das ook nie moeilijk , jullie hebben geen enkel topseizoen achter de rug en wie wilt er nu jullie spelers ?

Online Boer uit Waregem

  • Leden
  • Berichten: 5.770
  • Essevee!
Re: Over de Veekaa
« Reactie #5354 Gepost op: september 01, 2014, 09:22:42 pm »
Nog overschot gevonden ergens voor transferke?
Fam Degryse ziet jullie in elk geval als te dumpen vuilnis :)
Ma pas op stamnr blijft e...
Pdc kom ke :)

Online Boer uit Waregem

  • Leden
  • Berichten: 5.770
  • Essevee!
Re: Over de Veekaa
« Reactie #5355 Gepost op: september 01, 2014, 09:23:43 pm »
Wij laten dan ook al onze spelers niet gaan.
Tis te hopen of uldere u16 wordt ulder basis 11

Online Thomas

  • Leden
  • Berichten: 1.907
  • Essevee forever!!!!
Re: Over de Veekaa
« Reactie #5356 Gepost op: september 01, 2014, 09:24:09 pm »
Tis te hopen of uldere u16 wordt ulder basis 11
;D

Offline boerio

  • Leden
  • Berichten: 201
Re: Over de Veekaa
« Reactie #5357 Gepost op: september 01, 2014, 09:43:08 pm »
Nog overschot gevonden ergens voor transferke?
Fam Degryse ziet jullie in elk geval als te dumpen vuilnis :)
Ma pas op stamnr blijft e...
Pdc kom ke :)
het is maar hoe je het bekijkt

Offline Sharky

  • Leden
  • Berichten: 457
Re: Over de Veekaa
« Reactie #5358 Gepost op: september 01, 2014, 09:53:33 pm »
Wie wil er nu ook tekenen bij een PO2/3 clubje dat te koop staat....

Offline svzw81

  • Leden
  • Berichten: 3.953
Re: Over de Veekaa
« Reactie #5359 Gepost op: september 01, 2014, 11:49:11 pm »
het "nadeel" van een paar goede seizoenen is inderdaad dat er voor veel van onze spelers interesse is / was.

iets waar ze bij kortrijk natuurlijk geen last van hebben. alleen moeten ze wel telkens in gans heule en omstreken gaan zoeken om genoeg "deftige" spelers op het wedstrijdblad te krijgen :)